Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор и сравнение на АТ гуми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Здравейте, искам да задам въпрос и да споделя и опит. Първо опита- карам Dodge Ram 1500 2017 5.7 и откакто го имам от 2020г. му навъртях 100к с Cooper Discoverer A/T3 4s. Въпросните гуми ги купувах от БГ с някакъв луд късмет с моя размер 275/60R20. Не съм ги въртял със зимни сиреч вече 8ми сезон ги карам. Карам повече по асфалт но работата ми е по кариери и разни рудници и там "асфалтовите" гуми стават на парчета. За "камион" с тия размери и тегло 3т. гумите се държат супер. Задните в момета са с около 40% протектор, но предните се поразкъсаха, отделно предницата се оказа леко отворена и се износиха неравномерно. Обща оценка бих дал много добра с уговорката, че карам сравнително леко и неагресивно(е, от време на време трябва да се чува тоя осмак ама...). Все пак след 100к няма какво повече да се иска от гуми.

    Лошото, е че трябват нови, а такива Cooper-и вече няма никъде из родния ни континент, не само държава. Избора е труден, а и с тоя размер хич не е богат. Спрял съм се на BFG A/T KO2 или General Grabber A/T3. Имам бегли но не лични впечатления от BFG и не мисля, че е толкова добра колкото я хвалят. Другата не знам как се държи и затова пиша и тук. Нека ако има ползвали тия гуми да споделят опит и да дадат съвет.
    Благодаря.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Що не разшириш търсенето и с 265/60 R20, така ще имаш по-голям избор. Разлика в диаметъра 12мм и в ширината 10мм, едва ли ще ги забележиш. Там вече и някой Купър AT3 XLT май се намира и разни други...

    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      Той с това тегло си е направо за ХЛТ

  • Тая втората Грабера скоро я свалихме от Хайлукса щото хич я няма на сняг . Сложихме изпитания и доказал се ВФ Гудрич
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
      ...Сложихме изпитания и доказал се ВФ Гудрич
      В кво се е доказал? Как от пластмаса може да се направи автомобилна гума? Здрав е, добре се балансира, и толкоз. Като плюне някой на асфалта става мега зле. С ТА/КО2 с DOT на 2 месеца си купих последното терано - малко повече газ на мокро и си с вратите напред.

      Башка и дето в момента са се осрали и с цените.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • След Купърите ,ще си разочарован и от двете споменати марки . Тия и двете са за некви сухи австралийски ,американски, африкански пясъци с камъчета . За у нас , не мога да ги похваля нито за мокър асфалт , нито на отъпкан , нито на дълбок сняг . Единствено , като че ли нииикога не се износват . Тях съм ги карал на лека серия 7 Крузър .
        Купърите се държаха прилично на сякво шосе ,плюс отъпкан сняг (първите им две зими) . Единствено ,два пъти (което за мен не е вече случайност) ги срезаха никакви (само по моите критерии ,сигурно ) камъни ,отстрани им-по бордовете , баш като на гума за кола . Тях ги ползвах на доста по теката 80 серия Крузър. Не й е рядко ,да е 3т , с товара й (дали не сме за други шофьорски книжки , тихо )
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • От Discoverer A/T3 Sport след втората година също не съм очарован.

          Сега съм с Toyo Open Country A/T + върху full time возило и сутринта на кишавицата изключително лесно прекалявах със спирачките, но да речем засега няма да бъдат псувани, щото отдолу беше мокра полуутъпкана киша, отгоре мокър сняг., и ми е първа зима с full time, а то си дърпа почти все едно няма сняг и подвежда. Тепърва ще ги видим колко струват.

          На сухо и мокро под всякакви форми са ОК, засега.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            Няма общо спорта с 4с, нито като шарка, нито като смес ,нито и като място на производство.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Да, няма общо. Ама вече 4s няма. Има AT3 Sport 2 и толкоз. Не ги знам що за стока са, и предвид цената няма и да разбера - струват колкото BFG-тата.

            Отвъд голЕмата локва има всичко, ама вече няма контейнери регулярно. В доброто старо време всеки месец идваше по един и надценката и сроковете бяха търпими.

            Намират се принципно GoodYear Wrangler Duratrack, ама не знам дали в тоя размер. Ако редовно ще ги карам по калищаците категорично ги предпочитам пред всякакви други АТ-та. Леко са шумни и бързо се износват, но пък драпат на всичко.

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Дуратрак има в 255/60 R20 - http://4x4gumi.bg/product/4573/255-6...trac-113q.html
            По принцип там са читавите хора за оффроад- гуми. И цената е добра.
            Иначе, Купър 4S купувах скоро на зетя, но в друг размер, от Диана. Така че все още се намират. Но от тях има и произведени в Сърбия, та не знам дали са с еднакво качество.
            Иначе, имам подозрения, че моят Нокиан Аутпост, е поне на сравнимо ниво с Купър 4S по всичко, освен може би е малко по-шумен при висока скорост. И вероятно е по-добър на кал и като здравина. От него има в 265/60 R20 на около 460лв, и според мен доста си заслужава.
            А подозрения са, защото още го тествам, и сега ще мога да сравнявам и с Купъра 4S(от USA) на зет ми. Но трябва малко време... Иронията е, че моите Нокиани са произведени в Русия, и ще ги сравнявам срещу Купър от USA. Е, със сигурност не всички Нокиан са от там...

        • Аз въобще не си обяснявам защо ги няма същите Cooper-и и да не се занимавам с глупости. Когато дойде камиончето от щатите нямаше кой знае какви гуми и аварийно за един два месеца купих некви китайци Goodride мисля че бяха. Имам две и сега ако взема още две може да ги покарам до следващата година и лятото да му мисля какво ще правя. Не че са много евтини, но са някакво решение. В най-лошия случай ще дебна някаквa подходяща оферта да излезе.
          За BFG имам същото мнение, че са като пластмаса и нещо като покупка веднъж в живота - нямат износване. Тоя General изобщо не го знам що за стока е. По щатите го хвалят уж, ама....

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            По принцип в твоя размер има Купър AT3 SPORT 2(че има и само Sport). Дават ги също всесезонни, но не съм чел много отзиви за тях(може би защото са още нов модел).
            Имаш и един нов модел на Гудрич, който го дават уж да конкурира досегашния ти Купър, но май не успява... Има го в твоя размер и у нас - https://www.tyrereviews.com/Tyre/BFG...Terrain-TA.htm

        • Ако здравината е на първо място, BFG-то е здраво, една от най-здравите гуми на българския пазар въобще и доста по-здрава от въпросните Cooper-и. Но на мокро и сняг си е зле.

          Има Cooper Discoverer A/T3 Sport 2 XL (тоест усилени) в тоя размер. Има го и Toyo-то на 2 дни доставка. Разлика 100 кинта в цената.


          Отзива ми Toyo-то е от 265/65/17 върху Grand Cherokee 5.7. На около 2 месеца са. Не ги знам колко са здрави, но според мен засега драпат добре - все едно няма сняг. Не са и шумни и взимат сравнително малко тежести.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

            В кво се е доказал? Как от пластмаса може да се направи автомобилна гума? Здрав е, добре се балансира, и толкоз. Като плюне някой на асфалта става мега зле. С ТА/КО2 с DOT на 2 месеца си купих последното терано - малко повече газ на мокро и си с вратите напред.

            Башка и дето в момента са се осрали и с цените.
            В това ... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20221214_121022_Gallery.jpg
Прегледи:528
Размер:198.0 КБ
ID:6903030
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Е то това си е по-скоро за АТ-та. Ти с кво би отишъл?

            • aldr
              aldr коментира
              Редактиране на коментар
              Това има , с това ровим в снега и пак с това на магистралата държи 140

            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              С шейанта

          • Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
            ...
            Купърите се държаха прилично на сякво шосе ,плюс отъпкан сняг (първите им две зими) . Единствено ,два пъти (което за мен не е вече случайност) ги срезаха никакви (само по моите критерии ,сигурно ) камъни ,отстрани им-по бордовете , баш като на гума за кола ....
            И аз имам недобри впечатления за здравината на бордовете на Купър, само че от калните.

            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • Първоначално публикуван от V.Venev Преглед на мнение
              Здравейте, искам да задам въпрос и да споделя и опит. Първо опита- карам Dodge Ram 1500 2017 5.7 и откакто го имам от 2020г. му навъртях 100к с Cooper Discoverer A/T3 4s. Въпросните гуми ги купувах от БГ с някакъв луд късмет с моя размер 275/60R20. Не съм ги въртял със зимни сиреч вече 8ми сезон ги карам. Карам повече по асфалт но работата ми е по кариери и разни рудници и там "асфалтовите" гуми стават на парчета. За "камион" с тия размери и тегло 3т. гумите се държат супер. Задните в момета са с около 40% протектор, но предните се поразкъсаха, отделно предницата се оказа леко отворена и се износиха неравномерно. Обща оценка бих дал много добра с уговорката, че карам сравнително леко и неагресивно(е, от време на време трябва да се чува тоя осмак ама...). Все пак след 100к няма какво повече да се иска от гуми.

              Лошото, е че трябват нови, а такива Cooper-и вече няма никъде из родния ни континент, не само държава. Избора е труден, а и с тоя размер хич не е богат. Спрял съм се на BFG A/T KO2 или General Grabber A/T3. Имам бегли но не лични впечатления от BFG и не мисля, че е толкова добра колкото я хвалят. Другата не знам как се държи и затова пиша и тук. Нека ако има ползвали тия гуми да споделят опит и да дадат съвет.
              Благодаря.
              Здравейте.
              Смея да твърдя, че разбирам много от гуми и джанти, отделно се допитвам много често до този сайт:https://www.wheel-size.com/size/ram/...rebel-usdm-389
              досега не ме е подвел, като се има предвид че ползвам калкулатора му за джанти често, винаги ги карам джиповете с нестандартни джанти и гуми.
              Но не виждам посоченият размер гуми от вас тук, имате широко поле за действие явно с размерите, тъй като може би кухината на калниците ви е голяма.
              Имам приятел за който търся втори комплект джанти за съчият модел автомобил, но 2010, той кара с 285/65/20, по каталог е 275/60/20
              Отделно за АТ-та, нищо не е това, което беше, БФ Гудрич няма да ги коментирам, Румъния е ей там, цените са им като да отидеш да си ги вземеш от щатите, карал съм и Грабер АТ2 със Snow Flake вложка и се държаха много добре на нов сняг, задоволително на утъпкан, зле на лед и проливен дъжд
              Сега карам Унигрип латерал Форс АТ, не съм доволен изобщо, свирят постоянно, на сняг ги няма, на дъжд що годе, но са много безшумни на 120км/час и нагоре, сравнени с предните, и като за АТ гуми, обща оценка 4.
              Моят съвет е всесезонка с по АТ грайфер, с добър индекс за дъжд и сняг, примерно Б и Ц, индекса за разход така или иначе е относителен.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение

                В това ... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20221214_121022_Gallery.jpg
Прегледи:528
Размер:198.0 КБ
ID:6903030
                Тези гуми на каква възраст и с какъв пробег са?

                Коментар


                • Нови са ....
                  На нас клиренс ни трябва , не скорост

                  Коментар


                  • Здравейте чета, чета и се чудя следното как само в Българските форуми се плюят BFG KO2 и Grabber AT3 а навсякъде където съм чел ги възхваляват и има много клипове и проучвания които ги водят най-най добрата АТ гума под номер 1КО2 и 2Grabbera. Първоначално смятам че цената им предизвиква ненавист у повечето хора и ги стимулира да ги плюят, но пък на второ четене доста са плюещите и вярвам че има капка истина поне. В дилема съм дали да везма Grabber AT3 въпреки че е по груб за моите нужди или Geolander или Toyo AT+. Като цена най-евтин ми идва Grabbera ама като знам че 90% ще е по асвалта за какво ми, а и смятам че Geolandera или Toyo-то ще са по-добри на чисто шосейно каране както и в дъжд. За сняг си имам и винаги ще имам Зимни гуми.Ако някой е бил в тая дилема или има опит да сподели.Мерси.

                    P.S Имах едно време един XJ BFG AT1 и наистина след първата година на сняг и дъжд на задно без системи и 4.0L беше неуправляем при кикдаун...
                    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                    Коментар


                    • С Toyo нямам проблем в дъжд. Избобщо, ако за нещо съжалявам, то е че не ги взех в малко по-голям размер, защото се побират. 265/70/17 щяха да са ми екстра. В момента са 265/65/17.

                      За BFG-то при чисто нови такива като си взех новото терано, при 2 капки дъжд и всяко по-рязко натискане на газта бях с вратите напред. Как ще се държат на WK нямам идея, но и категорично няма да дам тия пари за тая гума. Cooper Discoverer АТ3 Спорт като поведение беше по-добре докато са нови (пътвите 2 години). Сега дрифтя на сух асфалт с тях, а не не свирят, а само се лъзгат.

                      За BFG бих се замислил ако ми трябва наистина здрава гума. Масивни и здрави са. Ако караш по черни пътиша и камънак са вероятно една от най-добрите гуми, просто защото не стават на парцали. Но не и за асфалт. Имал съм случай при леко влажно време да не мога да прескоча вдигната пешеходна пътека, след като ми се наложи да спра само с предните гуми върху нея.. Говоря за гума с DOT на 3 месеца. Изобщо не искам да си представям какво ще е след втората година.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • CITIZEN
                        CITIZEN коментира
                        Редактиране на коментар
                        Гледам че ги има и в размер 245/70/17 които са точно толкова високи колкото и 265/65/17 776мм но не са толкова широки, за сметка на това са по-скъпи. ))

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не виждам смисъл от по-тесни. 265 върху оригинални джанти и без фланци не опират никъде, стоят добре, и не хвърлят кал извън калниците - точно на ръба са да започнат да хвърлят.

                        ...и не са 776мм. По-малки са. И по-малки и с по-тесен протектор бяха от тия, които свалих, даже бидейки износени. А уж са същия размер по надписи.

                        265/70/17 са точния размер, според мен. Без нищо да се пипа. Единствено при резервната е проблем ако имаш американски теглич със сваляема топка - стърчи навътре. Може да се подкастри, може и гумата да стои малко наклонена, но все пак си е интервенция.

                    • Само половин година ми издържаха нервите да карам с тригодишни БФГ. След това сложих Дуратрак. Когато свалиха БФГ-то се оказа, че в едната има забит трън от акация, който се показваше около 2 сантиметра вътре, но гумата си се държеше съвсем нормално. Налягането не мърдаше. Това лирично отклонение е по повод казаното от Спарки за износването им. Нямат износване, но след втората година с тях колата е като крава на лед и в най-сухото време. Трябва само десния крак да ти е малко по-тежък

                      П.П. На третото лято само шъшкаха по асфалта все едно влачиш по-дебел найлон
                      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                      Из "Златния телец"

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X