Обява

Свий
Няма добавени обяви.

как да повдигна чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: как да повдигна чероки

    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
    ...
    Първия ми въпрос...
    Да ти кажа честно, вече не си спомням кое, какво. А и не ми се напряга излишно. Тунинга на Чероки не ме вълнува, предполагам и теб също.
    Предпочитам да пазя силите си за нещо по-смислено и доходоносно.

    Коментар


    • От: как да повдигна чероки

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      Няма какво да смятам повече. Снимките не са достатъчно ясни, но окачването май е фабрично. При портални мостове не е необходимо друго. За останалото като калници, брони, гуми, джанти максимум още $6000. Значи до тук към $23 000. Проекта е стандартен и често срещан. Въпрос само на избор.

      Едит/
      кормилната щанга и "вратовръзката" не са оригиналните предвид начина им на закрепване при Dana 60 и Axeltech редукторите. Тези мостове се произвеждат само за JK.

      Ето още един такъв но с правилната базова машина но тук мостовете са на Solid

      И по повод на един предишен в темата спор. И тук ходовете нагоре не са на уважение. Какво стааа бе. Тия хамериканци полдяха ли та не знаят колко са важни ходовете нагоре
      Ох...не знам от къде да започна.Къде съм казал че този проект е често срещан и стандартен?Разбира се че всеки си избира сам къде да си даде парите.
      Защо се заблуждаваш че този модел мостове се предлагат само за JK? Мога да ги поръчам за каквото си искам.Стига да знам как се конфигорира преден или заден мост.
      Фирмата Solid не предлага цели мостове а само части и капаци за мостове.И какво значи ''правилната базова машина'' на мен ми прилича на куфар.
      За какви спорове говорим?Возил ли си се в такава кола с това окачване?Тези коли нямат ходове нагоре защото няма измислен панхард които да издържи тежките редукторни ботури.За това и не ги повдигат.Редукторите работят на рамо и товарят цялото окачване.
      Мостовете на зелената машина са преден Дана 60 и заден GM-14 болта.
      И Къри не предлагат вече Дана 60 стандартни защото пуснаха серията Рок Джок.Преди години когато бяхме в завода на Къри в Анахайм ги продаваха на кило Даните.
      И всичко идва от там че Дейнатрак се конкурират с Къри при Дана 44и60.
      От Къри решиха този проблем като завряха главина,ключалки и карета от Ф-450.
      Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 10-10-11, 22:20.

      Коментар


      • От: как да повдигна чероки

        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
        Вранглера от снимката е правен за rock crawling без да изпада в крайности и без намерение да участва в състезания от този тип. Ясно е че ти говориш за друго нещо. Друг жанр. Личи и от клипа ти и от разсъжденията ти. Да го наречем офроуд рейсинг. Двете неща нямат абсолютно нищо общо. Той е само един тип състезание. Ще засегна само разликата в окачванията.

        Целта е:
        1. Рейсинг окачването трябва да се справя със сравнително не особено неравен терен с висока скорост.
        При движение със висока скорост по неравен терен решаващо е способноста на окачването да поглъща неравностите и да запазва контакта с пътя. Скоростта на трептенията са такива, че решаващия фактор е инерцията и съответно масата на трептящата част. Колкото тя е по-малка толкова по добре работи такова окачване. За целта диференциала е закрепен за шасито и не участва в теглото на окачването. Всичко останало се олектоява до степен на компромис със здравината му. Виждали сме клипове в които дори само при преобръщане из въздуха политат колела със стръчащи от тях полуоски и разни пръчки играели до преди малко ролята на носачи. Между другото същите задачи си поставя и всяко окачване за офроуд паркетник. И там виждаме полуоските и алуминиевите носачи. Защото целта е возията. Здравината е на второ място. Drop percentage на рейсинг окачванията е 40%, т.е ако амортесьора е с ход ама много примерно 100 см когато машината е стъпила на равна повърхност той се свива с 40 см и му остават още 60 см. Запасът от ход нагоре е огромен.

        2. Целта на Rock crawling окачването е да преодолява огромни неравности без значение от скоростта. Може и с 1 км/час. Окачването се движи бавно и масата не оказва съществено значение. Здравината е водещия фактор и по тази причина се използват цели мостове. Drop percentage на този тип окачване е 70%, т.е при стъпила на равна повърхност машина ход нагоре почти не остава, а запаса е от ход надолу. Целта е центъра на тежеста да е максимално нисък сиреч "повдигането" да е минимално. Когато се преодолява голямо препятствие нама никакво значение кой именно ход е по-голям този надолу или този нагоре. Ако на някое колело хода нагоре свърши просто ще повдигне цялата машина, но останалите колела имат достатъчно ход за да се разпънат и да достигнат контакт с терена.

        И така ако рейсинг машина бъде подложена на скално катерене и само един път се подхлъзне и се спре в някое колело то пръчките с които е изпълнено нейното окачване ще станат на солети. Този тип окачвания хич не понасят странични удари и в т.ч. преобръщания. Направо ги мразят и се предават моментално.

        Ако машина за скално катерене бъде засилена с дори 80 км/час по рейсинг трасе то 50% от времето колелата и ще са във въздуха и на първия завой ще напусне трасето. Ако все пак правата е по-дълга ще си замине състезателя удрян последователно от таван, врати и седалки. В този смисъл си съвсем прав за Вранглера. Не става за рейсинг. На рейсинг трасе ще се разпадне или водача ще изпадне, но нека пак отбележа. Той не е правен за това и няма никакви претенции да се справя с такава задача. Също толкова не е правен и за дрифтинг. Не че няма мотор. Просто е висок. Правен е за друго и там е наистина добър. Собственика му с който имам приказка хич не се интересува от този просто подраздел на офроуда. И да отбележа още, че третата тендер пружина в случая е използвана за да бъде свалена машината по-ниско без да се налага да се променят избраните параметри за втората тендер и за главната. Седалката съвсем не е на 2 метра от земята. Окончателния статичен лифт е около 6''.


        Това за което използват машините си участниците в този форум е много по-близо до rock crawling жанра отколкото то рейсинг жанра за който говориш ти. Дори е мнго далеч от рейсинга. Не съм чел някой тук да се движи в гората със 100 км/час, но за сметка на това всички биха желали машини които да преодоляват големи препятствия и да се движат по всякакъв терен без никакво значение с каква скорост. В този смисъл дискусията би трябвало да е тази посока и е абсолютно неоправдано да е в другата. Офроуд рейсинга наистина не е еманацията на офроуда, а просто един равностоен на останалите жанр. В България пък дори не е равностоен, а никакъв го няма. Няма си дори форум

        Поздрави и се надявам тази тема да се насочи в конструктивна посока.
        И понеже темата прдължава в конструктивна посока не мисля да заблуждаваме хората.Тук на този пост ще ти отговоря с клипове защото не ми се пише докторат за различните машини и видове окачвания.Много е важно обаче преди да гледаш клиповете да прочетеш какво си написал по-горе.



        Това са машини за rock crawling с цели мостове които се движат бавно.



        Ето колко е слабо окачването полита във въздуха и.......тръгва отново.



        И едно лунно бъги как се спира след като се строши.
        Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 10-10-11, 23:36.

        Коментар


        • От: как да повдигна чероки

          Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
          Къде съм казал че този проект е често срещан и стандартен?
          Не ти. Аз го казах.

          Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
          Защо се заблуждаваш че този модел мостове се предлагат само за JK? Мога да ги поръчам за каквото си искам.Стига да знам как се конфигорира преден или заден мост.
          В готовите офертите на Къри го няма за друго освен за JK. Иначе преди година и нещо ми отказаха гол без никакви планки мост и без външните C-та. От тогава не съм пробвал какви поръчки са склонни вече да изпълняват.

          Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
          Тези коли нямат ходове на горе защото няма измислен панхард които да издържи тежките редукторни ботури. За това и не ги повдигат.Редукторите работят на рамо и товарят цялото окачване.
          Тук вече грешиш. Задачата на панхарда е не да удържа окачването, а точно обратното да държи към него това отгоре. Именно това отгоре се опитва да хване накъдето си иска а правилната посока е тази на това отдолу. Кой кого води тогава да питам? Купето, обикновено е над 4 пъти по-тежко от самия мост и не това отдолу му е проблема на панхарда, а това отгоре. И в такъв случай какво му пука че това отдолу заради редукторите е по тежко със 100 кг след като онова отгоре така или иначе е над 2 тона и досега се е справял с него? Рамото за което говориш предизвиква единствено повишаване на реактивния момент. Той пък е проблем на горните реактивни щанги дето тук им казваме "горни носачи". Именно затова тези редуктори се предлагат само за Dana 60. Моста на къри е подходящ защото точките в които горните реактивни щанги се захващат за моста са доста по-високо от стандартните и съответно рамото е по-дълго. Така по-голямото рамо отдолу към колелата на П-образния мост се компенсира от по-голямото рамо отгоре чрез което горните носачи удържат рективния момент. Хайде няма пак да повтарям защо хода нагоре винаги може да бъде пожертван когато една машина се подготвя за движение без път сиреч за офроуд, а не за надбягване по малко по-крив от нормалното път по който когато няма състезание фермерите си карат пикапите. Е ... не с 200 км/час. А дали е куфар зеленото е въпрос на фантазия. На мен пък рейсинг машините ми приличат на джапанки. Особено като развеят калници и разтресат колелца закачени на пръчки. Майтап бе Хубави са си, ама тук май много-много не се вълнуваме от тях. Поне аз не съм срещнал тема в която някой да пита: "Как да си направя черока така че да карам на село с 200" Мир!

          Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
          Това са машини за rock crawling с цели мостове които се движат бавно.
          На тия специално нито рейсинга им е рейсинг нито скалното катерене е катерене. Вдигат пушилка по правите с 60 и пускат лебедки на първото паве Иначе сериозно. Да това е хубаво състезание. Ама да ти напомня пак за хората тук. Никой не му пука за това че има начин една машина да се направи толкова универсална с едни 300-400 000 долара. Иначе саундтрака много драматичен. Ха чак

          едит/

          поизгледах и други клипове от това състезание. Надървените за рейсинг с клечките отпред яко пушат на правите, но по скалите се търкалят като бурета, а тия с целите мостчета подскачат като скакалци по правите ама катерят скалите как си треа. Няма пълно щастие дори с $300 000. За този клип говоря. YouTube са решили че не може да се ембедва затова го давам като линк само.
          Последно редактирано от elbgt; 10-10-11, 23:32.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • От: как да повдигна чероки

            Този пич с бъгито на А-рамена се казва Shannon Campbell и постави началото на този вид машини в това състезание.Колата си я направи сам в един гараж.С задно разположен двигател LS-7
            В момента всички си преправят колите като неговата защото дава много добри резултати.Преди година или две ги беше повел с 1 час но се счупи предното предаване.
            Сега направи нова и е фаворит.Но залитна към скоростните състезания.Спонсорите го прилапаха и ще кара повече Baja формат.
            Ето колко вдига на правите-90+MPH




            И как се катери по-камънаците



            И малко на смесен терен.

            Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 11-10-11, 00:19.

            Коментар


            • От: как да повдигна чероки

              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
              Не ти. Аз го казах.



              В готовите офертите на Къри го няма за друго освен за JK. Иначе преди година и нещо ми отказаха гол без никакви планки мост и без външните C-та. От тогава не съм пробвал какви поръчки са склонни вече да изпълняват.


              Тук вече грешиш. Задачата на панхарда е не да удържа окачването, а точно обратното да държи към него това отгоре. Именно това отгоре се опитва да хване накъдето си иска а правилната посока е тази на това отдолу. Кой кого води тогава да питам? Купето, обикновено е над 4 пъти по-тежко от самия мост и не това отдолу му е проблема на панхарда, а това отгоре. И в такъв случай какво му пука че това отдолу заради редукторите е по тежко със 100 кг след като онова отгоре така или иначе е над 2 тона и досега се е справял с него? Рамото за което говориш предизвиква единствено повишаване на реактивния момент. Той пък е проблем на горните реактивни щанги дето тук им казваме "горни носачи".
              Защото пак съм в грешка може ли само да попитам;Какво се случва когато подам гас с двигател 450-500кс?Или пак говориш за каране с 1км/ч.И защо пишеш като човек който е карал само дизелова малолитражка?Според мен когато гумите се завъртят въртящия момент се предава на моста.В този момент купето още не знае какво се случва.Ако окачването е с панхард кой държи тези сили на моста?
              Има и коли без панхард на 4 линка и с фул хидро и какво купето или шасито си ходи на където си иска?Шасито не е интересно.Важното е да не се разминат кормилната щанга с панхарда защото тогава губиш управление.При фирмата джип и не само при нея това явление е познато като death woblle.....Но при джип е силно изразено,повече от колкото при другите марки и модели.И за това са виновни горните щанги и панхарда.


              Не забелязвам купето да се мъчи да тръгне на някъде но какво прави моста? И кой е виновен за това?
              И какво става панхарда държи купето да не мърда,и така го води след моста.
              Гледал съм джипове с редукторни мостове при блокиран мост на твърда настилка При подаване на повече гас направо размазват панхарда.А карданите в този момент изглеждат като ластични.
              С две думи панхарда се товари от много и различни сили.При редукторните мостове височината на моста е по-голяма и планката за панхарда на моста не може да има височина защото ще се смаже в шасито.За това я хващат в центъра на тръбата на моста.От това панхарда получава голям ъгъл и страда окачването.
              Но има и други начини да се избегне това.Трябва си тръбна рама за такива игри,и въпреки всичко горните линкове са близо до рамата.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02992.jpg
Прегледи:1
Размер:71.1 КБ
ID:5310866Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02993.jpg
Прегледи:1
Размер:71.4 КБ
ID:5310867
              Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 11-10-11, 02:21.

              Коментар


              • От: как да повдигна чероки

                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение


                На тия специално нито рейсинга им е рейсинг нито скалното катерене е катерене. Вдигат пушилка по правите с 60 и пускат лебедки на първото паве Иначе сериозно. Да това е хубаво състезание. Ама да ти напомня пак за хората тук. Никой не му пука за това че има начин една машина да се направи толкова универсална с едни 300-400 000 долара. Иначе саундтрака много драматичен. Ха чак
                Бива глупости, ама до време! КОХ-а не бил нито такова, нито онакова тоест е никакво състезание. Да ама не- вече всеки в US, който започва да строи машина за кроулинг и има гащи да я кара истински се стикова с тенденциите в конструкциите възникнали покрай това ''никакво'' състезание. И доста умалително е да кажеш ''първото паве'' на скали по метър и педесет и нагоре, който не се заобикалят ами се катерят. А тия дето разпъват лебедки са винаги и веднага яко освирквани и подигравани от публиката.
                За ''клечките'' в окачването и Кемпбъл -Близнака вече е отговорил. Само да допълня -същия спечели КОХ-а с тази кола с окачване на ''клечки''.

                За панхарда няма да коментирам, но ми е интересно да споделите: като имаме тръбна рама и теглото на ''купето'' е равно или много близко до това на моста с гумите кой кого води? Пак ли купето.

                А личните ми впечатления, че за кроулинг и ''тежък офф'' (според българските разбирания) хода на окачването трябва да е разпределен 35-40% нагоре и останалото надолу. Иначе се получава една табуретка ''без нужда от ход нагоре'', която като трябва да качи една гума върху препятствие и започва да се обръща. За блатото и калта естествено това е без особено значение.

                Коментар


                • От: как да повдигна чероки

                  Темата все пак е за това, как се повдига XJ... Бих искал да коментирате това (даже не са му сложени и блокажи като гледам):



                  Мисля, че това клипче е достатъчно показателно, за целесъобразността на "ходовете и в двете посоки" при този модел и марка, особено ако мостовете на машината са Dana 30 и Dana 35. Първо - слагането на блокажи, на тези мостове ограничава максималния размер гуми, които могат да се монтират на джипа без да се потроши всичко при по-екстремно каране - свидетел съм как "астматик" 2,1 TD с 31-ци регенерат, с блокаж на задния мост (ARB) за една седмица последователно смля карета и скъса заден кардан. Второ - цената на блокажите за преден и заден мост (2 бр.) надвишава цената на окачването от клипа със сигурност.
                  Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 11-10-11, 07:50.

                  Коментар


                  • От: как да повдигна чероки

                    Понеже се спомена калта, като проблем при джиповете с по-малък клиренс, ето какво прави един почти стоков XJ с лифт 3,5":



                    А ето какво прави в калта и един с 10" лифт и 38-ци (без ходове на горе):



                    Далеч съм от мисълта, че джипките са важни в конкретните два случая! Просто във втория, човека не може да кара...

                    Коментар


                    • От: как да повдигна чероки

                      Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                      Защото пак съм в грешка може ли само да попитам;Какво се случва когато подам гас с двигател 450-500кс?Или пак говориш за каране с 1км/ч.И защо пишеш като човек който е карал само дизелова малолитражка?Според мен когато гумите се завъртят въртящия момент се предава на моста.В този момент купето още не знае какво се случва.Ако окачването е с панхард кой държи тези сили на моста?
                      Има и коли без панхард на 4 линка и с фул хидро и какво купето или шасито си ходи на където си иска?Шасито не е интересно.Важното е да не се разминат кормилната щанга с панхарда защото тогава губиш управление.При фирмата джип и не само при нея това явление е познато като death woblle.....Но при джип е силно изразено,повече от колкото при другите марки и модели.И за това са виновни горните щанги и панхарда.
                      Дай да караме едно по едно. Първо нека временно да се ограничим до нещо по-конкретно, а именно до 4-линк с панхард и да не бъркаме останалите начини за окачване. Ясно е че има много начини на закрепване на купето (употребявам това понятие условно и то се отнася за всичко онова отгоре) към окачването (всичко онова отдолу). Според мен първо трябва да уточним няколко основни твърдения и да разберем в кое от тях нещо не се разбираме или говорим за различни неща. Аз твърдя че:

                      1. Задачата на окачването е да предава едни, а да поглъща и неутрализира други от възникналите по време на движение сили.
                      2. Силите които възникват и с които окачването трябва да се справя са 4 вида. Надлъжни, напречни, вертикални и реактивни.

                      Задачата на окачването е да се справи с всяка от тези сили заедно и поотделно:
                      1. За надлъжните сили задачата е на долните носачи. Точно затова те са захванати към моста близо до оста му. Нека ги наричаме просто "носачи". Идеален вариант: Носачите са успоредни на надлъжната сила, т.е. те са без никакъв наклон в статично положение и при артикулация работят симетрично на тази ос.
                      2. Напречните сили са грижа на панхарда. В работен вариант, когато панхарда не е успореден на напречната ос тази сила се разлага на две съставни. Напречна (полезна) и вертикална (паразитна). Целта е това разлагане да е минимално. Идеален вариант. Оста между точките на закрепване на панхарда е успоредна на надлъжната ос и при работа движението му е симетрично на тази ос.
                      3. Вертикалните сили в зависимост от конкретното конструктивно решение се поемат от пружини, амортесьори, ресори, въздушни възглавници и т.н.
                      4. Реактивните сили (стремящи се да завъртят двигателния мост обратно на посоката на въртене на колелата) се поемат от горните носачи, които за по-лесно предлагам да наричаме реактивни щанги. За да изпълняват тази задача те са монтирани към моста тангенциално. В работен вид разбира се те рядко са строго успоредни на тангентата, но целта е минимално и симетрично отклонение от нея. Възникава и още една реактивна сила в посока обратна на движението на кардана. С нея се справят тампоните на двигателя, трансмисията и елементите от т.3.

