Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
Свий
X
-
Последно редактирано от Roninn; 20-06-11, 20:02.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
-
От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
Винаги, когато има Българско производство, бих предпочел Българското.
Разбира се ако производителят не се самозабрави, както например сирена Маджаров, дето са по-скъпи от Ементал.
А качеството е непостоянно.
Пералните и телевизорите не са стоки, които могат да се произвеждат в България. Твърде малък пазар сме, за да бъде рентабилно.
Но виж, инвертори и телоподаващи - може. За тази стока моменталният сервиз е от голяма важност.
Проблема на фирмените сервизи са специалистите. Такъв се обучава около година а напуска за 5 минути. При положение, че всички фирмени машини са с китайски платки, много лесно се краде чужд специалист.Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения))
Коментар
-
От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение...п.п Още работи ,вече 23 мин ! Някой ако има идеи за трайно затапване на тая гад да споделя....!
Редакция:
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЕми, ремонта на пералнята ми струва наистина стотинки. Просто тая резервна част не се продава отделно...Само с "ало, имате ли ония чарк" вече си изговорил "твоята цена" за ремонта.
Последно редактирано от ittso; 20-06-11, 22:21.
Коментар
-
От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
Дублиран пост, за триене.
Коментар
-
От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеРемонт струващ стотинки няма, откакто бензинът мина психологическата граница от 13 стотинки за литър...Само с "ало, имате ли ония чарк" вече си изговорил "твоята цена" за ремонта.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеМи к'во чакаш, та не си щракнал и телоподаващото?
Вики Б 180А комбо....5 кг. ролка и т.н.
Незнам защо немога да пиша под снимките при редакция....та платката е залята с лак,кабела на последната снимка е захранването на задния вентилатор..тънките кабелчета са към управлението !
Последно редактирано от Roninn; 06-09-11, 19:33.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
Може би изпълнението Матрьошка (кутия в кутия) отделя прахта в пространството между двете и по-малко се цапа най-вътре.....
Знае ли човек....
Коментар
-
От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
Наистина е чисто, което е в плюс.
Забелязвам обаче поизпечен силов траф. Това ли е, или нещо снимката лъже?
...или е лепилото на термодатчика?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
Колега, би ли снимал отблизо трансформатора, че нещо не се вижда добре. Дано не е това което си мисля /прегряване/ иначе малко му остава.Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Последно редактирано от Roninn; 07-09-11, 21:59.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
Абе хей!
Стига сте притеснявали колегата!!!
Той така му се радва, а вие искате да го спечете!!
Не така бре!
ПП Това на клипа дето държеше ръкохватката - робот ли заваряваше?
Коментар
-
От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
Между другото да отбележа че успокоението че "нашия и да изгори е ремонтопригоден и ремонта му излиза 150-180лв" е леко притеснителен, защото ремонта на силовия блок на IMS1700 или GYS165 е 200лв.,като казвам ремонт имам предвид смяна на блока - ето този : http://www.google.bg/imgres?q=IMS-17...w=1280&bih=662 поне такава е офертата към мен от Редко Варна.
Колега Спарки колко според теб струва тази платка поръчана където трябва на едро ,че ти си най близо до истината както забелязах ?Друг е въпроса не трябваше ли мощните диоди и транзистори да не са смд и да са завити на радиатора точно като на Китина по нагоре.Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com
Коментар
-
От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.
За маркови машини поръчка "на едро" не върви, по простата причина че фирмата производител продава части само на оторизираните си представители.
Силовата част на китайските в Ebay струва около 65-85 долара на платка. Платките са 2, но се сменя само това, което е изгоряло, и то само при положение че е изгорял например траф или нещо от сорта, което го няма в магазина. Транзисторите и диодите (транзисторите са на едната платка, а диодите + трансформаторите - на другата) не са никаква екзотика и също се намират. SMD в тях няма.
Бедата на SMD монтажа е при силови елементи, заради това че фолиото на платката е по-дебело, а частите - едрогабаритни. В отделни случаи има и приложени разни екзотични технологии при монтажа, които са практически трудно осъществими извън завода.
Читаво конструирана машина би трябвало да може да изключи термично, и след изстиване да продължи безпроблемно работа. От китайските, минали ми през ръцете, до сега не съм успял да изключа термично ни една. Виж по ток съм ги изключвал почти всичките. Има термозащити на радиаторите и термозащити на единия от трансформаторите (термопредпазител, върху намотките). Из интернет съм попадал на случаи на изгоряла термозащита върху трафа, но след оправянето и, машината си върви безгрижно. Проблема лесно се диагностицира и за секунди се проверява дали машината не работи заради термозащитата или по друга причина.
Не на последно място - ВСЯКА инверторна машина трябва да има надеждно заземяване, най-малкото от шукото на кабела и. Иначе и китайските, и марковите се случва да имат напрежение върху корпуса, тоест, фазомера да свети. При изправна машина не може да те утрепе, разбира се, но го има. Същото го има и ако например на домашния компютър кръцнеш заземяването, колкото и марков да е той. В края на краищата, захранването му пак е просто инвертор. Та, инвертора иска надеждно заземяване, иначе казано - изправни кабели и изправна инсталация. Какво става при липса на такова - колкото модели машини има на пазара - толкова и варианти. Едни няма да го усетят, други ще откажат да работят, докато не си оправиш жиците, трети ще откажат окончателно да работят, като в най-оптимистичния случай ще думне някоя евтина защита вътре, а при най-лошия ще тичаш до магазина за цяла нова машина.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар