От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор
Миналата седмица ме беше обладал нек'ав ентусиазъм и си монтирах 2 волтметърчета в буса. За стартовия акумулатор и за кемперската банка.
Веднага след палене напрежението бавно се качва до 14.3 волта. Подчертавам бавно.
Да ама се наложи да пътувам до Варна. Както си пътувам забелязвам, че на стартовия напрежението 13.8.
Спирам на бензиностанция, ново палене и пак 14.3волта. Пускам да зарежда и задната банка, тока отива над 25А напрежението не мърда 14.3.
След няколко минути( не го засичах, мислех, че някоя маса се е..а.), оп 13.8
За малко да почна ремонт на ел инсталация.
Спринтер 413. Релерегулатор Бош купено в България преди месец-два.
Първоначално публикуван от Esper
Преглед на мнение
Веднага след палене напрежението бавно се качва до 14.3 волта. Подчертавам бавно.
Да ама се наложи да пътувам до Варна. Както си пътувам забелязвам, че на стартовия напрежението 13.8.
Спирам на бензиностанция, ново палене и пак 14.3волта. Пускам да зарежда и задната банка, тока отива над 25А напрежението не мърда 14.3.
След няколко минути( не го засичах, мислех, че някоя маса се е..а.), оп 13.8
За малко да почна ремонт на ел инсталация.
Спринтер 413. Релерегулатор Бош купено в България преди месец-два.
Коментар