                      Като изключим реактивните сили от 4 т. Всички останали са перпендикулярни на останалите две.

                      Ако до тук сме на едно мнение ще продължим лесно. Ако ли не дай да видим къде се разминаваме. Ако може без клипчета и неаргументирани твърдения. Само малко физика и геометрия от 8-ми клас. Очаквам аргументиран отговор от типа: С това съм съгласен с онова не..., но след "с онова не" трябва да има "защото" и след него аргумент.
                      Последно редактирано от elbgt; 11-10-11, 09:41.
                      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                      Коментар


                      • От: как да повдигна чероки

                        И още един въпрос! Ако имаме XJ - малолитражка (всичко до 4L), с какво се очаква да развърти гуми по-големи от 31-ци...?!! В процеса на писане въпросите станаха повече. Ако все пак решим да сложим блокаж поне на задния мост, какво трябва да се смени още по автомобила, за да не сме в бокса след всяка разходка..?!! Предварително благодаря за отговорите и не забравяйте, че говорим за XJ с мостове Dana 30 и 35, и раздатка NP 231...

                        Коментар


                        • От: как да повдигна чероки

                          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                          И още един въпрос! Ако имаме XJ - малолитражка (всичко до 4L), с какво се очаква да развърти гуми по-големи от 31-ци...?!! В процеса на писане въпросите станаха повече. Ако все пак решим да сложим блокаж поне на задния мост, какво трябва да се смени още по автомобила, за да не сме в бокса след всяка разходка..?!! Предварително благодаря за отговорите и не забравяйте, че говорим за XJ с мостове Dana 30 и 35, и раздатка NP 231...
                          За да сложиш гуми 34'' ти трябва лифт на окачването.Това вече го знаем но трябва да се смени и опашката на раздатката,задния кардан както и гадните скобички захващащи карданите към мостовете.И двата (дана30,35) стават слаби ако смениш предавателното число с 4.10 За блокажи на тези мостове е смешно да се говори.Само ще се набуташ с пари.

                          Коментар


                          • От: как да повдигна чероки

                            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                            ... Ако все пак решим да сложим блокаж поне на задния мост...
                            Ти не беше ли с някакво LSD отзад? Нещо такова ми се мерна в другата тема.

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            ...После имаме лебедка. После работещо LSD...
                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            ...Ще сменим маслото в задния диф, че има работещо ЛСД...
                            Не е точно блокаж ама все малко от малко помага.
                            Последно редактирано от elbgt; 11-10-11, 10:42.
                            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                              За да сложиш гуми 34'' ти трябва лифт на окачването.Това вече го знаем но трябва да се смени и опашката на раздатката,задния кардан както и гадните скобички захващащи карданите към мостовете.И двата (дана30,35) стават слаби ако смениш предавателното число с 4.10 За блокажи на тези мостове е смешно да се говори.Само ще се набуташ с пари.
                              Именно! Тоест един път имаме слаб двигател, на който "кубинки" от 31 номер на горе му идват големи по дифолт! Втори път имаме слаби мостове, кардани и дифове, които обезсмислят и слагането на блокажите (не че не става ама с подмяната на описаните от Близнака чаркове + закупуването на блокажа и компресор евентуално - цената става майка си и баща си)... И какъв е извода при положение, че все още говорим за повдигане на XJ 2,5L или 2,5 TD и 2,1 TD - все тая..?!! Кое има смисъл да се прави и кое е най целесъобразно, вземайки предвид всички конструктивни особености и недостатъци на тази машина в оригиналната и комплектация..?!! До тук забравихме за големите гуми съчетани с ограничени ходове "на горе" и блокажи! Какво остава..?!!

                              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                              Ти не беше ли с някакво LSD отзад? Нещо такова ми се мерна в другата тема.
                              Не е точно блокаж ама все малко от малко помага.
                              Не знам качвал ли си се на такъв джип, но от моя скромен опит, единственото което помага е газ до ламарината, стремейки се да останеш в пътя или желана траектория! LSD-то съм го усетил единствено на дълбок сняг да помага малко! В калта забрави.... Там единствено развъртане му е майката!!!

                              Коментар


                              • От: как да повдигна чероки

                                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                                Какво остава..?!!
                                Остава да се повишат ходовете.
                                Малко по-нагоре в темата в пост #118 попитах Андро следното:
                                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                                Макар и да не е споменато тези 3 см които остават са от хода нагоре, нали. Мисля така защото не сте сваляли горната точка на захващане на амортесьора и заради по-големите колела хода нагоре е ограничен с бъмпстоп. В същото време има ограничение надолу и то не от амортесьора както си му е реда, а от долните носачи. Оказва се че и надолу остава неизползван ход от амортесьора. Колко е неизползвания ход надолу е въпроса. Дори под един инч да е то заедно с ограничението нагоре излиза, че хода е равен или дори по-малък от фабричния. Колко е всъщност разликата в хода между фабричното и сегашното окачване отпред.
                                Пълния текст на поста е по-информативен и можеш го да видиш на стр. 6-та пост #118

                                Човека не искаше ли или наистина не помнеше, но отказа да отговори. Надявам се, че ти поне като собственик на возилото си се интересувал от отговора на този въпрос и го знаеш. Говорим на първо време за отпред и въпроса съвсем конкретно е: Колко от хода на по-дългия спрямо фабричния с 2'' амортесьор остават неизползвани при теб. За 3-те сантиметра нагоре вече знаем. Колко са неизползвани надолу ограничени от носачите. Оттам веднага ще се разбере какъв е сегашния ти ход и ще си отговорим на въпроса:
                                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                                Какво остава..?!!
                                Моето предположение е, че в твоя случай остава да увеличиш ходовете, спрямо фабричните, разбира се

                                И ако съм познал конкретното предложение за да се случи това при теб (отпред) е съвсем просто и изпълнимо с "резак и електрожен" и е следното.

                                1. Да свалиш с 2'' горната точка на закрепване на амортесьора
                                2. Да свалиш с 2'' точките на закрепване към купето на носачите и и реактивните щанги.
                                3. Да повдигнеш с 2'' точката на закрепване на панхарда към моста. Вариант 2: да свалиш с 2'' точката на закрепване на панхарда към купето (ухото).
                                4. Да свалиш 2'' точката на закрепване на кормилната щанга към секторната кутия като използваш подходящ drop pitman arm. Само това не става с резака, но пък при цена $50 не мисля, че ще те притесни. Пък и Вариант 2 има с уговорката, че не съм сигурен че така точно стоят нещата при чероки: Да обърнеш конуса на накрайника от страната на колелото и той да влиза вече не отдолу нагоре, а от горе надолу. Резулататът е същия - намаляване на наклона на кормилната щанга. Лошото е че в твоя случай не е ясно с колко ще се повдигне и може да се окаже повече от необходимите 2''. Ако е така можеш да изхитруваш като първо установиш с колко ще се повдигне при обръщането на конуса и след това с тази стойност да повдигаш панхарда при моста или да го свалиш при ухото на купето. Идеята е да се запази успоредността на осите на тези две щанги и отношението на дължините им.
                                5. Да използваш щанга с по-дълги рамена и да я изместиш закрепващите я тампони към купето напред за да се поберат тези рамена. Вариант 2: Да свалиш с 2'' точките на монтаж на стаб. щангата към купето.
                                6. Незадължителна! Макар и при само 2'' по-големи от фабричните ходове да не е толкова наложително е все пак желателно да освободиш движението на моста като поне от едната страна на носачите, реактивните шанги и панхарда използваш шарнирни връзки.
                                Последно редактирано от elbgt; 11-10-11, 14:29.
                                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X