Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не-стандартни работи по Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Не-стандартни работи по Чероки

    Не разбирам много много от джипове, но имам една забележка- преместете номера някъде другаде, примерно на решетката над лебетката инъче на първата локва ще го изкривите или изгубите.
    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
    Телефон - в профила!

    Коментар


    • #17
      От: Не-стандартни работи по Чероки

      Новите пружини са с около 8 см. по дълги и както отбелязах усилени. Тоест, не се знае като ги качим какво става. За целта махаме старите и временно набутваме новите. После пускаме джипа и гледаме.
      Лесно е да се каже, откачаме всички щанги и моста не пада. Откачаме и долните носачи и чак тогава успяваме да извадим старите и напъхаме новите.
      Упражнението е трудоемко, но не е напразно. Поне визуално пружините ни устройват. Сега пак вадим пружините, изработваме нови легла и буфери и пак монтираме:



      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5352.jpg
Прегледи:1
Размер:174.6 КБ
ID:5183545Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5349.jpg
Прегледи:1
Размер:155.0 КБ
ID:5183544Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5353.jpg
Прегледи:1
Размер:194.5 КБ
ID:5183543

      Коментар


      • #18
        От: Не-стандартни работи по Чероки

        Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
        Не разбирам много много от джипове, но имам една забележка- преместете номера някъде другаде, примерно на решетката над лебетката инъче на първата локва ще го изкривите или изгубите.
        Благодаря за съвета!
        Обсъждано е. На "първата локва" няма да е. Много е вероятно при по "хард" каране да му се случи нещо. Заявката обаче е за "софт" разходки. Засега.

        Коментар


        • #19
          От: Не-стандартни работи по Чероки

          Много интересна тема! Ще я следя с интерес...!! Относно мястото на предния регистрационен номер - при пожение, че двигателя е 2,5 TD на VM мисля, че мястото му (на номера) е на всякъде другаде но не и върху радиаторната решетка...!!! По-добре загубен номер, от колкото пукната глава (глави) на мотора...

          Коментар


          • #20
            От: Не-стандартни работи по Чероки

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Оригинални предни пружини за такъв лифт няма. Един любезен и известен "Джип" фен предложи тези. От Гранд, + 4" лифт, усилени:

            [ATTACH=CONFIG]215387[/ATTACH]
            На вас патруладжиите всичко ви се вижда усилено.
            Пружините са със съвсем нормална твърдост от 1000lb. Има заводски Гранд Чероки-та с по-твърди.
            Давай .... режи. Сега ти се е паднало.

            Коментар


            • #21
              От: Не-стандартни работи по Чероки

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              На вас патруладжиите всичко ви се вижда усилено.:
              Напротив! Железата по другите коли все ни се виждат един такива тънички и кекави ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                От: Не-стандартни работи по Чероки

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Напротив! Железата по другите коли все ни се виждат един такива тънички и кекави ...
                Щом в една друга тема за "Jeep", един върл фен на Тойота предложи Патрулски части, какво да говорим!
                Но да се върнем на темата.
                Собственика на джипа заяви насоченост към по "софт" експлоатация и според мен трябва да се преосмислят "кайманите" с които е в момента!

                Коментар


                • #23
                  От: Не-стандартни работи по Чероки

                  Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                  Много интересна тема! Ще я следя с интерес...!! Относно мястото на предния регистрационен номер - при пожение, че двигателя е 2,5 TD на VM мисля, че мястото му (на номера) е на всякъде другаде но не и върху радиаторната решетка...!!! По-добре загубен номер, от колкото пукната глава (глави) на мотора...
                  Колега, това е твоя джип, нали? Като гледам снимката на аватара ти и тези публикувани от Андро...Освен това само ти знаеш, че джипа е 2.5 VM.
                  Само една вметка - не мисля, че ако мястото на номера е в/у решетката, ще повлияе на охлаждането. Всички знаем, че проблемите с охлаждането на този агрегат са след като го изгасиш ( добре е да поработи 10 - на минути след по - сериозна експлоатация ), а по време на работа няма проблем с температурата.
                  Иначе проекта е интересен.
                  Може ли малко по - подробна информация и снимки отпред. Интересува ме как точно е направено усилването на предната броня и захващането на лебедката. Също така какви са ТТ данните на лебедката.
                  Ще продължавам да следя темата. Поздрави!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Не-стандартни работи по Чероки

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Щом в една друга тема за "Jeep", един върл фен на Тойота предложи Патрулски части, какво да говорим!
                    Но да се върнем на темата.
                    Собственика на джипа заяви насоченост към по "софт" експлоатация и според мен трябва да се преосмислят "кайманите" с които е в момента!
                    Не, че искам да давам акъли, но поне от снимките - Кайманите си стоят много добре на джипката, а и софт разходките не изключват леки или средни заигравания в кал и други лъзгави терени... Нека си ги държи човека..!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Не-стандартни работи по Чероки

                      Първоначално публикуван от walker Преглед на мнение
                      Колега, това е твоя джип, нали? Като гледам снимката на аватара ти и тези публикувани от Андро...Освен това само ти знаеш, че джипа е 2.5 VM.
                      Само една вметка - не мисля, че ако мястото на номера е в/у решетката, ще повлияе на охлаждането. Всички знаем, че проблемите с охлаждането на този агрегат са след като го изгасиш ( добре е да поработи 10 - на минути след по - сериозна експлоатация ), а по време на работа няма проблем с температурата.
                      Иначе проекта е интересен.
                      Може ли малко по - подробна информация и снимки отпред. Интересува ме как точно е направено усилването на предната броня и захващането на лебедката. Също така какви са ТТ данните на лебедката.
                      Ще продължавам да следя темата. Поздрави!
                      Джипа е моя, колега! Хвана ме... Номера върху решетката силно променя обема и посоката на въздушния поток, преминаващ през радиатора - от там и прави мотора още по чувствителен на тема "прегряване"! С други думи, започва да кипва чайника още в движение. Така поне съм съм чувал аз... Лебедката е Vromos 9500 lb а що се отнася ди снимките и инжинерните решения, се обърни към автора на темата - те са изцяло негова заслуга... По окачването се придържаме към стандартните схеми предлагани в лифт китовете на пазара, като интересното е, че с Андро сме може би първите, които курдисват лифтнати пружини от гранд на черок, поради липсата на лифтнати и подсилени за черока... Един вид сме нещо като пионери... Хахахахахах
                      Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 06-06-10, 18:02.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Не-стандартни работи по Чероки

                        Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                        ...
                        Кайманите си стоят много добре на джипката ...
                        Стоят добре, вярно е. Аз също обичам такива работи!
                        Всъщност изпреварих неизбежния въпрос, който някой щеше да зададе.
                        Първо са тежки! На снимката са 33-ки, с много тежки стоманени джанти. На пипане с "кайманите", които са 31-ци и с ал. джанти, тежат горе долу еднакво!
                        После имаме лебедка. После работещо LSD. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5223.jpg
Прегледи:3
Размер:205.2 КБ
ID:5183612Не гарантирам, но много вероятно да подобрим ходовете. След слягането на ресьорите, още повече. Най накрая джипа не е за "хард". Еее, защо ни е тогава супер агресивния "кайман", който освен всичко друго е добър само на кал!
                        Вероятно силовото предаване ще издържи "каймана", но въпроса е колко. При всички положения му скъсяваме живота. Има ли смисъл, при положение, че реално не се използват!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Не-стандартни работи по Чероки

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Стоят добре, вярно е. Аз също обичам такива работи!
                          Всъщност изпреварих неизбежния въпрос, който някой щеше да зададе.
                          Първо са тежки! На снимката са 33-ки, с много тежки стоманени джанти. На пипане с "кайманите", които са 31-ци и с ал. джанти, тежат горе долу еднакво!
                          После имаме лебедка. После работещо LSD. [ATTACH=CONFIG]215514[/ATTACH]Не гарантирам, но много вероятно да подобрим ходовете. След слягането на ресьорите, още повече. Най накрая джипа не е за "хард". Еее, защо ни е тогава супер агресивния "кайман", който освен всичко друго е добър само на кал!
                          Вероятно силовото предаване ще издържи "каймана", но въпроса е колко. При всички положения му скъсяваме живота. Има ли смисъл, при положение, че реално не се използват!
                          Тук е мястото да отбележим, че за едни софт е едно - за други - друго... Както се оказа след един мой разговор с Kinex и обмен на филмов матерял, аз съм станал малко "хард" без да се усетя..?!! За "Кайманите" те уверявам, че се използват и то редовно, но поради липсата на база в София и неограничен финансов ресурс за момента не е на дневен ред закупуването на 31-ци АТ ( и без това имам едни почти нови 235/75/15, които вече са ми безвъзвратно малки)... Иначе идеята е два комплекта гуми и смяна според условията и терена (и това ще стане)... За сравнение - имам познат който има черок с 31-ци с тракторна шарка, като едната гума с джантата тежи към 27 кг.! Вече 2 години му вади душата (не го жали въобще) и силовото предаване "си цепи мрака" (за сега)... Що се отнася до леките разходки - почти всички твърдим, че не сме хардаджии, а почти няма човек, който не си е "пипал" джипа в този форум..!! Интересно, нали...?!!!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Не-стандартни работи по Чероки

                            Първоначално публикуван от Marto-Novobranko Преглед на мнение
                            Джипа е моя, колега! Хвана ме... Номера върху решетката силно променя обема и посоката на въздушния поток, преминаващ през радиатора - от там и прави мотора още по чувствителен на тема "прегряване"! С други думи, започва да кипва чайника още в движение. Така поне съм съм чувал аз... Лебедката е Vromos 9500 lb а що се отнася ди снимките и инжинерните решения, се обърни към автора на темата - те са изцяло негова заслуга... По окачването се придържаме към стандартните схеми предлагани в лифт китовете на пазара, като интересното е, че с Андро сме може би първите, които курдисват лифтнати пружини от гранд на черок, поради липсата на лифтнати и подсилени за черока... Един вид сме нещо като пионери... Хахахахахах
                            OK. За номера както си решиш.
                            Ахдро, ако е възможно наистина да публикуваш по - детайлни снимки за усилването на бронята и преправянето мисля, че ще е интересно не само за мен.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Не-стандартни работи по Чероки

                              ...
                              Да не показваме как се демонтира лебедка!!!
                              Последно редактирано от Аndro 160; 06-06-10, 20:26.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Не-стандартни работи по Чероки

                                Лебедката може да се демонтира от бронята, нали? Някакви мерки против кражба?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X