От: Телоподаващо
То на рентгена не е важно с какво е заварявано, а кой го е заварявал. Е, с много калпава машина няма да стане, но пак всичко си зависи от ръката и окото.
Жоро, честито за машината. От година и половина имам точно същата, и винаги се кефя когато работя с нея.
Даже днес пак я ползвах, доста интензивно-правих резервоар за една КИА-на Иван Жоров, от форума. С подходящата газ си е направо удоволствие да се работи, чак ме е срам, че за това ще взема пари...
Ако знаеш какво вълнение беше при мен-извадих машината от кашона, после ходих за фотото, после да снимам ли, да сглобявам ли, да чета книжката ли, започвам едно, оставям го, започвам друго, сещам се за трето, оставям второто, и така... И всичко това от мерак.
Когато си вземаш газ е добре да вземеш смес-най-подходяща е 80% аргон с 20% въглероден двуокис. Тогава машинката направо пее, а шева се лее. Е, с другата масова смес-96% аргон, и 4% кислород е още по-добре, но виж какво е с другата, тогава минавай към по-горния клас.
А ако искаш да видиш сериозна разлика в работата на машината с различни газове-пробвай да работиш с въгероден двуокис. Пак става, даже това е газът с който тази технология е проходила, но е далеч от добрата работа, оттам и качеството на шева.
Относно дебелината на заваряваните детайли-с тази машина може да се заваряват железа с неограничени дебелини. Въпрос на скосяване на заваряваните краища, и избор на режим на заваряване, за да не прегрее машината преди да си завършил шева. При дълги шевове де, за къси няма значение.
П.П. Моята машина още не е изключвала от прегряване. Не съм я и тормозил много де, но съм имал и такива случаи( с други машини)-завариш 20-30 см, и машината спира, и светва лампичката с термометъра...
То на рентгена не е важно с какво е заварявано, а кой го е заварявал. Е, с много калпава машина няма да стане, но пак всичко си зависи от ръката и окото.
Жоро, честито за машината. От година и половина имам точно същата, и винаги се кефя когато работя с нея.
Даже днес пак я ползвах, доста интензивно-правих резервоар за една КИА-на Иван Жоров, от форума. С подходящата газ си е направо удоволствие да се работи, чак ме е срам, че за това ще взема пари...
Ако знаеш какво вълнение беше при мен-извадих машината от кашона, после ходих за фотото, после да снимам ли, да сглобявам ли, да чета книжката ли, започвам едно, оставям го, започвам друго, сещам се за трето, оставям второто, и така... И всичко това от мерак.
Когато си вземаш газ е добре да вземеш смес-най-подходяща е 80% аргон с 20% въглероден двуокис. Тогава машинката направо пее, а шева се лее. Е, с другата масова смес-96% аргон, и 4% кислород е още по-добре, но виж какво е с другата, тогава минавай към по-горния клас.
А ако искаш да видиш сериозна разлика в работата на машината с различни газове-пробвай да работиш с въгероден двуокис. Пак става, даже това е газът с който тази технология е проходила, но е далеч от добрата работа, оттам и качеството на шева.
Относно дебелината на заваряваните детайли-с тази машина може да се заваряват железа с неограничени дебелини. Въпрос на скосяване на заваряваните краища, и избор на режим на заваряване, за да не прегрее машината преди да си завършил шева. При дълги шевове де, за къси няма значение.
П.П. Моята машина още не е изключвала от прегряване. Не съм я и тормозил много де, но съм имал и такива случаи( с други машини)-завариш 20-30 см, и машината спира, и светва лампичката с термометъра...
Коментар