Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure срещу BMW GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KTM Adventure срещу BMW GS

    Кой как сие настроил (нагласил) окачването на GS-a? Каква е рецептата предницата да не ,,люлее''? Задното окачване е относително ,,твърдо'' ,а когато седне втори човек ,мотора ,,ляга'' ниско... Нека споделят тези които знаят...
    333
    BMW R1100/1150/1200 GS
    18.62%
    62
    BMW F 650/800 GS
    9.61%
    32
    Honda Varadero
    3.90%
    13
    Honda Africa Twin
    15.02%
    50
    Honda Transalp
    9.01%
    30
    KTM Adventure LC8
    5.11%
    17
    KTM Adventure LC4
    3.00%
    10
    Suzuki DR BIG
    2.70%
    9
    Yamaha Tenere
    5.11%
    17
    Yamaha Super Tenere
    6.31%
    21
    Друг модел
    18.92%
    63
    V-Storm
    2.70%
    9
    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
    0899187766

  • #2
    От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS

    Чуров, честит ти нов мотор! Много приятни моменти да изживееш с него.

    Понеже гледам че никой не ти отговаря реших да ти напиша аз какво знам за БМВ-то ти, ако греша ме поправете.

    Няма настройки на амортисьорите ... освен електронните копчета на кормилото

    Коментар


    • #3
      От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS

      Чуров, честито и от мен!
      Ония ден се разрових за това инфо, ама ме прекъснаха и така и не довърших...

      Ето линк към Rider's Manual, който Бойко е качил:
      https://htftp.offroad-bulgaria.com/boiko73/BMW%20Moto%20Manuals/Rider_s_Manual_R_1200_GS_2008.pdf

      Отвори го и започни от стр. 63.
      Провери, дали имаш оригиналния инструмент за това и се увери, че амортесьорите са ти оригиналните!

      Поздрави,
      ПС: Събин не го слушай, той си купи КТМ и сега се опитва да го направи на BMW ...
      You'll never find out - I got no key hole....

      Коментар


      • #4
        От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS

        Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
        Няма настройки на амортисьорите ... освен електронните копчета на кормилото
        Ц. Само на предния няма. Отпред се регулира пружината с гайка.
        Отзад "с копче на кормилото" са след 2008ма, ако имат ESA (Electronic Suspension Adjustment). Ако нямат копче - ръчно с един болт в основата на амортесьора(1), и отделно пружината с кран.








        П.П.
        А, да и само с Честито няма да стане. Трябва да се полее
        Чуров винаги е демонстрирал познания и безкомпромистност при избор на машина ...
        ______2
        Е = MZ

        Коментар


        • #5
          KTM Adventure срещу BMW GS

          Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
          Ц. Само на предния няма. Отпред се регулира пружината с гайка.
          Отзад "с копче на кормилото" са след 2008ма, ако имат ESA (Electronic Suspension Adjustment). Ако нямат копче - ръчно с един болт в основата на амортесьора(1), и отделно пружината с кран.








          П.П.
          А, да и само с Честито няма да стане. Трябва да се полее
          Чуров винаги е демонстрирал познания и безкомпромистност при избор на машина ...


          ооо съжалявам - не знаех, че въобще нещо може да се регулира.

          Димо и 5 картинки да сложиш настройките ще си останат същите

          п.п. само за справка КТМ-а има 3 настройки на предницата и 4 на задницата

          Коментар


          • #6
            От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS

            Коя е 4-тата отзад ?
            1. скорост на сгъване на амортисьора
            2. скорост на разгъване на амортисьора
            3. твърдост на пружината
            4. ???
            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

            Коментар


            • #7
              От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS

              хехе,
              добре де, едната снимка е излишна Мислил съм си за КТМа, докато съм я слагал. Впрочем при GSA, тази врътка на първата картинка има друга роля.
              Последно редактирано от Димо; 24-02-11, 22:24.
              ______2
              Е = MZ

              Коментар


              • #8
                От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS

                Аз без снимка не признавам.

                Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                Кой как си е настроил (нагласил) окачването на GS-a? Каква е рецептата предницата да не ,,люлее''? Задното окачване е относително ,,твърдо'' ,а когато седне втори човек ,мотора ,,ляга'' ниско... Нека споделят тези които знаят...
                Задната пружина я карам на HIGHT или малко намалено (2/3) ако съм сам. Задния амортисьор на средата. Винтчето показано от Димо, завъртях до край в посока Н и после на обратно почти 1-оборот. Него въобще избягвам да го човъркам след началното опознаване. Бях чел че на някой му беше протекло от много човъркане.

                Какво разбираш под "люлее"? Не споменаваш данни за точния модел но предната пружина се регулира. Има голяма гайка в долния й край, която позволява 5 степени на натягане (регулировка) като се натяга от дясно на ляво.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FrontSpring.JPG
Прегледи:2
Размер:32.6 КБ
ID:5254807
                Прикачени файлове
                още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                Коментар


                • #9
                  От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS

                  Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                  Коя е 4-тата отзад ?
                  1. скорост на сгъване на амортисьора
                  2. скорост на разгъване на амортисьора
                  3. твърдост на пружината
                  4. ???
                  Има си и абсолютно работещ "HSD" /hight speed damping/. Въобще окачването на КТМ е на светлинни години от това на БМВ, то идва от ендуро моторите и със него можеш да правиш абсолютно всичко.Което не прави КТМ по удобния мотор за шосе като цяло, съдейки по мнения във форумите.

                  BTW: Винтчето от 1-вата картинка на Димо е за прелоад и се настройва така,че да се запази ъгъла на предната вилка спрямо пътя в нормални параметри.Това от 2-та снимка почти на 99% съм сигурен че е ребоунд и регулира бързината с която амортесьора се разгъва.Промяна в прелоуда със сигурност ще се отрази и на ребаунда.
                  Последно редактирано от Гълъбин Колев; 25-02-11, 09:09.
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • #10
                    От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS

                    Благодаря за поздравленията МОтора е онзи ,,одумвания ''в ддруга тема - на Орлето от Пловдив.... Люлеенето от пред ,много ме подразни ,но е възможно и да иска свикване ...Кой е по-добрия мотор? Ами имаше една тема в 4х4 ,,кой е най добрия джип'' - много съм се смял там Влюбен съм в КТМ990,но разума (пътуваме винаги двама) ме прати при БМВ.Кой е по-добрия? Ами не знам ,но за мен все още любимия ми е Варадерото ....
                    PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                    КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                    0899187766

                    Коментар


                    • #11
                      От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS

                      Хората си се возят и по двама на КТМ-а, предполагам си засякъл този сайт: http://www.the-great-adventure.fr

                      БМВ-то е много хубаво, но си е за по улегнали хора. Затова и няма много настройки по амовете. Олегналите хора карат спокойно, бавно и внимателно.

                      Коментар


                      • #12
                        KTM Adventure срещу BMW GS

                        Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                        карат спокойно, бавно и внимателно.
                        пенсионерска му работа
                        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                        Коментар


                        • #13
                          От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS

                          Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                          Олегналите хора карат спокойно, бавно и внимателно.
                          Ми някой път ела с тоя твоя портокаловия дръгел и ще се пробваме по някои завои... И ще видим кой кум, кой сват, и кой пенсионер...
                          Ride to arrive.

                          Коментар


                          • #14
                            От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS

                            Янко, мотора ти е един от най-добре гледаните 1200GS в България. Предишните двама собственици са му врътнали не повече от 5-6000 километра и всичко останало Орлето е навъртял с перфектно обслужване. Ето и ръководството за твоя модел и на български език http://htftp.offroad-bulgaria.com/bo...D0%B0/R1200GS/

                            Като ти е на сърцето КТМ, що не го взе него? Аз винаги си купувам това дето ми е на сърцето ( или на жена ми на сърцето ). Няма да съжаляваш и хич не слушай за БМВ-то и улегналите хора. Като гледам еднакво ги карат и двата вида по всякакви пътища. Въпрос на майсторлък.
                            В Кейп Таун, Мони се запозна с един огромен фен на КТМ, ама беше само един.

                            Коментар


                            • #15
                              От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS

                              Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                              В Кейп Таун, Мони се запозна с един огромен фен на КТМ, ама беше само един.
                              Е така де. То вече имало и един сайт на двама с КТМ и Събин ни го постна
                              ______2
                              Е = MZ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                              Зареждам...
                              X