Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дайте алтернатива.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Стрелките на Ц5 правят друг номер-откачат се от оста и провисват най долу-лекува се с малко лепило,а таблото се сваля с поглед.
    С тоя двигател за който говориш едва ли ще е с 6 сфери,моя макар и фейсов беше с 4 и си возеше супер.Когато е с 6 сфери на бутона за вдигане освен стрелките за нагоре и надолу по средата има бутон "СПОРТ",но той е на купетата с по големите двигатели и общо взето на екслузивците.Имат и бутон в багажника за сваляне на задницата при товарене-да не вдигаш много нависоко,при затваряне на капака си се нивелира сама.
    Виж ръчната да не задържа,че въжетата се сменят с тръбите,а по спомен бяха към 200 пари комплекта,а и май вече трудно се намират.
    Ц5ка още като го отключиш трябва да се свали малко-уж за по удобно качване.

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Нима има хидропневматик, колкото и обикновен да е, само с 4 сфери?! Мисля на ВХ и на ранните Ксантии, бяха само с предна централна, но бяха с еднокръгови помпи и имаше делители на потоците и подобни системи. На последните хидропневматици без хидроактив са с по една централна акумулаторна отпред на конжектора и отзад. Иначе, на всяко колепо по сфера, да. Но с централните стават 6 броя. На хидроактив по спомен са 8, а на актива 10.

      Това, че като отвориш врата и се смъква е хубаво като екстра, но значи и допълнителни датчици. а от там и ядове евентуални.
      Иначе, доколкото знам, на ЦеПетковците е електрическа помпата. Не знам, дали е двукръгова. или е само за хидравликата, пък волана да си има отделна хидравлична обикновена помпа.

  • #77
    Аз съм фен на хидравличните Ситроени, ама С5 нещо хич не ми е Ситроен, поради което го изключих от опциите когато нещо подобно на темата ми беше влезло в главата.

    P.S. Фен съм и на Мерцедес по съвсем обективни причини, но W210 също се разминава чисто визуално с представата ми за марката.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      И аз откровено трудно го разпознавам като Ситроен това возило. Затова и ми е трудна алтернатива след Ксантиите, които според мен са красиви коли.
      Не казвам и че ще е той, щото много ми грознее дори след фейслифта. Чак трета серия го докарва що годе. Просто е голямо и обемисто комби.

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Че е функционален, спор няма, даже може и да е здрав, и не казвам, че дизайна е лош, просто не ми се връзва с идейното развитие на линиите при марката.
      И държа да кажа, че за мен е важно как се чувствам в салона на един автомобил, както и техническата безпроблемност, но в двата посочени от мен примера изпадам в противоречие със собственото си разбиране за нещата.

      ... ааа, и с W212 същата работа, àко да е що годе нова гъзария.

  • #78
    Ама на третата серия тоя неподвижен в средата волан,лично ми е отврат,Ц4-същата работа,като прибавим и централното табло....

    Коментар


    • #79
      За почитателите на истинските шеврони



      Искам винаги да съм най-бързия, дори и на паркинга!
      Колин Макрий

      Коментар


      • #80
        За Мазда 6 комби дизел, някой има ли отзиви?
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • rosen_offroad
          rosen_offroad коментира
          Редактиране на коментар
          Има всите хубавини дето ги искаш:

          - двумасов маховик
          - комон рейл Денсо
          - вихрови клапи
          - променлива геометрия на турбото
          - ЕГР

          https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_...02_(2.0_MZR-CD)

          "RF 2002 (2.0 MZR-CD)
          Next evolution of RF engine with common rail direct-injection was introduced in June 2002 European version Mazda 6 with output power 89 kW (121 PS; 119 hp) or 100 kW (136 PS; 134 hp) (both at 3500 rpm), depending on engine version (only difference between the two diesel drivetrains is the shape of their respective torque curves, the larger of the two engines being flatter). 2002 RF Mazda diesel engine includes new dual-mass flywheel and common rail Denso injection with max. pressure of 1800 bar, pilot and post-injection for operating smoothness and soft and acoustically unobtrusive combustion. Both versions have same compression ratio 18.3:1. Torque output (both versions have same maximum 310 N⋅m (229 lb⋅ft) at 2000 rpm), fuel efficiency and NOx emissions were improved by using:

          expansive vertical vortex combustion (EVVC), which combines a special piston surface design, with ingenious fuel distribution, to produce a vertical swirl in the combustion chamber
          variable turbine geometry (VNT) turbocharger
          Combined fuel economy is achieving 6.5 L/100 km (43 mpg‑imp; 36 mpg‑US) and emission rating Euro Stage III (D4) with on a regular basis mounted catalytic converter with Lambda probe and exhaust-gas recirculation system (EGR). Engines were mounted in (in order of appearance):

          1st generation Mazda 6 Atenza (both versions) since June 2002"

        • MM1980
          MM1980 коментира
          Редактиране на коментар
          Аз карам 2.3 бензин на газ, единствения сериозен проблем е ръждата. Мойта има "приличен" харч на масло - 2-3 литра на 10 000, има доста със издухани двигатели и за това трябва да се внимава. Колата е огромна като вътрешно пространство, окачването е много здраво.

        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Да за бензина, НЕ за дизела.

      • #81
        До колкото знам на Ц5 хидравликата на окачването е заедно с тази на волана.
        За корекцията на височината има едни като биалетки,кокалчета им казват на двата моста по едно дето задава за нивото.От тях можело да се регулира нормалната височина на колата.Сферите на моя до колкото знам бяха само 4 наброй.С хидравликата не съм имал никакви занимавки,само едната обратка на предно,дясно колело се беше скъсало маркучето и аз го снадих с парче тръбичка от спирачки на Жигула-така си и замина при новия собственик без проблеми.
        Помпата на хидравликата си ел. наистина.

        Коментар


        • rosen_offroad
          rosen_offroad коментира
          Редактиране на коментар
          Тц, това е първия хидравличен ситроен дето са разделени

          "........In a major break with Citroën tradition, the brakes and steering were no longer powered by the same hydraulic system as the suspension, but the power steering used the same LDS fluid with its own pump........"

          https://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_C5

      • #82
        Може,не съм пипал там.Само знам,че в един голям студ след запалване веднъж ми отказа хидравликата на волана ,изгасих и при следващото палене си беше дошла.
        Иначе в един голям сняг сина я беше забил в една пряспа поради липса на паркомясто.Отивам да излизам и буксува,обаче като я вдигнах и си излезе без проблем.Това беше на първата седмица от закупуването му и още не му знаех чалъмите.

        Коментар


        • #83
          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          За Мазда 6 комби дизел, някой има ли отзиви?
          Мазда е може би марката която най-много харесвам. Но Мазда 6 дизел - бягай далеч. Ако все пак вземеш, че намериш нещо което е без ръжди и дизеловия двигател е здрав - имаш голям късмет. Мазда да намериш в добро състояние и на по-нормална цена си е късмет, държат цена и читавите заминават бързо, в обявите висят само курници или на високи цени. Има и изключения, но рядко, моята 2-ра Мазда я взех евтино и си остава най-запазената и най-хубава кола която съм имал. Знам ли, първите 6-ци остаряха и може да излизат читави на нормални цени, а намериш ли читава няма да искаш да се разделиш с нея!
          Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
          Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • #84
            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
            За Мазда 6 комби дизел, някой има ли отзиви?
            Краткия отговор е
            НЕ
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #85
              Мазда 6 съм виждал почти нова с ръздясал целият под, при това беше на 3 или 4 години.
              За смяна на съединител на същата, която беше дизелова, свалиха цялото магаре.
              Дали така се прави, или просто майсторите не са били в час, не знам, но принерно при Мондео така се сменява съединител.

              ... та и аз съм с твърдо мнение относно Мазна Шес - НЕ.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #86
                Не знам...Направо човек да си скубе косите да избере нещо читаво като дизайн и механика. Не ми е спешно, но е много трудно. Не че Маздата е с най-впечатляващия дизайн, хеле па с тия прозрачни стопове, които ненавиждам е меко казано. Опел Астра/ Вектра комби. Зетя ми предложи, ма не мога да ги гледам. По са ми грозни от С5 първа серия....
                Всичко вънка и вътре е от плаСмасов халумин и хром.
                Немам думи...
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Е, ти сега чак и дизайн, още малко ще търсиш и цвят...все едно, че има много отговарящи на другите ти изисквания. Все някакви компромиси ще трябва да направиш, или да извадиш някакъв невероятен късмет.
                  При липса на 406, метай се на 307, поне между тях има някакъв избор.

                • rosen_offroad
                  rosen_offroad коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ще дойдеш на моята ама....

                  Ето линк за цели 5 Вектри 2003-2006 с 8 клапановия дизел на Фиат с 120 коня

                  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...nk=iiudby&f1=1

                  п.п.
                  Между другото и ще се родиш от френска на немска сглобка ама .....

              • #87
                307 малко ми харесват, ма са по-късички дори и от настоящата ми.
                Не че Ксантията е късо комби, но за да чкача лист кртон, разрязан на дължина, отива на облегалката на предната седалка. На 406 е 2.10 багажника
                Немам алтернативи, на практика.
                Последно редактирано от TigerHunter; 13-01-21, 22:39.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #88
                  Приятел и колега има Фокус комби 1.6 16 клапана. дизел. Предполагам , че е 1.6 ХДИ на ПСА. Прилична и икономична колица, но грозна и с малък багажник
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • gabocvet
                    gabocvet коментира
                    Редактиране на коментар
                    Фокуса е малък, мондеото е голямото комби. Тук съм бос, не мога да ти подскажа нищо.

                  • TigerHunter
                    TigerHunter коментира
                    Редактиране на коментар
                    Мондеото е едно от най-големите и дълги комбита на пазара. Готов съм да се прежаля за не особено пипнатия дизайн, ама отзивите са изключително не ласкави. Заглеждал съм го иначе.

                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Мондеото верно е бая хамбар, ама за тия от тоя век нищо не знам.
                    Комшия има комби от Фото-Мое, около 10 годишно или по-ново, и току що се сетих, че някъде по темите съм писал нещо за разхода на база това което сме си говорили, но в момента не мога да се сетя поне къде е.
                    Същото, ма не комби има друг приятел, пак от магазина, ама с изключение на некъв заден носач, за нищо друго не сме говорили, но пък така или иначе са по-нови от заданието в темата.

                • #89
                  Мондеото по размери го бие Ц5ка.
                  Мен не са ми грозни,но трябва да се внимава с техните дизели-2-0 там си нещо,май е като 2.0 със Сименс горивна на ПСА,то мотора е съвместна разработка и малко малко е тегава горивната с-ма,иначе мотора е куче.
                  От толкова години с дизели поне съм научил,че най добрата горивна с-ма е от БОШковата маала.

                  Коментар


                  • #90
                    Какво не ти харесва на авенсис второ поколение със 115 кс ? Според мен е успешен двигател а купето е качествено изпълнено. Много е просторна и има доста от тях(разбирай дреболии по моргите).
                    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...1&slink=iivj16
                    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                    Ford Fiesta 1.4 Tdci

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    Тук са 6 потребители онлайн. 3 потребители и 3 гости.

                    Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

                    Зареждам...
                    X