И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Според мен имаш луфтове в хъбовете.Дори и 0,1мм да е при движение от тежеста на джипа се опитават да включат или изключат.Този проблем го реших при фронтерата с престъргване на нови втулки от фосфорен бронз,просто трябва да се разглобяват по-често и да се смазват,особенно лятото когато е горещо греста или маслото са недостатъчни и започва да стърже на сухо.
Найстина прилича на изключващ се хъб. Още повече, че когато купих колата този хъб беще с откачена пружина и явно беше поизносен в шлиците. Струва ми се че зацепва сега добре но може и да се окаже това проблема.
Иначе и аз се насочих към каре. Маншоните са здрави и до сега не е имало индикация на скапващо се каре. Мисля си че ако е каре щеше да се усеща и като карам на 4h с изключени хъбове макар, че тогава карето маи си е разтоварено.
Възможно ли е да е нещо в диференциала?
Днес се прибрах късно и само свалих хъба. През седмицата ще трябва да я поогледам по подробно.
Понякога, греста се спича ако е стара, а пък и ако има малко конденз. Особено, когато е студено.
Има вараиант да не включват, или да не изключват напълно, докато пружината преодолее съпротивлението.
На мен при студено време, ми се случва да завъртя да изключа и чак секунда-две след това да се чуе щракане и да изключи.
Почисти всичко добре, сложи тънка грес, съвсе малко и сглоби. Според мен, ще се оправи.
Иначе, рискуваш да ги потрошиш.
ПП: Според това което описваш, едва ли е дифа.
Your conscience is all you can take to your grave.
НИКАВА грес не се слага на ръчни хъбове.
Като стане на сапун изключва на удар щото е хванал едва едва.
Ама да жужи - не жужи
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Абе чува се тряс а не жуж )))
Но и това може да е да
трябва да се кара наред
то отпред няма много неща дето тракат така или иначе
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Май хъб ще излезе, то се чува едно щракване, предполагам, че тогава изключва, после почва да ромоли, опитва се да включи, като спреж се чува пак щракане, включва и после сичко е нормално докъто позасилиш и пак изщраква. Хъбовете са омазани с доста плътна грес, така си бяха от момента на придобиването. Само ми е интересно защо това става като изключиш предното. Не трябва ли да е обратно.
Ръчните работят независимо от положението на раздатката все пак.
Махаш всичката грес от там, промиваш с бензин и сглабяш. После една бърза проба и то ще си покаже.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Да докладвам. Проблема излезе излезе в хъба. Обаче лошото е, че и двете части от хъба имат много износване в зъбчатките, приблизително 1/3 от мъжката част е износена и след почистване и измиване не се оправи проблема. Смених капачките на двата хъба и така мъжкото от неизносения отиде на женско от износения и обратно. За сега проблема изчезна. Въпроса е за колко време.
Дали не може да се поизмести средната час малко навън /ма трябваше да ги снимам/.
А не става ли да се обърне гривната? Аз сега не си спомням подробно как беше, че отдавна ги разглобявах, но всички джаджи закрепени на капачката могат да се демонтират.
Ако можеш, снимай.
Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар