От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
А дъгата кво е? И е точно плазма като по време на работа, но с много нисък ампераж. Така го пишат по указанията и книжките - затова и ползвам тоя термин. Презрените от теб "пулсове" - пак заради същото.
За същото, за което и на 100 амперова - удобство и по-малка зависимост от ръждиви железа. Отделно горелките с пилотна плазма си имат скоба или колелца, които държат горелката на разстояние от детайла. Без пилотна дъга/плазма това няма как да стане.
Е, бъзикал съм си TIG-а за да му вдигна честотата на AC-то, от което има пряк резултат - по-фокусирана дъга. Сега си бъзикам телоподаващото да стане пулсово, от което пак има пряк резултат - сам знаеш какъв.
Българските трансформаторни плазми на редко (ако се не лъжа) имат пилотна дъга/плазма, дори бидейки 32 амперови. А например резак с пилотна дъга/плазма можеш да сложиш на координатна машина, а такъв без - не можеш, или поне с доста повече разправии.
Просто е по-удобно. Нищо повече.
Първоначално публикуван от Vlado_Ts
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от Vlado_Ts
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от Vlado_Ts
Преглед на мнение
Българските трансформаторни плазми на редко (ако се не лъжа) имат пилотна дъга/плазма, дори бидейки 32 амперови. А например резак с пилотна дъга/плазма можеш да сложиш на координатна машина, а такъв без - не можеш, или поне с доста повече разправии.
Просто е по-удобно. Нищо повече.
Коментар