Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Що е то акумулатор и с какво се яде?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ми ненормално е да вържеш 2 батерии в паралел при това в явно тотално различно състояние.
    Читавата отива по дяволите заради скапаната. Ако има изобщо читава.
    Това се прави в аварийни ситуации за закърпване на положението ама ти явно си в баш в такава.
    Карай така ама смятам за излишно да казвам, че тоя кърпеж трябва да се оправи при първа възможност.
    Като се почне от алтернаторите та се стигне до проверка на двете баКтерии!
    Враг усраине

    Коментар


    • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

      Аз знам ма като обяснявах май са ме разбрали,че им трябва нов килим и телевизор защото това има ново купено пък батерии и алтернатори на кой му пука.

      Аз за да си нося моите ТИРаджийски кабели с мен,че и да ги ползвам мммммм не е розово положението,но ще издраска още 2 дни.То няма как да сложиш ключа за мотора до тоя за светлините,един размер,модел,марка и цвят и да очакваш,че алтернаторите ще работят.

      Едната батерия е здрава,другата е реотан в момента,гълта 25 ампера.........ма върви и ще върви така до избухване или докато не се запали нещо,след това да си я завие с новия килим ако иска,аз местя мандаринките на друго корито след 2 дни.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        ...

        Нищо не гърми вече три дни,помещението съм му изключил вентилаторите та няма обмен на въздух.

        ...
        Това мястото където е горещото аку ли?
        байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
        Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
        Суперспам - спама на суперите

        Коментар


        • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

          Където са акумулаторите е по-добре да има максимално проветрение, за да не се натрупва водород. В тоя смисъл, ако при батериите има вентилатори, по-добре ги пусни. Ако моторите дърпат въздух от същия отсек - още по-добре.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

            Дърпат моторите или поне единия,сега обмислям къде да му хакна една тесла,че да отворя една друга дупка.

            Блоуьра или вентилатора за смучене само шумеше пък и някой е махнал нормалния морски който е одобрен да смуче и бензинови пари и е сложил един като на селски кенеф който пък и толкова е издържал.

            Карам я кабрио на отворени прозорци,идеята ви я знам,и аз съм пълен с идеи като такова с витамини ма на,само идеи останаха.То пак генератора като оправих да има какво да ги храни.Чакам да изпрьщи и втората батерия,чакайте и вие.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

              Не е хубаво човек да се ядосва около умрели акумулатори. Еле па във Флота.

              Батерията има вътрешно късо съединение и ако гръмне само водородът е добре. Той че гърми от намек - ясно, ама му липсва бризантност. В някой момент може да се стопи сепараторът на батерията и тогава има среща на два електрода. Абе нещо като бомбичка с миниум, ама с около 40кг миниум и сярна киселина за вкус.

              Аз да съм бих вързал двата мотора на по-живата, а другата бих я оставил откачена да мре.

              Коментар


              • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                Хоуми, ти си я закършили бе!
                Ако то се занимава с глупости, спирай в Монтерей, и докато зареждаш накарай Божо да изприпка за един размер 27 акумулатор. Ако не ти се занимава, откачи кабелите от клемите на горещия алтернатор и ги остави закачени на кабелите за подаване на ток- на практика ще бачкат на един акумулатор. Ако двата алтернатора са различни и си вързал акумулаторите заедно, тоя с регулатор нагласен за по висок волтаж ще се чеше по макарите.

                Аз ако съм на тебе я минавам по член 6- изскубвай от горещия и карай на другия. Дреме ти на ...

                И да ти имам проблемите, снощи ми изби охлаждащата помпа на климатика, тя пък даде на късо и отрепа генератора. В 3 сутринта седим в тъмното, шурти водица, аларми пищят а аз се чудя къде колко ток е останал /няколко инвертора заврени на ... в .../ преди да нагазя в солената вода. Щяха да ми светнат мандаринките!

                Ръгай чушки в боба, дреме ти, връзвай с кабелите и си ти!

                Ясене, много си прав! Преди години на една колежка и тресна акумулатора на колата- освен че огъна капака ами и изскуба няколко маркуча на антифриза. Колежката май се беше подмокрила /не проверих, нали съм джентълмен.../
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                  То за това на ИСТИНСКИТЕ коли батерията е в багажника.

                  Хоуми,твь го връзвам на джуфка и до къде издържи. С Божо спим / айде излезе ми име / на горния етаж от 2 дни,аз го бъзикам да си върже и чантата за напускане на кораба за крьчето ма той мисли,че пишки си правя.
                  Някьде много късо има,снощи как си пием пиенето и засмърдя на изгоряло,а тука,а там и на финала зарядното за телефона стопено,едно показва долу и съвсем друго при нас.

                  Чарджьра е Уестмарийн и ми дава F4 грешка,не пищи ли Катапултирай ми е все през сливиците,включва се с един голям бутон на челото на зареждачката,с палец става и в тъмницата та не се и навеждам към батерията.
                  Собственика не различава пълен от празен резервоар та направо му го набождат,карам с тая и му я трьшкам да се бори със стихията,той на мен сечено,аз на него с лихвите.2 часа до дока,връзвам после всичко на куп на едната студена батерия и карам,ако ме нервира още ще му я вържа как аз си знам и ще чакам вой след ден два.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                    Така,разкачих я и стартовите кабели ги вързах за кабелите на батерията.

