Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аершокове плюсове и минуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Аершокове плюсове и минуси.

    Пускам тая тема щото съм на кръстопът -дали да съм със обикновено окачване пружина амортисйор или аершок.Става въпрос за заден мост на трофи машина.
    ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

  • #2
    От: Аершокове плюсове и минуси.

    Абе да не съм пуснал тая тема в грешен раздел....или не съм написал правилно тия шокове.Дадоха ми два със 35-40 сантиметра ходове затова питам.
    ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

    Коментар


    • #3
      От: Аершокове плюсове и минуси.

      Мойта зглобка е със шокове на двата моста но ми е рано да давам впечатление че още не съм я подкарал . Ти какви шокове ще слагаш. Доста хора махат пружините и качват шокове . На мен ми хареса факта че осъществяват натиск чак до края на хода , няма пружини които да ми изпадат и дрънкат. Много лесно се регулира височината на машината.
      Човека който ти ги даде какво казва за тях.

      Коментар


      • #4
        От: Аершокове плюсове и минуси.

        Ето това представляват шоковете .Хода е точно 35 см.
        Прикачени файлове
        ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

        Коментар


        • #5
          От: Аершокове плюсове и минуси.

          Точно такъв не бях виждал,трябва да е от колесар на хеликоптер.На лъскавата част,има ли вентил?
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #6
            От: Аершокове плюсове и минуси.

            Ако мислиш това да слагаш по добре си остави пружините. Не че и от това няма да стане аершок за джип ноо има много преправяте първо по него и после по джипа и накарая неясен резултат.

            Коментар


            • #7
              От: Аершокове плюсове и минуси.

              Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
              Ако мислиш това да слагаш по добре си остави пружините. Не че и от това няма да стане аершок за джип ноо има много преправяте първо по него и после по джипа и накарая неясен резултат.
              Ако няма вентил(със сигурност няма)на хромираната част,това нещо е голямо дърво.Работи единствено ако лъскавото е нагоре,няма бутало което да раздели въздуха от маслото и работи на прекомерно налягане,към 25-30бара за което е и коструиран.Трябва му нещо такова:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0080.jpg
Прегледи:1
Размер:119.5 КБ
ID:5633274
              Ход 300мм
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0081.jpg
Прегледи:1
Размер:115.6 КБ
ID:5633275
              Преден,с ход 200мм.
              При голям мерак,може да му ги произведе всеки грамотен стругар,със ход какъвто си иска,материяли се намират,а какво има вътре,може да пита.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #8
                От: Аершокове плюсове и минуси.

                Винтила е от към синята част.Единия го разглобих и уплатненията не ми харесват .Трябва да се сменят ...Ще трябва да се търсят такива ...
                ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                Коментар


                • #9
                  От: Аершокове плюсове и минуси.

                  Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                  Ако мислиш това да слагаш по добре си остави пружините. Не че и от това няма да стане аершок за джип ноо има много преправяте първо по него и после по джипа и накарая неясен резултат.
                  +1.По добре да НЕ ги слагаш,а дай няколкостотин и вземи нови.Такива мога да ти изровя и къси в стил "ORI",като резултата пак ще е неизвестен.Никакви резервни части и много неизвестни за тт данните и държанието им на трофи автомобил.
                  Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                  Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                  0885 660 613

                  Коментар


                  • #10
                    От: Аершокове плюсове и минуси.

                    Меха, нашите шокове ги знаеш .От Филчев са (същите като на Павле) вече близо година не са мръднали и се държат отлично на всякакъв терен . Моето скромно мнение е , че шоковете стават за Траял и Трофи но за Рали не стават . Тези от снимката не знам от какво са но не си играй да ги напасваш преди да ги качиш на тестер. Може да загряват или направо да изгърмят след 20стото свиване . ако са наистина от навесна система на малък самолет са проектирани да работят еднократно . Кажи от какво са да не се чудим .
                    ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                    тел. 0889 017703
                    0897 516030

                    Коментар


                    • #11
                      От: Аершокове плюсове и минуси.

                      Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                      +1.По добре да НЕ ги слагаш,а дай няколкостотин и вземи нови.Такива мога да ти изровя и къси в стил "ORI",като резултата пак ще е неизвестен.Никакви резервни части и много неизвестни за тт данните и държанието им на трофи автомобил.
                      Ако не ти е проблем ,кажи къде да търсим нови че Googleto нещо не ги намира ( в смисъл не намирам нови и с резервни части ).
                      rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
                      0898 51 31 46

                      Коментар


                      • #12
                        От: Аершокове плюсове и минуси.

                        То Гаргамел го е написал-Евгени Филчев,че и цената е българска.
                        Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                        Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                        0885 660 613

                        Коментар


                        • #13
                          От: Аершокове плюсове и минуси.

                          Мен ме интересуват бутала за айршокове, от къде да си намеря?
                          TT-Tuning Team
                          АСК Добрич

                          Коментар


                          • #14
                            От: Аершокове плюсове и минуси.

                            А къде може да видим какво точно предлага г-н Филчев ? Някакви координати ?
                            Напред и нагоре
                            Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                            0886769809-Юлиян
                            kiko00@abv.bg

                            Коментар


                            • #15
                              От: Аершокове плюсове и минуси.

                              Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
                              А къде може да видим какво точно предлага г-н Филчев ? Някакви координати ?
                              Пиши името в Клюкарника и ще ти се покаже.
                              Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                              Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                              0885 660 613

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X