Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравлична преса

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Хидравлична преса

    Резбите в хидравликата и пневматиката обикновенно са с стъпка 1.5 изключително рядко има нещо друго като стъпка.
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #62
      До: Хидравлична преса

      Резбите в хидравликата обикновено са цолови . А известно е , че ъгъла при върха на резбата е различен от този на метричната . Та внимателно с нарязването !
      Колега Спароу , ако слагаш маркучи , търси някъде по тях надписи . Ако не са изтрити , налягането на което работят е означено задължително . Слаб маркуч се пука веднага , не издържа нищо - пробвано е . Само ше те окъпе в масло.
      За съединителя на помпата : Както спомена един колега най-доброто е с каре между нея и елмотора на една ос , 1:1. В краен случай с ремъчна предавка с клиновидни ремъци , но задължително обърни внимание на оборотите на помпата , щото тя при ниски обороти няма да вдига работно налягане.
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #63
        До: Хидравлична преса

        маркучи съм си намерил ,цената е от порядъка на 20лв/метър и са до 250атм. работно налягане.На попмата пише че с номинални обороти 1500.ама мотора ми е 2800 об/мин.
        освен да го свържа на 1:1 -

        Коментар


        • #64
          До: Хидравлична преса

          Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
          маркучи съм си намерил ,цената е от порядъка на 20лв/метър и са до 250атм. работно налягане.На попмата пише че с номинални обороти 1500.ама мотора ми е 2800 об/мин.
          освен да го свържа на 1:1 -
          Е това вече е конкретна приказка . Можеш и 1:1 тогава. Но със съединител. Ако минеш на вариант с клиновидни ремъци и шайбите тепърва ще се изработват , тогава ги прави понижаващи - до около 1600-1800 об. Така ще спестиш и мощност от елмотора , а респективно и по-малко ток .
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #65
            До: Хидравлична преса

            аз шайби си имам,но въпроса е дали няма да има проблеми с ремъка,на компресора като качи 8атм. и падне на 6 се включва и някой път не тръгва ми ремъка се хлъзне и мотора се върти свободно.

            Коментар


            • #66
              До: Хидравлична преса

              Ами явно или е стар ремъка или не е затегнат достатъчно
              Иначе аз говоря ето така, карето е вътре между двете (само кадето изгубих самото каре де, но не е болка з аумиране)
              http://www.picvalley.net/u/2528/4597...op4OGR2f4Y.JPG
              Иначе някойможе ли да ми каде на тази помпа като пише 100, т.е. 100бара ли е, че нищо друго не пише
              http://www.picvalley.net/u/2258/4867...f3h2Aj7Wmr.JPG
              А пък за ето тази ептен не мога да разбера какво налягане прави а беше с по-голям двигател и на по голяма станция
              http://www.picvalley.net/u/2971/2874...VA561dAbcq.JPG
              Моите снимки...
              https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
              https://500px.com/ivankoo

              Коментар


              • #67
                До: Хидравлична преса

                Първоначално публикуван от Ivanko Преглед на мнение
                Ами явно или е стар ремъка или не е затегнат достатъчно
                Иначе аз говоря ето така, карето е вътре между двете (само кадето изгубих самото каре де, но не е болка з аумиране)
                http://www.picvalley.net/u/2528/4597...op4OGR2f4Y.JPG
                Иначе някойможе ли да ми каде на тази помпа като пише 100, т.е. 100бара ли е, че нищо друго не пише
                http://www.picvalley.net/u/2258/4867...f3h2Aj7Wmr.JPG
                А пък за ето тази ептен не мога да разбера какво налягане прави а беше с по-голям двигател и на по голяма станция
                http://www.picvalley.net/u/2971/2874...VA561dAbcq.JPG
                Практиката е цифрата за налягането да се чука релефно , с цел ако се изтрие надписа , поне тази цифра да личи. Така че 100 е логично да е налягане. Пък и по габарита на помпата личи. За другите ... ами зависи какво е задвижвала хидравличната станция - предназначението и разнообразието е безкрайно . Има и доста маломощни помпи.
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #68
                  До: Хидравлична преса

                  Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                  аз шайби си имам,но въпроса е дали няма да има проблеми с ремъка,на компресора като качи 8атм. и падне на 6 се включва и някой път не тръгва ми ремъка се хлъзне и мотора се върти свободно.
                  Аз затова не казвам "ремъка" , а ремъци . Ще направиш двойни шайби и ще сложиш два ремъка . То по принцип трябва да се пресметнат спрямо мощността и натоварването , но така на око 2 броя ще ти свършат работа.
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Хидравлична преса

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    Резбите в хидравликата обикновено са цолови . А известно е , че ъгъла при върха на резбата е различен от този на метричната . Та внимателно с нарязването !
                    Колега Спароу , ако слагаш маркучи , търси някъде по тях надписи . Ако не са изтрити , налягането на което работят е означено задължително . Слаб маркуч се пука веднага , не издържа нищо - пробвано е . Само ше те окъпе в масло.
                    За съединителя на помпата : Както спомена един колега най-доброто е с каре между нея и елмотора на една ос , 1:1. В краен случай с ремъчна предавка с клиновидни ремъци , но задължително обърни внимание на оборотите на помпата , щото тя при ниски обороти няма да вдига работно налягане.
                    Около пет години се занимавах с поддръжката на немски хидравлики на електрокари и мотокари и резбите в тях основно са 14 ; 16 ; 22 х 1.5 нарязвал съм много и още в работата някъде имам една щайга разни щуцери и преходници. Покрай темата и аз се засилих да правя хидравлична преса имам един одавна бракуван български мотокар с бензинов двигател от УАЗ и като остане време ще му разкостя хидравликата. Колкото до ремъчните предавки най лесно и надежно ще стане с зъбен ремък от ангренаж готови колела колкото искаш от стари двигатели и може да се комбинират много предавателни отношения ремък също може да се ползва стар нищо фатално няма ако се скъса там.
                    Последно редактирано от sek.1; 16-05-09, 13:18.
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #70
                      До: Хидравлична преса

                      То и аз съм се наканил да правя от над година... първо с крикче мислех, ама после намерих въпростните помпи и реших д ае с бутало... та сега трябва да търся максимално дебело и късо бутало и да я почвам и след това разни маркучи и разпределити да глася... но като му дойде времето
                      Моите снимки...
                      https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
                      https://500px.com/ivankoo

                      Коментар


                      • #71
                        До: Хидравлична преса

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Около пет години се занимавах с поддръжката на немски хидравлики на електрокари и мотокари и резбите в тях основно са 14 ; 16 ; 22 х 1.5 нарязвал съм много и още в работата някъде имам една щайга разни щуцери и преходници. Покрай темата и аз се засилих да правя хидравлична преса имам един одавна бракуван български мотокар с бензинов двигател от УАЗ и като остане време ще му разкостя хидравликата. Колкото до ремъчните предавки най лесно и надежно ще стане с зъбен ремък от ангренаж готови колела колкото искаш от стари двигатели и може да се комбинират много предавателни отношения ремък също може да се ползва стар нищо фатално няма ако се скъса там.
                        Част от предмета на дейност на фирмата ми е щанцово производство , та от 15 години си изкарвам хляба с това. Имам 6 хидравлични преси и току-що накарах работниците ми да отвият маркучите на две от тях . Оказа се , че на една 10-тонна с руска помпа резбата е метрична . На другата ( 25-тонна) с немска помпа е цолова. Очевидно иска мерене
                        Що се отнася до ремъка ...като се замислих май и единия вариант и другия би трябвало да работи , тъй като за разлика от компресора ( където има често пускане ) , тук помпата се пуска еднократно и работи постоянно . Така че дори първоначално ремъка и да приплъзне , то ще е еднократно . Все пак при такава ситуация ангренажния ше се износи по-бързо обаче.
                        За отбелязване е обаче , че по принцип фабрично помпите са зацепени с гумен съединител на една ос с елмотора.. Та най -добре е да се приспособи едно гумено каре от кардан . Мисля че може да стане със всякакво.
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Хидравлична преса

                          Това с гуменото каре е много добра идея особено от Лада струва няма и пет лева и готови фланци от ладови кутии по моргите много.
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • #73
                            До: Хидравлична преса

                            с това каре не съм много запознат,даже някъде май се търкаляше едно,фланец за скорости има,обаче как да се закачи мотора.
                            откъм скоростите се слага помпата,ама мотора на плоча ли трябва да се сложи откъм маховика и съединитела?,мотора е фланцов.
                            аз го бях замислил на една стойка да ги звържа с каре ама такова с щивтове и пръстенчета.
                            но ще видим ,за сега съм дал компонентите на стругаря ,в понеделник като станат ще мислиме.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Хидравлична преса

                              Ето това представлява фабричното ти съединение чрез гумено каре каре
                              Това е оста на помпата http://www.picvalley.net/u/1804/1065...wnu1oH7mlO.JPG
                              А това е оста на мотора http://www.picvalley.net/u/1713/2077...iY0f4hLXU2.JPG
                              двете влизат максимално на вътре, трябва почти да опрат челно двете оси- така, че шлиците да влезнат една в друга... и межу шлиците се слага въпростното гумено каре, което изгубих та не мога да снимам . Поне такива съединения са на помпите за пресите и на повечето миксери в завода (бяха де, понеже преправихме повечето на твърди връзки, че се прецакваха бързо каретата от смесите които се бъркат)
                              Моите снимки...
                              https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
                              https://500px.com/ivankoo

                              Коментар


                              • #75
                                До: Хидравлична преса

                                Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                                Няма как да я взема-вуйчо ми бачка в сервиза с нея,но сега я разглабя да сменя нещо и не я е до сглобил ,ще се ползва предимно за това което си споменал,лагери и гумички.
                                Но понеже аз нямам такава станция ,а подобна струва около 1000лв. питам как може да се работи на пресата без нея.И какво е нужво освен помпа,мотор и резервоар.
                                Ще е много полезно за мен и не само ако някой колега има такава станция и има снимки от вътре.
                                Такива преси се произвеждат в Чирпан.Завод "Бъдещност" от там съм купувал 20 тонна ръчна,същата я предлагат и с хидростанция.

                                Ето няколко снимки на преси правени при нас.Всъщност зависи какво ще занитваш,или избиваш,тоест от предназначението зависи и конструкцията.



                                Тази е пневматична




                                Ръчна рейкова,с редуктор


                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X