                    Мотор ляв работи на лява батерия като към нея има зареждачка и кабели които пък са закачени към кабелите за дясната батерия.Десния запали като истински.

                    Проблема - зареждачката продължава да бута 25 ампера в уж здрава батерия,а тия мотори не харчат толкова ампери като работят,а уж трябва да подпират и 2 алтернатора пък и батерията да е долу горе свежа.

                    Да съм споменавал,че между моряк и електричар избирам с 2 ръце втория?
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                      Имаш ли изолатор от стартовите до останалите акумулатори? Защото ако имаш, зареждачката може да е на 14.4 волта, акумулаторите да са на 13.7 волта- акумулаторите си почиват, зареждачката отнася шамарите.
                      25 ампера ми звучи точно като един хладилник, радар, тинтири-минтири в пилотската кабина и1-2 вентилатора.

                      Дреме ти колко бута зареждачката, тя е толкова автоматична че няма как да си думне нещо. Карай!
                      Последно редактирано от NIKSD; 03-10-14, 02:46.
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                        Изолатори,то горкото не си зарежда стартовите батерии ти за изолатор питаш.Имам тоалетна хартия да се обеся,кашон от пералня с филтри,инструменти колко багажник на Корола,зареждачка и нашите яки кабели.И нов килим,яхам го и газ

                        То пак като оправих генератора,да има нещо ток да дава,че се бях зарекъл Хонда 2000 да му връзвам на задника.

                        Нищо няма и работи,стискай палци да не пламне нещо от малкото неща които има пък утре вечер почеши коня,да си я чука в тиквата.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                          Нещо ми се губи. К'ва е тая зареждачка? От къде е захранена?
                          Тия 2 акумулатора са за моторите (стартови), други акумулатори има ли...за ламБи, телевизори, Фентилатори и пр.?

                          Единия акумулатор загрява. : колко волта показва на уред? Ако му е дал на късо регулатора на зареждане, може да е отишъл на 15-17болта. Нормално е да грее. Ако е на 14.2-14.4 значи батерията е поела към вечните ел. полета. В такава ситуация колко повече го държиш на заряд, толко по-зле. Кога клетка е дала на късо, е по-добре да се зарежда акумулатора за няколко часа и да се изключи от заряда и от консумацията

                          Втория не загрява. Колко волта показва. Да не се окаже, че просто не зарежда....

                          Щом имаш кабели от единия аку до другия е добре ако са поне 50 квадрата мед. Колко са дебели отвън не е интересно. Китайските 50 квадрата са 3 пъти по тънки от българските и 12 пъти по леки.
                          Стандартна цигара е почти колко 35 квадрата.( гледай жицата вътре не изолацията)
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                            Трябва да седнем някой ден с тебе да ти разкажа някои истории,аз чак толкова лесно не плувам.Кабелите са за ТИР както казах,Pro Glo зеления модел,2 gauge как им казват.3 коли от дългите мерени и пак стигат да дам ток,с това паля 1600 коня дизели та кабелите не са проблем.

                            има още една банка с батерии,8 броя май,тия са всичко останало като помпи,хладилници и тн.Тока идва от генератор 12 киловата да речем / може и 16 да е,но като се пищисам и не гледам много /а зареждачката е от добрите автоматични 50 амперови.

                            По уреди на таблото ми показват под 13 волта на работещи мотори като няма значение на колко оборота ги карам.Не съм ги мерил и няма да ги меря,аз до гореща батерия не припарвам пък и не е много на зор вече работата,времето се оправи,след 8 часа влизам в Сан Франс. и там мога на един мотор да я карам ако се наложи.Най-важното е,че собственика го игра тЕрикат и аз не смятам да опирам парцала,не гръмне ли да отнесе гардероба ми е все тая.И да спре някой мотор от Хаус банката ще дръпна токове и пак ще го запаля.
                            Последно редактирано от BENZBOSS; 03-10-14, 04:42.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                              13 волта са малко. Значи тоя акумулатор товари. Като имаш хубави кабели е по-добре да го откачиш. Ама само на загасен мотор и зареждало, да няма искри. После ако се наложи, палиш с кабели от другата батерия.
                              Ама щом собственика го играе тАрикат, само премести лееееекинко мандаринките настрана и чакай тия 24 часа. Ако не драскате кибрити, нема да гръмне.
                              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                              Вальо. О888 557Ч7Ч
                              Silverado 1.3 i

                              Коментар


                              • От: Що е то акумулатор и с какво се яде?

                                Откачил съм загорялата,към нейните кабели съм вързал моите,а тях към батерията на другия мотор,а и зареждачката също.В момента 2 мотора ги паля с една батерия,уж 2 алтернатора трябва да я зареждат или поне по-скромния от двата ма съм вързал и зареждачка да няма изненади.Пали като истински и ми остават някакви си 20 часа,а щом пали през моите кабели и не ми се налага да я шибам на стартера директно то значи,че и двете да гръмнат ще запаля все нещо с кабелите и другите 8 батерии.

                                Генератора да е жив и здрав,до пристигане може да съм опекъл и тая батерия.Килимче ново имам обаче,вълшебно,като спре лодката на него разчитат.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X