Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

    Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
    Тази, мисля че спира машината . Проблема с генератора е , като отлепиш електрода изведнъж го разтоварваш и за момент се вдигат доста оборотите, докато сработи центробежния регулатор.
    Това не би трябвало да е проблем за инверторен електрожен. Нито го притеснява честотата, нито леко повишеното напрежение, или поне не би трябвало. А при инвертора електрод на късо съвсем не значи голям товар за машината, за разлика от трансформаторен електрожен. Инвертора продължава да си регулира тока, обаче при нулево напрежение, на машината и остава само да генерира пада напрежение по заваръчните кабели и вътрешните компоненти, тоест далеч не работи при пълно натоварване. Пълно натоварване в инверторна машина се постига при голям ток и голям волтаж, разбирай, когато си навъртял копчето за ампеража на макс, и държиш електрода далеч от детайла, така че дъгата да е дълга.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
      Значи нещо в нея не е в ред . Върнете им я да я погледнат .
      Аз имам 3 служебни 50-амперови на "Максимал" - Разград . До сега проблем с бушони не съм имал . А изобщо и с трансформаторните плазми.
      Единствен проблем ми направи една 150-амперова , но при рязане на 50 мм. дебелина . Трифазния контакт беше с хлабави връзки и изпуши , но това е изключение.
      Да, и според мен 32А плазма не би трябвало да е проблем за нито една трифазна инсталация, та дори и да не е от най-читавите (инсталацията). Че то 50А инвертор си работи безгрижно на не дотам добра монофазна инсталация, а какво остава за трифазна.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

        Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
        Защита от пренапрежение на входа, те и така си имат, но тази била някаква по-чувствителна към малки пикове . Казаха ми, че е хубаво да се сложи , ако се работи на генератор, нещо към 30лв . Аз ги накарах да ми сложат в електрожена, но може да се наложи и телоподаващото да ползвам на агрегат.
        Звънни ми , ако решиш да ходиш .
        След като телоподаващото и електрожена са еднакви схемно в входната си част , интересно е какво става с инвертора, когато се захранва с понижено напрежение. Аз имаx един "Castolin" 140A, и когато го закарах на вилата да заварявам, /а там не винаги електроснабдяване спазва стандартите +- 5%/, изгорих упвавлението. Така че въпросът е , как нестандартното напрежение влияе на инверторното телоподаващо./ защото и генератора може да подаде понижено напрежение/

        Коментар


        • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

          Я да попитам и аз нещо може и да ми се смеете, но...
          Пробвали ли сте инвертор дали работи н адруг инвертор?
          Аз имам инвертор от 12V на 220V 2400W на него съм пробвал нормално 160А телоподаващо и на 1-ва степен работи. За това ми е интересно как се държи инверторното?
          LZ1HKW
          Реглаж на преден и заден мост
          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

          Коментар


          • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            Значи нещо в нея не е в ред . Върнете им я да я погледнат .
            Аз имам 3 служебни 50-амперови на "Максимал" - Разград . До сега проблем с бушони не съм имал . А изобщо и с трансформаторните плазми.
            Единствен проблем ми направи една 150-амперова , но при рязане на 50 мм. дебелина . Трифазния контакт беше с хлабави връзки и изпуши , но това е изключение.
            Ами то на нея си пишеше някакви голями цифри за мощност, не ги помня но бяха мисля малко над 7kW Просто трафовете наистина си дърпат повече... Имах в предвид, че това ако е инвертор на дали ще дърпа толкова ток. Пък и ако са били 16А автоматични предпазители, нормално а ги гаси след ивестно време работа като позаграят. Иначе незнам дали й има нещо защото си реже супер за тези 32А... дават и 6-8мм. да реже мисля, аз резах тогава 12 до 15-16мм. без ядове

            П.П. Вече сме в Букурещ
            Последно редактирано от Ivanko; 30-12-10, 11:32.
            Моите снимки...
            https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
            https://500px.com/ivankoo

            Коментар


            • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

              Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
              След като телоподаващото и електрожена са еднакви схемно в входната си част , интересно е какво става с инвертора, когато се захранва с понижено напрежение. Аз имаx един "Castolin" 140A, и когато го закарах на вилата да заварявам, /а там не винаги електроснабдяване спазва стандартите +- 5%/, изгорих упвавлението. Така че въпросът е , как нестандартното напрежение влияе на инверторното телоподаващо./ защото и генератора може да подаде понижено напрежение/
              Моето телоподаващо работи на 200А и при 170-180V напрежение в мрежата, без въобще да ги усети. Въпрос на машина. Не вярвам тая на Вики да е по-лоша в това отношение. Захранването на управлението отново е инвертор в мойто. При леко понижено захранващо напрежение, да речем 200V, напреженията, ислизащи от инверторното захванване са +21, -22 и +11 волта, които после върху платката на управлението се дорегулират от линейни регулатори на +15, -15 и +5V. Тоест, веднъж има запас в инверторното захванване (обикновено +/- 15%), и втори път от линейните регулатори, в случая отново с доста голям процент.

              ..или накратко, въпросната машина, макар и маркова, е била крайно нисък клас и крайно капризна. Добре направена машина не се бои от такива неща. Такава с PFC на входа пък съвсем.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                Я да попитам и аз нещо може и да ми се смеете, но...
                Пробвали ли сте инвертор дали работи н адруг инвертор?
                Аз имам инвертор от 12V на 220V 2400W на него съм пробвал нормално 160А телоподаващо и на 1-ва степен работи. За това ми е интересно как се държи инверторното?
                Ще изключи защитата на инверторчето (не телоподаващото) в момента на включване, освен ако не е преоразмерено достатъчно за пикови токове.
                В момента на включване за кратък момент инверторната машина дърпа много ток, за да зареди входните кондензатори. Например като ги пробвах в офиса, при включването изпляква бушона, мисля 16А.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                  Вече сме в София...
                  Моите снимки...
                  https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
                  https://500px.com/ivankoo

                  Коментар


                  • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                    Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                    Я да попитам и аз нещо може и да ми се смеете, но...
                    Пробвали ли сте инвертор дали работи н адруг инвертор?
                    Аз имам инвертор от 12V на 220V 2400W на него съм пробвал нормално 160А телоподаващо и на 1-ва степен работи. За това ми е интересно как се държи инверторното?
                    Аз това не го вярвам.....на 3500 вата инверторен електрожен пали дъгата но нищо повече...а камо ли на 2400 вата те това са 10 А ....за какво по напред ?
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                      Аз това не го вярвам.....на 3500 вата инверторен електрожен пали дъгата но нищо повече...а камо ли на 2400 вата те това са 10 А ....за какво по напред ?
                      Е какво му е чудното? Телоподаващо с 0.8 тел, примерно на 60А, работи на около 20V. Това са 1200 вата. Сложи загубите, и става 1500-1800. До 2400 има достатъчно запас, ако инверторчето е достстъчно читаво и достатъчно преоразмерено за пикови токове. А трансформаторното телоподаващо няма толкова силно изразен пик при включване, така че да сработи зашитата по ток и инверторчето да изключи най-безславно.

                      Не го сравнявай с електрожен, макар и инверторен. Там е друго. Пали дъгата, но няма сила да топи електрода. Е тук "електрода" е само 0.8 и без обмазка. Може да не работи оптимално, но ще си топи телта въпреки това.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                        Първоначално публикуван от Ivanko Преглед на мнение
                        Вече сме в София...
                        Вероятно понеделник по някое време всички ще се съберем около офиса на Спарки
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                          Хах, най-вероятно ще е така, тамък да се видя с още някой от този форум, че ми е странно така

                          Айде, желая ви весело посрещане на Новата Година
                          Моите снимки...
                          https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
                          https://500px.com/ivankoo

                          Коментар


                          • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            Вероятно понеделник по някое време всички ще се съберем около офиса на Спарки
                            Хайде да се организираме за някакъв час, за да може да се видим всички?
                            LZ1HKW
                            Реглаж на преден и заден мост
                            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                            Коментар


                            • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                              Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
                              Хайде да се организираме за някакъв час, за да може да се видим всички?
                              Няма проблеми само часа е зависим куриера кога ще достави пратките.
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                                Няма проблеми само часа е зависим куриера кога ще достави пратките.
                                Ами ще чакаме бойния вик на Спарки, и се организираме!
                                LZ1HKW
                                Реглаж на преден и заден мост
                                My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X