Обява

Свий
Няма добавени обяви.

как да повдигна чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • как да повдигна чероки

    Колеги току що се сдобих с чероки 2-5 бензин и мисля да започна от повдигането му. Очаквам вашите предложения и опит как това да стане най безболезно.

  • #2
    От: как да повдигна чероки

    Най- безболезнено или най- евтино?
    Какво ще правиш с този джип?
    Искаш височина само за пред кафето или искаш ефективно окачване с добри ходове в гората?
    Евтин вариант няма
    Ползвай търсачката на форума - има поне 10 теми "как да повдигнем чероки"
    Четене му е майката
    http://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=65&order=desc
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102759
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=114938
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=126065
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=116996

    I'm not Lost, I'm Discovering !

    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

    Коментар


    • #3
      От: как да повдигна чероки

      Прочети из форума кой какво е правил и поразгледай ТУК Имай предвид че най-безболезнено ще стане с евтините китове, но след като ги монтираш е много болезнено Не си давай парите за кит с цена под $1000.
      My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

      Коментар


      • #4
        От: как да повдигна чероки

        Джипката определено ще е за "изнасилване".
        Затова ми трябва добро окачване.

        Коментар


        • #5
          От: как да повдигна чероки

          В такъв случай не му мисли. Взимай това и не се занимавай с глупости. И един приятелски съвет: Не приемай за чиста монета препоръките на някой, който ти препоръчва или съветва нещо, което след това се оказава, че може да ти осигури или изработи. Такива хора просто участват из разни форуми за да си осигуряват пациенти (сладури).
          Последно редактирано от elbgt; 04-10-11, 22:36.
          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

          Коментар


          • #6
            От: как да повдигна чероки

            Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
            В такъв случай не му мисли. Взимай това и не се занимавай с глупости. И един приятелски съвет: Не приемай за чиста монета препоръките на някой, който ти препоръчва или съветва нещо, което след това се оказава, че може да ти осигури или изработи. Такива хора просто участват из разни форуми за да си осигуряват пациенти (сладури).


            Не му мисли???
            Към този кит трябва да се поръчат и много други части..
            1.Задни пружини
            2.Амове 4-броя
            3.Заден кардан с двойно каре
            4.Опашка на раздатката
            5.Усилена кормилна щанга
            С две думи приготви си още едни 2000$-2500$

            Да не споменавам че това окачване е много смотано.
            Така че 5000 долара за окачване си стават цифра.И това е без транспорт и мита на частите.
            И всичко това е само началото.Гуми,джанти,лебетка и другите дребни неща също...
            Само преправянето на задното гърне ще струва едни 150-200 лева.
            Нали окачването е за скално катерене!Поне така пише.
            И накрая какво става-слаб двигател,слаби мостове,без блокажи и силно остъклено купе.

            И моя съвет:Когато препоръчваш на някой нещо преди това трябва да си го пробвал лично.
            Защото с тези ''съвети'' осигуряваш пациенти на тези дето пишеш за тях.
            Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 05-10-11, 02:45.

            Коментар


            • #7
              От: как да повдигна чероки

              Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
              Не му мисли???
              Към този кит трябва да се поръчат и много други части..
              1.Задни пружини
              2.Амове 4-броя
              3.Заден кардан с двойно каре
              4.Опашка на раздатката
              5.Усилена кормилна щанга
              С две думи приготви си още едни 2000$-2500$

              Да не споменавам че това окачване е много смотано.
              Така че 5000 долара за окачване си стават цифра.И това е без транспорт и мита на частите.
              И всичко това е само началото.Гуми,джанти,лебетка и другите дребни неща също...
              Само преправянето на задното гърне ще струва едни 150-200 лева.
              Нали окачването е за скално катерене!Поне така пише.
              И накрая какво става-слаб двигател,слаби мостове,без блокажи и силно остъклено купе.

              И моя съвет:Когато препоръчваш на някой нещо преди това трябва да си го пробвал лично.
              Защото с тези ''съвети'' осигуряваш пациенти на тези дето пишеш за тях.
              + 1000

              А колегата пуснал темата да каже за какво "изнасилване" иде реч..?!! Ако лифта е до 3 инча и няма да катериш Мусала с джипа, има евтин вариант (сравнен с 2000 долара). В Крън (завод за пружини) вече направиха подсилени пружини за черок 3,5 инча лифт за един колега и имат спецификацията - не им е проблем да навият пак - около 300 лева с транспорта. Амове - бол, и по марка и по цвят да си избираш (препоръчвам такива с регулеруема твърдост - за оптимална работа с пружини и ресори) - около 1 200 лева, ако държиш да са по-хубави, но можеш да минеш и с 600 - 700 лева ако не ти пука от по-твърдата возия и вземеш нерегулеруеми. Оригиналните долни носачи на предния мост ще ти дойдат къси и моста ще ти избяга назад и вляво (предния)- това се лекува с носачи от Паджеро 2 - по моргите колкото щеш - цена според пазарлъка. Горещо препоръчвам закупуването на дисконектори за биалетите! В гората ги разкачаш и се кефиш на максимални ходове, на асфалта ги закачаш и караш спокойно, без да мислиш на кой завой ще се обърнеш! Имай предвид, че стабилизиращата щанга убива почти половината от ходовете на окачването. Дисконектори - около 100 долара в зависимост от марката и модела (има такива и с регулируема дължина). До тук говорихме по предницата и сметката ти в най-лошия случай е 2 000 лева (за части, като в тези пари са и задните амове). От зад - ако ресорите са уморени - коване и подлагане на допълнителен лист и нови - по-дълги U болтове (заради по-дебелия ресорен пакет) и тампони- цена около 500 лева с частите и според пазарлъка с майстора. Трябва да предвидиш и пари за труд, но при всички положения ще ти е по-евтино, защото и поръчковия кит иска монтиране, а то струва пари! Целта на всеки лифт е слагането на по-големи гуми! Грайферите на "рошави" 31-ци опират в носачите и за да не ограничаваш радиуса на завиване, лекуваш с фланци 38 мм - около 200 лева (може и по-скъпи). Гумите - според зависи. Средно 1400 - 1500 лева с една резервна (не купувай регенерат, освен ако мотора ти не е 4L и нагоре - тежки са). Като сложиш големите гуми, ще видиш, че искат място - къде да се прибират на горе (при максимални ходове)! Следва орязване на калниците - цена според пазарлъка (около 200 лева). Щом си правиш джип за в гората, ще ти трябва и шнорхел - варианти и цени много! Има маркови, има китайски, има и "направи си сам". Другото важно нещо, което ще откриеш или по трудния или по лесния начин е колко полезна вещ е лебедката (ако си ползваш джипа по предназначение). Трябва ти такава дето тегли 9500 либри. С монтажа ще ти излезе около 1300-1400 лева! Общо взето това ти е бюджета за един средно подготвен Черок, като окачването няма да отстъпва по нищо на поръчковите от ниския и среден ценови диапазон, а и кефа от това да го събереш сам или с помощта на майстор е несравнимо по-голям! Дано съм бил от полза...

              П.П. Ако смяташ да го вдигаш повече от 3 инча, се сменят всички щанги по предницата - всички до една по поръчка и доста скъпи.. До 3 инча геометрията на оригиналните такива остава в приемливи граници (имат фабричен допуск) и си джиткаш с тях.
              П.П.П. Пропуснах следното: Задължително удължаваш спирачните маркучи, като съвета ми е да ги подмениш с армирани такива. Използвай момента и да си удължиш отдушниците на диференциалите и да ги изведеш на място, където водата трудно би имала достъп - купето примерно...

              Поздрави
              Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 05-10-11, 10:02.

              Коментар


              • #8
                От: как да повдигна чероки

                всичко е ясно, да влезе убитият.

                Коментар


                • #9
                  От: как да повдигна чероки

                  Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                  Не му мисли???
                  Към този кит трябва да се поръчат и много други части..
                  Разбира се, но трябва все пак отнякъде да се почне и визирах най-вече концепцията, която не разбирам защо наричаш "смотана" Поне един довод би бил полезен при такова твърдение. И за да не съм лаконично-голословен ще обясня какво имах предвид с предишния ми пост.

                  Човека иска "повдигане", а всъщност повдигането на едно возило е само неизбежното лошо последствие. То само по себе си не води до никакъв положителен резултат освен че влошава центъра на тежеста. Всъщност целите са основно две:

                  1. Използване на колкото може по-голям диаметър колела. Проходимостта на една 4-колесна машина е 90% размер на колелата. Малки колелца=ниски мостове=окопаване. За увеличаване на размера на колелата доста често е достатъчно само промяна на бъмпстоповете. Повдигането не е задължително. Просто хода нагоре се ограничава.

                  2.увеличаване на ходовете, а те могат да бъдат постигнати единствено с освобождаване на движението на моста и това става първо от промяна на елементите които го ограничават. Безспорно амортесьорите са такива детайли, но техния избор е последен в технологията. Ако рамената са къси или не са със симетричен ход около хоризонтала ходовете са ограничени. Нормално 12'' ход се приема за достатъчно за любителски цели, но такъв ход при заводското окачване на чероките няма как да се получи. Именно това намеквам с препоръката си. Нямам предвид, че трябва да е точно този модел, а че трябва да се тръгне от тази концепция. Всички останали подходи които тръгват директно от и само от по-дълги амортесьори, люлки или пружини е пълен фейк и води единствено екстериорен резултат. Избора на пружини и амортесьори е последен и зависи от постигнатото по същество преди това. Трябва да се тръгне правилно за да не се правят след това нещата втори път. Една добре направена машина може да има огромни ходове и в същото време да стои на почти заводска височина. Всичко се свежда до избора на drop percentage. Ако заводски той е с 8'' амортесьори и 50% drop то с 12'' амортесьори и 80% drop няма да е забележимо по-висока.

                  Иначе няма какво да изброяваме всичко необходимо. Не само чероки, но която и да е друга машина се прави сравнително сносно с поне $5000-$7000. И при това от USA пазара, защото в Европа парите ги нямат за нищо.
                  Последно редактирано от elbgt; 06-10-11, 00:19.
                  My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                  Коментар


                  • #10
                    От: как да повдигна чероки

                    Първоначално публикуван от kapoma4o Преглед на мнение
                    всичко е ясно, да влезе убитият.
                    Нещо не ти е ясно или си мислел, че офф роуда е евтино хоби..?!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: как да повдигна чероки


                      Смотано е галеното име на това окачване.А е пълен боклук защото отпред е три линково с панхард.
                      При подаване на газ,спиране и последователни остри завой направо джипа играе ламбада.
                      Това е така защото предния кардан пречи за поставянето на още един линк.
                      Липсата на това рамо е точно там където е най тежък моста.А панхарда и другите два линка са от другата страна.Ефекта на махалото...
                      Предните линкове към рамата не се захващат на цял скит плейт а на две слаби планки.От там страда и без това слабия крос мембър на XJ.
                      Панхарда и долните линкове са така огънати че при по-силен удар ще се сгънат още толкова.
                      Задните пружини би следвало да са с много малък диаметър за да се събират между колелото и шасито.
                      Планката за задните горни линкове за кой модел мост е? Щото на XJ се слагат три вида мостове Дана35,Дана44 и Крайслер 8.1/2
                      Ако на Дана35 е точна какво правим с другите два модела?Щото на моя е примерно Крайслер 8.1/2
                      И не на последно място това окачване е направено болт-он за да може да се монтира от човек дето не е виждал никога заваръчен апарат.
                      Та това са на първо четене доводите...
                      И нещо друго. Разбах че никога не си се заглеждал какво се случва под Xj иначе нямаше да напишеш горния си пост.
                      Само не го приемай като заяждане.Просто пиша от личен опит.
                      Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 06-10-11, 02:48.

                      Коментар


                      • #12
                        От: как да повдигна чероки

                        Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                        Разбира се, но трябва все пак отнякъде да се почне и визирах най-вече концепцията, която не разбирам защо наричаш "смотана" Поне един довод би бил полезен при такова твърдение. И за да не съм лаконично-голословен ще обясня какво имах предвид с предишния ми пост.

                        Човека иска "повдигане", а всъщност повдигането на едно возило е само неизбежното лошо последствие. То само по себе си не води до никакъв положителен резултат освен че влошава центъра на тежеста. Всъщност целите са основно две:

                        1. Използване на колкото може по-голям диаметър колела. Проходимостта на една 4-колесна машина е 90% размер на колелата. Малки колелца=ниски мостове=окопаване. За увеличаване на размера на колелата доста често е достатъчно само промяна на бъмпстоповете. Повдигането не е задължително. Просто хода нагоре се ограничава.

                        2.увеличаване на ходовете, а те могат да бъдат постигнати единствено с освобождаване на движението на моста и това става първо от промяна на елементите които го ограничават. Безспорно амортесьорите са такива детайли, но техния избор е последен в технологията. Ако рамената са къси или не са със симетричен ход около хоризонтала ходовете са ограничени. Нормално 12'' ход се приема за достатъчно за любителски цели, но такъв ход при заводското окачване на чероките няма как да се получи. Именно това намеквам с препоръката си. Нямам предвид, че трябва да е точно този модел, а че трябва да се тръгне от тази концепция. Всички останали подходи които тръгват директно от и само от по-дълги амортесьори, люлки или пружини е пълен фейк и води единствено екстериорен резултат. Избора на пружини и амортесьори е последен и зависи от постигнатото по същество преди това. Трябва да се тръгне правилно за да не се правят след това нещата втори път. Една добре направена машина може да има огромни ходове и в същото време да стои на почти заводска височина. Всичко се свежда до избора на drop percentage. Ако заводски той е с 8'' амортесьори и 50% drop то с 12'' амортесьори и 80% drop няма да е забележимо по-висока.

                        Иначе няма какво да изброяваме всичко необходимо. Не само чероки, но която и да е друга машина се прави сравнително сносно с поне $5000-$7000. И при това от USA пазара, защото в Европа парите ги нямат за нищо.
                        Даже ако съм на твое място ще помоля модератора да изтрие това мнение защото си писал само глупости.
                        С такива мисли може да заблудиш някой като колегата дето седи и чака да влезе труп.
                        Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 06-10-11, 03:05.

                        Коментар


                        • #13
                          От: как да повдигна чероки

                          Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение

                          Смотано е галеното име на това окачване.А е пълен боклук защото отпред е три линково с панхард.
                          При подаване на газ,спиране и последователни остри завой направо джипа играе ламбада.
                          Това е така защото предния кардан пречи за поставянето на още един линк.
                          Има го и с 4-линк отпред. Та "пречещия кардан" нещо не се вързва като обяснение и се предлага във вариант 3-линк по съвсем друга причина.

                          Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение


                          Панхарда и долните линкове са така огънати че при по-силен удар ще се сгънат още толкова.
                          В смисъл, че ако са прави е по-добре ли? Иначе се огъват на първата бабунка ? Дори ако са изработени от плътен легиран и термообработен материал? Защо плътен ли? Ами защото стомани от този тип не се предлагат във вид на тръби.

                          Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение


                          Планката за задните горни линкове за кой модел мост е? Щото на XJ се слагат три вида мостове Дана35,Дана44 и Крайслер 8.1/2
                          Ако на Дана35 е точна какво правим с другите два модела?Щото на моя е примерно Крайслер 8.1/2
                          И не на последно място това окачване е направено болт-он за да може да се монтира от човек дето не е виждал никога заваръчен апарат.
                          Хайде пак измишльотини. Планката за отзад (axle thrust) е универсална и се заварява, което пък означава, че работата съвсем не е болт-он. Използва се в много други китове за различни модели и мостове. Единствената възможна разлика между трите типа използвани при чероки задни мостове е диаметъра на ръкавите и не само заваръчен апарат ще се наложи да е виждал ами и флекс за да ги напасне.

                          Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                          Даже ако съм на твое място ще помоля модератора да изтрие това мнение защото си писал само глупости.
                          С такива мисли може да заблудиш някой като колегата дето седи и чака да влезе труп.
                          И отново лаконично голословие. Кое точно определи като "глупост" ? Но този път конкретно, моля.
                          Последно редактирано от elbgt; 06-10-11, 10:01.
                          My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                          Коментар


                          • #14
                            От: как да повдигна чероки

                            Ха ..... Близнака бил жив !!!! ....

                            Сега остава да кажеш на тези които не знаят .... колко американски кочини са ти минали през ръцете ...
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • #15
                              От: как да повдигна чероки

                              Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                              .... колко американски кочини са ти минали през ръцете ...
                              Това пък какво би трябвало да означава. "Минали през ръцете" не значи "направени грамотно". Все пак дава някакво обяснение за раздразнението му защото се оказва, че е от групата форумджии която споменавам в един предишен мой пост.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X