От: Малко ръжда - премахване и защита
Ето какво е отвън. Ще пусна снимките и в другата тема
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Малко ръжда - премахване и защита
Свий
X
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Снимките
Мисля че с едно измиване с водоструйка до колкото е възможно, парафин и е бомбаа... Или греша
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеТоя ендоскоп само работа ще ти отвори.
2-3 зими даяни пълнене отвътре и обилно напръскване отвън на целия под, шаси и подкалници с парафин за кухини. Препоръчвам Novol-ския - рядък е като масло, а след изсъхване става като мек парафин. Ще отидат 6-7 бутилки за пистолет. И ще смърди 3-4 дена. Имай предвид че новолския за пистолет е различен от тоя на спрей, и препоръчвам именно тоя за пистолет. Ако нямаш пистолет - китайски такъв струва под 20 кинта.
....и ще се омажеш до ушите докато го правиш.
...а преди да правиш това, никой не е забранил да грундираш където има нужда с грунд (именно грунд, червен, а не боя 3 в 1) на Hammerite, или просто български сив или червен алкиден грунд, след което отгоре обикновена блажна боя.
Аз много се триумя дали да не "горещопоцинковам" онова, дето двигателя му е на кванти.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Тоя ендоскоп само работа ще ти отвори.
2-3 зими даяни пълнене отвътре и обилно напръскване отвън на целия под, шаси и подкалници с парафин за кухини. Препоръчвам Novol-ския - рядък е като масло, а след изсъхване става като мек парафин. Ще отидат 6-7 бутилки за пистолет. И ще смърди 3-4 дена. Имай предвид че новолския за пистолет е различен от тоя на спрей, и препоръчвам именно тоя за пистолет. Ако нямаш пистолет - китайски такъв струва под 20 кинта.
....и ще се омажеш до ушите докато го правиш.
...а преди да правиш това, никой не е забранил да грундираш където има нужда с грунд (именно грунд, червен, а не боя 3 в 1) на Hammerite, или просто български сив или червен алкиден грунд, след което отгоре обикновена блажна боя.
Аз много се триумя дали да не "горещопоцинковам" онова, дето двигателя му е на кванти.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
ЕЕ и ?! Ред е да обработя Тойтата, нямам си на идея как да постъпя. Колата е италианка, шасито има тук там точки и петна с повърхностна ръжда. Днес ще надникна с ендоскопа и вътре да видя как е. Някой с нещо пробвано да издеяни поне 2-3 зими без да стане по-зле
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Здравейте, на мен ми предстои обновяване на защитата на праговете на колата ми, защото по време на зимата оригиналната защита се наду ( имаше вода под покритието и стоеше на балони) и аз спуках балончетата с вода и пръснах за временно решение през студа с грунд. Сега има петна ръжда, за радост съм ги хванал само на петна, няма изгнило...
Сега мисля да изтъркам ръждата, евентуално да мина с преобразувател на ръжда Вюрт, полиуретанов грунд на Мипа с цинк, после шегрен, боя и лак... Какво мислите за този полиуретанов грунд с цинк и да слагам ли преобразувател на ръжда..? мерси за отговорите
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Колега аз лично практикувам отработено масло смесено с грес загрято че е по течно. С пистолета за шагрена го пръскам и така. Ти първо го напълни прага а после го продупчи тук там. Недостатъка е, че понамирисва и цапа докато изтече.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Тоест е добре да се пробие прага отдолу за дренаж да разбирам.
Ако после налея нещо обаче няма ли да изтече? И за какъв препарат точно говориш? Ако е за восъци съм чувал, че изсъхват също и задържат влага под тях или се напукват. А и няма как да го нанеса. Трябва да е нещо течливо, че няма дупки в момента.
Фабричните гумени тапи отдолу на праговете при всеки автомобил позволяват ли оттичане без ръчното им премахване? Не са ли и те херметични ако стоят без намеса?
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
1. Колкото и да се е старал заварчика, шанса наистина там да е херметично клони към нула, по много причини. А колкото са по-малко и по-малки дупките (това при стремеш да се затвори херметично), толкова по-големи бели правят - водата ВИНАГИ си намира начин да влезе, но за сметка на това не винаги си намира начин да излезе.
2. За какво ви е "горено/горяло масло" (няма нищо горяло в него ама нейсе), като за целта си има нарочни препарати във всеки втори магазин, които се слагат и заводски на такива места и гарантирано работят. Маслото изсъхва, а понеже е рядко и слоя дето прави не е устойчив. Отделно дето понамирисва.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
И аз не вярвам да навреди масълцето, но се сетих че може да провериш от вътрешната страна на купето под пластмасите при и около средните колонки дали имаш някакви отвори с дупки водещи към прага.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Първоначално публикуван от don_pepe Преглед на мнениеЕе ама въобще не четете. Търся компетентно мнение:
-дали маслото ще навреди на епоксито;
-дали ако има масло и конденз водата ще потъне под маслото, защото е по-тежка и това да предизвика пак ръжда
-дали да дупча праговете отдолу за дренажни дупки - както е сега и няма дупки, каквото и да налея няма да изтече отникъде защото праговете за затворени отвсички страни
-не вярвам водата да влезе под маслото, напротив стои си отгоре.
- недей да дупчиш, като сипеш сравнително рядко масло ще текне като лейка основно от шевовете на прага. Внимавай къде си спрял, че да не цапаш излишно.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Ее ама въобще не четете. Търся компетентно мнение:
-дали маслото ще навреди на епоксито;
-дали ако има масло и конденз водата ще потъне под маслото, защото е по-тежка и това да предизвика пак ръжда
-дали да дупча праговете отдолу за дренажни дупки - както е сега и няма дупки, каквото и да налея няма да изтече отникъде защото праговете за затворени отвсички страни
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеНаливането на горяло масло е най добрата консервация.
Ако имаш възможност,разпръсквай със пистолет и компресор.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Наливането на горяло масло е най добрата консервация.
Ако имаш възможност,разпръсквай със пистолет и компресор.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Здравейте, на мен скоро ми смениха праговете и веждите на хондата. Веждите ги купих, бяха от светла и май поцинкована ламарина, а праговете ги поръчах в един арматурен завод от по-дебела стомана - 1мм. Майстора добре се справи, обработи всичко от всички страни с епоксиден грунд. Колата беше в добро състояние като изряза ръждата - нямаше гнило отвътре никъде. Колата е швейцарка и не е като германките и австрииките чак гнила, личи си и по окачването - запазена е фабричната боя
Обаче на новите прагове не е пробил никъде дренажи и това малко ме притеснява. Каза че се е постарал да ги затвори отвсякъде херметически и като гледах от страните на калниците наистина е така.
Възможно ли е да се образува конденз в праговете от температурните разлики и след някоя друга година (едва ли скоро) да ръждясат пак поради това. Все пак има и заварки и отвътре сигурно има по някое нe омазано с епокси петно. Ако пробия по една дупка откъм калниците и ги напълня с масло, после и да кондензира вътре ще ги предпазя ли?
Остави коментар:
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Остави коментар: