От: Харчат ли допълнително гориво фаровете и колко?
Човек, ясно е колко е нужната енергия от самото начало.(спор по това няма)
просто таз енергия образно казано, я даваш с първите 5мм като настъпиш газта и тръгнеш, от там нататък със/без 140вт. е все тая.
на място акумулиране на енергия имаш в акумулатора и в маховика(и всичко с маса което се върти), а в движение и 4-те колела. Е тез маховици в движение винаги имат имат едни 140вт. това е"чудото"
Ти си ги заредил при тръгването(73мл са влезли там) и после имаш едно дозареждане максимум около 20мл/час. Когато спреш - пак всичко отначало.
грубо като удариш чертата, избираш дали ще си загрееш гумите със 140вт повече(без фарове) или по-малко(с фарове) при спиране
Затова и теста с дигнатия мост и въртящи гуми ще е важен, нищо че в сравнение с пътя, много по-малко акумулирана енергия която може да се ползва ще има.
просто теста да е винаги на скорост.
Човек, ясно е колко е нужната енергия от самото начало.(спор по това няма)
просто таз енергия образно казано, я даваш с първите 5мм като настъпиш газта и тръгнеш, от там нататък със/без 140вт. е все тая.
на място акумулиране на енергия имаш в акумулатора и в маховика(и всичко с маса което се върти), а в движение и 4-те колела. Е тез маховици в движение винаги имат имат едни 140вт. това е"чудото"
Ти си ги заредил при тръгването(73мл са влезли там) и после имаш едно дозареждане максимум около 20мл/час. Когато спреш - пак всичко отначало.
грубо като удариш чертата, избираш дали ще си загрееш гумите със 140вт повече(без фарове) или по-малко(с фарове) при спиране
Затова и теста с дигнатия мост и въртящи гуми ще е важен, нищо че в сравнение с пътя, много по-малко акумулирана енергия която може да се ползва ще има.
просто теста да е винаги на скорост.
Коментар