Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Компресор

    Зависи какво и колко ковеш,правих една дървена конструкция и такъв компресор едвам смогваше,разбира се ако не си препрян става,със същия компресор + две 50 лт.бутилки боядисах цял опел кадет.За ставането- става,ако ще боядисваш малки детайли става,ако с това се занимаваш дори любителски,не е твоя компресор
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • От: Компресор

      Първоначално публикуван от erudita Преглед на мнение
      моля за компетентно мнение : реших да спестя едни 12лв за разтоварващ клапан, затова вързах двете глави на един. струва ми се, че нещо не е както трябва или пък не е проблем??
      Баце евала (не можах да намера икони с поклони). Сички психиатри треа та дават за пример! Къ така върза тръбите за въздуха и ремъците на те тоя размер? Престои ми да го праа, ма с 3 двуцилиндови глави, и съм са нагласил с едни преходи към газаджийски тръби, и тръби, и ремъчни шайби, па конструкцията ми е в мъгла още (щото 3 глави, нали), ... па ти с твърди тръби и си са нагласил... поклон още веднъж...

      ПП. Па и аз и трите мисла а ги вържа към един разтоварващ клапан, но преди него ена джомба за конденз...

      Коментар


      • От: Компресор

        Интересно какво ще събереш като конденз преди разтоварващия клапан?

        Коментар


        • От: Компресор

          Много майонеза се събира там, останалото в бутилката.
          Айде моят компресор е издухан, но всички пускат масло във въздуха.

          Коментар


          • От: Компресор

            ....вчера го пуснах, работи тихо и без големи вибрации. Главите не са работили ( потвърди се когато махнах картерите за да дупча биелните лагери) но пак има картерно налягане??? все си мисля, че разтоварващият клапан ги тормози,отделно шайбите на главите малко се различават та едната прави повече обороти ! да взема да си ги вържа отделно, а ??

            Коментар


            • От: Компресор

              иначе поцинкованите тръби с плашката и тръбният ключ, малко е зор , но става обтягаш ремъците , мериш, въртиш резби и сглобяваш, те тва е. ремъците са нови, няма скоро да искат допълнително обтягане успех на всички ентусиясти! ... между другото цената на компесорчето ми достигна умопомрачителните 150 лв, та вече съжаляван, че се хванах да го правя ( имам си един в гаража отдавна)

              Коментар


              • От: Компресор

                Здравейте и аз съм се захванал да си сглобявам "нов" компресор от два зилови.....
                Снабдих се с електромотор 4 кв на 3000 оборота и с два "отремонтирани" комприсора.
                Оказа се, че картерите и на двата са спукани.... От къде мого да намиря два здрави картета?
                ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                Коментар


                • От: Компресор

                  оригиналните картери аз ги махнах, изрязах им по една ламарина 5мм( такава имах) , четири дупки, силикон и ти си ...сложих ламарина за да мога да заваря по един викел отстрани вж. снимките по-горе

                  Коментар


                  • От: Компресор

                    третата глава я качвай над ел. мотора и я обтягаш с фиксиращите я шпилки нагоре-надолу....абе матриал ако имаш всичко е възможно! щом един посредствен ентусиаст като мен го докара до вид , удобен за логаритмуване, значи е лесно

                    Коментар


                    • От: Компресор

                      Първоначално публикуван от Veselin Monkov Преглед на мнение
                      Баце евала (не можах да намера икони с поклони). Сички психиатри треа та дават за пример! Къ така върза тръбите за въздуха и ремъците на те тоя размер? Престои ми да го праа, ма с 3 двуцилиндови глави, и съм са нагласил с едни преходи към газаджийски тръби, и тръби, и ремъчни шайби, па конструкцията ми е в мъгла още (щото 3 глави, нали), ... па ти с твърди тръби и си са нагласил... поклон още веднъж...

                      ПП. Па и аз и трите мисла а ги вържа към един разтоварващ клапан, но преди него ена джомба за конденз...
                      Лесно е . Първо опъваш ремъците после връзваш тръбите . Като се разтегнат след време и почнат да боксуват как ще ги опънеш ?
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: Компресор

                        за толкова тръбите поддават, естествено че ако трябва да се купуват, по-добре медна тръба

                        Коментар


                        • От: Компресор

                          Първоначално публикуван от erudita Преглед на мнение
                          за толкова тръбите поддават, естествено че ако трябва да се купуват, по-добре медна тръба
                          Има въздушни маркучи от пневматичните системи на камионите които вършат идеална работа за целта .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • От: Компресор

                            Може главите да са фиксирани, а да монтираш една обтягаща ролка от ангренаж, барабар с рамото, както е при мен. Може и само едната глава или двигателят да се местят, ако ги задвижваш с един каиш. Вместо парнаджийска тръба ползвам маркуч от хидравлика на Паджеро и неговите си холендри, които са много удобни за целта.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • От: Компресор

                              При мен мотора ще е неподвижен, а главите ще направя на шейни. Третата (горната) глава ми е в малко в мъгла, но имам идеи и за нея...

                              Коментар


                              • От: Компресор

                                Моторът на шпилки към основната плоча, между него и основата по една гайка. За натягане, гайките се развиват равномерно, двигателя се повдига и ремъците се опъват. За 3 броя - разположени в равностранен триъгълник, мотора мърда срещу единия ъгъл.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X