Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

    Тоя момък от пловдив е в кемпер форума,отделно фирмата дето ги прави е на 400 метра от мен,ама нали всеки себеуважаващ се Българин има собствено мнение за тея работи,упс го подкарах, работи,тея лидълските превъзхождат другите по много неща и няма място за сравнение,това с допълнителното управление съм го измислил,обаче има допълнително усложнения,зарядното първо трябва да познае какъв е акумулатора, в тоя ред на мисли трябва допълнителното управление да има обратна връзка,и да щрака докъто светне правилния режим,което значи че ако сложиш скапан акумулатор няма и му трябва време да го познае,управлението ще започне да щрака без да тръгне заряда,между другото снощи си купих 4 зимни гуми от друг плодзеленчук на промоция с дот 2014
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

      Макар и извън темата преди 4 години съм ги плащал на 460 lv.
      Снощи дадох 300 лв.
      Прикачени файлове
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

        Ako някой му се занимава и има време, нека да измери с точен уред напреженията и токовете в различните етапи на заряд. Алгоритъмът със сигурност е изчистен и работи.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

          Защо се занимавате с глупости , вижте от къде се храни управлението на лидълското зарядно и му пуснете с един диод и стабилизатор, ако трябва допълнително захранване от изхода към акумулатора .
          Даже няма да искри, ако няма вързан акумулатор .
          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

          Коментар


          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

            Управлението нарочно решава да не зарежда след спиране на тока, не е до захранване.
            Като говорим за работещи схеми - един източник на стабилизирано напрежение свързано с акумулатора през съпротивление няма ли да изпълни функцията предотвратяване дулбок саморазрряд? Не знам колко да е това напрежение, нещо между 12,8 и 13,5 В. Такъв источник се намира лесно, и се прави лесно.

            Коментар


            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

              Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
              Управлението нарочно решава да не зарежда след спиране на тока, не е до захранване.
              Да и Анатолий е написал защо решава така, Допълнителното захранване е , за да не разбира, че тока е спрял .
              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

              Коментар


              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                Макар и извън темата преди 4 години съм ги плащал на 460 lv.
                Снощи дадох 300 лв.
                И преди 4 години, и преди 6 - все същия боклук. Гума, дето на 2 седмици, при сухо време и миниатюрна локва 10 метра преди натискането на спирачката се пързаля все едно не си натиснал спирачка - мерси, ама нЕма нужда, даже и безплатно да ги раздават.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                  Точно тука си много в грешка,с тоя модел карам от както съществува,това е копие на ултрагрип 5 ,особенно на сняг стои отлично.Ако ти подарят, да не ме забравиш
                  Говоря за фриго 2 ,другите наистина не струват.А и наблюденията са ми на над 200 гуми от тоя модел,сравнени с ултрагрип и дунлоп,мишлин,зе тея пари тея са перфектни,и за да не ти звуча безпочвен,свалям летни гуми на два месеца които са в топ 5 на немците.
                  Последно редактирано от Roninn; 20-10-14, 06:31.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    Говоря за фриго 2
                    И аз говоря за същото, от личен опит. Пълен ташак. Не знам на какво са копие, не ме и интересува. Nokian-а, с който карам в момента е на порядък по-добър. На по-тежка кола или такава с ABS може и да са ОК. На Fabia без ABS са тотален боклук на спиране.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      И аз говоря за същото, от личен опит. Пълен ташак. Не знам на какво са копие, не ме и интересува. Nokian-а, с който карам в момента е на порядък по-добър. На по-тежка кола или такава с ABS може и да са ОК. На Fabia без ABS са тотален боклук на спиране.
                      И аз съм със същите. Вярно е, че на мокро са малко зле откъм спиране при блокиране на колелата, но на сняг съм страшно доволен от тях. И на кал съм доволен от тях.
                      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                      Телефон - в профила!

                      Коментар


                      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                        Не беше мокро. Бях минал през малко локве 10 метра преди да ми се наложи да спирам екстремно. Ми, все едно бяха намазани с грес - нулево сцепление. Оригиналните летни на същата марка, от втората година нататък - отново пълен ташак.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                          Като казахте за гумите та се сетих, Бе къФ е проблема когато зареден акумулатор, след спиране на тока, почне да се зарежда от начало. Мине си през Фсички фази на заряд и дойде пак на поддръжка?


                          ПП Аз па имам 6 Инси 285/70/16. Хич ги нема на мокър асвалт. Обаче за кал са страшни.
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                            Няма проблем със зареждането по този начин. Проблем е като не тръгне да зарежда, както прави лидълското зарядно заради някаква изродена идея за безопасност.

                            Коментар


                            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                              По-скоро не е свързано с безопасност, колкото с редукция на разходите по това да помни последният позлван режим!
                              То има зарядни, които работаят точно така - стартират отново целият алгоритъм на заряд в режима, използван за последно.
                              Нищо изродено няма - въпрос на цена.
                              За 30 гроша - толкоз!

                              Враг усраине

                              Коментар


                              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                                Тц.....Чист въпрос на решение.....цялата история се крие в едно реле с номер y3f-ss-112dm
                                При избиране на режим Бавен (мотор) бърз (кола) ниска температура (снежинка) поне така са написани по платката ,цъка релето и започва да зарежда,стига напрежение примерно 14.4 волта и светва зареден,секунди 2-3 след това цъка релето и изключва подаването на напрежение,остава подзаряд,в момента в който падне 220 волта релето цъка пак и отпада подзарядката.Тоест ако намеря управлението на релето на подзарядката и я окъся ,подзарядката ще остане постоянно включена.Само нещо намирам 4 крачета на това реле за сега.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X