Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аершокове плюсове и минуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Аершокове плюсове и минуси.

    Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
    Темата за мен е много интересна ,но лаик като мен не разбра плюсовете и минусите на аершока пред коиловера или стандартно окачване.
    Разбрах само ,че позволява по-големи ходове .И само толкова ли?
    Не можа да се получи спор ,като в съседната тема за мостове и диференциали.
    А там много хубави неща научих.
    Е надявам се колеги да се разгорещите малко ,за да може и ние невежите да намажем.
    За трофи-койловЪра е по доброто решение,но и по скъпото,така че,кой каквото може да си позволи според бюджета.
    Имаш вече отговорите-ти си.

    Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
    Ето това има вътре
    Масло имаше ли някаква капка поне?

    Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
    Мислех ,че те се монтират без да е нужно да се слагат и пружини.
    Точно така е.

    Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
    Идеята ми е колата да е стабилна както на пътя така и извън него (особено извън пътя).За стандартното окачване ми е ясно ,и мисля ,че е не практично дори и за любителски офроад като моя.
    Стига да можеш да си го позволиш,но ще трябва доста рязане и преправяне.
    Последно редактирано от Валентин Исаев; 06-01-15, 19:06.
    Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
    Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
    0885 660 613

    Коментар


    • #47
      От: Аершокове плюсове и минуси.

      Точно заради лесния монтаж и минимум преправяне искам след смяна на мостовете на моята Фронтера да монтирам еършокове. Мислех ,че те се монтират без да е нужно да се слагат и пружини. Пружините четох ,че са нужни на койловърите ,който също имат добра опция за реглаж на височината. Идеята ми е колата да е стабилна както на пътя така и извън него (особено извън пътя).За стандартното окачване ми е ясно ,и мисля ,че е не практично дори и за любителски офроад като моя.Толкова знам аз ,иначе тези дни ,ще намина и до сервиза на Соти и Йори да консултирам и споделя идеята си и с тях ,като хора с повече знания и опит от мен .Искам да науча предимства и недостатъци на тези системи за да мога да взема решение какво да закупя и монтирам . Не искам да бързам и да се уча по метода проба грешка .
      Последно редактирано от kiko00; 06-01-15, 19:06.
      Напред и нагоре
      Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
      0886769809-Юлиян
      kiko00@abv.bg

      Коментар


      • #48
        От: Аершокове плюсове и минуси.

        Като минуси спроед мен може да се спомене при нараняване на телескопа от камъни, кал, която събират пръстените /семерингчетата/ почват проблеми с херметичносста, трябва си бутилка с винтили и кранове да си я имаш постоянно или точен усложлив приятел с такова, помпане от време на време че изпускат и джипа се смъква. При по бързо каране по големи неравности загряват поне на Дефендъра на който имам наблюдения, можеби заради малкото масло вътре/пръта е много дебел/ и няма обем като кололвъра.
        Други плюсове освен горе споменатите са че ако се регулират/ нагласят/ с подредба на вътрешните клапани и/или вискозитета на маслото може да се нагласи перфектно според зависи от упоритостта на правещият го, обикновено след третия път остават "така".
        Ето кво има в един Фокс отвътре:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01307.jpg
Прегледи:1
Размер:75.6 КБ
ID:5633430
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #49
          От: Аершокове плюсове и минуси.

          Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
          Като минуси спроед мен може да се спомене при нараняване на телескопа от камъни, кал, която събират пръстените /семерингчетата/ почват проблеми с херметичносста, трябва си бутилка с винтили и кранове да си я имаш постоянно или точен усложлив приятел с такова, помпане от време на време че изпускат и джипа се смъква.
          За това има лек-поне да отдалечи момента на изпускане на азота.
          Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
          Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
          0885 660 613

          Коментар


          • #50
            От: Аершокове плюсове и минуси.

            А дали е възможно монтирането на прахоуловител (примерно от рейка на нещо си),който го предпазват от тези вредители кал,прах и т.н.
            Напред и нагоре
            Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
            0886769809-Юлиян
            kiko00@abv.bg

            Коментар


            • #51
              От: Аершокове плюсове и минуси.

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              Основния плюс на еършока пред всичко останало е възможността за промяна и регулиране на височината на купето и твърдостта на окачването. Това си е огромна екстра при няколкодневни състезания на разнообразен терен - позволява по-добра адаптация на машината към условията.
              Между тези два параметъра има ли връзка или са независими един от друг?
              Т.е. по-напомпан = по-висок, но = ли е и на по-твърд?

              Ако не е така, то от какво зависи твърдостта, като предполагам диаметъра на буталото не може да се регулира?
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар


              • #52
                От: Аершокове плюсове и минуси.

                Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
                А дали е възможно монтирането на прахоуловител (примерно от рейка на нещо си),който го предпазват от тези вредители кал,прах и т.н.
                Единия вариант.
                Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                0885 660 613

                Коментар


                • #53
                  От: Аершокове плюсове и минуси.

                  За моя проект шоковете си ги поръчах с резба . Освен възможност за монтаж на пружина се печели и два пъти повече площ за охлаждане .

                  Коментар


                  • #54
                    От: Аершокове плюсове и минуси.

                    Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                    За моя проект шоковете си ги поръчах с резба . Освен възможност за монтаж на пружина се печели и два пъти повече площ за охлаждане .
                    Интересно ,ако имаш фото под ръка да го метнеш никак няма да е лошо.
                    Напред и нагоре
                    Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                    0886769809-Юлиян
                    kiko00@abv.bg

                    Коментар


                    • #55
                      От: Аершокове плюсове и минуси.

                      Тамън полвин литър масло имаше .Някъкво тъмен на цвят рядко .По ми приличаше на трансорматорно масло.
                      ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                      Коментар


                      • #56
                        От: Аершокове плюсове и минуси.

                        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                        Основния плюс на еършока пред всичко останало е възможността за промяна и регулиране на височината на купето и твърдостта на окачването. Това си е огромна екстра при няколкодневни състезания на разнообразен терен - позволява по-добра адаптация на машината към условията.
                        Марто , за да се настрои шок мисля че трябва да се разглоби / поне така съм виждал да се прави / вероятно ще е нужна и системата за зареждане със бутилка с азот , а те както каза Вальо хич не са евтини . Докато при койловъра доста по лесно и по бързо можеш да натегнеш или отпуснеш на твърдата и меката пружина и да си настроиш окачването както във височина така и на "твърдост" .
                        За изпускането Ник го каза - трябва да си носиш зареждачката иначе задника ти "висва" , освен това ми прави впечатление че еършоковете на трофи машините дето Вальо ги пуска , цилиндрите им са доста оребрени - явно загряването е проблем за шоковете при тежко трофи .

                        Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                        За трофи-койловЪра е по доброто решение,но и по скъпото,така че,кой каквото може да си позволи според бюджета.
                        Няколко пъти съм го казвал това , ама все ме емват разни "специалисти" че видиш ли нищо не разбирам ... Койловъра е вярното решение , затова щом не можеш да си го позволиш си карай със пружините и амовете и събирай пари за койловъри ...
                        Между другото някой знае ли колко е ценовата разлика между един еършок и един койловър на FOX например ?
                        Последно редактирано от Бакалов; 06-01-15, 20:06.
                        VEREYA MOTORSPORT TEAM

                        Коментар


                        • #57
                          От: Аершокове плюсове и минуси.

                          Бакалов дай да говорим и във цифри .Българския вариант е 350лв на парче.Демек 700лв и почваш монтажа.При койовърите поясни по подробно кое как ....
                          ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                          Коментар


                          • #58
                            От: Аершокове плюсове и минуси.

                            Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                            Между тези два параметъра има ли връзка или са независими един от друг?
                            Т.е. по-напомпан = по-висок, но = ли е и на по-твърд?

                            Ако не е така, то от какво зависи твърдостта, като предполагам диаметъра на буталото не може да се регулира?
                            Де да знам как го правят..?!! Това което съм чел е, че се правят тестове и на базата им се правят предварителни пакети от настройки но как точно става - убийма, не знам!?!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Аершокове плюсове и минуси.

                              Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
                              Бакалов дай да говорим и във цифри .Българския вариант е 350лв на парче.Демек 700лв и почваш монтажа.При койовърите поясни по подробно кое как ....
                              Меха , знам колко са шоковете на Филчев и са си много добри . Не знам как обаче ще се държат на 2 тона машина и при цял ден блъскане ... Ако има вариант със пружини твърда и мека ще направя всичко възможно да си сложа и аз , но до тогава ще си карам с пружините и амовете . Та хубави амортисьори със ход около 30 см - 160 лв бр , хубава пружина съобразена с килограмите на машината - 200 лв .
                              Като пари едно и също ама няма да те е страх да сложиш отзад нещо повече от резервната гума и крика ...
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • #60
                                От: Аершокове плюсове и минуси.

                                Колегата Павле има доста снимки в темата си http://www.offroad-bulgaria.com/show...E1%EE%EA%F1%E0

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X