Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аершокове плюсове и минуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Аершокове плюсове и минуси.

    Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
    Основният ми проблем, да не напрая подробни теми за амортисьори, окачване, и всякакви други доработки, които съм изпробвал лично(не просто чел някъде...) са правилата на форума ! Вярно има възможност и като си плащам, но на мен реклама не ми трябва. Имам си друг бизнес, това ми е хоби!
    Ясно ,ще се наложи да ползвам услугите на мобилния ми оператор ( и дадения от теб телефон) ,или посещение на място за да науча повече.
    Напред и нагоре
    Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
    0886769809-Юлиян
    kiko00@abv.bg

    Коментар


    • #77
      От: Аершокове плюсове и минуси.

      Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
      На тебе ти е лесно да говориш така защото си от страната на просветените ,срещам ти мненията в различни теми и мнението ми е че си доста компетентен за разлика от мен но пък заради менторския ти тон и аз не бих си купил и гайка от тебе .Написа десетина мнения по темата и когато се включи производителят им и обясни деликатно на повечето от нас какви невежи сме, ти реши адвокат да му ставаш.
      Хайде тогава обясни ми как да си купя нещо за което двадесет човека дават мнение - пък накрая производителя само казва че никой нищо не разбира от еър шокове.
      По снимките от клюкарника ли трябва боб да хвърляме за да си отговорим на въпросите ???Вече започвам да го приемам лично.
      Ако знаеше правилата на форума,нямаше да пишеш тия постове и да се излагаш,Евгени го написа малко по горе,ама ти си знаеш твоето.Ако имаш желание ще му се обадиш по телефона,ако ли не в края на месеца има среща в Загората.
      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
      0885 660 613

      Коментар


      • #78
        От: Аершокове плюсове и минуси.

        Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
        Основният ми проблем, да не напрая подробни теми за амортисьори, окачване, и всякакви други доработки, които съм изпробвал лично(не просто чел някъде...) са правилата на форума ! Вярно има възможност и като си плащам, но на мен реклама не ми трябва. Имам си друг бизнес, това ми е хоби!
        Никой не те кара да си правиш целенасочена реклама,чували сме за теб.Никой не може да те спре да напишеш един по-дълъг пост като отговор по темата а оттам нататък всеки си знае .
        rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
        0898 51 31 46

        Коментар


        • #79
          От: Аершокове плюсове и минуси.

          Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
          Става утре отивам на обучение при Филчев .
          Ние бие,шЪ плащаш.
          Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
          Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
          0885 660 613

          Коментар


          • #80
            От: Аершокове плюсове и минуси.

            Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
            Ако знаеше правилата на форума,нямаше да пишеш тия постове и да се излагаш,Евгени го написа малко по горе,ама ти си знаеш твоето.Ако имаш желание ще му се обадиш по телефона,ако ли не в края на месеца има среща в Загората.
            Чак пък аз да се излагам .... а колегата даже си мисля в петък да го посетя.Въпреки всичко няма да откажа повече информация по темата ,за да съм по-подготвен така да се каже с въпросите на които искам да получа отговор.
            И да ти кажа още нещо - това че ти си се родил научен не те прави различен ....
            rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
            0898 51 31 46

            Коментар


            • #81
              От: Аершокове плюсове и минуси.

              Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
              Никой не те кара да си правиш целенасочена реклама,чували сме за теб.Никой не може да те спре да напишеш един по-дълъг пост като отговор по темата а оттам нататък всеки си знае .
              Ще отговоря вместо Евгени , Реклама никой не прави и сега може и да ми се разсърди производителя но изришно ми е забранил да му давам номера за информация (Представи си цял ден по телефона да обясняваш ходове, инчове, и всички подробности ) Който има сериозен интерес се свързва и на място се уточняват нещата . Ако си решил да похарчиш 1000лв за окачване мисля , че не е проблем да отидеш на място и да решите какво трябва да се направи . Далеч съм от мисълта поне от скромния ми опит , че от форумите можеш да си направиш самолет в гаража .
              ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
              тел. 0889 017703
              0897 516030

              Коментар


              • #82
                От: Аершокове плюсове и минуси.

                Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
                Чак пък аз да се излагам .... а колегата даже си мисля в петък да го посетя.Въпреки всичко няма да откажа повече информация по темата ,за да съм по-подготвен така да се каже с въпросите на които искам да получа отговор.
                И да ти кажа още нещо - това че ти си се родил научен не те прави различен ....
                Не съм се родил,просто не ме е страх да легна в калта и да си изцапам ръцете с масло,но не пропускам и да се образовам.
                Човек се учи докато е жив.
                Не се мъчи,не можеш да ме обидиш.

                п.п.Меха,ИЗВИНЯВАЙ за темата!
                Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                0885 660 613

                Коментар


                • #83
                  От: Аершокове плюсове и минуси.

                  Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                  Ние бие,шЪ плащаш.
                  Трима сме поне единия ще избяга за да извика другите
                  ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                  тел. 0889 017703
                  0897 516030

                  Коментар


                  • #84
                    От: Аершокове плюсове и минуси.

                    Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
                    Ще отговоря вместо Евгени , Реклама никой не прави и сега може и да ми се разсърди производителя но изришно ми е забранил да му давам номера за информация (Представи си цял ден по телефона да обясняваш ходове, инчове, и всички подробности ) Който има сериозен интерес се свързва и на място се уточняват нещата . Ако си решил да похарчиш 1000лв за окачване мисля , че не е проблем да отидеш на място и да решите какво трябва да се направи . Далеч съм от мисълта поне от скромния ми опит , че от форумите можеш да си направиш самолет в гаража .
                    Телефонът му е на видно място в клюкарника ... мисълта ми беше да даде отговор по същество в темата и ако някой прецени че това е неговият вид окачване ще намери начин да се свърже с него или да го посети на място.
                    Пример:
                    Ти как си представяш да му звънна аз дето още не знам пикае ли ми се или ми се е*е и да започна да го разпитвам за плюсовете и минусите на еър шоковете.
                    П.П:Въздесъщият г-н Исаев се опита да хвърли светлина по темата ама май и неговото се оказа кьор фишек .... или лош превод на това което правят хората по чужбината.
                    rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
                    0898 51 31 46

                    Коментар


                    • #85
                      От: Аершокове плюсове и минуси.

                      Първи мит; Аершока не ставал за рали. Това нещо се държи много по-добре дори и от коилоувъра, много по-стабилна е колата! Всъщност, ако е от някоя "световно известна марка", е съвсем вероятно , да греша Да не би някой от вас, да си мисли, че ще се обади по телефона, там някъде и ще му пратят точно каквото му трябва!
                      Добрата комбинация е аершок и коилоувър, или модифициран аершок-коилоувър, т.е. ресивъра да е голям и да е охладител! Това с охладитела се налага ако се карат тежки състезания, от над 300км.
                      Тази енергия(сила), която трепи аершока, по принцип се разпределя м/у( в друг тип окачване), пружината и амортисьора. Така че е нормално, да загрява повече от амортисьор.
                      Като стана въпрос за амортисьори, има различни видове. Едните са червени, други са жълти, трети са ...... , има и правилни.
                      Eвгени Филчев
                      Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Аершокове плюсове и минуси.

                        Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                        Не съм се родил,просто не ме е страх да легна в калта и да си изцапам ръцете с масло,но не пропускам и да се образовам.
                        Човек се учи докато е жив.
                        Не се мъчи,не можеш да ме обидиш.

                        п.п.Меха,ИЗВИНЯВАЙ за темата!
                        Не съм и целял да те обидя .. аз съм си такъв - първичен ,каквото ми е на душата ,това ми е и в устата .
                        Мен също не ме е страх да се изцапам и да се образовам ,затова и питам.
                        п.п:предпочитам да си извадя поука примерно от твоите несполуки вместо да блъскам за лудо и да мина и по твоя път
                        rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
                        0898 51 31 46

                        Коментар


                        • #87
                          От: Аершокове плюсове и минуси.

                          Щото голям интереса да вметна , че 14инча шокове или койлойвъри (не знам дали съм го написал правилно ) няма как да се монтират на стандартно окачване или само лифт . Губи се смисъла от целия филм . Ако искате по добра возия в Шкода Октавия добре . Но ако ще правите състезателна машина сметките са съвсем различни . Темата е за ершокове , ми няма начин да ги монтираш на стандартно окачване , схемата е малко по различна - 4 линк , шок или койлойвър и то добре сметнато за да работи . Или Уазка с шокове и нищо не се случва. Обичам го тоя форум щото всеки иска само да чете и да не се блъска сам . Всяка една машина с колйойвъри или шокове или обикновени пружини си има своята характеристика на движение и на желания на пилота и . Тя тая тема край няма , Нека доволните и не доволните да пишат след тестване а не само с диаграми и догатки от други форуми .
                          ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                          тел. 0889 017703
                          0897 516030

                          Коментар


                          • #88
                            От: Аершокове плюсове и минуси.

                            Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                            Първи мит; Аершока не ставал за рали. Това нещо се държи много по-добре дори и от коилоувъра, много по-стабилна е колата! Всъщност, ако е от някоя "световно известна марка", е съвсем вероятно , да греша Да не би някой от вас, да си мисли, че ще се обади по телефона, там някъде и ще му пратят точно каквото му трябва!
                            Добрата комбинация е аершок и коилоувър, или модифициран аершок-коилоувър, т.е. ресивъра да е голям и да е охладител! Това с охладитела се налага ако се карат тежки състезания, от над 300км.
                            Тази енергия(сила), която трепи аершока, по принцип се разпределя м/у( в друг тип окачване), пружината и амортисьора. Така че е нормално, да загрява повече от амортисьор.
                            Като стана въпрос за амортисьори, има различни видове. Едните са червени, други са жълти, трети са ...... , има и правилни.
                            Така вече е м,алко по-добре ама да ти кажа честно в тази тема повече ни интересуват шоковете стават ли за за трофи ... + - ....
                            rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
                            0898 51 31 46

                            Коментар


                            • #89
                              От: Аершокове плюсове и минуси.

                              Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
                              Така вече е м,алко по-добре ама да ти кажа честно в тази тема повече ни интересуват шоковете стават ли за за трофи ... + - ....
                              Мой любим филм- 'Златното момче', с Еди Мърфи, още в началото на филма ти се крие отговора!!!
                              Последно редактирано от kocha; 06-01-15, 23:01.
                              Eвгени Филчев
                              Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Аершокове плюсове и минуси.

                                Не вярвам някой да се е събудил една сутрин с мисълта да си направи сам супер траял или някаква друга машина без преди това да е прекарвал безсънни нощи пред компютъра.А просто да е влезнал в гаража и да е сътворил чудо . Аз искам да си направя машина за разходка в гората с хард изпълнения в приличен вид . Имам Фронтера Б на която искам да монтирам (вече закупени) Патрулски мостове на 4 линк окачване и двата (задния стандартно е такъв )с подходящите части и 3.0 литров турбо мотор. Затова се опитвам да черпя от вашия опит и знания . Прочетох голяма част от темите тук в този аспект, но мненията са крайно противоречиви ,повече ми прилича даже на мерене на п...и. Уважавам мнението и труда на всеки но избора накрая ще е мой . Хубавото е ,че има хора ,който помагат с компетентни мнения за ,което им Благодаря.
                                Напред и нагоре
                                Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                                0886769809-Юлиян
                                kiko00@abv.bg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X