Шарко, не че не зне какво са накладки - просто не знае българската терминология на частите. Просто когато е започнал да се интересува от накладки всички около него са ги наричали "брейк падс"
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пикник по повод на годишнината на OFFRoad-Bulgaria.com
Свий
X
-
Първоначално публикуван от quadraАбре човек, там и доста по-високи неща опираха по диференциал в коловозите. Калта в коловозите е мека, но по средата е твърдо. Само редукторната УАЗка си вървеше без проблем.
Но иначе с хубави гуми спокойно можеше да мине от там от където минахме другите. А без хубави гуми спокойно на буксир пак щеше да мине. Ама минало бешело...
Ето мястото от където "Минахме другите". Интересно е че единственото място на което се наложи да тегля с лебедка беше именно това място с лепкава кал с станичен наклон на който ясно се вижда Витарата на Булдок с новите му ламелни зимни гуми как се спря между дърветат. Щом този професионален водач с добри гуми за плитка кал не успя какво остава за превозните средства не 4х4.Мисля си че имаше отговорник който трябваше да закара неподготвените коли през Суходол и да ги качи по наистина лесно място. Само че той не изпълни написаното от самият него обещание.
Например аз бях писал че ще се върна в 12.00ч пред сервиза за да взема по-късно идващите и независимо, че ми се обадиха и казаха че няма никой, просто така за всеки случай и за да изпълня написаното обещание се върнах до сервиза. Не, че много ми се слизаше от купона.
[img]https://htftp.offroad-bulgaria.com/ymk/Piknik%202%20godina/P1010427.jpg
Ето го Асен който само снимаше и не се занимаваше с глупости като нас
[/quote]
Първоначално публикуван от quadraТова е по ред причини, ама си трая да не ме замери някой с нещо
Щото аз от където минах и тези със сликовете минаха
А пък Шевито е само със задно...
Нищо де, Севи другия път ще ме слуша
Само не разбирам за какво точно да те слуша. Не, че не го прави.
Дисеме, ако смяташ че съм те подвел те моля да ме извиниш.LZ1VMH
Коментар
-
Ама много го задълбахте нещо! Не се сърдя а никого! НАИСТИНА! А и не виждам причина да се сърдя. Напротив благодарен съм, че отделихте много от времето си да ме вадите. Единствената ми забележка съвпада с мнението на Влади, че трябваше да се използва алтернативния път за неподготвените или по-скоро непригодените за офроуд автомобили.
Както и да е! Шарко ми е изпратил необходимите черкове, остава само Йори да ми каже къде да си поръчам пропиленови втулки за бодилифта и Влади да издаде мястото където възстановявали по-добре от оригиналните накрайници и шарнири и съм готов за подвизи с кола ПРИГОДЕНА за такива условия
Коментар
-
Първоначално публикуван от fanaticсега ще пита какво е редукторна уазка, само си навлече неприятности Дима ;-) той шарко освен че е фен на чалгата не знае какво са накладки
а с тия БФгудрич дето си сложил си стой на асфалта.... аз затова не ходя по такива разходки
Но това си е истината. Не знам много много терминологията, пук и не сум механик. Не ме е срам да си призная. За съжаление не се родих научен на всичко и трябва сам да се уча.
За третото не си прав, или говорим за различни гуми.
Аз говория за тези
Това вярвам да е наи добрия избор за лек оф роуд, и нямя да навлизам в тази тема по дълбоко, защото вече я дискутирахме преди няколко месеца. Както казах това е само мое мнение. Аз съм сигурен че европеиските компании имат по хубави гуми, пък нали ако е американско не е хубаво каквото и да е то.
Както и да е. Аз съм свикнал на постоянната критика на всичко американско. Щом е от америка не става за нищо, ние тука сме прости и не разбираме. Колите със тесла са дялани, а умовете ни са тъпи.
Не разбирам какво му е на Японското, като на тези гуми, но сигурно защото не е руско.[/img]CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html
Коментар
-
Стига сте спорили, кой прав, кой крив Мисля, че всички си изкарахме добре и се надявам в близко бъдеще да повторим! А отностно участъка, където Витарата беше пропаднала - когато мина цялата група от там, участъка не беше толкова зле! На мен даже не ми беше направило впечатление да има нещо неприятно, а мен неприятните участъци ми се запечатвам в главата!RB Patrol Team
Коментар
-
Първоначално публикуван от disemАма много го задълбахте нещо! Не се сърдя а никого! НАИСТИНА! А и не виждам причина да се сърдя. Напротив благодарен съм, че отделихте много от времето си да ме вадите. Единствената ми забележка съвпада с мнението на Влади, че трябваше да се използва алтернативния път за неподготвените или по-скоро непригодените за офроуд автомобили.
Както и да е! Шарко ми е изпратил необходимите черкове, остава само Йори да ми каже къде да си поръчам пропиленови втулки за бодилифта и Влади да издаде мястото където възстановявали по-добре от оригиналните накрайници и шарнири и съм готов за подвизи с кола ПРИГОДЕНА за такива условия
Внимаваи кои ще го прави. не му слагаи много лифт.
Не се минаваи със ефтин лифт,аз не знам точно защо, не мога да го обесня, но съм чувал от хора които ги дигат, че може да го прецакаш.
Ъгъла под които ше работи окачването ще е различен, и трябва да се внимава дали същите части ще могат да работят.
CV joint мисля че се казва полуоски но не съм сигурен, ще почнат да рабптят под друг ъгъл и метала ще се натоварва по различен начин, което ще доведе до по бързо изхабяване.
Абе както казах не знам всичко, но гледаи да го напорави някои които му разбира.
Аз моя чакам да излезе лифт, за сега има само два но са $3000, докато за другите пикапи има по $1000.
Плус това на моя може да се дигне 2 инча само със TB Bars, не знам как е на БГ, но са две пручки дето върват под купети и потдурзат предната ос един вид. Ти сигурно се сещаш какво е.
ето снимка
CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html
Коментар
-
Същото си е - торсиони се казват. А на Шевито няма да му лифтоваме окачването, само бодилифт, така че споко. А за минаването - пътя наистина не беше толкова зле - за справка Нивата на братя Петрови беше с още по-асфалтови и летни гуми от S-10 а имаше проблем само на едно място и то не беше това. Ама нейсе, казах вече, минало бешело, да не го задълбаваме.
Абре Goldy, аз наистина не го познавам този път бре, както каза Асен щеше да направи впечатление, да не сте минали навръщане от някъде другаде, те нали са по няколко пътя на места, вървят успоредно през гората, затова да сте се позарили?
Просто сега като разглеждам снимките ми хрумна. Ще вземем да отидем двамата да видиш мястотоВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Шарко, CV Joints /шарнирни болтове/ се скапват точно тогава, когато натегнеш прекалено Torsion bars /торсиони щанги/. Това което аз смятам да правя е Body lift или повдигане на купето чрез подлагане на гумени шайби между него и рамата. Виж тук http://s-series.org/component/option...,59/task,item/
Коментар
-
Първоначално публикуван от quadra
Абре Goldy, аз наистина не го познавам този път бре, както каза Асен щеше да направи впечатление, да не сте минали навръщане от някъде другаде, те нали са по няколко пътя на места, вървят успоредно през гората, затова да сте се позарили?
Просто сега като разглеждам снимките ми хрумна. Ще вземем да отидем двамата да видиш мястото
Това е мястото. Няма грешка.LZ1VMH
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар