Пускам тая тема щото съм на кръстопът -дали да съм със обикновено окачване пружина амортисйор или аершок.Става въпрос за заден мост на трофи машина.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Аершокове плюсове и минуси.
Свий
X
-
От: Аершокове плюсове и минуси.
Абе да не съм пуснал тая тема в грешен раздел....или не съм написал правилно тия шокове.Дадоха ми два със 35-40 сантиметра ходове затова питам.ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
-
От: Аершокове плюсове и минуси.
Мойта зглобка е със шокове на двата моста но ми е рано да давам впечатление че още не съм я подкарал . Ти какви шокове ще слагаш. Доста хора махат пружините и качват шокове . На мен ми хареса факта че осъществяват натиск чак до края на хода , няма пружини които да ми изпадат и дрънкат. Много лесно се регулира височината на машината.
Човека който ти ги даде какво казва за тях.
Коментар
-
От: Аершокове плюсове и минуси.
Първоначално публикуван от павле Преглед на мнениеАко мислиш това да слагаш по добре си остави пружините. Не че и от това няма да стане аершок за джип ноо има много преправяте първо по него и после по джипа и накарая неясен резултат.
Ход 300мм
Преден,с ход 200мм.
При голям мерак,може да му ги произведе всеки грамотен стругар,със ход какъвто си иска,материяли се намират,а какво има вътре,може да пита.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Аершокове плюсове и минуси.
Винтила е от към синята част.Единия го разглобих и уплатненията не ми харесват .Трябва да се сменят ...Ще трябва да се търсят такива ...ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...
Коментар
-
От: Аершокове плюсове и минуси.
Първоначално публикуван от павле Преглед на мнениеАко мислиш това да слагаш по добре си остави пружините. Не че и от това няма да стане аершок за джип ноо има много преправяте първо по него и после по джипа и накарая неясен резултат.Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
0885 660 613
Коментар
-
От: Аершокове плюсове и минуси.
Меха, нашите шокове ги знаеш .От Филчев са (същите като на Павле) вече близо година не са мръднали и се държат отлично на всякакъв терен . Моето скромно мнение е , че шоковете стават за Траял и Трофи но за Рали не стават . Тези от снимката не знам от какво са но не си играй да ги напасваш преди да ги качиш на тестер. Може да загряват или направо да изгърмят след 20стото свиване . ако са наистина от навесна система на малък самолет са проектирани да работят еднократно . Кажи от какво са да не се чудим .ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
тел. 0889 017703
0897 516030
Коментар
-
От: Аершокове плюсове и минуси.
Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение+1.По добре да НЕ ги слагаш,а дай няколкостотин и вземи нови.Такива мога да ти изровя и къси в стил "ORI",като резултата пак ще е неизвестен.Никакви резервни части и много неизвестни за тт данните и държанието им на трофи автомобил.rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
0898 51 31 46
Коментар
-
От: Аершокове плюсове и минуси.
Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнениеА къде може да видим какво точно предлага г-н Филчев ? Някакви координати ?Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
0885 660 613
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар