Обява

Свий
Няма добавени обяви.

как да повдигна чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: как да повдигна чероки

    А сега идете при Бат'Пепо да ви сипе по една ракия, поканете и близнака/ците и си говорете за нещо друго, без да се карате! Поздрави на всички!
    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

    Коментар


    • #32
      От: как да повдигна чероки

      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
      И аз ... по същата причина
      Колега, тук не коментираме чисто теоретични трактовки! На теория - всичко може! Ама на практика винаги нещата стоят по малко по-различен начин! Вярно е, че на теория ограничения ход "на горе" не пречи на хода "на долу", но няма как да имаме работещо окачване! Не знам дали правиш разлика между "висване" на моста (окачването) от едната страна и как се разпределя въртящия момент между двете колела на този мост в такъв случай (а колко ще се разгъне окачването по-принцип въобще не се наемам да гадая), и мост който артикулирайки и в двете посоки (горе/долу) следва гънките на релефа..?!! Ще съм ти много задължен да ми посочиш линк, към сайт, клипче или каквото и да е - в подкрепа на думите ти! Искам да ти видя теорията на практика...

      П.П. Ако ходовете на амовете ти са 25 см. и при ограничен ход от "на горе" от едната страна, смяташ ли, че окачването от другата, ще се разтегне в пълните си 25 см. "на долу", като отчетеш, че в този случай моста не се отклонява по вертикала около своя център (рамото е два пъти по-късо), а рамото се образува още от гумата, която няма ход "на горе - демек какво правим с горните и долни носачи на моста, които в този случай ще дойдат къси и не могат да поемат изместването по хоризонтала). Другия ми въпрос е какво става с окачването (чисто физически) от страната без ход "на горе" при положение, че окачването там е оставено практически без възможност да поеме динамичния удар (не е лошо да отчетеш факта, че XJ-я няма рама и къде и по какъв начин са хванати предните амове, бъмп стопове и пружини в горния им край)
      Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 06-10-11, 13:08.

      Коментар


      • #33
        От: как да повдигна чероки

        Ей-й нали се отказа,бре

        Ето ти един проект при който на фабричното окачване са монтирани 40-ки.



        Оригиналното окачване. Забележи колко ход остава на амортесьора.



        Както знаеш оригинално тази машина излиза от завода с 32-ки. И така от 32 до 40 са 8 инча или 4 инча по радиуса. Постигнато е чрез:

        преместване на калниците



        И ограничаване на хода нагоре с постигнато само и единствено чрез удължаване на бъмпстоповете. И сега нали си спомняш колко оставаше на амортесьора нагоре? Виж сега колко ход ще позволи бъмстопа и като отбележиш факта, че положението и на двата споменати детайла е на еднакво разстояние от равнината на колелото.



        Пиши на мейла на Mopar колко дълбоко са се заблудили като са наляли $40 000+ в този проект
        Последно редактирано от elbgt; 06-10-11, 13:02.
        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

        Коментар


        • #34
          От: как да повдигна чероки

          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
          Ей-й нали се отказа,бре

          Ето ти един проект при който на фабричното окачване са монтирани 40-ки.



          Оригиналното окачване



          Както знаеш оригинално тази машина излиза от завода с 32-ки. И така от 32 до 40 са 8 инча или 4 инча по радиуса. Постигнато е чрез:

          преместване на калниците



          И ограничаване на хода нагоре с постигнато само и единствено чрез удължаване на бъмпстоповете



          Пиши на мейла на Mopar колко дълбоко са се заблудили като са наляли $40 000 в този проект
          Нещо има драма с линковете ти (не ми излизат)..?!!

          Излязоха ми! И така... Първи въпрос! Това на снимките какво общо има с XJ който коментираме..?!! Останалите ми въпроси от предния ми пост са все още в сила, а цената няма да я коментирам! Искам снимка на това червеното качено на рампа! На равното стои доста добре, ама на мен ми е интересно какво става когато не е равно...

          П.П. Ако не си виждал, как изглежда XJ от долу, да ти кача снимки, преди да ми отговориш...?!! Според теб този червен красавец колко проходим ще е без блокажи..?!!
          Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 06-10-11, 13:11.

          Коментар


          • #35
            От: как да повдигна чероки

            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
            Първи въпрос! Това на снимките какво общо има с XJ който коментираме..?!!
            Няма общо с никой модел разбира се. Въпроса е принципен и е: има ли смисъл в концепцията клиренс само с колела с цената на частично ограничаване на ходовете нагоре. Ограничаване не означава нулиране все пак, нали не си ме разбрал грешно. Дали ще е тази машина, дали друга, но винаги има възможност да се реализира такава концепция. Цената от 40 000 долара съвсем не идва от това което коментираме, а от поръчковите мостове, хеми мотора и преработката на купето. Но нали не си мислиш, че фирми като Mopar, AEV, Polyperformance и Dynatrac биха наляли такава сума в проект, чийто основен замисъл ти би могъл да сринеш с няколко поста
            Колкото до калниците вместо те да се вдигат по видимо скъпия начин от горния проект, могат просто да се изрежат и да се добавят универсални уширители. Каквото не стигне остава за сметка на бъмпстоповете и хода нагоре. Дали е чероки или вехта тойота няма значение. Тази концепция работи и постига добро повишаване на клиренса при цели мостове при минимум вдигане на центъра на тежеста. Също така е и най-безболезнена каквото всъщност иска инициатора на темата.
            Последно редактирано от elbgt; 06-10-11, 13:30.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • #36
              От: как да повдигна чероки

              Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
              Няма общо с никой модел разбира се. Въпроса е принципен и е: има ли смисъл в концепцията клиренс само с колела и последвало ограничаване на ходовете нагоре. Ограничаване не означава нулиране все пак, нали не си ме разбрал грешно. Дали ще е тази машина, дали друга, но винаги има възможност да се реализира такава концепция. Цената от 40 000 долара съвсем не идва от това което коментираме, а от поръчковите мостове, хеми мотора и преработката на купето. Вместо да се вдигат по видимо скъпия начин от горния проект, могат просто да се изрежат и да се добавят универсални уширители. Каквото не стигне остава за сметка на бъмпстоповете и хода нагоре. Дали е чероки или вехта тойота няма значение. Тази концепция работи.
              Колега! Ясно ми е от какво е формирана цената... За мен ход от 5 см. максимум (на око) на горе в сравнение с 25 см. е все едно нищо! За мен лишаването от възможност за свободното движение на моста и в двете посоки (горе/долу) е безсмислено защото подобна концепция е неприложима без блокажи на мостовете, а вземайки предвид цената им, ако автомобила не е окомплектован с такива - обезсмисля идеята и икономически! Обзалагам се на каквото кажеш, че този красавец, няма да качи повече от 30 см. на рампата, преди да отлепи гума от земята, което за мен го превръща в агресивно изглеждащ паркетник, въпреки постигнатия клиренс посредством 40-ките! Пак ти казвам! Целта на упражнението е максимално сцепление (контакт), а не фасон за пред кафето... И за да не бъда голословен - погледни в архива - има една тема "Нестандартни работи по Чероки" - става дума за лифта на моя джип. Бях го вдигнал почти 12 см., бях му сложил и големи рошави гуми, но ходовете ми от пред бяха 3 см. а от зад 0 см. - една добре изглеждаща лагерна количка...

              Коментар


              • #37
                От: как да повдигна чероки

                Този паркетник с 40-ките ще премине без затруднения през кал в която ти ще закопчаеш мостовете си безнадеждно и никакви ходове няма да ти помогнат ако ще и еднометрови да са

                И продължаваш да бъркаш ограничения частично ход нагоре с хода надолу, а в конкретния случай той е равен на фабричния.

                Явно си се амбицирал и трудно ще те убедя. Нататък ти предлагам да спориш с авторите на проекта

                edit/

                забелязвам, че тук се ширят едни странни мирогледи. Единия е: Евтин, грозен и очукан джип = високопроходим и правилно направен. Скъп, добре изглеждащ джип=паркетник и само за пред кафето Нема лошо. Нека е така
                Последно редактирано от elbgt; 06-10-11, 13:56.
                My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                Коментар


                • #38
                  От: как да повдигна чероки

                  Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                  Този паркетник с 40-ките ще премине без затруднения през кал в която ти ще закопчаеш мостовете си безнадеждно и никакви ходове няма да ти помогнат ако ще и еднометрови да са

                  И продължаваш да бъркаш ограничения частично ход нагоре с хода надолу, а в конкретния случай той е равен на фабричния.
                  А ти май тотално бъркаш понятията, започвайки от това как работят лостове от 1-ви и 2-ри род, минем през предлагането на неокомплектовано окачване за rock crawling в което после намеси и концепция за Mud RC без да ти пука, че нямат нищо общо и всичко това при положение, че колегата пуснал темата нито е казал как и къде смята да си кара джипа, нито е обявил бюджет от 10 000$! Универсална машина няма - това го знаем всички! Оставам с впечатлението, че ти си на друго мнение - стига частите да са скъпи и да са внос от USA... Сега като се замисля, май с теб имахме един спор на времето "Що е то офф роуд" - за пътя и извън пътя... Ако не бъркам - това обяснява много работи!

                  Коментар


                  • #39
                    От: как да повдигна чероки

                    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                    минем през предлагането на неокомплектовано окачване за rock crawling в което после намеси и концепция за Mud RC
                    Леле-мале!!! Тотално омаза терминологията. Предложих му базова концепция на фирмата Rock Krawler. Къде прочете термина rock crawling ??? В мой пост или в описанието на продукта ??? И да те питам нещо. Ако си купиш вафли "Катеричка" катерички ли очакваш да изскочат като я отвориш А иначе offroad е понятие за каране без път (извън пътя). Карането по колкото и да е изровен горски път си е каране по път. Превеждай го сам Иначе приемам начина по който 99% от "офроудаджийте" разбират това понятие и когато ме канят знам че ще е онроуд Лично аз обаче много повече се кефя на това 4 часа да катеря без път 800 м баир отколкото същото време да се друсам по скучен горски път и на края да паркирам в гората до някое Рено 19 което е минало по същия маршрут преди мен. Но да не зачекваме тази тема.
                    Последно редактирано от elbgt; 06-10-11, 14:17.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • #40
                      От: как да повдигна чероки

                      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                      Леле-мале!!! Тотално омаза терминологията. Предложих му базова концепция на фирмата Rock Krawler. Къде прочете термина rock crawling ??? В мой пост или в описанието на продукта ??? И да те питам нещо. Ако си купиш вафли "Катеричка" катерички ли очакваш да изскочат като я отвориш А иначе offroad е понятие за каране без път (извън пътя). Карането по колкото и да е изровен горски път си е каране по път. Превеждай го сам Иначе приемам начина по който 99% от "офроудаджийте" разбират това понятие и когато ме канят знам че ще е онроуд Лично аз обаче много повече се кефя на това 4 часа да катеря без път 800 м баир отколкото същото време да се друсам по скучен горски път и на края да паркирам в гората до някое Рено 19 което е минало по същия маршрут преди мен. Но да не зачекваме тази тема.
                      Относно "бисквитите катеричка" виж постове 6 и 9 в тази тема! После можем да поговорим и за това кога и защо се слагат "Long arm", кардани с двойни карета и т.н. (щото има и други китове без тези екстри) и този тип окачване за какъв стил офф се използва най-често - пък ти му викай както искаш (имам предвид базовата концепция). Темата за офф-а да не я зачекваме и тук - темата е за друго! Много ми е любопитно щом като концепцията за ограничаване ходовете "на горе" и големите гумета толкова много те кефи - що не си спретна красавеца по тази схема!?! За пробата - гледам, че имаш възможности, що не вземем да ти спънем окачването "на горе", да се съберем повечко хора за купона и да видиш колко смешен ще бъдеш в сравнение с моя стар кашон! Ти няма да пипаш блокажите, а аз няма да си откачам биалетите! Да спретнем един полеви тест вместо да разтягаме локуми... И на кал съм навит да се пуснем, и на камъни, и на бабуни - каквото кажеш! Какво мислиш по въпроса, да решим този спор зад волана и в гората..?!!

                      П.П. Мисля, че Зайко 1,2,3,4 няма да откаже да бъде домакин на този чалъндж, а лозенската планина е много подходяща за случая! Там ще довършим дебата и за това кое е офф и кое не е....
                      Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 06-10-11, 14:46.

                      Коментар


                      • #41
                        От: как да повдигна чероки

                        Това е просто един блатоход.Блатоходите са известни с това че са предпочитаните машини от чички дето вчера са се качили на джип.
                        Тези чички понеже нямат сърце да катерят стръмни наклони,да карат бързо и рисковано в гората предпочитат муд богинга.Другата категория са реднековете за които такава джипка е повод да ги забележат и когато се напият ги вкарват в калта. Има цели фестивали на тази тема.
                        Това че Мопар са ''инвестирали'' 40 бона в тази табуретка е толкова много колкото за кварталния пияница още 20 стинки в селската кръчма за поредната ракия.
                        Само да отбележа че тук в БГ има много по-скъпи и по-добре направени джипки от тази.
                        Но техните собственици не държат да си правят душевна чекия като ги пускат по форумите където е пълно с мечтатели.

                        Ако на тези хора от САЩ им кажеш колко струва литър бензин тук в БГ ще те помислят за ненормален.Същото важи и за транспорта през океана на частите за направата на такава кола.Мита,такси,еко такси,стачките в Солун,обърканите части и другите подробности направо ще ги откажат от темата завинаги.
                        Ясно се вижда как протектора на гумата е повреден от калника.
                        И защо изобщо ми даваш за пример коли които се показват само по изложения и никога няма да се карат на къра?
                        Точно след година по това време тази джипка ще се продава на 1/3 от цената.Защото друга мода ще е на дневен ред.
                        Там в САЩ съм се нагледал на такива педофилий направени по джипки че ако започна да пускам тук снимки ще стане страшно.Много страшно ще се смеем.
                        И на Рали Дакар съм виждал изключителни недорозомения,но поне там ги карат.
                        Трябва да си много тъп за да четеш по сайтове които имат за цел да продават в Китай тунинговани джипки.
                        Ако ще си показваме снимки от чуждите сайтове няма смисъл да пишем тук.
                        Ще прочета твое мнение с интерес тогава когато вкараш джипа в калта.
                        Не говорим за състезание от 1000-1500км а само да я намажеш с кал нищо повече.
                        Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 06-10-11, 15:03.

                        Коментар


                        • #42
                          От: как да повдигна чероки

                          Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                          ... забелязвам, че тук се ширят едни странни мирогледи. Единия е: Евтин, грозен и очукан джип = високопроходим и правилно направен. Скъп, добре изглеждащ джип=паркетник и само за пред кафето Нема лошо. Нека е така
                          Мирогледи всякакви. Периодично се пръква по някой, който започва небрежно да размахва етикетчета с много нули и очаква публиката да изпопада от възторг пред демонстрацията на финансови мускули. Резултатът, който се постига, обикновено е диаметрално противоположен ...

                          Изобщо не е задължително грозният и очукан джип да е правилно направен, но абсолютно същото важи и в обратния случай. Историята познава не един и два случая на наляти много пари, основният резултат от които е най-вече свидетелство, че "инвеститорът" е имал едни суми за харчене.

                          Що се отнася до проходимостта, тя зависи най-вече от задкормилното устройство. Ако то не е с подходящо качество, възвращаемостта от многото хиляди, наляти в оборудване, може да се окаже много скромна.
                          И да, грозният очукан и евтин джип, може да бъде по-проходим, отколкото дори и добре направен с много пари. Просто зависи кой го кара и как ...

                          Относно разпространеното виждане, че лачените джипове са за пред кафето, то е просто отражение на това, което хората виждат в реалния живот - скъпи джипове и пикапи, накачулени със всевъзможни скъпи маркови офроуд атрибути и блестяща девствена боя, която очевАдно никога не е помирисвала клонче в гората ...
                          Тези, които са склонни да вкарат скъп лъскав джип в гората, са наистина малко, а и ако това се прави по-редовно и по-интензивно, лустрото доста бързо пада и лаченият джип става все по-малко лачен и все по-очукан. Е, стига разбира се собственикът му да не е от редките маняци, които ще са готови да посещават тенекеджии и бояджии по няколко пъти в годината.
                          Последно редактирано от Чавдар (V93); 06-10-11, 15:57.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #43
                            От: как да повдигна чероки

                            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                            Няма общо с никой модел разбира се. Въпроса е принципен и е: има ли смисъл в концепцията клиренс само с колела с цената на частично ограничаване на ходовете нагоре. Ограничаване не означава нулиране все пак, нали не си ме разбрал грешно. Дали ще е тази машина, дали друга, но винаги има възможност да се реализира такава концепция. Цената от 40 000 долара съвсем не идва от това което коментираме, а от поръчковите мостове, хеми мотора и преработката на купето. Но нали не си мислиш, че фирми като Mopar, AEV, Polyperformance и Dynatrac биха наляли такава сума в проект, чийто основен замисъл ти би могъл да сринеш с няколко поста
                            Колкото до калниците вместо те да се вдигат по видимо скъпия начин от горния проект, могат просто да се изрежат и да се добавят универсални уширители. Каквото не стигне остава за сметка на бъмпстоповете и хода нагоре. Дали е чероки или вехта тойота няма значение. Тази концепция работи и постига добро повишаване на клиренса при цели мостове при минимум вдигане на центъра на тежеста. Също така е и най-безболезнена каквото всъщност иска инициатора на темата.
                            Присъствал съм в бокса на Мопар Перформанс Рейсинг Девижън и знам че за 45мин.спортно каране сменят два дифа по 40 бона парчето.
                            А за смяната на скоростни кутии,гумите които се нарязват ръчно преди всеки старт няма да коментирам.
                            Там за сезона имат 12 състезания като едно състезание с тренировките е три дневно.
                            С момчетата от Polyperformance заедно бутахме бегачката им към прегледа преди старта на Baja 1000.Бяха я подготвили в последния момент.
                            А мостовете на Dynatrac за този проект са прекалено слаби за тези гуми ако подкараш както трябва.
                            Нищо скъпо няма в тези калници и с Хеми мотор колкочи всяка бабка по светофарите.
                            Така че не се заблуждавай че това е ръкоделието на живота за тези фирми.
                            Просто това е най лесния начин да направиш такава кола в САЩ

                            Коментар


                            • #44
                              От: как да повдигна чероки

                              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                              Относно "бисквитите катеричка" виж постове 6 и 9 в тази тема! После можем да поговорим и за това кога и защо се слагат "Long arm", кардани с двойни карета и т.н. (щото има и други китове без тези екстри) и този тип окачване за какъв стил офф се използва най-често - пък ти му викай както искаш (имам предвид базовата концепция). Темата за офф-а да не я зачекваме и тук - темата е за друго! Много ми е любопитно щом като концепцията за ограничаване ходовете "на горе" и големите гумета толкова много те кефи - що не си спретна красавеца по тази схема!?! За пробата - гледам, че имаш възможности, що не вземем да ти спънем окачването "на горе", да се съберем повечко хора за купона и да видиш колко смешен ще бъдеш в сравнение с моя стар кашон! Ти няма да пипаш блокажите, а аз няма да си откачам биалетите! Да спретнем един полеви тест вместо да разтягаме локуми... И на кал съм навит да се пуснем, и на камъни, и на бабуни - каквото кажеш! Какво мислиш по въпроса, да решим този спор зад волана и в гората..?!!

                              П.П. Мисля, че Зайко 1,2,3,4 няма да откаже да бъде домакин на този чалъндж, а лозенската планина е много подходяща за случая! Там ще довършим дебата и за това кое е офф и кое не е....

                              Пак залитна. Точно в пост#9 съм описал какви са целите и никъде след това не съм давал приоритет на концепцията с големи гуми и малки ходове. Спора възникна когато ти взе да твърдиш, че такава концепция няма. И че ограничаването на хода нагоре ограничава и този надолу. Тогава и заговорихме за нея. Не се опитвай за да надделеш в спора да ми приписваш твърдения за които имаш потенциала да обориш. Освен че има такава концепция тя е и най-евтината. Нито съм и фен нито съм я възприел. Колкото до моята машина аз не се съобразявам с цени. Те не са фактор и по тази причина тя не е с малки ходове и големи гуми. Винаги съм готов да ти предложа трасе и ако го приемеш да отвееш с кеф с твоята подготвена машина моя паркетник. Може и ти да го предложиш разбира се. Винаги съм готов да троша и чупя. Не ме боли от това, а напротив радвам се че съм разбрал за още едно слабо място което ще имам възможност да подобря.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • #45
                                От: как да повдигна чероки

                                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                                Винаги съм готов да ти предложа трасе и ако го приемеш да отвееш с кеф с твоята подготвена машина моя паркетник. Може и ти да го предложиш разбира се.
                                Аз отивам за семки и чакам трасето.
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X