Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аершокове плюсове и минуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Аершокове плюсове и минуси.

    Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
    https://www.facebook.com/evgeni.filchev?fref=ts

    Ако не ме бият Модераторите е това . при интерес ми пиши на лични да ти дам номера му .
    Благодаря ти .Мисля модераторите ,ще разберат ,че това е за добра кауза .
    Напред и нагоре
    Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
    0886769809-Юлиян
    kiko00@abv.bg

    Коментар


    • #32
      От: Аершокове плюсове и минуси.

      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
      За текването,трудно ще протекът,проблем при прегряването е износването на уплътнителите на буталото и постъпване на въздух в маслото.При това положение маслото се аерира и увиличава обема си многократно,буталото пропада плътно до вентила и аиршока започва да работи като ленива пружина.Периодично трябва да се проверява за наличие на въздух в маслото.
      Пак си прав . Тези неща ги знам но пък е полезно за колегите . И именно по тези причини ползваме Шоковете на Евгени , 6лв. са уплътнителите и ги сменя безплатно ,също така със смяна на пластините може да се настрои твърдостта и скоростта на разпъване и свиване също и чрез степента на напомпване с азот може да се регулира височината според килограмите на джипа . И всичко това безплатно Също така и да не забравяме резервните части ако ползваме Американски шокове , чупиш и хвърляш защото е по скъпо да ти се достави от колкото да си поръчаш ново . А при Евгени на склад .
      ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
      тел. 0889 017703
      0897 516030

      Коментар


      • #33
        От: Аершокове плюсове и минуси.

        Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
        Пак си прав . Тези неща ги знам но пък е полезно за колегите . И именно по тези причини ползваме Шоковете на Евгени , 6лв. са уплътнителите и ги сменя безплатно ,също така със смяна на пластините може да се настрои твърдостта и скоростта на разпъване и свиване също и чрез степента на напомпване с азот може да се регулира височината според килограмите на джипа . И всичко това безплатно Също така и да не забравяме резервните части ако ползваме Американски шокове , чупиш и хвърляш защото е по скъпо да ти се достави от колкото да си поръчаш ново . А при Евгени на склад .
        Чак пък скъпо http://www.polyperformance.com/shop/...p-1-c-970.html .... и тук има почти всичко за американските , за Англия пък да не говорим !
        Последно редактирано от New hope; 05-01-15, 23:44. Причина: добавяне на текст
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • #34
          От: Аершокове плюсове и минуси.

          Попрочетох, но да питам, макар и да ми се посмеете.
          Тези/а.к.а. Филчев/ шокове се правят по поръчка? Какви могад бъдат ходовете? Видях, че повечето са 20см., поне това от ФБ. Цената е горе-долу ясна.
          Могат ли да се карат без пружини? Реално колко са дебели? Това 2.0 инча, дебелината ли им е?

          Поздрав и благодаря.

          Коментар


          • #35
            От: Аершокове плюсове и минуси.

            Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
            Попрочетох, но да питам, макар и да ми се посмеете.
            Тези/а.к.а. Филчев/ шокове се правят по поръчка? Какви могад бъдат ходовете? Видях, че повечето са 20см., поне това от ФБ. Цената е горе-долу ясна.
            Могат ли да се карат без пружини? Реално колко са дебели? Това 2.0 инча, дебелината ли им е?

            Поздрав и благодаря.
            Ако имаш време - мини през Божурище (Йори и Соти). В момента работят по един проект с еършокове на Евгени. Мисля, че ходовете им ще ти харесат.

            Коментар


            • #36
              От: Аершокове плюсове и минуси.

              Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
              Попрочетох, но да питам, макар и да ми се посмеете.
              Тези/а.к.а. Филчев/ шокове се правят по поръчка? Какви могад бъдат ходовете? Видях, че повечето са 20см., поне това от ФБ. Цената е горе-долу ясна.
              Могат ли да се карат без пружини?
              Идеята е такава,сгъстеният въздух вътре(азот) го играе пружина.Хубавото е,че с промяна на налягането можеш да променяш височината на мпс-то.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #37
                От: Аершокове плюсове и минуси.

                Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
                Попрочетох, но да питам, макар и да ми се посмеете.
                Тези/а.к.а. Филчев/ шокове се правят по поръчка? Какви могад бъдат ходовете? Видях, че повечето са 20см., поне това от ФБ. Цената е горе-долу ясна.
                Могат ли да се карат без пружини? Реално колко са дебели? Това 2.0 инча, дебелината ли им е?

                Поздрав и благодаря.
                Преди 15 дни говорих с него и ми обясни на дълго и широко какво прави. Ходовете са по желание на клиента, предлага 2" и 2.5"(със закален прът) прътовете които използва са 16мм(при 2") и 22мм(при 2.5"), аершок без и с компенсатор/както му казват/.
                TT-Tuning Team
                АСК Добрич

                Коментар


                • #38
                  От: Аершокове плюсове и минуси.

                  " аершок без и с компенсатор/както му казват"

                  Каква е разликата и как е по добре ?
                  Въпрос към ползващите аершок .
                  Как ще е по стабилен джипа с шокове или амове и пружини?
                  Никога не съм карал с нещо различно от стандартно окачване (амове и пружини) ,затова питам .Перестройката на моя джип искам да е на ниво.
                  Напред и нагоре
                  Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                  0886769809-Юлиян
                  kiko00@abv.bg

                  Коментар


                  • #39
                    От: Аершокове плюсове и минуси.

                    Какъв уред трябва за промяна на налягането? На колко много бара се надуват?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Аершокове плюсове и минуси.

                      Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
                      Какъв уред трябва за промяна на налягането? На колко много бара се надуват?
                      Балон(не гумен разбира се) с азот и това.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10169201_797600960300584_8582564658455573196_n.jpg
Прегледи:1
Размер:126.7 КБ
ID:5633411

                      Може и това,ама е едни парииии!

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Duallfill.jpg
Прегледи:1
Размер:51.9 КБ
ID:5633412
                      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                      0885 660 613

                      Коментар


                      • #41
                        От: Аершокове плюсове и минуси.

                        Темата за мен е много интересна ,но лаик като мен не разбра плюсовете и минусите на аершока пред коиловера или стандартно окачване.
                        Разбрах само ,че позволява по-големи ходове .И само толкова ли?
                        Не можа да се получи спор ,като в съседната тема за мостове и диференциали.
                        А там много хубави неща научих.
                        Е надявам се колеги да се разгорещите малко ,за да може и ние невежите да намажем.
                        Напред и нагоре
                        Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                        0886769809-Юлиян
                        kiko00@abv.bg

                        Коментар


                        • #42
                          От: Аершокове плюсове и минуси.

                          Големия плюс за мен е че се монтират сравнително лесно и могат да бъдат регулирани .Големия ход който осигоряват също е плюс.Ако е много голям маже да ги спънеш със колан.Минуси за мен е цената .Не съм карал и въобще не знам как се държат на бързо каране ...бързо бързо абе скорост 60-70 по черен път.
                          ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Аершокове плюсове и минуси.

                            Ето това има вътре
                            Прикачени файлове
                            ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                            Коментар


                            • #44
                              От: Аершокове плюсове и минуси.

                              Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
                              да се разгорещите малко ,за да може и ние невежите да намажем.
                              Е айде нема нужда.У съседната тема се омешаха "капацитетите" и "уйде коня у ряката".Ако нещо конкретно искаш пиши и ще ти отговорят колегите.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Аершокове плюсове и минуси.

                                Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
                                Темата за мен е много интересна ,но лаик като мен не разбра плюсовете и минусите на аершока пред коиловера или стандартно окачване.
                                Разбрах само ,че позволява по-големи ходове .И само толкова ли?
                                Не можа да се получи спор ,като в съседната тема за мостове и диференциали.
                                А там много хубави неща научих.
                                Е надявам се колеги да се разгорещите малко ,за да може и ние невежите да намажем.
                                Основния плюс на еършока пред всичко останало е възможността за промяна и регулиране на височината на купето и твърдостта на окачването. Това си е огромна екстра при няколкодневни състезания на разнообразен терен - позволява по-добра адаптация на машината към условията.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X