Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко ръжда - премахване и защита

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • krasivl
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    3т. Не го прави.

    Остави коментар:


  • Кольо
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    С боята няма да постигнеш нищо.
    Хубава боя е, но не е за коли, особено за предпазване от ръжда през зимата.

    Остави коментар:


  • petrashkov
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Аз смятам другата седмица да направя същата процедура.
    1. Телена четка
    2. Ръждопреобразувател Ю
    3. Черна боя за огради 3в 1.
    Пък след зимата ще ви споделя как е шасито

    Остави коментар:


  • roki77
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Първоначално публикуван от niggaz_nature Преглед на мнение
    Много труд си вложил в тази кола . Не разбирам защо само си я продал след като си я направил нова .
    Много труд съм вложил но аз влагам много такъв във всичко което ми е нещо като хоби,тоест един вид перфекционист съм или както се казва луд умора нема само се поти.
    Колата ми беше мечта от малък и щом махнаха митата веднага си купих такава,боядисах я в любимият ми цвят и т.н.
    То и боядисването и е вид перфекционизъм защото е с надлакирване тоест е на четири ама от сърце ръце лак Спийс Хекер Димант,като само за лака дадох къде 1000лв. и само на предният капак има 2,400мл. лак,това го помня защото една ръка ми беше едно казанче на пистолета, колко общо има на цялата кола не съм смятал,даже и боя не знам колко отиде ама бая беше.

    Така че накратко отговора на въпроса ти е следният,това че много съм вложил не значи че няма да се разделя с нещо.
    Имам си достатъчно нови интереси чрез които да предизвиквам сам себе си и да се потя над тях неуморно.

    В интерес на истината така и се захванах с боядисването,като хоби.
    Първо боядисвах мебели,след това коли,след това имах мой си сервиз от който за пет години уволних към 50 човека само и еднствено заради мърляшки работи и вече от една година и с това не се занимавам че много взе да ми белее косата от мърлячи пък и застахователите вече ни взеха за мезе.

    Живота продължава,да сме живи и здрави това е важното.

    п.п.
    Ако не сте виждали как 10ст. стоят прави на ръб на работещ двигател на 20 годишна кола може да видите на тази.

    Остави коментар:


  • niggaz_nature
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Много труд си вложил в тази кола . Не разбирам защо само си я продал след като си я направил нова .

    Остави коментар:


  • roki77
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Финала,само с боя не съм минал ами и цялото окачване е чисто ново.
    Освен липса на ръжда и шест години от тогава нищо по окачването не се е повредило а аз карам юнашката.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040251.JPG
Прегледи:1
Размер:514.1 КБ
ID:5752488Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040255.JPG
Прегледи:1
Размер:451.8 КБ
ID:5752489Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040256.JPG
Прегледи:1
Размер:420.4 КБ
ID:5752490Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040258.JPG
Прегледи:1
Размер:391.9 КБ
ID:5752491
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_3386.jpg
Прегледи:1
Размер:338.3 КБ
ID:5752492Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_3388.jpg
Прегледи:1
Размер:341.8 КБ
ID:5752493

    Остави коментар:


  • roki77
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Моята кола като я купих я направих отдолу по следният начин.

    Измиване на купето отдолу,частите ги измих с пароструйка и обезмаслител.
    С телена четка на бормашина чегъртане до блясък и отмаляване на ръцете до състояние да не можеш да правиш здрасти.
    Мазане с Вюрт,купето отдолу направо с пистолета го пръсках,24 часа да действа.
    Пръскане с три компонетна боя гръцка за огради.
    Пода напръсках от сърце с шегрен за финал.

    Резултат шест години няма ръжда,дали и кога ще има по натам може да каже новият и собственик защото я продадох миналата седмица.
    Спирачните апарати по същата процедура само че за финиш не гръцката боя а термо боя с устойчивост май беше до 650 градуса,спрей за спирачни апарати.
    С него боядисах и генерацията и скоростната кутия.

    Малко снимки от процедурите:
    Боята
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1858.jpg
Прегледи:1
Размер:474.9 КБ
ID:5752358
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1810.jpg
Прегледи:1
Размер:535.3 КБ
ID:5752361Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1807.jpg
Прегледи:1
Размер:399.7 КБ
ID:5752360Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1801.jpg
Прегледи:1
Размер:445.4 КБ
ID:5752359
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1845.jpg
Прегледи:1
Размер:423.3 КБ
ID:5752368Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1818.jpg
Прегледи:1
Размер:392.0 КБ
ID:5752369Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1878.jpg
Прегледи:1
Размер:455.0 КБ
ID:5752383Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1877.jpg
Прегледи:1
Размер:501.1 КБ
ID:5752382Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1876.jpg
Прегледи:1
Размер:438.9 КБ
ID:5752381Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1875.jpg
Прегледи:1
Размер:426.9 КБ
ID:5752380Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1866.jpg
Прегледи:1
Размер:467.0 КБ
ID:5752379Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1884.jpg
Прегледи:1
Размер:411.3 КБ
ID:5752384Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1890.jpg
Прегледи:1
Размер:390.7 КБ
ID:5752388Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1888.jpg
Прегледи:1
Размер:373.9 КБ
ID:5752387Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1886.jpg
Прегледи:1
Размер:310.4 КБ
ID:5752386Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1885.jpg
Прегледи:1
Размер:420.0 КБ
ID:5752385Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1903.jpg
Прегледи:1
Размер:455.7 КБ
ID:5752389Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1904.jpg
Прегледи:1
Размер:480.8 КБ
ID:5752390Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1907.jpg
Прегледи:1
Размер:401.9 КБ
ID:5752391Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1929.jpg
Прегледи:1
Размер:430.3 КБ
ID:5752392
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1949.jpg
Прегледи:1
Размер:333.2 КБ
ID:5752393Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1955.jpg
Прегледи:1
Размер:431.0 КБ
ID:5752394Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1957.jpg
Прегледи:1
Размер:600.9 КБ
ID:5752395Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1959.jpg
Прегледи:1
Размер:494.2 КБ
ID:5752396

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1967.jpg
Прегледи:1
Размер:386.3 КБ
ID:5752398Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_2012.jpg
Прегледи:1
Размер:275.8 КБ
ID:5752400
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1999.jpg
Прегледи:1
Размер:502.0 КБ
ID:5752402Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_1759.jpg
Прегледи:1
Размер:399.0 КБ
ID:5752401
    Прикачени файлове

    Остави коментар:


  • speedevolution
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
    Щом искаш да мажеш носачи и мостове, не ти трябва гумообразно покритие а само преобразувател, грунд и боя. Една примерна схема:

    1. Разчегъртване на ръждата, за да паднат едрите люспи и всичко подкожушено. Ако ще ползваш преобразувател не се чисти до блясък, защото само ще изхабиш преобразувателя.
    2.Мазане с преобразувател. Аз винаги ползвам такъв на Вюрт. Ако и ти мислиш да ползваш такъв е добре да знаеш, че намазаните места не трябва да се излагат на директна слънчева светлина за първите 10-тина часа. Аз го оставям да си действа 24 часа. Най-хубавото е, че детайлите не трябва да се мият.
    3. Мазане с грунд по избор и финансови допуски - епоксиден български на Лакпром или нитроцелулозен на Боди 992 или 969.
    4. Мазане с алкидна боя с цвят по избор. Алкидната боя е "по-жилава" и при контакт не се лющи а по-скоро се замазва.
    Много благодаря колега, ще се вслушам в съветите ти! Ще видя да напазаря нещата и в близкото бъдеще ще действам пък да видим каква ще я свърша.. !

    Остави коментар:


  • коко келеша
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Щом искаш да мажеш носачи и мостове, не ти трябва гумообразно покритие а само преобразувател, грунд и боя. Една примерна схема:

    1. Разчегъртване на ръждата, за да паднат едрите люспи и всичко подкожушено. Ако ще ползваш преобразувател не се чисти до блясък, защото само ще изхабиш преобразувателя.
    2.Мазане с преобразувател. Аз винаги ползвам такъв на Вюрт. Ако и ти мислиш да ползваш такъв е добре да знаеш, че намазаните места не трябва да се излагат на директна слънчева светлина за първите 10-тина часа. Аз го оставям да си действа 24 часа. Най-хубавото е, че детайлите не трябва да се мият.
    3. Мазане с грунд по избор и финансови допуски - епоксиден български на Лакпром или нитроцелулозен на Боди 992 или 969.
    4. Мазане с алкидна боя с цвят по избор. Алкидната боя е "по-жилава" и при контакт не се лющи а по-скоро се замазва.

    Остави коментар:


  • speedevolution
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    В крайна сметка, колеги, пак не разбрах как е най - добре да действам в моя случай и се обърках още повече. Можете ли да ми предложите конкретни продукти, примерно "това, това и това!", че тотално се сбърках..

    Остави коментар:


  • faster
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    На парчета възстъновени прагове ,през тапите в задните подкалници пръснах и от двете страни WD40 и след него изпръсках един спрей грес със удължение на дюзата .За сега няма и помен от каквито и да било признаци на ръжда отвътре навън от изкърпените прагове .Кръпките са по 30 см.

    Остави коментар:


  • Иван Жоров
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Моя течен парафин стана отново течен като се постопли времето. След разклащане придоби и хомогенна консистенция, тъй като имаше известни утайки по дъното и стените на шишето.

    Остави коментар:


  • ctef
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    По въпросите за течния парафин, спокойно може да си го разредите с терпентин. Имах едно изостанало Боди, беше се втвърдил на дъното. Заграяване с топъл въздух и добавяне на терпентина. При внимателна работа , няма да пламне
    За направи си сам рецепта, От Англичанин или Американец, попаднах в Ютюб, смесва се парафин или стеарин, с безир и терпентин. Пропрциите не помня.

    Та за тия борби с ръждата. За прагове, подкалници, дъна.
    Течния цинк да се прилага ли след ръждопреобрузувателя или да не се прилага?
    Сребърния феролит същата работа ли върши? Нали уж се играе с валентноста на елементите, като са в контакт, да се разяждат първо покритията от цветни метали, а не стоманата.

    Остави коментар:


  • faster
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Алкиден грунд с алкиден автоемайл лак.Нитроцелулозни и акрилни автобои само със същата основа антикорозионни грундове и шприцове.Ако пръснеш върху алкиден грунд ,нитроцелулозна боя или акрилна ще направят основата на юфка и ще я вдигнат,основите като ингредиенти и разредители са коренно различни !Обратното става ,върху нитроцелулоза грунд или шприц може да се пръсне алкидна авто боя!

    Остави коментар:


  • коко келеша
    отговори
    От: Малко ръжда - премахване и защита

    Преобразувател, епоксиден грунд/нитрогрунд на Боди, черна или предпочитана на цвят алкидна боя. Може да включиш и втвърдител за алкидна боя за по-бързото съхнене. Иначе за дъна/дюшемета и подкалници - полиуретанов уплътнител за строителни фуги и пак боя. Хване ли няма пускане.

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X