Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не-стандартни работи по Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Не-стандартни работи по Чероки

    Друго ще правите ли на джипа?

    Коментар


    • #47
      От: Не-стандартни работи по Чероки

      Първоначално публикуван от walker Преглед на мнение
      Друго ще правите ли на джипа?
      Ще помисля дали да удължаваме биалетките! Отзад буфери и да монтираме новите амове.
      Ще сменим маслото в задния диф, че има работещо ЛСД.
      Ааа, май трябва от време на време и да се гресира.

      Коментар


      • #48
        От: Не-стандартни работи по Чероки

        Браво,много добре е станал.
        Ще гледам от твоя
        878511557

        Коментар


        • #49
          От: Не-стандартни работи по Чероки

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Имат разлика в сравнение с оригиналните в диаметъра - по малък е и в оригиналното горно легло не влизат. За сметка на това растоянието между витките е по малко и телта е по дебела. Ще трябва да се правят нови горни "легла":

          [ATTACH=CONFIG]215392[/ATTACH]
          По горе съм допуснал грешка
          Пружините от Гранд-а са с по голям вътрешен диаметър и в оригиналните горни конуси щяха да влезнат! При нас не влезнаха в допълнително монтираните и заварени тръби, с които джипа беше лифтнат.
          Въпреки че една от многото ми специалности е заваряване и "с електрожен и резак невъзможни неща няма", не съм привърженик на подобни радикални действия! Поне не върху конструкцията на цивилни машини. Макар и прецизно направени, добре е да се мине без тях.
          Щеше да се мине без подобни интервенции и въобще преправяния по щасито и мостовете, ако не беше предишния "тунинг":




          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5355.jpg
Прегледи:1
Размер:179.6 КБ
ID:5184168Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5311.jpg
Прегледи:1
Размер:190.4 КБ
ID:5184167Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5306.jpg
Прегледи:1
Размер:162.2 КБ
ID:5184165Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5307.jpg
Прегледи:1
Размер:182.2 КБ
ID:5184166

          Коментар


          • #50
            От: Не-стандартни работи по Чероки

            Ако трябва да сме максимално точни, Андро - пружините на Гранда не могат да влязат в оригиналните "легла" на Черока. Вътрешния размер на пружините не по-голям, а по-малък! Просто на Гранда са прави, а оригиналните на Черока са скосени в горния край (точно и заради това не пасват тези от Гранда на оригиналния тампон (конектор, стабилизатор)). Предишния "тунинг" включваше единствено "подлагането" на 8 см. тъба между купето и "леглата" с бъмп-стоповете - без да са променяни диаметри и ъглъли. Затова и бъмп стоповете стърчаха напред и реално нямаше как да контактуват с тампона на моста и нямаше как да се монтират новите пружини без корекция на ъгъла - именно заради по-малкия им вътрешен диаметър. Ъгъла на бъмп-стоповете не бе проблем за оригиналните пружини заради по-големия им диаметър. За сравнение прилагам размерите на пружините на гранда:

            Тези за +4" са:
            Дължина - 495мм
            Дебелина - 15мм
            Диаметър вътре - 95мм
            Диаметър вънка - 126мм

            Дай днес да измерим оригиналните пружини и ще видиш, че съм прав...

            Поздрави

            Коментар


            • #51
              От: Не-стандартни работи по Чероки

              Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
              Ако трябва да сме максимално точни, Андро - пружините на Гранда не могат да влязат в оригиналните "легла" на Черока...
              Ще влезнат Марто. Днес си говорихме по въпроса. Наистина са по малък диаметър, но е факт че в долното легло влезнаха и даже подминаха ограничението, и опряха в моста. Горе пък няма никакъв проблем, тъй като пружините на Черока са много стеснени, а на Гранда са с еднакъв диаметър. Само трябва да се монтират гумени подложки, за да не опират долу в моста и горе в конуса на калника, което и ние направихме.
              А, днес май имаше малко разочарование след монтажа на стабилизатора?
              Ще пусна след малко снимки.

              Коментар


              • #52
                От: Не-стандартни работи по Чероки

                Изработихме и монтирахме буфери. Монтирахме новите амове и стабилизатора със стандартните биалетки:


                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5392.jpg
Прегледи:1
Размер:196.5 КБ
ID:5184330Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5384.jpg
Прегледи:2
Размер:209.3 КБ
ID:5184329Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5382.jpg
Прегледи:1
Размер:181.3 КБ
ID:5184328Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5381.jpg
Прегледи:1
Размер:197.9 КБ
ID:5184327

                Коментар


                • #53
                  От: Не-стандартни работи по Чероки

                  Първо го качихме без стабилизатора и нямаше разлика с ходовете от предишното мерене. Амовете и буферите не ограничват хода.
                  После снимките са със стабилизатора.
                  Може и утре да удължим биалетките, но ме съмнява да има разлика.
                  Марто знае какво е решението на проблема със стабилизатора.


                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5380.jpg
Прегледи:1
Размер:190.8 КБ
ID:5184335Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5379.jpg
Прегледи:1
Размер:242.4 КБ
ID:5184334Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5378.jpg
Прегледи:1
Размер:231.0 КБ
ID:5184333Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5376.jpg
Прегледи:1
Размер:207.7 КБ
ID:5184331Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5377.jpg
Прегледи:2
Размер:233.3 КБ
ID:5184332

                  Коментар


                  • #54
                    От: Не-стандартни работи по Чероки

                    Решението е дисконектори - кеф ти ходове по 60 см. кеф ти сигурност на пътя..(но не и двете едновременно - пълно щастие няма)!!! Не мисля, че удължаването на биалетите ще ни приближи към ходовете без вкл. стабилизираща щанга, защото геометричната конфигурация ще остане същата, като в този случай щангата ще влезе в пружината... Единствения вариант да имам ходовете от вчера и да имам щанга в концепцията е, да я поръчам (с друга геометрия), но не виждам смисъл с оглед на това за какво ще се използва джипа... Ще си го търклалям така, освен някой ако не даде друг работещ вариант.... Като цяло, съм повече от доволен! Продължа ли - няма спиране...

                    Коментар


                    • #55
                      От: Не-стандартни работи по Чероки

                      Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                      Решението е дисконектори - кеф ти ходове по 60 см. кеф ти сигурност на пътя..(но не и двете едновременно - пълно щастие няма)!!! Не мисля, че удължаването на биалетите ще ни приближи към ходовете без вкл. стабилизираща щанга, защото геометричната конфигурация ще остане същата, като в този случай щангата ще влезе в пружината... Единствения вариант да имам ходовете от вчера и да имам щанга в концепцията е, да я поръчам (с друга геометрия), но не виждам смисъл с оглед на това за какво ще се използва джипа... Ще си го търклалям така, освен някой ако не даде друг работещ вариант.... Като цяло, съм повече от доволен! Продължа ли - няма спиране...
                      Правилно!
                      И ще имаш геометрия в нормите и здрави калници. И едни кинти в повече, за прежалена и истинска хард машина.
                      Кво стана, студи ли се водката?

                      Коментар


                      • #56
                        От: Не-стандартни работи по Чероки

                        Изстудява се в магазина! Утре ще си я взема (пазели ми я)... Говорих с тъста ми и последно се оказа, че като купувал джипа в Италия му казали, че са сменили маслата в дифовете и раздатката (което ме изправи на нокти... като го купувах разказа беше, че са го сменяли те - тъста и шурето))..!!! Така, че утре ще отваряме заден диф със сигурност и ако е грозна гледка и преден! Поне за раздатката съм споко, защото маслото го смениха като сменях веригата миналото лято! Аз като ти разправям днеска, че ме подгони параноята, ти се смееш... Не е нормално всичко да стане толкова лесно... Така, че се подготви психически утре да си до лактите в сещаш се кое...

                        Коментар


                        • #57
                          От: Не-стандартни работи по Чероки

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Изработихме и монтирахме буфери. Монтирахме новите амове и стабилизатора със стандартните биалетки:


                          [ATTACH=CONFIG]216831[/ATTACH]
                          Дълго джилязо с малка гума. Да се поправи. Сега.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Не-стандартни работи по Чероки

                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            Дълго джилязо с малка гума. Да се поправи. Сега.
                            А с дълга гума и малко жилязу става вибратор - да се радват женурята... Да се запомни. Сега.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Не-стандартни работи по Чероки

                              Майтапа си е майтап, ама така е кофти.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Не-стандартни работи по Чероки

                                Ти си се извратил бре!
                                Я виж оригиналния преден буфер! Тоя е два пъти по здрав.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X