Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко ръжда - премахване и защита

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • I.Stoyanov
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Ето какво е отвън. Ще пусна снимките и в другата тема

    Остави коментар:


  • I.Stoyanov
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Снимките

    Мисля че с едно измиване с водоструйка до колкото е възможно, парафин и е бомбаа... Или греша

    Остави коментар:


  • I.Stoyanov
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Тоя ендоскоп само работа ще ти отвори.

    2-3 зими даяни пълнене отвътре и обилно напръскване отвън на целия под, шаси и подкалници с парафин за кухини. Препоръчвам Novol-ския - рядък е като масло, а след изсъхване става като мек парафин. Ще отидат 6-7 бутилки за пистолет. И ще смърди 3-4 дена. Имай предвид че новолския за пистолет е различен от тоя на спрей, и препоръчвам именно тоя за пистолет. Ако нямаш пистолет - китайски такъв струва под 20 кинта.

    ....и ще се омажеш до ушите докато го правиш.

    ...а преди да правиш това, никой не е забранил да грундираш където има нужда с грунд (именно грунд, червен, а не боя 3 в 1) на Hammerite, или просто български сив или червен алкиден грунд, след което отгоре обикновена блажна боя.

    Аз много се триумя дали да не "горещопоцинковам" онова, дето двигателя му е на кванти.
    Ахаха, ще я скивна след малко само да спри да вали, че не ми се вкарва в гаража. За онагледяване на положението. Ръждопреобразовател да не ползвам така ли

    Остави коментар:


  • sparkybg
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Тоя ендоскоп само работа ще ти отвори.

    2-3 зими даяни пълнене отвътре и обилно напръскване отвън на целия под, шаси и подкалници с парафин за кухини. Препоръчвам Novol-ския - рядък е като масло, а след изсъхване става като мек парафин. Ще отидат 6-7 бутилки за пистолет. И ще смърди 3-4 дена. Имай предвид че новолския за пистолет е различен от тоя на спрей, и препоръчвам именно тоя за пистолет. Ако нямаш пистолет - китайски такъв струва под 20 кинта.

    ....и ще се омажеш до ушите докато го правиш.

    ...а преди да правиш това, никой не е забранил да грундираш където има нужда с грунд (именно грунд, червен, а не боя 3 в 1) на Hammerite, или просто български сив или червен алкиден грунд, след което отгоре обикновена блажна боя.

    Аз много се триумя дали да не "горещопоцинковам" онова, дето двигателя му е на кванти.

    Остави коментар:


  • I.Stoyanov
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    ЕЕ и ?! Ред е да обработя Тойтата, нямам си на идея как да постъпя. Колата е италианка, шасито има тук там точки и петна с повърхностна ръжда. Днес ще надникна с ендоскопа и вътре да видя как е. Някой с нещо пробвано да издеяни поне 2-3 зими без да стане по-зле

    Остави коментар:


  • sashosasho
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Здравейте, на мен ми предстои обновяване на защитата на праговете на колата ми, защото по време на зимата оригиналната защита се наду ( имаше вода под покритието и стоеше на балони) и аз спуках балончетата с вода и пръснах за временно решение през студа с грунд. Сега има петна ръжда, за радост съм ги хванал само на петна, няма изгнило...
    Сега мисля да изтъркам ръждата, евентуално да мина с преобразувател на ръжда Вюрт, полиуретанов грунд на Мипа с цинк, после шегрен, боя и лак... Какво мислите за този полиуретанов грунд с цинк и да слагам ли преобразувател на ръжда..? мерси за отговорите

    Остави коментар:


  • moci111
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Колега аз лично практикувам отработено масло смесено с грес загрято че е по течно. С пистолета за шагрена го пръскам и така. Ти първо го напълни прага а после го продупчи тук там. Недостатъка е, че понамирисва и цапа докато изтече.

    Остави коментар:


  • don_pepe
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Тоест е добре да се пробие прага отдолу за дренаж да разбирам.
    Ако после налея нещо обаче няма ли да изтече? И за какъв препарат точно говориш? Ако е за восъци съм чувал, че изсъхват също и задържат влага под тях или се напукват. А и няма как да го нанеса. Трябва да е нещо течливо, че няма дупки в момента.
    Фабричните гумени тапи отдолу на праговете при всеки автомобил позволяват ли оттичане без ръчното им премахване? Не са ли и те херметични ако стоят без намеса?


    Остави коментар:


  • sparkybg
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    1. Колкото и да се е старал заварчика, шанса наистина там да е херметично клони към нула, по много причини. А колкото са по-малко и по-малки дупките (това при стремеш да се затвори херметично), толкова по-големи бели правят - водата ВИНАГИ си намира начин да влезе, но за сметка на това не винаги си намира начин да излезе.

    2. За какво ви е "горено/горяло масло" (няма нищо горяло в него ама нейсе), като за целта си има нарочни препарати във всеки втори магазин, които се слагат и заводски на такива места и гарантирано работят. Маслото изсъхва, а понеже е рядко и слоя дето прави не е устойчив. Отделно дето понамирисва.

    Остави коментар:


  • 19R
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    И аз не вярвам да навреди масълцето, но се сетих че може да провериш от вътрешната страна на купето под пластмасите при и около средните колонки дали имаш някакви отвори с дупки водещи към прага.

    Остави коментар:


  • Иван Жоров
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Първоначално публикуван от don_pepe Преглед на мнение
    Ее ама въобще не четете. Търся компетентно мнение:
    -дали маслото ще навреди на епоксито;
    -дали ако има масло и конденз водата ще потъне под маслото, защото е по-тежка и това да предизвика пак ръжда
    -дали да дупча праговете отдолу за дренажни дупки - както е сега и няма дупки, каквото и да налея няма да изтече отникъде защото праговете за затворени отвсички страни
    - не вярвам да навреди.
    -не вярвам водата да влезе под маслото, напротив стои си отгоре.
    - недей да дупчиш, като сипеш сравнително рядко масло ще текне като лейка основно от шевовете на прага. Внимавай къде си спрял, че да не цапаш излишно.

    Остави коментар:


  • don_pepe
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Ее ама въобще не четете. Търся компетентно мнение:
    -дали маслото ще навреди на епоксито;
    -дали ако има масло и конденз водата ще потъне под маслото, защото е по-тежка и това да предизвика пак ръжда
    -дали да дупча праговете отдолу за дренажни дупки - както е сега и няма дупки, каквото и да налея няма да изтече отникъде защото праговете за затворени отвсички страни

    Остави коментар:


  • krasivl
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
    Наливането на горяло масло е най добрата консервация.
    Ако имаш възможност,разпръсквай със пистолет и компресор.
    Като се разтече, става интересно.

    Остави коментар:


  • Roninn
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Наливането на горяло масло е най добрата консервация.
    Ако имаш възможност,разпръсквай със пистолет и компресор.

    Остави коментар:


  • don_pepe
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Здравейте, на мен скоро ми смениха праговете и веждите на хондата. Веждите ги купих, бяха от светла и май поцинкована ламарина, а праговете ги поръчах в един арматурен завод от по-дебела стомана - 1мм. Майстора добре се справи, обработи всичко от всички страни с епоксиден грунд. Колата беше в добро състояние като изряза ръждата - нямаше гнило отвътре никъде. Колата е швейцарка и не е като германките и австрииките чак гнила, личи си и по окачването - запазена е фабричната боя
    Обаче на новите прагове не е пробил никъде дренажи и това малко ме притеснява. Каза че се е постарал да ги затвори отвсякъде херметически и като гледах от страните на калниците наистина е така.
    Възможно ли е да се образува конденз в праговете от температурните разлики и след някоя друга година (едва ли скоро) да ръждясат пак поради това. Все пак има и заварки и отвътре сигурно има по някое нe омазано с епокси петно. Ако пробия по една дупка откъм калниците и ги напълня с масло, после и да кондензира вътре ще ги предпазя ли?

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X