Кой как сие настроил (нагласил) окачването на GS-a? Каква е рецептата предницата да не ,,люлее''? Задното окачване е относително ,,твърдо'' ,а когато седне втори човек ,мотора ,,ляга'' ниско... Нека споделят тези които знаят...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS
Свий
X
-
От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS
Чуров, честит ти нов мотор! Много приятни моменти да изживееш с него.
Понеже гледам че никой не ти отговаря реших да ти напиша аз какво знам за БМВ-то ти, ако греша ме поправете.
Няма настройки на амортисьорите ... освен електронните копчета на кормилото
-
От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS
Чуров, честито и от мен!
Ония ден се разрових за това инфо, ама ме прекъснаха и така и не довърших...
Ето линк към Rider's Manual, който Бойко е качил:
https://htftp.offroad-bulgaria.com/boiko73/BMW%20Moto%20Manuals/Rider_s_Manual_R_1200_GS_2008.pdf
Отвори го и започни от стр. 63.
Провери, дали имаш оригиналния инструмент за това и се увери, че амортесьорите са ти оригиналните!
Поздрави,
ПС: Събин не го слушай, той си купи КТМ и сега се опитва да го направи на BMW ...You'll never find out - I got no key hole....
Коментар
-
От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS
Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнениеНяма настройки на амортисьорите ... освен електронните копчета на кормилото
Отзад "с копче на кормилото" са след 2008ма, ако имат ESA (Electronic Suspension Adjustment). Ако нямат копче - ръчно с един болт в основата на амортесьора(1), и отделно пружината с кран.
П.П.
А, да и само с Честито няма да стане. Трябва да се полее
Чуров винаги е демонстрирал познания и безкомпромистност при избор на машина ...______2
Е = MZ
Коментар
-
От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS
Аз без снимка не признавам.
Първоначално публикуван от churov Преглед на мнениеКой как си е настроил (нагласил) окачването на GS-a? Каква е рецептата предницата да не ,,люлее''? Задното окачване е относително ,,твърдо'' ,а когато седне втори човек ,мотора ,,ляга'' ниско... Нека споделят тези които знаят...
Какво разбираш под "люлее"? Не споменаваш данни за точния модел но предната пружина се регулира. Има голяма гайка в долния й край, която позволява 5 степени на натягане (регулировка) като се натяга от дясно на ляво.
още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home
Коментар
-
От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS
Благодаря за поздравленията МОтора е онзи ,,одумвания ''в ддруга тема - на Орлето от Пловдив.... Люлеенето от пред ,много ме подразни ,но е възможно и да иска свикване ...Кой е по-добрия мотор? Ами имаше една тема в 4х4 ,,кой е най добрия джип'' - много съм се смял там Влюбен съм в КТМ990,но разума (пътуваме винаги двама) ме прати при БМВ.Кой е по-добрия? Ами не знам ,но за мен все още любимия ми е Варадерото ....PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
-
От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS
Хората си се возят и по двама на КТМ-а, предполагам си засякъл този сайт: http://www.the-great-adventure.fr
БМВ-то е много хубаво, но си е за по улегнали хора. Затова и няма много настройки по амовете. Олегналите хора карат спокойно, бавно и внимателно.
Коментар
-
От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS
Янко, мотора ти е един от най-добре гледаните 1200GS в България. Предишните двама собственици са му врътнали не повече от 5-6000 километра и всичко останало Орлето е навъртял с перфектно обслужване. Ето и ръководството за твоя модел и на български език http://htftp.offroad-bulgaria.com/bo...D0%B0/R1200GS/
Като ти е на сърцето КТМ, що не го взе него? Аз винаги си купувам това дето ми е на сърцето ( или на жена ми на сърцето ). Няма да съжаляваш и хич не слушай за БМВ-то и улегналите хора. Като гледам еднакво ги карат и двата вида по всякакви пътища. Въпрос на майсторлък.
В Кейп Таун, Мони се запозна с един огромен фен на КТМ, ама беше само един.
Коментар
-
От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS
Ама Янко питаше за окачването на БМВ, а не кой е по-добрия мотор. Във всяка тема за БМВ се появяват малкото собственици на КТМ да обясняват, че е по-добър. Така се получава като се направи грешен избор.
Коментар
-
От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS
След обсъждане с Димо направих нова тема в стъргалото КТМ Adventure срещу BMW GS където ще местим отклоненията свързани със сравнение на моделите КТМ Адвенчър и БМВ GS. Така мисля че се създадем малко ред в информативните теми и спокойно ще можем да си спорим там. Отделно ако се появи интересна и подредена информация може и да направим подобна тема в избор на мотор.Последно редактирано от sabin; 02-03-11, 15:40.
Коментар
-
От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS
При 800 GS проблема с предницата се решава с прогресивни пружини, обаче при големия идея си нямам.Димо, има ли прогрсивна пружина за ...еди к'ъв си левер ?offroad фен
1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
Коментар
-
От: НАСТРОЙКА НА ОКАЧВАНЕТО НА BMW 1200 GS
Бойко, сам си си отговорил ,,...( или на жена ми на сърцето ). '' . РАзума надделя Благодаря ти за Мануала.
Румба,заповядай - в гаража ми е останало малко място - все ще поберем и Африката
За Настройката на окачването ми е ясно - исках просто да се поразговорим ,кой как го прави.Кой какво е сменил по окачването...ако ще и особености при управлението.Исках да включа в темата и демпферите - Бойко,казвай
А най добрия мотор е МОЯ ...Последно редактирано от churov; 03-03-11, 10:17.PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар