Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аершокове плюсове и минуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Аершокове плюсове и минуси.

    Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
    Подвеждащо пишете в тези теми.Не всички разбират толкова много.И какво карате без предно окачване?Ясно че труд не се слага в цената.
    Тук по тези географски ширини не се слага труд и материали за изработка.За това сме на такова ниво.
    Пусни малко снимки на окачването което си направил.Как си го проектирал,сметките които си направил за правилна геометрия и работа на окачването.
    Не се заяждам интересно ми е...
    ..................................................
    ..................................................................
    Има и койловъри-аер шокове различни размери.И при тях има съществена разлика.
    Пробвал ли си със смяна на различни настройки-компресия,граница и отскок?
    Неговите са койлоувъри-аершокове, като събере средства за пружини ще има възможност да пробва
    Различни настройки също са пробвани. Един ден дойде при мен и пробвахме с различни клапани и схеми, докато му хареса!
    Eвгени Филчев
    Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

    Коментар


    • От: Аершокове плюсове и минуси.

      Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
      Близнак знам , че на тебе няма да ти интересно и ще намериш много кусури но затова е този форум да се развиваме без да се караме
      Защо да не ми е интересно?Ако искате може и мнение по въпроса да напиша.Ще сложа и някоя друга снимка.
      Винаги съм помагал на хора които се интересуват и искат да направят нещо.
      Защо да се карам с теб?Ей го и Филчев пише тук той също може да ти каже..

      Коментар


      • От: Аершокове плюсове и минуси.

        Всеки се простира според чергата, Близнак.

        Това което ме радва е, че джипките в 'рали' и 'трофи' взеха да обръщат вече внимание и на окачването! Виж при траяла все още са си безнадеждно-колхозно отнесени...., те пък за това си и направиха десеттина класа - 'не барани", 'малко барани', 'повече барани', 'поорязани', 'на нищо приличащи', е тази година се появиха две-три които горе-долу биват и вече искат да им правят нов клас, та да не ги мразят другите

        Пак да си дойдем на темата. Който иска да пита нещо на тема аершок или амортисьор, да заповяда. 99% от хората не знаят как действа амортисьора(но пък си мислят, че знаят), така че да не ви пука че може някой да намери въпроса ви за глупав. Склонен съм, да отговоря на всичко, стига да имам време, или някой всезнайко да не ме вкиртиса !
        Не е срамно, да не знаеш, срамно е да не питаш !
        Eвгени Филчев
        Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

        Коментар


        • От: Аершокове плюсове и минуси.

          Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
          Всеки се простира според чергата, Близнак.

          Това което ме радва е, че джипките в 'рали' и 'трофи' взеха да обръщат вече внимание и на окачването! Виж при траяла все още са си безнадеждно-колхозно отнесени...., те пък за това си и направиха десеттина класа - 'не барани", 'малко барани', 'повече барани', 'поорязани', 'на нищо приличащи', е тази година се появиха две-три които горе-долу биват и вече искат да им правят нов клас, та да не ги мразят другите

          Пак да си дойдем на темата. Който иска да пита нещо на тема аершок или амортисьор, да заповяда. 99% от хората не знаят как действа амортисьора(но пък си мислят, че знаят), така че да не ви пука че може някой да намери въпроса ви за глупав. Склонен съм, да отговоря на всичко, стига да имам време, или някой всезнайко да не ме вкиртиса !
          Не е срамно, да не знаеш, срамно е да не питаш !
          Чергата,чергата....помислих че за 1000лв Гаргата е направил цяло окачване.В съседна тема здрав мост с блокаж е 500 лева а в една друга правят ролкейдж за 200 лева.
          В ралито и трофито има какво да се види.От години има много добре направени окачвания.Друг е въпроса че тези хора спряха да карат.Сега гледам новата вълна от състезатели отново се мъчи да открива топлата вода.На доктор всичко се показва.Само дето Гаргата много облечени чочарки пуска.

          Коментар


          • От: Аершокове плюсове и минуси.

            Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
            Това което ме радва е, че джипките в 'рали' и 'трофи' взеха да обръщат вече внимание и на окачването! Виж при траяла все още са си безнадеждно-колхозно отнесени...., те пък за това си и направиха десеттина класа - 'не барани", 'малко барани', 'повече барани', 'поорязани', 'на нищо приличащи',
            Нали си виждал окачването на "паяка" на Илиан.Сигурно е колхозно,но върши работа.
            И класовете не са десет,а само три за съжаление.

            Коментар


            • От: Аершокове плюсове и минуси.

              Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
              Нали си виждал окачването на "паяка" на Илиан.Сигурно е колхозно,но върши работа.
              И класовете не са десет,а само три за съжаление.
              Кой от двата паяка? Точно заради него мислят нов клас, да не подтиска останалите
              Eвгени Филчев
              Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

              Коментар


              • От: Аершокове плюсове и минуси.

                Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                Кой от двата паяка? Точно заради него мислят нов клас, да не подтиска останалите

                Засега знам за един.
                Ако не се лъжа Бай Матьо ги купи от теб.Сега май са му непотребни.

                Коментар


                • От: Аершокове плюсове и минуси.

                  Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
                  Или Уазка с шокове .
                  ШШШ аи ся де дай да я пробвам таз тоъота може пък да ми хареса
                  А както беше казано по горе всеки се разполага според чергата ,а и топлата вода е открита .....
                  ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                  Коментар


                  • От: Аершокове плюсове и минуси.

                    -Аершокове плюсове и минуси-

                    Извинявайте ама заглавието на темата мисля доста е показателна за това ,какво трябва да се обсъжда тук.
                    За някой от нас ще е доста интересно ,ако Вие по-знаещите съсредоточите изказванията си в тази посока .

                    п.п И с написаното не искам да засегна или обидя никой от писалите тук .
                    Напред и нагоре
                    Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                    0886769809-Юлиян
                    kiko00@abv.bg

                    Коментар


                    • От: Аершокове плюсове и минуси.

                      Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                      Засега знам за един.
                      Ако не се лъжа Бай Матьо ги купи от теб.Сега май са му непотребни.
                      Илиан има две траялки(до колкото знам),има и един Вранглер за трофи(който мосли да го гласи за рали), има и едно полутръбно(ралиджийка), но вече година му правят картер и двигател.
                      Бай Матьо съм го чувал и виждал, но не е купувал нищо от мен!
                      Eвгени Филчев
                      Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                      Коментар


                      • От: Аершокове плюсове и минуси.

                        Абе, да не би бай Матьо да се казва Илиан , ще се окаже чеговорим за различни хора.
                        Eвгени Филчев
                        Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                        Коментар


                        • От: Аершокове плюсове и минуси.

                          Много се отнесохме от темата,но "паяка" е само един.Онова зеленото недоразумение в момента е на трупчета.Видя се,че за нищо не става.

                          Коментар


                          • От: Аершокове плюсове и минуси.

                            Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                            Много се отнесохме от темата,но "паяка" е само един.Онова зеленото недоразумение в момента е на трупчета.Видя се,че за нищо не става.
                            Явно не знаеш за другия който купи от Холандия(май!). А на зелендрака, двигатела му е за скрап от самото начало! Дори показа какво могат подобни машини, но уви, прекалено много хора го кълняха, и върза дикиш
                            Eвгени Филчев
                            Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                            Коментар


                            • От: Аершокове плюсове и минуси.

                              Първоначално публикуван от kiko00 Преглед на мнение
                              -Аершокове плюсове и минуси-

                              Извинявайте ама заглавието на темата мисля доста е показателна за това ,какво трябва да се обсъжда тук.
                              За някой от нас ще е доста интересно ,ако Вие по-знаещите съсредоточите изказванията си в тази посока .

                              п.п И с написаното не искам да засегна или обидя никой от писалите тук .
                              Ще е добре някой да пита нещо по темата, за да не обсъждаме кой бил със слипове 'Долче' и кой с 'Габана'
                              Eвгени Филчев
                              Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                              Коментар


                              • От: Аершокове плюсове и минуси.

                                Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                                Явно не знаеш за другия който купи от Холандия(май!).
                                Може и да не знам.Аз траял не карам.

                                Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                                А на зелендрака, двигатела му е за скрап от самото начало! Дори показа какво могат подобни машини, но уви, прекалено много хора го кълняха, и върза дикиш
                                Самата конструкция е недоразумение.Никой не говори за двигатели.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X