Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор и сравнение на АТ гуми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение
    Не е като на живо, но все пак. Онзи ден пристигнаха, чакат зимата.
    Мерси. Какъв размер е това на снимката и на какво возило ги ползваш?
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • 33 на 17 джанта. JL дълъг

      Коментар


      • Първоначално публикуван от redex Преглед на мнение

        4 чифта Геоландар г015 съм износил. Гумите са прекрасни ако се използват като АТ гуми. Издържат средно 40к километра. ...
        Поддържам

        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • Здравейте колеги,

          Някой пробвал ли е MAXXIS AT 771 и MAXXIS AT 980 Worm Drive?
          Първата е "по-цивилна", втората е с доста по-офроуд шарка. Намерих ги на прилична цена и се чудя дали да не сменя кривите китайци с които съм.
          Другата ми опция е YOKOHAMA GEOLANDER.
          Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
            Гледам за някакви АТ-гуми за целогодишно ползване и относително малко каране.
            Освен обичайните заподозрени(някои, от които вече не се намират), загледах и новия модел на Nokian - Outpost AT - за който все още почти липсват отзиви. За стария Rotiva отзивите са прилични, а тия уж били по-добри... Дали да ги пробвам...
            Решено, и сторено - от днес съм с въпросните гуми. Правени са в Русия. На пипане са меки. Отнесоха по някакви съвсем минимални тежести, даже едната май и не искаше никакви. За сега нищо друго не мога да кажа, повече впечатления ще дам като ги покарам.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • Приятно съм изненадан от Bridgestone Dueler H/T . Карам ги в 255/70/18 . Пише M+S , ама тва със снежинката ме съмнява и няма и да ги пробвам . Иначе подсвирват , като зимна гума , по сух асфалт(много мека смес) , но шарката хич не ми изглежда на зимна .
              TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

              Коментар


              • Първоначално публикуван от I.Guberkov Преглед на мнение
                Здравейте колеги,

                Някой пробвал ли е MAXXIS AT 771 и MAXXIS AT 980 Worm Drive?
                Първата е "по-цивилна", втората е с доста по-офроуд шарка. Намерих ги на прилична цена и се чудя дали да не сменя кривите китайци с които съм.
                Другата ми опция е YOKOHAMA GEOLANDER.
                За MAXXIS AT 980 Worm Drive - виж данни за сравнение и в пост № 764 в тази тема.
                Карах ги като задни на "Самурай" (1,3, 70 к.с.].
                Моите впечатления - мн.здрава, но тежка гума. Тежестта е добре да се има предвид според автомобила на който ще се монтира - Самурайчето се мъчеше при опит да я развърти достатъчно, за да се изчисти. Последното особено на "качествена" кал - почти глина, но и при лепнещ сняг. В сняг, първата зима - не е имало проблеми, дори и на отъпкат и по-твърд. Втората зима на отъпкан и твърд сняг вече имаше проблеми - пързаляше здраво. Същото пързаляне го има и на трева /дори и съвсем в началото на ползване!/, особено при страничен наклон.
                На твърда и камениста повърхност - без проблем, драпа добре, не се наранява. В кал - ако не много лепкава, се справя прилично. На асфалт - добро представяне, дори и при дъжд (последното ме изненадваше до последно].
                За всичко от горе - карани са като "всесезонни", на "Самурай" - автомобил с леко тегло и мощност като за теглото.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Двоумя се между Toyo Open Country A/T+ и Yokohama Geolandar G015. Втората е отдавна на пазара, ама TOYO-то май е ново. Изглежда по-агресивно от предишното издание с подобна шарка.

                  Някой нещо?
                  Търкалят се вече 50к км от нови едни тойо АТ2 на вранглера на жена ми.... При все отличното ми мнение за тойо от МТ гумите, тези са не просто посредствени, ами направо трагични на дъжд, сняг и студен асфалт... Лятото на сухо, освен че се пързалят други проблеми нямат...
                  Technical Rescue Direct - life lies in courage
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                    Търкалят се вече 50к км от нови едни тойо АТ2 на вранглера на жена ми.... При все отличното ми мнение за тойо от МТ гумите, тези са не просто посредствени, ами направо трагични на дъжд, сняг и студен асфалт... Лятото на сухо, освен че се пързалят други проблеми нямат...
                    Днес преобух "новото" с Toyo Open Country AT+ 265/65R17, и то точно в дъжд. Впечатленията ми изобщо не се припокриха с думите ти. Може би е нов модел с друга смес, но нито ги накарах да прибуксуват, нито да направят аквапланинг, нито да се пързалям, спирайки. Това и на чисто мокър, и на полусух асфалт.

                    AT2:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:AT2.jpg
Прегледи:606
Размер:43.4 КБ
ID:6890736

                    AT+:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:atplus.jpg
Прегледи:577
Размер:21.1 КБ
ID:6890737

                    Видимо има някакви разлики и в грайфера, и във финото нарязване, и в страничния борд близо до протектора. Всъщност това на втората снимка изглежда малко "по-невинно" отколкото на живо.

                    Не са шумни, засега. Но от личния ми опит гуми или са си шумни от нови, или започват да шумят след като поолегнат, осонбено на задните гуми.

                    Не поеха и много тежестти, но окончателно по тоя въпрос ще се съди след поне 1000 километра и втори баланс. Най-добрата е с 10 грама, най-лошата 30 отвън и 10 отвътре.

                    Ще видим и как ще се държат като износване и поведение на топло, но към днешното им магистрално и градско такова нямам абсолютно никакви забележки.

                    И цената засега е човешка - 267лв за брой. Една от най-евтините не-китайски гуми. Подозирам че няма да е за дълго - до миналата година и Cooper Discoverer AT3 Sport бяха по 250лв, че и по-малко. Сега са 350+.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Зимата няма да имам база за сравнение. От парт тайм с лека задница сега съм на фул тайм с ESP/ASR и 3 автоматични блокажа. Ще видим де. Дано ме устройват. Ще пиша. Но след думите ти наистина се постарах с всичката газ и всичката спирачка на хемито. Безуспешно.

                    • icerunner
                      icerunner коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ми бих ти дал да пробваш сам, да видиш че изобщо не се шегувам... Но няма да е честно вече, защото са на 3 години и много километри

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не се съмнявам в думите ти. Пък и моите впечатления са от 50км каране на чисто нови гуми. Още не съм им изтъркал мустаците, нито цветните ивици по протектора. Най малкото информацията, върху която базираш впечатленията си, е едни 1000 пъти повече.

                      Отделно дето сефте карам фул тайм.

                      Но... имам си едно завойче с павета, дето различните ми возила се държат специфично недозавивайки. Ще го пробвам тия дни.

                  • Сега зачетох по-обстойно:

                    - Грайфера е асиметричен, макар на пръв поглед да не се вижда. Разликата е в най-външните плочки и нарязването. Уж било за по-ниаък шум от едната страна и по-добро поведение от другата.
                    - Смеската е със "silica" (това в общия случай значи кварцов пясък), за по-голям пробег и по-добро поведение на мокро. Намерих няколко писания по въпроса - уж наистина така влияе, пък колко е ново не знам.
                    - В сравнение с АТ2 са по-асфалтово насочени - с по-плитък грайфер (9,4мм спрямо над 12), вероянто и с други разлики. В Европа АТ2 май вече не се предлагат. В австралийския сайт има и АТ3, които са доста различни, видимо доста по-агресивни. АТ2 на снимки също изглеждат по-агресивни.

                    Ще видим де...
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Много, малко - толкова е на AT2, която не знам изобщо дали официално се е продавала в Европа. Иначе има и американски Cooper Discoverer със същата шарка, но по-дълбок грайфер.

                      Европейски АТ-та с 10мм грайфер категорично има. Не се сщам за модела. Но АТ2 и АТ3 на Toyo в момента ги има само в американския и австралийския им сайт.

                      Пак - моето Toyo АТ Plus на живо не изглежда прекалено асфалтово. Доволно дълбок и широк е грайфера. При Дядо Владо съм виждал чистак нови от старите преди години - някак по-асфалтови ми бяха тогава.

                      То има значение и дали е с LT или без накрая, и всякакви такива нещица.

                    • Juiced
                      Juiced коментира
                      Редактиране на коментар
                      При LT платовете бяха повече, за протектора не знам.

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      И в двете понякога има разлика. Наистина по-често е в платовете, но съм попадал на модели, дето в някой размер са само LT и тоя размер е с по-дълбок крайфер от двата около него,които не са.

                  • Направих на моите Нокиан първите 300км. Държат доста добре и на сухо и на мокро. Но и базата ми за сравнение не е кой знае колко добра, пък и возилото ми е доста слабовато...
                    Гледам, че в този сайт са още на първо място между всесезонните AT-та, но пък са и нов модел с по-малко отзиви, та може и там оценката да не е (все още) много меродавна - https://www.tyrereviews.com/Tyre/Nokian/Outpost-AT.htm
                    Може би возят малко по-твърдо при едно и също налягане спрямо старите(Нексен). Като шум, не намирам голяма разлика.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • Ми, Cooper DisvovererAT3 Sport e на 5то мяст, а според мен тая гума е мега зле на мокро.

                      ПП: Nokian-a изглежда интересно. Не знам защо, но по някаква причина не ми е попаднал в полезрението. Не е чак драстично по-скъп от моите. Някой друг път...
                      Последно редактирано от sparkybg; 18-09-22, 21:53.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Според мен ще ти дойдат с прекалено агресивна шарка за твоето ползване. Не са чак като Дуратрак, ама са в тая посока.
                        Иначе имат и по-шосеен вариант, който се казва Nokian Outpost APT - https://www.nokiantires.com/all-terr...s-outpost-apt/
                        Но него май го няма у нас.

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз не ги виждам да са с нещо драстично по-агресивни от сегашните ми или от Cooper Discoverer AT3 Sport или от BFG T/A KO2. Но пък може и снимката да лъже.

                    • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220919_174600.jpg
Прегледи:536
Размер:315.2 КБ
ID:6890970Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20220919_165855.jpg Прегледи:5 Размер:627.2 КБ ID:6890961
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от cecoa1; 19-09-22, 16:52.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        235/75 R15

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        Е рошави са. Това е доста дълбочина за тоя размер. Моите са 265/65R17 (30,5 инча) и са 9,4 по спецификация. Ако остане време ще премеря реалното.

                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Редактирах с още една снимка на дълбочината...(имах дълбокомер под ръка).
                        Към 10,8мм.

                    • Малко ъпдейт.
                      Днес се сдобих с 4 бр. MAXXIS AT 771. Шарката определено е по-цивилна от старите ми китайци Austone SP 302.
                      За малкото километри които минах, определено усетих положителна разлика. Гумите са по-тихи, колата вози по-добре.
                      Като натрупам километри, ще споделя още впечатления.
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от I.Guberkov; 21-09-22, 11:03.
                      Човек е ~70% вода. Ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                      Коментар


                      • Направих им на моите Нокиан близо хиляда километра, до тук са супер по всякакви терени, като не съм ги пробвал в дълбока кал и сняг. Не мисля, че са шумни, но може би все пак имат малко повече шум при висока скорост(до 130 съм ги карал).
                        Сега се чудя, дали да взема такива за мой приятел с Рекстън, или да пробвам Discoverer AT3 4S на Купър?! Ще се карат също целогодишно, но може би Нокиана ще е една идея по-агресивен от нужното, т.е. ще се карат до лек оффроад, и е по-важно поведението на пътя при различни условия(включително сняг). Не, че Нокиан са зле, но не съм ги пробвал на сняг, а и си мисля, че с тоя Купър, комфорта ще е малко по-добър на пътя. Плюс, че доста ги хвалят тоя модел на Купър...
                        Минус е, че доколкото четох, Купър имат завод и в Сърбия(мАни друго, ами купен от българския Брикел), и нещо ме съмнява да са докарали същото качество, колкото и да се опитват да твърдят обратното(точно за партида от тоя модел правени в Сърбия, ми попадна сервизен бюлетин, че са били дефектни, и е имало акция по подмяната им).
                        Та, ако са от Сърбия, съм 95% убеден да не ги взимам, и най-вероятно ще му взема като моите Нокиан Аутпост.
                        Гледах и Йокохама G015, ама май ще дойде прекалено шосейна за нуждите, а и доколкото четох Купъра бил малко по-добър на сняг(а и като цяло).
                        Дайте акъл.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • Juiced
                          Juiced коментира
                          Редактиране на коментар
                          Моя купър го карам вече 3 г и над 30к км Discoverer AT3 4S. Комфорта е на шосе е като шосейна гума, на мокро се справя и първите 2 зими беше ок на лед- в дълбок сняг не съм ги карал ,защото тук във Варна няма такъв.
                          ПП моят купър е made in USA.

                        • cecoa1
                          cecoa1 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Така като гледам, май още са доста актуални характеристиките на този Купър, и подходящи за нуждите от моето питане.
                          https://m.tirerack.com/tires/tests/t...b=ResultCharts

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X