Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Що е то акумулатор и с какво се яде?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

    Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
    ......Пържа го на бавен огИн, да погризе малко нокти!........
    А'е, че загоре а и нокти не останаха.

    Бе ти ще ми паднеш.....
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
      .....Зареждачката му вече е в София ....
      Почвам да подозирам, че ментиш.......
      Гад...
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

        Зарядното на Meanwell не се ли справи със задачата?
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

          Аз не се справих с него. Няма ми АV урУдчетата още. Проби с потенциометрите не съм направил. Разликата заряд-подръжка не ме кефи и тока на който превключва от единия в другия режим.
          Иначе зарядното е много добро. Най доброто което съм намерил налично е България.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Почвам да подозирам, че ментиш.......
            Гад...
            Ти имаш лично съобщение написано с много любов! Хахаха.
            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

            Коментар


            • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

              Ха ха...много смешно. От две години го търся това зарядно....ти ш'ма пържиш.


              ПП Ако някой изтрие спама, ще съм персонално благодарен.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                Вие двамата се обичайте другаде, тука е пълно с хомофоби, отделно че и жените ви четат.

                Коментар


                • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                  Е ти за Мъжка любов не си ли чувал???

                  Казвайте дали стават,че имам нещо на ум.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                    Това е бати и т@ш@ка...
                    Големите кратуни не могат да си купят зарядно от магазина и да си заредят акумулатора. Колкото и да е интелигентно зарядното, кратуната трябва лично да го контролира в детайли. Автоматиката или ще сбърка или ще откаже, а кртуната по-добре от нея ще знае какво да прави. Да не говорим, че в миг ще забрави, че зарежда акумулатори.
                    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                    Коментар


                    • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                      Без да съм специалист по въпроса и без да защитавам определена стока /нито пари правя от това, нито ги произвеждам.../ ще си кажа какво мисля за такива зарядни.
                      Нещото е направено да го включиш, да го нагласиш на определения вид акумулатори, и да го забравиш. По много причини, на тия зарядни им се налага да могат да работят без да им баеш на главата. Ето ви няколко примера-
                      Следващото корито което ще карам, така като му чета бумжаките, има около 7 различни зарядни /някои от които са и инвертори/, около 20+ акумулатора, поне 4-5 алтернатора, един генератор... Ако не е пълен автомат зареждането, няма никакъв начин да следиш къде какво става. Да не говорим, че като си на ход /пътуването ще е от Флорида до Калифорния/ трябват постоянно 12V, 2ЧV, 110V и 220V. И всичкото това идва от зареждачки, акумулатори, инвертори...
                      Повечето от тия зареждачки не са само зареждачки, те гледат и да ти пазят акумулаторите от какво ли не- презареждане, недозареждане, продължително време на "спящ режим", температура на акумулатора... Ако се престараем с презареждането можем да останем по средата на локвата с умрели мотори /новите дизели искат точно определен ток/. Ако презареждаме, освен че си утрепваш акумулаторите ами и заминава всичко което е метално и има достъп със солената вода. Първо заминават цинковите плочи, после винтовете, после крановете, и накрая потъваш геройски/. Всички тия зарядни устройства са направени да работят без никакво наблюдение- редовно лодки се оставят по месеци, че и години включени в тока на марината. Хладилниците работят, трюмни помпи се включват от време на време, различни неща си дърпат от време на време от акумулаторите. А сложиш нещо менте, а ти е потънала гимийката /4 пъти повече лодки потъват в марината от колкото в отворен океан/. Да не говорим, че парите за зарядно са ти най-малкия проблем когато говорим за банка акумулатори, струваща повече от колата която карам /4D Life Line AGM акумулатор е около $500.00-$700.00. Умножето го по 10-15 и цифрата е грозна/. Ако сложим и колко струва средна гимийка, съвсем излизат сметките.

                      Всичко по горе го говоря по принцип. Нито съм електричар, нито мисля да ставам. Аз го карам по елементарния начин- влизам, гледам всичките монитори ми показват ОК, паля и карам. Забелязал съм, че с евтини зареждачки само си слагат таралежи в гащите.
                      Дано свърши работа на drukman! Ако не става, следващия път като съм в БГ лично ще му върна парите, или ще ги изпием заедно в някоя кръчма /това последното няма да е честно, като го гледам по снимките, не се познаваме лично, не сме една категория, drukman ще носи повече!/.
                      Стискам палци!
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                        Ще почна отзад напред:
                        Друкмана е бираджия. Веднъж само съм го виждал да се напорка и ... наби сервитьора! Милиции... разправии...

                        Може малко да се отклонявам от темата, но понеже споменаваш за галваничната защита на съда, а изглежда си сериозен лодкар искам да те попитам следното:
                        Сега участвам в един проект за галванична защита на едно пристанище. Галваничните защити на пристанища, нефтени платформи и др. в световен мащаб са активни и пасивни. Пасивните са с цинкови блокчета, а активните с електричество от външен източник. И въпроса - Практикува ли се активна (или още катодна) защита при яхти, големи яхти, кораби и пр. Предполагам, че по-малките съдове имат много малко количество метални части изложени на водата и не би коствало голямо количество ел. енергия за защитата им, а за големите кораби, с метални корпуси това би било доста по-изгодно, имайки в предвид, че ел, захранването при тях не е проблем. Знаеш ли как стоят нещата?
                        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                        Коментар


                        • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                          http://www.westmarine.com/webapp/wcs...n#.Utm5UpzTkUR

                          "Сериозен лодкар" чак не съм. Е, возим се насам-натам... Аз съм шофьора- влизам, гледам кое какво показва, и ако всичко е в нормите, паля и карам. Не се задълбочавам много защото и да го науча, утре ще е друга лодка с други зареждачки, и пак от начало. Редовно по тия корита бумагите за различните системи са хиляди страници. Кое как точно работи- накои ги знам, някои идея нямам. То и да имаш все тая- така или иначе не ни дават да пипаме за да не прецакаме гаранцията на новото корито.
                          Много лодки имат "галваничен изолатор". Проста машинка /е, поне от вън изглежда проста/ една лампичка, зелена е ОК, като стане червена, не е ОК . Светвала ми е червена при объркан поляритет от кабелите идващи от дока.
                          Извинявам се, но не мога много да помогна по въпроса. Аз я взимам oт Флорида, давам 5 лева на водолaза да ми каже как е цинка долу по дъното, в Панама 5 лева, в Мексико 5 лева и съм се прибрал. Ако яде цинк много, правим снимки на цинка и да му мислят тия тук- аз съм вече на друго корито.
                          От кофти зареждачка съм намирал лодка без винт. Е, поне така каза водолaза. Ние го викнахме да види защо вала се върти а не местим вода. Ами винта останал смо на една гривна около вала. Честито!
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                            Инджиктипляктора е вече на масата за изтезания. Започнаха първите проби.




                            Първи впечатления--требва да се чете. Пробвах с налучкване-не става. В стандартен режим се уцелва лесно.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                              Ами, честито и дано да нямаш повече разправии около акумулаторите! Е, има една приказка - дано, дано, ама...
                              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                              Коментар


                              • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                                Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                                .....Е, има една приказка - дано, дано, ама...
                                Божич, няма да съживявам трупове. Няма да си купувам оловни акумулатори с дупки за проверка на електролита. Няма да десулфатизирам вторични суровини и няма да отварям ателие за залъгване на наивници.
                                При тая ситуация не ми е необходима техника от Втората Световна Война.
                                Вярно, че батерията на електрокара се нуждае от подобна техника но нея я имат в електрокарния сервиз и е ангажимент на склададжията.
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X