До: Feroza F300 - лошо състояние на шасито
Само с протекта не става. Отгоре трябва и друго. Пробвано. Една зима, и пак ръждясва.
Изчистване с телена четка на бормашина или флекс, след което поне 3 ръце протекта, и отгоре боди. Аз предпочитам гуменото боди.
Отдолу около диференцияла ще го олющиш доста бързо така или иначе. Ама то там е здраво и малко ръжда не му пречи. Ако ти се занимава може да завариш в долната част на диференциала парче ламарина 5мм, и приключваш с всякакви притеснения. Докато протриеш или изгние 5мм ламарина, джипа отдавна ще се е разпаднал.
Ако решиш някакъв грунд, имай в предвид че бодито върху някои не хваща. Трябва да питаш в магазина (ако има кой да ти отговори разбира се).
Освен това, след грунд бих му цапнал и един слой боя (ако има смисъл - зависи от грунда), и чак после бодито.
Сподели после какво решение си взел.
Само с протекта не става. Отгоре трябва и друго. Пробвано. Една зима, и пак ръждясва.
Изчистване с телена четка на бормашина или флекс, след което поне 3 ръце протекта, и отгоре боди. Аз предпочитам гуменото боди.
Отдолу около диференцияла ще го олющиш доста бързо така или иначе. Ама то там е здраво и малко ръжда не му пречи. Ако ти се занимава може да завариш в долната част на диференциала парче ламарина 5мм, и приключваш с всякакви притеснения. Докато протриеш или изгние 5мм ламарина, джипа отдавна ще се е разпаднал.

Ако решиш някакъв грунд, имай в предвид че бодито върху някои не хваща. Трябва да питаш в магазина (ако има кой да ти отговори разбира се).
Освен това, след грунд бих му цапнал и един слой боя (ако има смисъл - зависи от грунда), и чак после бодито.
Сподели после какво решение си взел.
Коментар