Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аершокове плюсове и минуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Аершокове плюсове и минуси.

    Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
    Мой любим филм- 'Златното момче', с Еди Мърфи, още началото на филма ти се крие отговора!!!
    Ясно ... в петък ще мина да видя наживо еър шок произведен в БГ и ще си взема каска (щото незнам дали ще изтърпиш всичките ми въпроси ).
    rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
    0898 51 31 46

    Коментар


    • #92
      От: Аершокове плюсове и минуси.

      Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
      Не вярвам някой да се е събудил една сутрин с мисълта да си направи сам супер траял или някаква друга машина без преди това да е прекарвал безсънни нощи пред компютъра.А просто да е влезнал в гаража и да е сътворил чудо . Аз искам да си направя машина за разходка в гората с хард изпълнения в приличен вид . Имам Фронтера Б на която искам да монтирам (вече закупени) Патрулски мостове на 4 линк окачване и двата (задния стандартно е такъв )с подходящите части и 3.0 литров турбо мотор. Затова се опитвам да черпя от вашия опит и знания . Прочетох голяма част от темите тук в този аспект, но мненията са крайно противоречиви ,повече ми прилича даже на мерене на п...и. Уважавам мнението и труда на всеки но избора накрая ще е мой . Хубавото е ,че има хора ,който помагат с компетентни мнения за ,което им Благодаря.
      Това е начина , успех с проекта . По малко пред компа и повече в гаража
      ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
      тел. 0889 017703
      0897 516030

      Коментар


      • #93
        От: Аершокове плюсове и минуси.

        Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
        Не вярвам някой да се е събудил една сутрин с мисълта да си направи сам супер траял или някаква друга машина без преди това да е прекарвал безсънни нощи пред компютъра.А просто да е влезнал в гаража и да е сътворил чудо . Аз искам да си направя машина за разходка в гората с хард изпълнения в приличен вид . Имам Фронтера Б на която искам да монтирам (вече закупени) Патрулски мостове на 4 линк окачване и двата (задния стандартно е такъв )с подходящите части и 3.0 литров турбо мотор. Затова се опитвам да черпя от вашия опит и знания . Прочетох голяма част от темите тук в този аспект, но мненията са крайно противоречиви ,повече ми прилича даже на мерене на п...и. Уважавам мнението и труда на всеки но избора накрая ще е мой . Хубавото е ,че има хора ,който помагат с компетентни мнения за ,което им Благодаря.
        Задни мостове 4-линкови стандартни май няма, да сложиш 4-линк на преден.... скъпо и трудно, друг е въпроса какво ще остане от Фронтерата, че и защо, а как се присажда двигател.....!!! Извинявай, че правя опит да ти счупя хатъра
        Eвгени Филчев
        Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

        Коментар


        • #94
          От: Аершокове плюсове и минуси.

          Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
          Задни мостове 4-линкови стандартни май няма, да сложиш 4-линк на преден.... скъпо и трудно, друг е въпроса какво ще остане от Фронтерата, че и защо, а как се присажда двигател.....!!! Извинявай, че правя опит да ти счупя хатъра
          Двигателя е от опел сигнум 3.0 турбо 184 конски сили ,има я цялата кола така ,че това от ,което имам нужда е до мен . Идея за предно и задно окачване съм почерпил от тази снимка (може би грешно се изразихза 4 линк) ама все още се уча .
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC09647.JPG
Прегледи:2
Размер:373.5 КБ
ID:5633477
          Напред и нагоре
          Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
          0886769809-Юлиян
          kiko00@abv.bg

          Коментар


          • #95
            От: Аершокове плюсове и минуси.

            И малко по темата:
            Аершока има предимства в таяла, които никои други имат, но това е дълга тема !!!
            Eвгени Филчев
            Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

            Коментар


            • #96
              От: Аершокове плюсове и минуси.

              Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
              Е айде нема нужда.У съседната тема се омешаха "капацитетите" и "уйде коня у ряката".Ако нещо конкретно искаш пиши и ще ти отговорят колегите.
              Като гледам и тая на там тръгнала. Ама няма кой да дава реални отговори на стотиците въпроси. Такива интересни неща скоро не бях чел. Реших да не пиша нищо за да не ме плюят и обиждат като в другата тема.

              Ако някои се чуди за нещо може да ми пише на лични.

              И от сега казвам че нищо не продавам или рекламирам. А аершокове се карат на джипове в България от 2007г. Но уточнявам не от селскостопански самолет или хеликоптер защото просто не стават.

              Лека нощ.
              Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 07-01-15, 00:55.

              Коментар


              • #97
                От: Аершокове плюсове и минуси.

                Като споменах вчера, че аершока става за рали, да не вземе някой да си помисли че ще си тури 4 аершока и е готов за рали ! Всъщност ако е адвенчър, често спира за бира и снимки, и е с 2,5"-ови може Ако е с 2"-ови, да забрави високите скорости !
                Такъв аершок, който става за рали(газ до дупка, цял ден) още не съм виждал, но ми е в главата от година. Самостоятелно няма шансове да работи добре, защото графиката на газовата пружина е неподходяща за целта(рязко втвърдява, но много накрая) ! Трябва да е или в комбинация с коилоувър, или аершока да си е коилоувър, но поне 4" и задължително с ресивър, за да е разделено маслото от азота.
                Eвгени Филчев
                Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                Коментар


                • #98
                  От: Аершокове плюсове и минуси.

                  Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                  За гърменето,няма да гръмнат,принципът на действие им е супер елементарен.Хромираната част го играе съд за сгъстено налягане,като в долният край е разположен клапан(подобен на стандартен амортисьор).Външният цилиндър,трябва да е пълен до нивото на клапана със масло,при работа,хромираният влиза във външният,като клапана пропуска рязко масло във вътрешноста му и свива въздуха там,при разпъване,въздуха избутва маслото през редуциращи отвори.Конструиран е за кратковременна работа и не е осигурен добре във средната си част,при продължителна употреба,започва да "клати"(огъва в средата)вследствие се разтича и изспуска въздуха.Другите,с вентилите ги карам на машината от аватара(собственно производство),по пресечени трасета,греят до към 60-70гр.

                  Колега, моля те, ....не знам какво да напиша, че да не се обидиш !!! Знам ги вашите "бъгита", състезанията са ви по 10мин. , че белким едно завърши! А, изумителните ви умения, от скрапа да съживите някой мъртвец, са уникални ! Добре ще е да поизхвърлите пожълтелте чертежи и да спретнете нещо ново, все пак сме 21 век вече !
                  Eвгени Филчев
                  Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                  Коментар


                  • #99
                    От: Аершокове плюсове и минуси.

                    Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                    Колега, моля те, ....не знам какво да напиша, че да не се обидиш !!! Знам ги вашите "бъгита", състезанията са ви по 10мин. , че белким едно завърши! А, изумителните ви умения, от скрапа да съживите някой мъртвец, са уникални ! Добре ще е да поизхвърлите пожълтелте чертежи и да спретнете нещо ново, все пак сме 21 век вече !
                    Не знам от къде да започна,цитата от моя пост е за подобието на аиршокове от първата снимка на Меха.Не те знам кой си,не те и познавам и не съм те виждал по нашите състезания,щом си "компетентен",вземи си сглоби квалитетна машина от 21век и заповядай в шампионата,първият кръг го организирам аз и е на 25-26 април в Златоклас,пък ние с машини от 17век,ще се пробваме да те бием.

                    P.S. Ако визираш твоите градски Станчо и сина му Драго съм склонен да ти вярвам...няма по-големи сачове от техните,отдавна не карат.
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • От: Аершокове плюсове и минуси.

                      Не се впрягай
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • От: Аершокове плюсове и минуси.

                        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                        Ако няма вентил(със сигурност няма)на хромираната част,това нещо е голямо дърво.Работи единствено ако лъскавото е нагоре,няма бутало което да раздели въздуха от маслото и работи на прекомерно налягане,към 25-30бара за което е и коструиран.Трябва му нещо такова:
                        [ATTACH=CONFIG]767159[/ATTACH]
                        Ход 300мм
                        ..................................................
                        ................................................................
                        ..............................................................................
                        Само на тази 'малко-показваща' снимка, има толкова противоречия, че си е съвсем нормално не всичко да стигне до финала! Но темата е друга. Тези аершокове са произведени и настроени за авиационна техника, и тяхната работа е да приземят машината възможно най-плавно. Настройките са му да трепе тонове, а не килограми и то на един удър, а не на поредица(за пример, мотор настроен за фристайл, не става да го караш по къра!!!) Да не говорим за пропускливоста на буталото, с тези малки дупчици, едвам за асфалт ще стават.
                        Аершок който ще върши работа трябва да е настроен по килограмите и според трасетата, предни и задни дори имат голяма разлика!
                        Eвгени Филчев
                        Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                        Коментар


                        • От: Аершокове плюсове и минуси.

                          Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
                          Ще отговоря вместо Евгени , Реклама никой не прави и сега може и да ми се разсърди производителя но изришно ми е забранил да му давам номера за информация (Представи си цял ден по телефона да обясняваш ходове, инчове, и всички подробности ) Който има сериозен интерес се свързва и на място се уточняват нещата . Ако си решил да похарчиш 1000лв за окачване мисля , че не е проблем да отидеш на място и да решите какво трябва да се направи . Далеч съм от мисълта поне от скромния ми опит , че от форумите можеш да си направиш самолет в гаража .
                          Гарга от този пост разбирам че едно окачване струва 1000лв.

                          Коментар


                          • От: Аершокове плюсове и минуси.

                            Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                            Гарга от този пост разбирам че едно окачване струва 1000лв.
                            Искам да кажа , че ако си решил да похарчих 1000лв за окачване не е проблем да да похарчиш и още 50-60 за гориво и да идеш на място да разгледаш . Иначе в рамките на 2000лв. може да се направи 4линково окачване от зад , поне нашето излезе горе долу толкова като не слагам цена за труд.
                            ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                            тел. 0889 017703
                            0897 516030

                            Коментар


                            • От: Аершокове плюсове и минуси.

                              Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
                              Искам да кажа , че ако си решил да похарчих 1000лв за окачване не е проблем да да похарчиш и още 50-60 за гориво и да идеш на място да разгледаш . Иначе в рамките на 2000лв. може да се направи 4линково окачване от зад , поне нашето излезе горе долу толкова като не слагам цена за труд.
                              Подвеждащо пишете в тези теми.Не всички разбират толкова много.И какво карате без предно окачване?Ясно че труд не се слага в цената.
                              Тук по тези географски ширини не се слага труд и материали за изработка.За това сме на такова ниво.
                              Пусни малко снимки на окачването което си направил.Как си го проектирал,сметките които си направил за правилна геометрия и работа на окачването.
                              Не се заяждам интересно ми е...
                              Карал ли си същата джипка с койловъри с различни пружини?За да намериш и коментираш разликите между двата вида?
                              Има и койловъри-аер шокове различни размери.И при тях има съществена разлика.
                              Пробвал ли си със смяна на различни настройки-компресия,граница и отскок?
                              Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 08-01-15, 11:49.

                              Коментар


                              • От: Аершокове плюсове и минуси.

                                Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                                Подвеждащо пишете в тези теми.Не всички разбират толкова много.И какво карате без предно окачване?Ясно че труд не се слага в цената.
                                Тук по тези географски ширини не се слага труд и материали за изработка.За това сме на такова ниво.
                                Пусни малко снимки на окачването което си направил.Как си го проектирал,сметките които си направил за правилна геометрия и работа на окачването.
                                Не се заяждам интересно ми е...
                                По принцип много рядко пиша във форума щото само караници се получават накрая . Цена за труд как да сложа като джипа си е наш и не се плаща Караме трофи с модифицирана Тойота (то почти нищо не остана от нея ) Мотор 3.0 бензин V6 Тойота ,мостове от Нисан Патрул ,полутръбна конструкция и всички външни детайли от стъклопласт (без вратите) все не остава време да ги направим и тях от стъклопласт . Предното окачване си е почти стандартно ,носачи от Тойота напаснати на Патрулския мост ,усилена панхард щанга , усилена кормилна щанга, За кормилната щанга взехме решение което за сега работи отлично , резнахме я по средата и набихме дебелостена тръба от нераждъвейка заварена само в двата края , жилава е и носи на удари . Задното окачване е 4 линково с Шоковете на Евгени и джони джойтовете на Доката . Долни носачи 1.15см. горни 72см. като има опция да се донастройват с 5см. от резбите на джойнтовете . Схемата не съм я измислил аз с Асен (навигатора на Мето ) няколко вечери смятахме по един калкулатор и стигнахме до тези размери на линковете . Нямам много снимки от процеса на правенето но ще постна това което имам . Близнак знам , че на тебе няма да ти интересно и ще намериш много кусури но затова е този форум да се развиваме без да се караме Последната снимка е бонус за ценители на женската красота
                                Прикачени файлове
                                ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                                тел. 0889 017703
                                0897 516030

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X