Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аершокове плюсове и минуси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Аершокове плюсове и минуси.

    Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
    Може да загряват или направо да изгърмят след 20стото свиване . ако са наистина от навесна система на малък самолет са проектирани да работят еднократно . Кажи от какво са да не се чудим .
    За гърменето,няма да гръмнат,принципът на действие им е супер елементарен.Хромираната част го играе съд за сгъстено налягане,като в долният край е разположен клапан(подобен на стандартен амортисьор).Външният цилиндър,трябва да е пълен до нивото на клапана със масло,при работа,хромираният влиза във външният,като клапана пропуска рязко масло във вътрешноста му и свива въздуха там,при разпъване,въздуха избутва маслото през редуциращи отвори.Конструиран е за кратковременна работа и не е осигурен добре във средната си част,при продължителна употреба,започва да "клати"(огъва в средата)вследствие се разтича и изспуска въздуха.Другите,с вентилите ги карам на машината от аватара(собственно производство),по пресечени трасета,греят до към 60-70гр.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #17
      От: Аершокове плюсове и минуси.

      Ми значи ще трябва да събера някой лев и да купя от Евгени такива каквито ми трябват.То като сметна поне за един шок пари ще изхарча за тез и резултата е неизвестен ...Айде още един мъртво роден проект...ха ха ха .
      ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

      Коментар


      • #18
        От: Аершокове плюсове и минуси.

        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
        За гърменето,няма да гръмнат,принципът на действие им е супер елементарен.Хромираната част го играе съд за сгъстено налягане,като в долният край е разположен клапан(подобен на стандартен амортисьор).Външният цилиндър,трябва да е пълен до нивото на клапана със масло,при работа,хромираният влиза във външният,като клапана пропуска рязко масло във вътрешноста му и свива въздуха там,при разпъване,въздуха избутва маслото през редуциращи отвори.Конструиран е за кратковременна работа и не е осигурен добре във средната си част,при продължителна употреба,започва да "клати"(огъва в средата)вследствие се разтича и изспуска въздуха.Другите,с вентилите ги карам на машината от аватара(собственно производство),по пресечени трасета,греят до към 60-70гр.
        Тия хеликоптерните бяха сложени на бъдито на Драган от Варна. И се състезаваше с тях дълги години.Лека му пръст на човека.Иначе и аз нямам представа как работят.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #19
          От: Аершокове плюсове и минуси.

          Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
          Ми значи ще трябва да събера някой лев и да купя от Евгени такива каквито ми трябват.То като сметна поне за един шок пари ще изхарча за тез и резултата е неизвестен ...Айде още един мъртво роден проект...ха ха ха .
          Не е така Меха,проекта е роден и е много добре-на вид,а и на бой издържа май. Без детски болежки не може-при теб се оказа задното окачване-решаваш го.Просто всяко си иска неговото-виж темата за мостовете.Ти поне разбираш от половин дума.
          Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
          Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
          0885 660 613

          Коментар


          • #20
            От: Аершокове плюсове и минуси.

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Тия хеликоптерните бяха сложени на бъдито на Драган от Варна. И се състезаваше с тях дълги години.Лека му пръст на човека.Иначе и аз нямам представа как работят.
            Тарга ще ти наснимам всички детайли и ще ти ги пусна на лични .
            ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

            Коментар


            • #21
              От: Аершокове плюсове и минуси.

              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
              Тия хеликоптерните бяха сложени на бъдито на Драган от Варна. И се състезаваше с тях дълги години.Лека му пръст на човека.Иначе и аз нямам представа как работят.
              Тарга,на времето като покажех ония моите-всеки се пулеше и викаше как може без пружина,а че не издържаха е друг въпрос.
              Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
              Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
              0885 660 613

              Коментар


              • #22
                От: Аершокове плюсове и минуси.

                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                Тия хеликоптерните бяха сложени на бъдито на Драган от Варна. И се състезаваше с тях дълги години.Лека му пръст на човека.Иначе и аз нямам представа как работят.
                На първата си машина бях сложил такива,много "изтърсват",окапаха ми камъните от бъбреците.Драган,не съм чувал за него,ще поразпитам колегите,но явно каквото е имал,с такова е карал,по времето на соца са си били някаква екстра,аиршоковете са били само за богопомазаните,купували са ги от Чехите.
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #23
                  От: Аершокове плюсове и минуси.

                  Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                  На първата си машина бях сложил такива,много "изтърсват",окапаха ми камъните от бъбреците.Драган,не съм чувал за него,ще поразпитам колегите,но явно каквото е имал,с такова е карал,по времето на соца са си били някаква екстра,аиршоковете са били само за богопомазаните,купували са ги от Чехите.
                  Точно така си беше.
                  Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                  Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                  0885 660 613

                  Коментар


                  • #24
                    От: Аершокове плюсове и минуси.

                    Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                    Точно така си беше.
                    Светлозар Стойчев е един от тях,сигурно си го чувал,навремето караше бъги Порше към националния,отвори сервиз Пежо на изхода към София,това във Вт.
                    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Аершокове плюсове и минуси.

                      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                      Светлозар Стойчев е един от тях,сигурно си го чувал,навремето караше бъги Порше към националния,отвори сервиз Пежо на изхода към София,това във Вт.
                      И има доста добра колекция.
                      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                      0885 660 613

                      Коментар


                      • #26
                        От: Аершокове плюсове и минуси.

                        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                        За гърменето,няма да гръмнат,принципът на действие им е супер елементарен.Хромираната част го играе съд за сгъстено налягане,като в долният край е разположен клапан(подобен на стандартен амортисьор).Външният цилиндър,трябва да е пълен до нивото на клапана със масло,при работа,хромираният влиза във външният,като клапана пропуска рязко масло във вътрешноста му и свива въздуха там,при разпъване,въздуха избутва маслото през редуциращи отвори.Конструиран е за кратковременна работа и не е осигурен добре във средната си част,при продължителна употреба,започва да "клати"(огъва в средата)вследствие се разтича и изспуска въздуха.Другите,с вентилите ги карам на машината от аватара(собственно производство),по пресечени трасета,греят до към 60-70гр.
                        Прав си , всеки шок си има предназначение и конструкция . И тези на Филчев загряват (не знам точно до каква температура) но след 5ч. каране в състезателно темпо си държат и не текват . Даже съм забелязал ,че когато загреят работят по добре .
                        ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                        тел. 0889 017703
                        0897 516030

                        Коментар


                        • #27
                          От: Аершокове плюсове и минуси.

                          Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                          Пиши името в Клюкарника и ще ти се покаже.
                          Нещо Клюкарника се е..ва с мене показва някакъв сладкар с това име . Може ли жокер?
                          Напред и нагоре
                          Принцеса Фиона (Фронтера) 2,2 DTI 99 г.
                          0886769809-Юлиян
                          kiko00@abv.bg

                          Коментар


                          • #28
                            От: Аершокове плюсове и минуси.

                            гр. Казанлък

                            Коментар


                            • #29
                              От: Аершокове плюсове и минуси.

                              https://www.facebook.com/evgeni.filchev?fref=ts

                              Ако не ме бият Модераторите е това . при интерес ми пиши на лични да ти дам номера му .
                              ПОЛУДЯВАМЕ БАВНО, НО СИГУРНО.
                              тел. 0889 017703
                              0897 516030

                              Коментар


                              • #30
                                От: Аершокове плюсове и минуси.

                                Първоначално публикуван от Gargata72 Преглед на мнение
                                Прав си , всеки шок си има предназначение и конструкция . И тези на Филчев загряват (не знам точно до каква температура) но след 5ч. каране в състезателно темпо си държат и не текват . Даже съм забелязал ,че когато загреят работят по добре .
                                За текването,трудно ще протекът,проблем при прегряването е износването на уплътнителите на буталото и постъпване на въздух в маслото.При това положение маслото се аерира и увиличава обема си многократно,буталото пропада плътно до вентила и аиршока започва да работи като ленива пружина.Периодично трябва да се проверява за наличие на въздух в маслото.
                                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X