Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Feroza F300 - лошо състояние на шасито

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

    Ползвам http://lechler.it/
    Малко под 40 лв е кило грунд + доста втвърдител.
    Съвместим е и с алуминий (пробвах), отлична адхезия.
    Много добра покривна способност, саморазлива се перфектно. Нанасям С ЧЕТКА и не остават следи НИКОГА.

    Грунда е основа, изрично подчертах да се използва епоксидния върху прясно песъкоструена повърхност. За ръждиви се използва ецващ грунд (тип Протекта, но КАЧЕСТВЕН). В този вариант обаче резултатите са по-нетрайни.
    В сервизи "там някъде" се практикува точно това - пясък, епокси - после 5 години гаранция. Не е малко !

    Коментар


    • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

      Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
      Само да се грундира ли? До колкото знам грунда не защитава сам по себе си.
      До колкото питах във Варна няма такава голяма вана. Но и да има не мисля, че си струва чак толкова усилия. Все пак е кола дето струва 4-5 000. Макар, че тук обсъждаме качествената работа а не дали си струва за такава кола.

      Една от 3те останали 6 метрови вани в България за горещо поцинковане е във Варна и по-точно в Корабостроителния завод...

      За цени и възможности - връзки, но ти си местен и за теб е лесно постижимо...

      Много поздрави,
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

        Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
        Грунда е само един - епоксиден. И то веднага след пясъкоструенето.
        Останалото са глупости (освен поцинковане във вана).
        Подкрепям мнението за епоксидния грунд,в завода в който работи маика ми,преди няколко години правиха конструкции за "Соди" девня.Понеже изделието ще работи в агресивна среда,по проект искаха,де е грунвирано с епоксиден грунд и боядисано с епоксидна боя.За съжеление не си спомням дебелината на слоя.

        http://www.elitsa-3.bg/auto_paint/grund.htm ,това е за Новол,Лакпром също произвеждат,но техният съхне бавно,има и едно фирмичка Колора,и те правят,но само в баки-25литра.
        Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

        Коментар


        • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

          Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
          Подкрепям мнението за епоксидния грунд..........
          http://www.elitsa-3.bg/auto_paint/grund.htm ,това е за Новол..............
          Това ми звучи интересно.
          За сега се свързах с кораборемонтните фирми които имат пясъкоструи да ми обадят цени и къде има кадърни маистори /твърди се, че накои дивак може да ми върне шаси на части/
          Подсинковането ми се вижда прекалено луксозно, а и мисля, че за да стане свясно трябва да се почисти и от вътре коео е невъзможно.

          Коментар


          • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

            Здрасти Деяне,
            Сега като си гледам шасито нещо и аз се замислям за подмяна (а като гледам темата на Коко11 някои вече и действат ), но ми е малко неясен проблема с номера на шасито.
            Ти твоето с документи ли го взе от Петрич или без?
            LZ1GUS

            Коментар


            • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

              Първоначално публикуван от gusa Преглед на мнение
              Здрасти Деяне,
              Сега като си гледам шасито нещо и аз се замислям за подмяна (а като гледам темата на Коко11 някои вече и действат ), но ми е малко неясен проблема с номера на шасито.
              Ти твоето с документи ли го взе от Петрич или без?
              Виж сега, то по нагоре го пише ама пак ще кажа. Моята нямаше въобще номер на шасито, там беше тотално изгнило. При регистрацията ми набиха номера в багажника на ламарината. Сега номер на шасито нямам и сам с развързани ръце. Номера е на ламарината. Като режа трябва само нея да запазя. Имам и един допълнителен документ като талончето на колата в която е описан номера и пише каде е набит и, че е набит от комисия в съсав........... Това ми струваше май към 80 лева но стана при началната регистрация в БГ.
              Втортата страна е, че в Петрич имаха документ за шасито но не го взех.
              Там имаше едно шаси с одрязан панел на тая част дето е набит номера. Тоест ти може да го резнеш и да го присадиш на новото. До колкото разбрах пререгистрацията е омряла работа.

              Моето старо ново шаси е в Девня на пасъкоструи и тая седмица ще го взема и ще почна да прехвърлям. То не е и то върха на сладоледа ама е много много по добро от старото. Като се стегне сега ще живее.

              Коментар


              • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                Не забравяй да снимаш докато работиш. Ще е много полезно на всички.

                За номера: Изрязваш стария, като си оставяш достатъчно място около него. Изрязваш в новото шаси същата дупка, и заваряваш с телоподаващо. После флексове, шкурки, телени четки, докато до изгладиш да не си личи. После теглиш една хубава боица и приключваш с притесненията.

                Ако операцията се направи читаво, и господ не може да познае какво е правено.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                  Деян:
                  ОК, много благодаря за отговора .
                  Бях чел началото на темата отдавна и съм забравил


                  Спарки:
                  И на теб благодаря за идеята, надявам да не се наложи да го правя така, че ми звучи почти като пренабиване на номер.

                  Ако се навия да сменям и аз - обещавам да нащракам снимки.
                  LZ1GUS

                  Коментар


                  • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    За номера: Изрязваш стария, като си оставяш достатъчно място около него. Изрязваш в новото шаси същата дупка, и заваряваш с телоподаващо. После флексове, шкурки, телени четки, докато до изгладиш да не си личи. После теглиш една хубава боица и приключваш с притесненията.

                    Ако операцията се направи читаво, и господ не може да познае какво е правено.
                    Точно това гледах и аз правено в Петрич. То се прави на голама площ. Изрязва се голямо пърче и не личи около номера нищо. А кои ще седне да я гледа тая морга повече. Аз съм на мнение, че фанеш ли се да правиш такова нещо следващия собственик на колата ще някоя морга.

                    Коментар


                    • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                      Качвам няколко снимки на колата в момента да видят всички за какво става въпрос.
                      Искам да спомена, че на много места шасито изглеждаше добре. Отгоре стоеше оригиналната боя. Едно по тежичко чукче показваше текущото състояние, боята пада а отдолу се появават дупки.
                      Ако се понапъне задната част ще се отдели от предната.
                      Дупки има не само в задната но и по предната част.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                        Новото шаси след пасъкоструя го обработихме с това.
                        SigmaCover 630
                        http://www.sigmacoatings.com/marine/...nChildID=52900
                        Било изпитано за морска и силно рекативна среда.
                        После ще му сложа боди но не знам още какво.

                        Коментар


                        • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                          Първоначално публикуван от Deian_g Преглед на мнение
                          Новото шаси след пасъкоструя го обработихме с това.
                          SigmaCover 630
                          http://www.sigmacoatings.com/marine/...nChildID=52900
                          Било изпитано за морска и силно рекативна среда.
                          После ще му сложа боди но не знам още какво.
                          Deiane сподели от къде го намери и за колко пари?
                          О899 2б2 1З2

                          Коментар


                          • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                            Браво, това изглежда е епоксиден грунд именно !

                            Коментар


                            • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                              Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                              Браво, това изглежда е епоксиден грунд именно !
                              Да, епоксиден. Фирмата която ми го направи е специализирана за работа с конструкции за Солвей. Като си писал по горе и те казаха, че с този грунд даваме 5 години гаранция на конструкциите, другите евтини в онези среди заминавали за 5 месеца. Нанесоха го на 2 ръце с пистолет. За цена не знам. Казаха че бил доста скъп, аз не съм го плащал.

                              Даите идеи за бодито и за вътрешното обработване?
                              1) Какво боди и как да се нанесе.
                              2) Как да се третира отвътре за да се спре вече започналата ръжда. Има няколко местенца на шасито дето е утъняло и са се пояжили отворчета след пясъка, но малко, само на вътрешния борд и локални.

                              Като изчистих резервоара и той просълзи. Като цяло бива но където е бил опрян в гредите се е събирал кал и е загнил там . Идеи какво да го правя.

                              Коментар


                              • До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                                Малко информация какво съм направил до сега.
                                След като свалих задния мост реших да поразглобя и да постегна каквото мога.
                                Първо се захванах с ресорите които изглеждаха здрави но невзрачни. След разглобяване се оказа, че пласмасовите вложки са доста износени.

                                Тея вложки някъде колегата Quadra беше писал че стават от волга.

                                Май стават. Там ресора е 65мм а моя е 60мм но това мисля не е пробелм. До някаде проблем ми се видя, че част от подловките са с трапецовидна форма. За да не копувам 4 комплекта /цената име е 3 лева/ реших с ламелен диск да зашлаифам тези които са трапецовидни. Така се справих с два комплекта за общо 6 лева и ми останаха 4 резервни подложки.

                                Мисля, че резултата е чудесен.

                                Преминах към носачите. Бяха доволно износени и два болта се скъсаха при развиването. Тук на помощ доиде един мои познат разполагащ със стругове. Едно чертежче по точни размери и резби и ето резултата.

                                Същото, дори и по лошо беше състоянието с захвата на амортесора.

                                Втулки за закрепването на ресора отзат от волга. Ще видим колко ще изкарат, за сега изглеждат добре. Те и винаги могат да се сменят отново. Бяха с малко по голям диаметар и отново ламелен диск и внимателно зашлаифване им намали малко размера.

                                Преминах към спирачните тръби. Едната като я изчистих се омасли. Ясно е колко е държала.

                                Пак по съвети на колеги от тук се спрях на медни тръби. Проблема е, че 5мм не ми се понравиха, а има чудесни 6х1 които се огъват идеално.
                                За да се получи се наложи пак струга да поработи и да направим нови щуцери с резба 10х1 но с вътрешен отвор 6.2мм
                                Ето необходимите инструменти.

                                Долу горе така ще изглеждат новите тръби на стария мост.


                                За сега до тук спирам. Моста е почистен и се чудя с какво да го боядисам. Качествен грунд и боди или тоя път да си спестя средства и да карам с тая българска Протекта.
                                Последно редактирано от Deian_g; 25-02-08, 11:07.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X