От: Малко ръжда - премахване и защита
Ако се ползва парафин може да се загрее на водна баня, естествено след отварянето на опаковката. После с 5 атмосфери прилепва навсякъде.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Малко ръжда - премахване и защита
Свий
X
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Първоначално публикуван от niki 77 Преглед на мнениеколеги,изкърпих шасито на паджерото-грундирах и боядисах,а от вътре с какво да го напръскам което е най-ефикасно.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
колеги,изкърпих шасито на паджерото-грундирах и боядисах,а от вътре с какво да го напръскам което е най-ефикасно.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Някой ползвал ли е продуктите на "Cortec" за премахване или протекция от ръжда , и какви отзиви има за този продукт ?
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
За олиото съм чувал добри отзиви. Пръскаш с ръчна помпа след почистване на ръждата, след това по черен път в сухо време и готово.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнениеКолеги и изчетох цялата тема два пъти...И много се обърках...Аз също имам проблем с корозията (или поне напъва да имам) имам корозия по Витарата...Нищо изгнило,но повърхностни ръжди има...И сега не мога да взема решение какво да направя...
Едно ми стана пределно ясно...С телена четка( и малко шкурка ако има нужда) да очистя проблемните места перфектно!
НО после?
1-преобразовател хубав,грунд(последно какъв?),меко покритие
2-грунд(какъв) ,меко покритие
3-грунд(какъв), течна грес
Просто тотално не мога да реша какво да направя...Има ли някой да е правил нещо преди няколко години и сега да е поносимо положението? Между временно ще прочета темата още един път
След още едно прочитане и четене из целия интернет стигнах до следното решение поне за мен...
1 перфектно очистване
2 реактивен грунд
3 епоксиден грунд
4 еластичен слой
Мисля да ползвам продукти на марката новол имат от всичко....Не знам като пари какво ще излезе ,но тези дни ще питам за цени и ще споделя...
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Колеги и изчетох цялата тема два пъти...И много се обърках...Аз също имам проблем с корозията (или поне напъва да имам) имам корозия по Витарата...Нищо изгнило,но повърхностни ръжди има...И сега не мога да взема решение какво да направя...
Едно ми стана пределно ясно...С телена четка( и малко шкурка ако има нужда) да очистя проблемните места перфектно!
НО после?
1-преобразовател хубав,грунд(последно какъв?),меко покритие
2-грунд(какъв) ,меко покритие
3-грунд(какъв), течна грес
Просто тотално не мога да реша какво да направя...Има ли някой да е правил нещо преди няколко години и сега да е поносимо положението? Между временно ще прочета темата още един път
След още едно прочитане и четене из целия интернет стигнах до следното решение поне за мен...
1 перфектно очистване
2 реактивен грунд
3 епоксиден грунд
4 еластичен слой
Мисля да ползвам продукти на марката новол имат от всичко....Не знам като пари какво ще излезе ,но тези дни ще питам за цени и ще споделя...Последно редактирано от Петър Минчев - MaxBass; 08-05-11, 17:37.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Колеги, нищо няма да ви струва ако опитате едно нещо което от опит съм установил че от всичко, или почти всичко дейстава на ръждата най добре, може в началото да ви се стори несериозно но опитайте и ако няма изключителен ефект може да ми се обадите, а именно обикновенното олио, мажеш, наливаш където неможе да се пристъпи, направо върху ръждата, е ако се позачисти ще е по добре но става и върху, запечатва и ефекта е дълготраен.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Първоначално публикуван от sakata Преглед на мнениемалко да вдигна тази позабравена тема. Попаднах на ето това - POR15 всички пишат, че резултатите са повече от добри. Използва се особено при ретро автомобилите и имат цяла серия за ръжда. Филмчетата под всеки продукт са особено показателни.
http://www.holden.co.uk/displayAgrou...+%26+Anti-Rust
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
малко да вдигна тази позабравена тема. Попаднах на ето това - POR15 всички пишат, че резултатите са повече от добри. Използва се особено при ретро автомобилите и имат цяла серия за ръжда. Филмчетата под всеки продукт са особено показателни.
http://www.holden.co.uk/displayAgrou...+%26+Anti-Rust
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Моят опит по темата.
изчистване на ръждата с шкурка и телена четка,измиване едно хубаво с водоструйката,нанасяне на цинков грунд-1 ръка(има го в бриколажа),след изсъхване,се минава с боди 910-1 ръка,след това изсъхване се минава с боди 930.Цялата манипулация отнема между 5-7 дена в зависимост от времето.Това го направих на патрола които имах,за две години не е мръднал,човека които го взе ми е познат.Имам наблюдения всяка седмица върху него.А се кара всеки ден и то по много и навсякъде.
След разговор с Ники Бочев,и неговите препоръка за тези материали,мога да кажа че съм доволен.Всичко с четките и химията не мина 40-50лв,но си иска яко жулене,и търпение.
Поздрави
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнениеКолеги, всичко което сте описали като операции е чудесно, но моя опит с ръждите под джипката показва че там където е имало ръжда пак ще си я има, особено като я пипне солта през зимата всички ми грундове NOVOL и защити ми бяха пробити и направени за смях, отгоре пак се появи всесилната ръжда.
Преди тази зима реших да пробвам един стар и изпитан метод, гресиране на проблемните места със течна грес на спрей, става дума за повърхностна ръжда по шасито и гредите на 4RUNNER които са предимно по заваръчните шевове, по купето нямам никакви проблеми, за по-сигурно взех от Бриколаж няколко спрея със медни частици които издържат на температура 800 градуса ( цена 10 лева за брой).
Качих джипката на канал, осветих хубаво отдолу и напръсках всяко място където имаше дори точка ръжда, слоя грес е съвсем тънък и равномер, опитах дори върху тръбите на гърнетата където имаше ръжда, като се загряха тръбите на ауспусите имаше една лека миризма, която изчезна и впоследствие остана само медното кафеникаво покритие по тръбите.
След това направих едно офроудче по прашни черни пътища с висока скорост, всичко гресирано се налепи с тънка прах, за мен това е най-сигурното запечатване на ръждата, става много бързо и лесно, мисля всяка година преди зимата да проверявам състоянието и да повтарям операцията.
Весела нова година на всички !!!
Има си специален препарат и за това.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Колеги, всичко което сте описали като операции е чудесно, но моя опит с ръждите под джипката показва че там където е имало ръжда пак ще си я има, особено като я пипне солта през зимата всички ми грундове NOVOL и защити ми бяха пробити и направени за смях, отгоре пак се появи всесилната ръжда.
Преди тази зима реших да пробвам един стар и изпитан метод, гресиране на проблемните места със течна грес на спрей, става дума за повърхностна ръжда по шасито и гредите на 4RUNNER които са предимно по заваръчните шевове, по купето нямам никакви проблеми, за по-сигурно взех от Бриколаж няколко спрея със медни частици които издържат на температура 800 градуса ( цена 10 лева за брой).
Качих джипката на канал, осветих хубаво отдолу и напръсках всяко място където имаше дори точка ръжда, слоя грес е съвсем тънък и равномер, опитах дори върху тръбите на гърнетата където имаше ръжда, като се загряха тръбите на ауспусите имаше една лека миризма, която изчезна и впоследствие остана само медното кафеникаво покритие по тръбите.
След това направих едно офроудче по прашни черни пътища с висока скорост, всичко гресирано се налепи с тънка прах, за мен това е най-сигурното запечатване на ръждата, става много бързо и лесно, мисля всяка година преди зимата да проверявам състоянието и да повтарям операцията.
Весела нова година на всички !!!
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Когато щях да се захващам с премахването на въпросната малко ръжда, не бях и пипвал ни бой, ни грундове, ни нищо и ми беше интересно как трябва да изглеждат нещата, затова (макар и със закъснение) прилагам няколко снимки, които може би биха били от полза на някой
проблемните места
се почистват с телена четка до метален блясък(или поне колкото е възможно на неудобни места) и обезмасляват с коресилин
нанася се грунд
и след като изсъхне хубаво - кит, в моя случай е body 950, получава се като смола(гумено) покритие устойчиво на камъчета и прочие
или поне аз така действах, след месец-два ще видим колко работа ще свърши
Остави коментар:
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Остави коментар: