Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Компресор

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    .... На старите наши компресори УК 25 и УК 50 завода производител дава да работят с масло М 10 Д . Това пише в техническия паспорт и на времето лично съм се обаждал в завода в Главиница да питам какво масло препоръчват .
    Тия верно ще са много стари .

    При мен вече 25 години още търкалят два по-нови : УК 1040 . Към четиридесет годишни иначе . Модерно гъзарско масло за наивници не са виждали никога. Но на 100-150 моточаса максимум се сменя - щуро наливно моторно минерално 10W40 .

    Между другото , на винтовия ми компресор пак е моторно , но пълна синтетика - за 25 кинта литъра. Само че там е друга бира .
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

    Коментар


    • От: Компресор

      Първоначално публикуван от rumbata Преглед на мнение
      Ако имаш път към София, че куриера ще изяде смисъла , мога да ти отлея 500мл. от Ravenol VDL-100.
      Като сменях маслото на моя /ABAC B7000/, си взех голяма туба, а както работи засега по 15 минути на седмица,
      докато му дойде следващата смяна, останалото ми масло ще се съсири.

      п.п. Въпрос към знаещите - мога ли да ползвам същото масло за двустъпална вакуум-помпа /вакуум 10 на минус 4-та/?
      Помпата е старо ГДР производство и не мога да намеря никакви данни за количество и вид на маслото.
      За вакуум помпи има други масла с различен вискозитет и характеристики.
      Тук има няколко вида, но трябва да знаеш какво ти трябва. Предполагам че повечето производители имат подобни в гамата, но вече кой какво внася в България не знам.
      http://www.ravenol.de/en/products/usage/c/hydraulikoele/d/Product/list.html

      Коментар


      • От: Компресор

        Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
        ... но трябва да знаеш какво ти трябва...
        Точно това е проблема. Не знам нито колко, нито какво масло. В момента е с "някакво", но и предишния собственик на помпата не знае какво.
        Айде количеството, емпирично, изливайки старото и измервайки ще го докарам горе-долу, но какво масло е било предвидено...?
        Производителя е VEB нещо си /не се чете/ сигурно няма живи набори
        Помпата си работи безгрижно, но все пак би било добре да сменя маслото в един момент.

        Коментар


        • От: Компресор

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1464262227158image.JPG
Прегледи:1
Размер:549.3 КБ
ID:5716220 Някой да знае нещо повече за тази Компресорна глава.

          Коментар


          • От: Компресор

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Интересно какво ще събереш като конденз преди разтоварващия клапан?
            Това е конденза от вчера. Клапана ми е между джомбата и бутилката. Вероятно ще го поместя преди джомбата, че сега при всяко изключване губя компресирания въздух в джомбата. По-нататък някой твърдеше, че грунда вътре щял да се люспи. Засега не се вижда такова нещо. От бутилката излиза доста чернилка, която предполагам е от това, че доста години го ползвах без кондензоуловител, бях го заврял на п.м. и почти никога не източвах конденза.

            Коментар


            • От: Компресор

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              А виж за вакуум-помпа нещата са по-сложни и не съм никак убеден че ще мине номерът с моторно масло.
              В един модел бетонпомпи се ползват вакуумпомпи за ротора на помпения маркуч, с вакуум -0.6- -0,8 атм.
              Там по спецификация се слага точно двигателно масло 10W40.
              Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

              Коментар


              • От: Компресор

                Имам такъв компресор, по назад в темата може да видиш снимки. Български е и е оригинално с 3 фазен двигател. Има клапан за налягането до манометъра. Може да си го нагласяш с въртене на какво налягане да отваря и да ти поддържа. От ляво на снимката където има една издатина там трябва да има болт, който не позволява да излиза масло и налягане 12мм май беше. Виж си лагерите вътре на КВ, че мойте бяха разбити и слагах нови. Стандартни са. Търсих сегменти ама така и не намерих и продадох един такъв. Другия си го ползвам.
                Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                Коментар


                • От: Компресор

                  Колега мое ли една снимка на компресора ти в завършен вид.

                  Коментар


                  • От: Компресор

                    На времето при смяна на гарнитури се използваше херметик. Него отдавна го няма. Кажете с какво мажете при смяна на гарнитурите на компресорите.

                    Коментар


                    • От: Компресор

                      Понеже не се разбира кой колега питаш - ако е за мен - не може, щото не е за пред хора.

                      Коментар


                      • От: Компресор

                        Румене масло за твоята помпа потърси в магазините за хладилна техника.

                        Коментар


                        • От: Компресор

                          Първоначално публикуван от валкиса Преглед на мнение
                          Румене масло за твоята помпа потърси в магазините за хладилна техника.
                          Може би това не е правилно решение. От приятел, който се занимава с такава техника знам, че маслата използвани в хладилна/климатична техника, не трябва да имат съприкосновение с въздух. Поне не и за продължително време...
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • От: Компресор

                            Маслото за вакум помпите е съвсем друго.

                            Коментар


                            • От: Компресор

                              Мдам и там имат правилното.
                              Няма страшно в умирачката...
                              Страшното е да си жив!...

                              Коментар


                              • От: Компресор

                                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                                Тия верно ще са много стари .

                                При мен вече 25 години още търкалят два по-нови : УК 1040 . Към четиридесет годишни иначе . Модерно гъзарско масло за наивници не са виждали никога. Но на 100-150 моточаса максимум се сменя - щуро наливно моторно минерално 10W40 .

                                Между другото , на винтовия ми компресор пак е моторно , но пълна синтетика - за 25 кинта литъра. Само че там е друга бира .
                                1965 или 1995 все едно и също Както казват руснаците съвършенството не се нуждае от промяна Тоя е последния дето го рециклирам в момента предишния беше производство 1989 година. Нови ризи ; бутала ; сегменти ; биелни болтове ; втулки на биелите и лагери . Шлайфане на клапанни плочи и нови усилени клапанни пластини . Машина ремонтопригодна до безкрайност изпълнена без икономия на материала . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0289.jpg
Прегледи:1
Размер:200.0 КБ
ID:5716559Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0294.jpg
Прегледи:1
Размер:116.6 КБ
ID:5716558Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0286.jpg
Прегледи:1
Размер:172.1 КБ
ID:5716560
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X