От: Малко ръжда - премахване и защита
3т. Не го прави.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Малко ръжда - премахване и защита
Свий
X
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
С боята няма да постигнеш нищо.
Хубава боя е, но не е за коли, особено за предпазване от ръжда през зимата.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Аз смятам другата седмица да направя същата процедура.
1. Телена четка
2. Ръждопреобразувател Ю
3. Черна боя за огради 3в 1.
Пък след зимата ще ви споделя как е шасито
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Първоначално публикуван от niggaz_nature Преглед на мнениеМного труд си вложил в тази кола . Не разбирам защо само си я продал след като си я направил нова .
Колата ми беше мечта от малък и щом махнаха митата веднага си купих такава,боядисах я в любимият ми цвят и т.н.
То и боядисването и е вид перфекционизъм защото е с надлакирване тоест е на четири ама от сърце ръце лак Спийс Хекер Димант,като само за лака дадох къде 1000лв. и само на предният капак има 2,400мл. лак,това го помня защото една ръка ми беше едно казанче на пистолета, колко общо има на цялата кола не съм смятал,даже и боя не знам колко отиде ама бая беше.
Така че накратко отговора на въпроса ти е следният,това че много съм вложил не значи че няма да се разделя с нещо.
Имам си достатъчно нови интереси чрез които да предизвиквам сам себе си и да се потя над тях неуморно.
В интерес на истината така и се захванах с боядисването,като хоби.
Първо боядисвах мебели,след това коли,след това имах мой си сервиз от който за пет години уволних към 50 човека само и еднствено заради мърляшки работи и вече от една година и с това не се занимавам че много взе да ми белее косата от мърлячи пък и застахователите вече ни взеха за мезе.
Живота продължава,да сме живи и здрави това е важното.
п.п.
Ако не сте виждали как 10ст. стоят прави на ръб на работещ двигател на 20 годишна кола може да видите на тази.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Много труд си вложил в тази кола . Не разбирам защо само си я продал след като си я направил нова .
Остави коментар:
-
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Моята кола като я купих я направих отдолу по следният начин.
Измиване на купето отдолу,частите ги измих с пароструйка и обезмаслител.
С телена четка на бормашина чегъртане до блясък и отмаляване на ръцете до състояние да не можеш да правиш здрасти.
Мазане с Вюрт,купето отдолу направо с пистолета го пръсках,24 часа да действа.
Пръскане с три компонетна боя гръцка за огради.
Пода напръсках от сърце с шегрен за финал.
Резултат шест години няма ръжда,дали и кога ще има по натам може да каже новият и собственик защото я продадох миналата седмица.
Спирачните апарати по същата процедура само че за финиш не гръцката боя а термо боя с устойчивост май беше до 650 градуса,спрей за спирачни апарати.
С него боядисах и генерацията и скоростната кутия.
Малко снимки от процедурите:
Боята
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнениеЩом искаш да мажеш носачи и мостове, не ти трябва гумообразно покритие а само преобразувател, грунд и боя. Една примерна схема:
1. Разчегъртване на ръждата, за да паднат едрите люспи и всичко подкожушено. Ако ще ползваш преобразувател не се чисти до блясък, защото само ще изхабиш преобразувателя.
2.Мазане с преобразувател. Аз винаги ползвам такъв на Вюрт. Ако и ти мислиш да ползваш такъв е добре да знаеш, че намазаните места не трябва да се излагат на директна слънчева светлина за първите 10-тина часа. Аз го оставям да си действа 24 часа. Най-хубавото е, че детайлите не трябва да се мият.
3. Мазане с грунд по избор и финансови допуски - епоксиден български на Лакпром или нитроцелулозен на Боди 992 или 969.
4. Мазане с алкидна боя с цвят по избор. Алкидната боя е "по-жилава" и при контакт не се лющи а по-скоро се замазва.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Щом искаш да мажеш носачи и мостове, не ти трябва гумообразно покритие а само преобразувател, грунд и боя. Една примерна схема:
1. Разчегъртване на ръждата, за да паднат едрите люспи и всичко подкожушено. Ако ще ползваш преобразувател не се чисти до блясък, защото само ще изхабиш преобразувателя.
2.Мазане с преобразувател. Аз винаги ползвам такъв на Вюрт. Ако и ти мислиш да ползваш такъв е добре да знаеш, че намазаните места не трябва да се излагат на директна слънчева светлина за първите 10-тина часа. Аз го оставям да си действа 24 часа. Най-хубавото е, че детайлите не трябва да се мият.
3. Мазане с грунд по избор и финансови допуски - епоксиден български на Лакпром или нитроцелулозен на Боди 992 или 969.
4. Мазане с алкидна боя с цвят по избор. Алкидната боя е "по-жилава" и при контакт не се лющи а по-скоро се замазва.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
В крайна сметка, колеги, пак не разбрах как е най - добре да действам в моя случай и се обърках още повече. Можете ли да ми предложите конкретни продукти, примерно "това, това и това!", че тотално се сбърках..
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
На парчета възстъновени прагове ,през тапите в задните подкалници пръснах и от двете страни WD40 и след него изпръсках един спрей грес със удължение на дюзата .За сега няма и помен от каквито и да било признаци на ръжда отвътре навън от изкърпените прагове .Кръпките са по 30 см.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Моя течен парафин стана отново течен като се постопли времето. След разклащане придоби и хомогенна консистенция, тъй като имаше известни утайки по дъното и стените на шишето.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
По въпросите за течния парафин, спокойно може да си го разредите с терпентин. Имах едно изостанало Боди, беше се втвърдил на дъното. Заграяване с топъл въздух и добавяне на терпентина. При внимателна работа , няма да пламне
За направи си сам рецепта, От Англичанин или Американец, попаднах в Ютюб, смесва се парафин или стеарин, с безир и терпентин. Пропрциите не помня.
Та за тия борби с ръждата. За прагове, подкалници, дъна.
Течния цинк да се прилага ли след ръждопреобрузувателя или да не се прилага?
Сребърния феролит същата работа ли върши? Нали уж се играе с валентноста на елементите, като са в контакт, да се разяждат първо покритията от цветни метали, а не стоманата.
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Алкиден грунд с алкиден автоемайл лак.Нитроцелулозни и акрилни автобои само със същата основа антикорозионни грундове и шприцове.Ако пръснеш върху алкиден грунд ,нитроцелулозна боя или акрилна ще направят основата на юфка и ще я вдигнат,основите като ингредиенти и разредители са коренно различни !Обратното става ,върху нитроцелулоза грунд или шприц може да се пръсне алкидна авто боя!
Остави коментар:
-
От: Малко ръжда - премахване и защита
Преобразувател, епоксиден грунд/нитрогрунд на Боди, черна или предпочитана на цвят алкидна боя. Може да включиш и втвърдител за алкидна боя за по-бързото съхнене. Иначе за дъна/дюшемета и подкалници - полиуретанов уплътнител за строителни фуги и пак боя. Хване ли няма пускане.
Остави коментар:
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Остави коментар: