Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Feroza F300 - лошо състояние на шасито

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

    Каретата ако са фира?
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

      Според мен имаш луфтове в хъбовете.Дори и 0,1мм да е при движение от тежеста на джипа се опитават да включат или изключат.Този проблем го реших при фронтерата с престъргване на нови втулки от фосфорен бронз,просто трябва да се разглобяват по-често и да се смазват,особенно лятото когато е горещо греста или маслото са недостатъчни и започва да стърже на сухо.

      поздрави

      Коментар


      • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

        И в предположението на Търтьо има резон. Виж за хлабини в каретата.
        Последно редактирано от TigerHunter; 27-11-11, 22:08.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

          Найстина прилича на изключващ се хъб. Още повече, че когато купих колата този хъб беще с откачена пружина и явно беше поизносен в шлиците. Струва ми се че зацепва сега добре но може и да се окаже това проблема.
          Иначе и аз се насочих към каре. Маншоните са здрави и до сега не е имало индикация на скапващо се каре. Мисля си че ако е каре щеше да се усеща и като карам на 4h с изключени хъбове макар, че тогава карето маи си е разтоварено.
          Възможно ли е да е нещо в диференциала?
          Днес се прибрах късно и само свалих хъба. През седмицата ще трябва да я поогледам по подробно.

          Коментар


          • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

            Понякога, греста се спича ако е стара, а пък и ако има малко конденз. Особено, когато е студено.
            Има вараиант да не включват, или да не изключват напълно, докато пружината преодолее съпротивлението.
            На мен при студено време, ми се случва да завъртя да изключа и чак секунда-две след това да се чуе щракане и да изключи.
            Почисти всичко добре, сложи тънка грес, съвсе малко и сглоби. Според мен, ще се оправи.
            Иначе, рискуваш да ги потрошиш.

            ПП: Според това което описваш, едва ли е дифа.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

              НИКАВА грес не се слага на ръчни хъбове.
              Като стане на сапун изключва на удар щото е хванал едва едва.
              Ама да жужи - не жужи
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                Аз им слагам от тая на спрей. Но, само колкото да се омазнят нещата вътре.
                Жужи и ръмжи, щото хваща на върха на шлиците.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                  Абе чува се тряс а не жуж )))
                  Но и това може да е да
                  трябва да се кара наред
                  то отпред няма много неща дето тракат така или иначе
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                    Май хъб ще излезе, то се чува едно щракване, предполагам, че тогава изключва, после почва да ромоли, опитва се да включи, като спреж се чува пак щракане, включва и после сичко е нормално докъто позасилиш и пак изщраква. Хъбовете са омазани с доста плътна грес, така си бяха от момента на придобиването. Само ми е интересно защо това става като изключиш предното. Не трябва ли да е обратно.

                    Коментар


                    • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                      Или като тракат, тракат доста зловещо.
                      Като строших дифа, направо тряскаше
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                        Ръчните работят независимо от положението на раздатката все пак.
                        Махаш всичката грес от там, промиваш с бензин и сглабяш. После една бърза проба и то ще си покаже.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                          Ок, блегодаря за бързия съпорт, много сте ми полезни.

                          Коментар


                          • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                            Да докладвам. Проблема излезе излезе в хъба. Обаче лошото е, че и двете части от хъба имат много износване в зъбчатките, приблизително 1/3 от мъжката част е износена и след почистване и измиване не се оправи проблема. Смених капачките на двата хъба и така мъжкото от неизносения отиде на женско от износения и обратно. За сега проблема изчезна. Въпроса е за колко време.
                            Дали не може да се поизмести средната час малко навън /ма трябваше да ги снимам/.

                            Коментар


                            • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                              А не става ли да се обърне гривната? Аз сега не си спомням подробно как беше, че отдавна ги разглобявах, но всички джаджи закрепени на капачката могат да се демонтират.
                              Ако можеш, снимай.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • От: Feroza F300 - лошо състояние на шасито

                                Няма как да се обърне нищо. Всяко си има посока.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:avm400.jpg
Прегледи:1
Размер:14.0 КБ
ID:5322057

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X