Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се нарязват резби на струг

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Как се нарязват резби на струг

    Ако не се лъжа беше MT2. Тук са дадени размерите. Вероятно ги има и на куп други места в нета...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • От: Как се нарязват резби на струг

      То за целене ще го уцелиш правил съм навремето такива оси . Качваш между два центъра и стържеш . Най добре ако имаш неподвижен център на местото на универсала . Заводските са закалени и шлайфани тука на битака са по няма и 10 лева .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Как се нарязват резби на струг

        Постави в шпиндела свредло с конусна опашка и пробвай пак да пробиваш.В къщи има такава машина и на нея поставих такова свредло за проба и държи.Така,че морза ако не е бутан е 1,5градуса.

        Коментар


        • От: Как се нарязват резби на струг

          Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
          Имам проблем. Помагайте.
          Вчера ми падна патронника от бормашината. Извади се морза. До сега винаги ваденето на тия конуси ми е било проблем. Вчера изпадна както си пробивах едни дупки 18мм.
          Бярно, че бургията не беше баш права, детайла се клатушкаше по трупчето, ама не съм натискал или тормозил машинката. 10 пъти се опитвах да го набия, посоката на перото за избиване гледах да е по дупката. Изпилих на шмиргел края на конуса, да не подпира някъде.
          Не стана.
          Блъскам го вътре и при допира на свредлото до материала пак изпада и започва да превърта в морза.
          Е за тази бормашина говоря. Нищо няма разбито. Практически нова я взех. При мен е пробила 100-тина дупки.

          Аз имам голяма колонна машина и ми се е случвало да ми изпада патронника с опашката или свредлото с конусна опашка, но само когато има мръсотия по опашката. В литературата, която съм чел пише, че конусните повърхнини трябва да са полирани, за да има максимално прилепване, съответно триене и съосието на съединените детайли да е максимално.
          Пробвай с добре изчистени детайли.
          ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

          Коментар


          • От: Как се нарязват резби на струг

            Машината е практически нова. Нищо не е барано, стъргано или ремонтирано. Изчистих всичко до блясък. Не стана. Почвам да подозирам, че това парче което е между шпиндела и патронника е менте. Не помня от къде съм го купувал. Утре ще звънна на Румбата да ми прати едно читаво патронниче комплект и да мирясам.
            Благодаря за насоките.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • От: Как се нарязват резби на струг

              Напасване на конусни повърхнини се прави с натъркване на мъжкия конус с тебешир по дължината и при леко притискане между двата конуса се превъртат един в други доколкото позволява луфта в опашката за избиване (лапката) там където се разминават градусите тебеширът се изтрива. При стари машини често има вътрешни надирания на конуса вследствие превъртане обикновено се наблюдава при задното седло на струговете.

              Коментар


              • От: Как се нарязват резби на струг

                Здравейте! Видях тази тема и ми стана интересно, та реших да ви питам няколко въпроса. Значи от две години работя във фирма за рециклиране на стругове, фрези, бормашини и т.н. металорежещи машини, предимно български. Аз съм електромонтьор и поправям електроинсталацията на струговете, от механиката почти нищо не разбирам, пък от правене на резби съвсем. Имаме във фирмата двама стругаро-фрезисти, които изработват разни детайли, дето са ни необходими при ремонта на машините. Но и двамата са старци-разбойници пияндурки. Сега ми трябва да ми се изработи един по-особен инструмент и не знам дали някой от тях ще се справи. Искам да измеря компресията на двигателя на един автомобил, бензинов. Свещите му са с резба М14х1,25 дължина на резбата 25,4 мм. по каталог за този двигател. Купих компресомер, който има накрайник 14мм. ,обаче е много къс, а в отворите за свещите резбата започва около 10мм навътре, и накрайника изобщо не достига до резбата, за да се навие. Та си мислех, дали може да се направи накрайник, от едната страна с вътрешна резба, а от другата страна с външна, с точния размер и необходимата дължина на резбата, и да го завия на накрайника, дето е запресован на маркуча на компресомера. Много ли е сложно да се направи такава резба? Защото от таблиците, които съм виждал, съм запомнил нещо май М14х2. На струг С10, С11 може ли да се направи М14х1,25? Мисля да им дам на стругарите маркуча на компресомера, и един втори накрайник, който е в комплекта за свещи с резба М18, понеже на него има вътрешна резба М14, та да мерят от тях, пък дано се справят. Защото е важно резбата да е точна, нали главата на двигателя е алуминиева и да не стане някоя беля. И от какъв материал е добре да се направи накрайника? Тези от комплекта са жълти като месинг или бронз. Или ако тук има някой добър стругар, който може да го направи, нека се обади да се разберем за цената и т.н.
                Благодаря ви за вниманието, поздрави!

                Коментар


                • От: Как се нарязват резби на струг

                  Ако наистина могат да се нарекат стругари, такъв преходник би трябвало да не им е никакъв проблем. Резбите за свещи не са нищо особено и всеки нормален (не хоби) струг ги има. От стругаря остава само да си заточи ножовете или да ползва плашка/метчик.

                  Истински сложните резби са тия с малка стъпка, в изчекнат материал, многоходови, конусни и т.н. Там вече се различават истински майстори от такива, дето само се пишат майстори. Ама твоя случай е далеч от това.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: Как се нарязват резби на струг

                    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                    Машината е практически нова. Нищо не е барано, стъргано или ремонтирано. Изчистих всичко до блясък. Не стана. Почвам да подозирам, че това парче което е между шпиндела и патронника е менте. Не помня от къде съм го купувал. Утре ще звънна на Румбата да ми прати едно читаво патронниче комплект и да мирясам.
                    Благодаря за насоките.
                    Вальо, като гледам размера на бормашината - да си беше взел една малка фреза. Хем ще се побере на същото място,хем ще върши и други работи, хем няма да и изпада патронника.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Как се нарязват резби на струг

                      Първоначално публикуван от Лудия Макс Преглед на мнение
                      Здравейте! Видях тази тема и ми стана интересно, та реших да ви питам няколко въпроса. Значи от две години работя във фирма за рециклиране на стругове, фрези, бормашини и т.н. металорежещи машини, предимно български. Аз съм електромонтьор и поправям електроинсталацията на струговете, от механиката почти нищо не разбирам, пък от правене на резби съвсем. Имаме във фирмата двама стругаро-фрезисти, които изработват разни детайли, дето са ни необходими при ремонта на машините. Но и двамата са старци-разбойници пияндурки. Сега ми трябва да ми се изработи един по-особен инструмент и не знам дали някой от тях ще се справи. Искам да измеря компресията на двигателя на един автомобил, бензинов. Свещите му са с резба М14х1,25 дължина на резбата 25,4 мм. по каталог за този двигател. Купих компресомер, който има накрайник 14мм. ,обаче е много къс, а в отворите за свещите резбата започва около 10мм навътре, и накрайника изобщо не достига до резбата, за да се навие. Та си мислех, дали може да се направи накрайник, от едната страна с вътрешна резба, а от другата страна с външна, с точния размер и необходимата дължина на резбата, и да го завия на накрайника, дето е запресован на маркуча на компресомера. Много ли е сложно да се направи такава резба? Защото от таблиците, които съм виждал, съм запомнил нещо май М14х2. На струг С10, С11 може ли да се направи М14х1,25? Мисля да им дам на стругарите маркуча на компресомера, и един втори накрайник, който е в комплекта за свещи с резба М18, понеже на него има вътрешна резба М14, та да мерят от тях, пък дано се справят. Защото е важно резбата да е точна, нали главата на двигателя е алуминиева и да не стане някоя беля. И от какъв материал е добре да се направи накрайника? Тези от комплекта са жълти като месинг или бронз. Или ако тук има някой добър стругар, който може да го направи, нека се обади да се разберем за цената и т.н.
                      Благодаря ви за вниманието, поздрави!
                      Човек ако си от София обади се да ти направя преходника елементарно е . На вашите стругари или не им се занимава или са толкова стругари щом една резба 14х1.25 не могат да завъртят . Тези накрайници обикновено се правят от месингов щестостен но нищо не им пречи да са и от стомана .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: Как се нарязват резби на струг

                        Щом е за бензинов автомобил, по добре му присади накрайник от маркуч с конус. При достатъчно натискане на манометъра, ще се отчете точно компресията. С направения накрайник, отчетеното налягане е по-малко от реалното, заради увеличаването на обема.

                        Коментар


                        • От: Как се нарязват резби на струг

                          Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                          Щом е за бензинов автомобил, по добре му присади накрайник от маркуч с конус. При достатъчно натискане на манометъра, ще се отчете точно компресията. С направения накрайник, отчетеното налягане е по-малко от реалното, заради увеличаването на обема.
                          Да, ама за тая работа трябват двама човека (един да натиска и един да върти на стартер). С накрайник с резба може и сам човек да се справи със задачата,
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Как се нарязват резби на струг

                            Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                            Щом е за бензинов автомобил, по добре му присади накрайник от маркуч с конус. При достатъчно натискане на манометъра, ще се отчете точно компресията. С направения накрайник, отчетеното налягане е по-малко от реалното, заради увеличаването на обема.
                            Няма истински фирмен компресомер който да разчита на натиск за точно измерване . Всичките са на резба със сменяеми накрайници . Факомския в кутията има поне 20 различни резбови накрайника .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: Как се нарязват резби на струг

                              Благодаря ви за отговорите. В кутията на компресомера си има накрайник с гумен конус.
                              Мерих компресията с него, но колкото и силно да натискам, не мога да го удържа,
                              получават се едни гърмежи, страшна работа. Горе-долу измерих, но искам да си навия
                              на резба както си трябва, мисля, че е по-точно. Утре на работата ще поставя задачата
                              на стругарите, и ако не могат да го направят, ще се обърна към sek.1 А дали ще стане
                              една свещ да се рапробие, и в горния край да се направи вътрешна резба 14х1.25?

                              Коментар


                              • От: Как се нарязват резби на струг

                                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                                Няма истински фирмен компресомер който да разчита на натиск за точно измерване . Всичките са на резба със сменяеми накрайници . Факомския в кутията има поне 20 различни резбови накрайника .
                                Има такъв фабрично изработен. При един приятел който има сервиз съм виждал такъв в комплекта му. И гумата накрая беше с особенна форма по вътрешната си част.Когато върти стартера и двг. създава компресия в цилиндъра гумичката раздува и уплътява по резбата и след приключване на измерването когато се освободи налягането чрез винтил отстрани на уреда , гумата се свива в начална форма (фаза) и може да се извади накрайника.И понеже има два възвратни вентила - един на входа (на мущука влизащ в леглото на свещта) и един за освобождаване на налягането отчитането е точно защото няма допълнителен обем на уреда- демек когато компресията го изпълни при първия такт , при втория (третия) е реалната стойност , защото налягането в цилиндъра и уреда се изравнява по стойности. Вентилите са с иглички от вентили на автомобилни гуми.Просто и умно!Не знам фирмата производител но уредчето е трепач и точно!
                                "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
                                Ат.Буров.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X