Всички почват да гният от вътре а там само парафина помага.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Малко ръжда - премахване и защита
Свий
X
-
Вечни неща няма,предполагам,че познатия ти е показал Раптор на Упол.Но парафина си е полезен,вярно,че може да ти се налага по- често да го подновяваш.
Остави коментар:
-
А какво правим за джип, който редовно влиза в калта, влачи се по коловози, гребе кал и после се мие по половин час със силна водоструйка?
Моят го взех "магистрален" с редовно нанасян до онзи момент парафин, перфектно запазено фабрично антикорозионно покритие и 0 (нула) квадратни милиметра ръжда. Една година и 15-20 мивкипо-късно, всякакви помени от парафин са изчезнали. Антикорозионното покритие в калниците на места са го наранили летящи камъчета, водоструйката го е доразръчкала и е почнало да се прецаква. Отдолу предните носачи направо са лъснали от завлачвания, по заварките на шасито са тръгнали повърхностни ръждички. Една ивица от резервоара се вижда между шасито и купето отзад - беше чисто черна, днес докато миех видях, че е почнала да става червена. Там обикновено се пълни доста с кал, която трябва да разбивам с водоструйката.
Та търся някакво трайно решение, което да е съвместимо с калта и миенето. Парафин, wax и т.н. ми изглеждат крайно нетрайни откъм редовни водоструйки или чисто и просто стъргане. Един познат ми показа някакво покритие при него, което става доста по-твърдо - с нокът трудно се наранява, но не е като боя/боди/шегре чак. Не знае какво точно е - само си е закарал джипа за обработка по препоръка. Евентуално някакво такова да търся?
Все повече и повече клоня към разделяне купе - шаси и вана с цинк, така или иначе вече доста пари са влезли в този джип и не планирам да го подменям в обзоримото бъдеще, а май това е единственият начин да се направи и да се забрави за този проблем за 5-10 години.
Остави коментар:
-
Някой да е ползвал нещо на Fertan? Някакви специфики за ръждопреобразувателя им и за гела за махане на ръжда?
Остави коментар:
-
Каквото и да сложиш върху ръждата, тя е като ху* все се надига някога, освен ако не я премахнеш из основи. Нещо, което механично няма как да се случи в полеви условия.
Остави коментар:
-
Ако е това - АВТОЕМАЙЛЛАК ПФ-18 - алкиден, можеш, защото това е старата "блажнярка" .
-
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
Най-големият ти проблем е, че си ползвал именно АЛКИДЕН грунд. Сега върху него можеш да намажеш само блажна боя. Почти всички по-съвременни мазилки са на основа, която не се погажда с него и ще го вдигнат веднага.
Използвах това, което имах налично .
Остави коментар:
-
Първоначално публикуван от skurtov Преглед на мнениеЗдравейте.
Днес мисля, че направих грешка, но все пак да попитам какво да правя от тук нататък.
Върху метал по който имаше малко ръжда, изтрих ръждата колкото можах с телена четка и шкурка и намазах алкиден грунд.
Голям проблем ли е, че не използвах ръждопреобразувател ?
Остави коментар:
-
Ами да сме живи и здрави, както се казва.
Ще чакам другата зима да избие и тогава вече ще знам, че трябва да използвам ръждопреобразувател.
Остави коментар:
-
Първоначално публикуван от skurtov Преглед на мнениеЗдравейте.
Днес мисля, че направих грешка, но все пак да попитам какво да правя от тук нататък.
Върху метал по който имаше малко ръжда, изтрих ръждата колкото можах с телена четка и шкурка и намазах алкиден грунд.
Голям проблем ли е, че не използвах ръждопреобразувател ?
- 1 like
Остави коментар:
-
Здравейте.
Днес мисля, че направих грешка, но все пак да попитам какво да правя от тук нататък.
Върху метал по който имаше малко ръжда, изтрих ръждата колкото можах с телена четка и шкурка и намазах алкиден грунд.
Голям проблем ли е, че не използвах ръждопреобразувател ?
Остави коментар:
-
Когато на човек се покаже посоката ,той сам може да намери вратата. И не съм казал ,че не се налагат леки преработки. Отделно в темата за пясъкоструйките може да видите (качил съм достатъчно снимки) какви са "промените". И проблема не е само в дюзата (все ще роди главата да сложи подходяща керамична), а и в самото захранване с пясък.
А всеки, който мисли да ползва пневматични инструменти си прави сметката за необходимия дебит и налягане.
-
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
Най-голямата полза е точно за каране по асфалт. В гората все още не се разхвърля луга и подобните й гадости. Ако мислиш да пълниш и някакви кухини, загряваш отворената бутилка на водна баня до 60-тина градуса и тогава пръскаш с удължителя, който обикновено върви с пистолетите за шагрен.
- 1 like
Остави коментар:
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Остави коментар: