Първоначално публикуван от kinex
					
				
				
			
		Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Пикник по повод на годишнината на OFFRoad-Bulgaria.com
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Първоначално публикуван от V93Имам на видео съществените моменти от преминаването по "лекия" маршрут. За мейл обаче няма да става - много е голям. Ще видя колко ще мога да го смачкам и после ще трябва да се качи на FTP-то.Първоначално публикуван от kinexИскам да помоля тези които снимаха да пуснат снимки и клипове. На мен не ми остана време а ми е много интересно как е изглеждала тази голяма кал отстрани. Може и на kinex1@mail.bg Благодаря.
Не видях трудното в маршрута.
							
						LZ1VMH
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Кофти.Първоначално публикуван от V931GB ти е лимита на пощенската кутия, ама има ограничение за размер на прикачените файлове - 30 МВПървоначално публикуван от kinexНедеи го мачка. Пускаи го натюр.
Пощата в mail.bg е един гигабаит.
 
А за FTPто имаш ли права. Можеш ли да го пуснеш там.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Първоначално публикуван от V93Маршрутът не беше труден за джип с подходящи гуми, но в никакъв случай не беше за леки коли. И самият факт, че затрихме сума ти време там е достатъчно показателен.Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан ХристовНе видях трудното в маршрута.
Или за превозни средства 4х2
							
						LZ1VMH
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Как позна?Първоначално публикуван от vokelНикой ли няма снимки от мероприятието?
 Какво се скатавате?Или режете с ножицата тия гигабайти. 
  Снимки ще има, макар че качеството не е особено високо. Щото сега ги вадя от видеофилма. А пък уменията ми в обработката на видео са на ниво работа по метода "ненаучного тыкания кнопок".  
							
						Ние не сме неутрални!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Та така. Ето малко снимки,които извадих от видеофилма.
Таман бяхме тръгнали по пътя, който се предполагаше да е по-лек, та да нямало проблеми за Шеви-то и Чероки-то
(доколкото разбрах - страдащо от разтежение на веригата на раздатката),
пък и за моя Галопер, който май също беше поставен сред заподозрените
 
При първото по-сериозно препятствие се случи това:

Докато очаквахме УАЗ-ката на Голди да се върне и да дръпне колегата с Шеви-то отзад и отляво се разнесе шум,
покрай нас премина един неидентифициран обект,
който прелетя над калното местенце и се приземи пред закъсалия пикап.

След което пристъпи към действия по изваждането му от локвата.

Междувременно на сцената се появи и едно танкообразно нещо
 

Шеви-то беше извадено ...

за да закъса веднага в следващото препятствие ...

и това наложи следваща намеса на ГАЗ-ката

След като пикапът беше изтеглен, дойде ред на следващият

Както се полага на човек с опит и по-качествено офроудно возило - окопаването беше и по-качествено
 

Поради което от заседналия "танк" се разнесе "Сменяме 2 жени за лебедка"
 

За съжаление, нямах лебедка, пък и моята благоверна седеше вдясно от мен с видеокамера в ръце
 
На помощ се притече Голди. Преди това обаче не пропусна на изиграе един победеносен танц върху закъсалия "танк"

Един поглед назад как се справят колегите с контузеното Чероки


Междувременно отпред и газ-ката и Шеви-то бяха успели да легнат на корем в дълбочките коловози:


И кат се почна едно голямо чудене и чакане "Какво да се прави?" ...
На помощ се притече един истински Джип, който лесно издърпа газ-ката

Остана обаче проблемът с пикапа. Първо беше направен един неуспешен спасителен опит с газ-ката

а след това щафетата беше поета от Jeep-а

Коловозите обаче бяха твърде дълбоки за пикапчето и след кратко теглене то пак си легна на корем, с колела във въздуха,
а резултатът беше скъсан колан за теглене и отлетял преден номер:

Забележка: Горната снимка показва отделянето на номера от мястото му,
а също и това колко ми е акъла, та да стоя в близост до въжето.
 
С това положението се закучи яко. Ни напред - ни назад. Доде най-накрая не пристигна подкрепление в лицето на Митко Фулда,
който отсече, че тая работа с теглене напред няма никакъв шанс да стане.
Поради което предложи пикапът да бъде закачен за наличния отзад теглич и да бъде издърпан на заден ход извън зоната на
по-сериозните препятствия, след което да мине обходния по-лек маршрут през Суходол.
След кратки размествания освободихме пътя за тази операция,
а останалите продължихме напред.
Моят силно подценяван Галопер си мина без съществени проблеми, макар че на моменти се движех с дясната врата напред


Както си му е редът, имаше и леки поражения. Не можах да опазя степенката отзад да не се тресне при излизане от тясната канавка, която трябваше да се премине.
Ама така, както се е подгънала нагоре, таман по-малко ще се закача при преминаване на други подобни препятствия.
 
След толкова забавяне най-накрая стигнахме до кИфтетата и пържолките

Естествено, имаше и колеги, които пренебрегнаха мръвките и биричката и предпочетаха да отидат да се понакалят по-качествено.
Това е единият от тях
							
						Ние не сме неутрални!
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
							
						
							
						
Коментар