Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пикник по повод на годишнината на OFFRoad-Bulgaria.com

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Шарко, не че не зне какво са накладки - просто не знае българската терминология на частите. Просто когато е започнал да се интересува от накладки всички около него са ги наричали "брейк падс"

    Коментар


    • Първоначално публикуван от quadra
      Абре човек, там и доста по-високи неща опираха по диференциал в коловозите. Калта в коловозите е мека, но по средата е твърдо. Само редукторната УАЗка си вървеше без проблем.
      Но иначе с хубави гуми спокойно можеше да мине от там от където минахме другите. А без хубави гуми спокойно на буксир пак щеше да мине. Ама минало бешело...





      Ето мястото от където "Минахме другите". Интересно е че единственото място на което се наложи да тегля с лебедка беше именно това място с лепкава кал с станичен наклон на който ясно се вижда Витарата на Булдок с новите му ламелни зимни гуми как се спря между дърветат. Щом този професионален водач с добри гуми за плитка кал не успя какво остава за превозните средства не 4х4.Мисля си че имаше отговорник който трябваше да закара неподготвените коли през Суходол и да ги качи по наистина лесно място. Само че той не изпълни написаното от самият него обещание.
      Например аз бях писал че ще се върна в 12.00ч пред сервиза за да взема по-късно идващите и независимо, че ми се обадиха и казаха че няма никой, просто така за всеки случай и за да изпълня написаното обещание се върнах до сервиза. Не, че много ми се слизаше от купона.










      [img]https://htftp.offroad-bulgaria.com/ymk/Piknik%202%20godina/P1010427.jpg




































      Ето го Асен който само снимаше и не се занимаваше с глупости като нас








      [/quote]








      Първоначално публикуван от quadra
      Това е по ред причини, ама си трая да не ме замери някой с нещо
      Щото аз от където минах и тези със сликовете минаха
      А пък Шевито е само със задно...
      Нищо де, Севи другия път ще ме слуша

      Само не разбирам за какво точно да те слуша. Не, че не го прави.
      Дисеме, ако смяташ че съм те подвел те моля да ме извиниш.
      LZ1VMH

      Коментар


      • Ама много го задълбахте нещо! Не се сърдя а никого! НАИСТИНА! А и не виждам причина да се сърдя. Напротив благодарен съм, че отделихте много от времето си да ме вадите. Единствената ми забележка съвпада с мнението на Влади, че трябваше да се използва алтернативния път за неподготвените или по-скоро непригодените за офроуд автомобили.
        Както и да е! Шарко ми е изпратил необходимите черкове, остава само Йори да ми каже къде да си поръчам пропиленови втулки за бодилифта и Влади да издаде мястото където възстановявали по-добре от оригиналните накрайници и шарнири и съм готов за подвизи с кола ПРИГОДЕНА за такива условия

        Коментар


        • Дай мостра или размер на втулките и ги поръчваме.
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • Ми размера на едната е колкото две хокейни шайби една върху друга. Приблизително, не е необходима точност. Бройката е 16.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от fanatic
              сега ще пита какво е редукторна уазка, само си навлече неприятности Дима ;-) той шарко освен че е фен на чалгата не знае какво са накладки
              а с тия БФгудрич дето си сложил си стой на асфалта.... аз затова не ходя по такива разходки
              Прав си фанатик. Не знаех какво са накладки, И за другото си прав, че не снам какво е редуктирана уазка.
              Но това си е истината. Не знам много много терминологията, пук и не сум механик. Не ме е срам да си призная. За съжаление не се родих научен на всичко и трябва сам да се уча.
              За третото не си прав, или говорим за различни гуми.
              Аз говория за тези

              Това вярвам да е наи добрия избор за лек оф роуд, и нямя да навлизам в тази тема по дълбоко, защото вече я дискутирахме преди няколко месеца. Както казах това е само мое мнение. Аз съм сигурен че европеиските компании имат по хубави гуми, пък нали ако е американско не е хубаво каквото и да е то.
              Както и да е. Аз съм свикнал на постоянната критика на всичко американско. Щом е от америка не става за нищо, ние тука сме прости и не разбираме. Колите със тесла са дялани, а умовете ни са тъпи.
              Не разбирам какво му е на Японското, като на тези гуми, но сигурно защото не е руско.[/img]
              CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
              http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
              http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

              Коментар


              • Стига сте спорили, кой прав, кой крив Мисля, че всички си изкарахме добре и се надявам в близко бъдеще да повторим! А отностно участъка, където Витарата беше пропаднала - когато мина цялата група от там, участъка не беше толкова зле! На мен даже не ми беше направило впечатление да има нещо неприятно, а мен неприятните участъци ми се запечатвам в главата!
                RB Patrol Team

                Коментар


                • Първоначално публикуван от disem
                  Ама много го задълбахте нещо! Не се сърдя а никого! НАИСТИНА! А и не виждам причина да се сърдя. Напротив благодарен съм, че отделихте много от времето си да ме вадите. Единствената ми забележка съвпада с мнението на Влади, че трябваше да се използва алтернативния път за неподготвените или по-скоро непригодените за офроуд автомобили.
                  Както и да е! Шарко ми е изпратил необходимите черкове, остава само Йори да ми каже къде да си поръчам пропиленови втулки за бодилифта и Влади да издаде мястото където възстановявали по-добре от оригиналните накрайници и шарнири и съм готов за подвизи с кола ПРИГОДЕНА за такива условия
                  Ще го дигаш ли?????
                  Внимаваи кои ще го прави. не му слагаи много лифт.
                  Не се минаваи със ефтин лифт,аз не знам точно защо, не мога да го обесня, но съм чувал от хора които ги дигат, че може да го прецакаш.
                  Ъгъла под които ше работи окачването ще е различен, и трябва да се внимава дали същите части ще могат да работят.
                  CV joint мисля че се казва полуоски но не съм сигурен, ще почнат да рабптят под друг ъгъл и метала ще се натоварва по различен начин, което ще доведе до по бързо изхабяване.
                  Абе както казах не знам всичко, но гледаи да го напорави някои които му разбира.
                  Аз моя чакам да излезе лифт, за сега има само два но са $3000, докато за другите пикапи има по $1000.
                  Плус това на моя може да се дигне 2 инча само със TB Bars, не знам как е на БГ, но са две пручки дето върват под купети и потдурзат предната ос един вид. Ти сигурно се сещаш какво е.
                  ето снимка
                  CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                  http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                  http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                  Коментар


                  • Същото си е - торсиони се казват. А на Шевито няма да му лифтоваме окачването, само бодилифт, така че споко. А за минаването - пътя наистина не беше толкова зле - за справка Нивата на братя Петрови беше с още по-асфалтови и летни гуми от S-10 а имаше проблем само на едно място и то не беше това. Ама нейсе, казах вече, минало бешело, да не го задълбаваме.

                    Абре Goldy, аз наистина не го познавам този път бре, както каза Асен щеше да направи впечатление, да не сте минали навръщане от някъде другаде, те нали са по няколко пътя на места, вървят успоредно през гората, затова да сте се позарили?
                    Просто сега като разглеждам снимките ми хрумна. Ще вземем да отидем двамата да видиш мястото
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • Шарко, CV Joints /шарнирни болтове/ се скапват точно тогава, когато натегнеш прекалено Torsion bars /торсиони щанги/. Това което аз смятам да правя е Body lift или повдигане на купето чрез подлагане на гумени шайби между него и рамата. Виж тук http://s-series.org/component/option...,59/task,item/

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от quadra

                        Абре Goldy, аз наистина не го познавам този път бре, както каза Асен щеше да направи впечатление, да не сте минали навръщане от някъде другаде, те нали са по няколко пътя на места, вървят успоредно през гората, затова да сте се позарили?
                        Просто сега като разглеждам снимките ми хрумна. Ще вземем да отидем двамата да видиш мястото


                        Това е мястото. Няма грешка.
                        LZ1VMH

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от disem
                          Това което аз смятам да правя е Body lift или повдигане на купето чрез подлагане на гумени шайби между него и рамата.
                          Севдо, има по добър вариант. Припалваш резако и за половин час дупки за 35" гуми са готови
                          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                          Коментар


                          • Това не е по-добрия, но определено по дивашкия Ама теб си те кефи

                            Коментар


                            • Важното е да има изродия
                              А гумени тампони ще те заведа да ти отлеят, правят ги перфектно.
                              Може и от един специален матрял но е много скъп.
                              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                              Коментар


                              • Обади се да отидем като имаш време

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X