Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аершокове плюсове и минуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Аершокове плюсове и минуси.

    Дам виждам ,че май повечето са наясно кое какво е и нямат въпроси ето моите.
    При мен предназначението ,ще е софт и по-хард разходки в планината и около нея. Състезанията наблюдавам само отстрани!
    1. Еършокове или койловъри ?
    2. Каква е разликата по между им ?
    3 Тук видях ,че има комбиниран модел между горните две(койлоувъри-еършокове) ,какво е предимството му ?
    4. Компенсаторите забравих за какво са и каква е разликата с/без тях?
    -Знам само ,че първите може да се настройват на твърдост и височина монтират се без пружини.
    За вторите са нужни пружини ,те също дават възможност за реглаж на твърдост и височина .
    Последно редактирано от kiko00; 08-01-15, 20:42. Причина: Допълнение
    Напред и нагоре
    Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
    0886769809-Юлиян
    kiko00@abv.bg

    Коментар


    • От: Аершокове плюсове и минуси.

      Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
      Може и да не знам.Аз траял не карам.



      Самата конструкция е недоразумение.Никой не говори за двигатели.
      Познавам човека който го е правил, той е далече от Казанлък, но нали се сещате че който плаща, той поръчва музиката !
      Това зеленото преди това беше червено, и изглеждаше така сякаш цял отбор малоумници, са дали всичко от себе си. На човека са му спуснали бюджет и направления, и е направил каквото може!
      Eвгени Филчев
      Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

      Коментар


      • От: Аершокове плюсове и минуси.

        Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
        Това зеленото преди това беше червено, и изглеждаше така сякаш цял отбор малоумници, са дали всичко от себе си. На човека са му спуснали бюджет и направления, и е направил каквото може!
        Май клонеше повече към синьо.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_5376.jpg
Прегледи:1
Размер:173.7 КБ
ID:5633687

        Съжалявам за спама в темата и спирам до тук.

        Коментар


        • От: Аершокове плюсове и минуси.

          Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
          Дам виждам ,че май повечето са наясно кое какво е и нямат въпроси ето моите.
          При мен предназначението ,ще е софт и по-хард разходки в планината и около нея. Състезанията наблюдавам само отстрани!
          1. Еършокове или койловъри ?
          2. Каква е разликата по между им ?
          3 Тук видях ,че има комбиниран модел между горните две(койлоувъри-еършокове) ,какво е предимството му ?
          -Знам само ,че първите може да се настройват на твърдост и височина монтират се без пружини.
          За вторите са нужни пружини ,те също дават възможност за реглаж на твърдост и височина .
          И едните и другите са свързани с рязане и заварки, съответно дупки в калниците! Има и компромисни варианти, които не ми се обсъждат(щото не струват).
          И при двата варианта лесно се настройва височина, като при аершока повишаваш рейта на пружината(газова), а при койлоувъра, не ! Твърдоста на амортисьорната част, се регулира или чрез разглабяне(смяна на клапани), или ако има външна врътка(при койлоувъра).
          Койлоувъра си е най-доброто, но и най-скъпото. Може да бъде с една, две, три, или колкото искаш пружини, т.е. подлежи на много по-голямо вмешателство, от към изисквания !
          Eвгени Филчев
          Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

          Коментар


          • От: Аершокове плюсове и минуси.

            Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
            Твърдоста на амортисьорната част, се регулира или чрез разглабяне(смяна на клапани), или ако има външна врътка(при койлоувъра).
            Най после по същество.
            При койлоувъра твърдостта на амортисьорната част не се ли регулира с налягането на азота в разширителя?

            Коментар


            • От: Аершокове плюсове и минуси.

              Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
              Дам виждам ,че май повечето са наясно кое какво е и нямат въпроси ето моите.
              При мен предназначението ,ще е софт и по-хард разходки в планината и около нея. Състезанията наблюдавам само отстрани!
              1. Еършокове или койловъри ?
              2. Каква е разликата по между им ?
              3 Тук видях ,че има комбиниран модел между горните две(койлоувъри-еършокове) ,какво е предимството му ?
              4. Компенсаторите забравих за какво са и каква е разликата с/без тях?
              -Знам само ,че първите може да се настройват на твърдост и височина монтират се без пружини.
              За вторите са нужни пружини ,те също дават възможност за реглаж на твърдост и височина .
              За твоите цели,по добре се огледай за добри амортисьори и пружини-т.е. OME и си решаваш проблема,макар че и там няма дати хареса цената,около 1000 лв амортисьори и 1500 за пружини.Или кит на Trail master за 1400 лв.,по ниско пюджетен,но И......!
              Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
              Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
              0885 660 613

              Коментар


              • От: Аершокове плюсове и минуси.

                Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                Най после по същество.
                При койлоувъра твърдостта на амортисьорната част не се ли регулира с налягането на азота в разширителя?
                Абсолютно, не! При моторите има подобна опция, но си е за тях.
                Eвгени Филчев
                Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                Коментар


                • От: Аершокове плюсове и минуси.

                  Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                  Най после по същество.
                  При койлоувъра твърдостта на амортисьорната част не се ли регулира с налягането на азота в разширителя?
                  В известна степен има корекция която пряко зависи от налягането...
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • От: Аершокове плюсове и минуси.

                    Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                    За твоите цели,по добре се огледай за добри амортисьори и пружини-т.е. OME и си решаваш проблема,макар че и там няма дати хареса цената,около 1000 лв амортисьори и 1500 за пружини.Или кит на Trail master за 1400 лв.,по ниско пюджетен,но И......!
                    Препоръчваш ми амове и пружини ,защото е по добре или ,защото е по-евтино ?
                    Питам,защото искам да я правя веднъж .
                    А като гледам повечето са с обсъжданото тук окачване.
                    Напред и нагоре
                    Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                    0886769809-Юлиян
                    kiko00@abv.bg

                    Коментар


                    • От: Аершокове плюсове и минуси.

                      Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
                      Препоръчваш ми амове и пружини ,защото е по добре или ,защото е по-евтино ?
                      Питам,защото искам да я правя веднъж .
                      Никой не е успял от първия път. Ако смяташ да си първия, пожелавам успех. Наистина.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • От: Аершокове плюсове и минуси.

                        Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
                        Препоръчваш ми амове и пружини ,защото е по добре или ,защото е по-евтино ?
                        Питам,защото искам да я правя веднъж .
                        Няма да преправяш,а е достатъчно добро за целите ти.Ориентировъчни цени съм ти дал,може да ги намериш и по скъпи и по евтини,зависи от къде и кого.
                        А Таргата е прав-винаги ще искаш повече и още повече,като Мечо Пух.Ама не мисля,че Фруктиерата си струва да наливаш такива пари в нея,защото накрая в нея няма да има нищо оригинално освен талона и ДКН.
                        Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                        Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                        0885 660 613

                        Коментар


                        • От: Аершокове плюсове и минуси.

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          Никой не е успял от първия път. Ако смяташ да си първия, пожелавам успех. Наистина.
                          Мерси . Нали ,затова разпитвам ,евентуално да сведа грешките до минимум,ако имам и късмет пък да стане от първия път .
                          Сега поне тук от вас мога (ако ми позволите естествено)да "крада" информация и идеи.
                          Напред и нагоре
                          Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                          0886769809-Юлиян
                          kiko00@abv.bg

                          Коментар


                          • От: Аершокове плюсове и минуси.

                            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                            В известна степен има корекция която пряко зависи от налягането...
                            На един от моите му сменях стержена и уплътненията.Без азот се движеше много леко,но като го напомпих с 9 атм. /по предписание 13,но при нас гумаджиите неможаха повече/ стана много твърд.

                            Коментар


                            • От: Аершокове плюсове и минуси.

                              Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                              Няма да преправяш,а е достатъчно добро за целите ти.Ориентировъчни цени съм ти дал,може да ги намериш и по скъпи и по евтини,зависи от къде и кого.
                              Да де ама при мен флекса ,ще бръмчи няколко дена може би, пък и бая електроди ще отидат.От активно окачване да премина към цял преден мост от друг модел джип,преправяне ,ще има доста та седмица две повече не знам дали е от значение.
                              Напред и нагоре
                              Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                              0886769809-Юлиян
                              kiko00@abv.bg

                              Коментар


                              • От: Аершокове плюсове и минуси.

                                Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                                В известна степен има корекция която пряко зависи от налягането...
                                Разбира се че има, но е минимална и няма отношение към амортисьоната част, а към пружинната !
                                При прът 30мм. и налягане 12бара, за да мръднеш на 1 см. ти трябват 120кг., при 22мм. около 60кг., при 16мм.,около 30кг.
                                Eвгени Филчев
                                Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X