Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

    Първоначално публикуван от goiko Преглед на мнение
    Лидълското зарядно ако го закача към акумулатора без да разскачам клемите ще има ли лоши последици за колата?
    То зависи от колата, но за по-нормалните няма проблем.

    При някои коли повишаването на напрежението е знак за някои прибори да се задействат, все едно че двигателят работи. Примерно може да ти светнат дневните светлини или да се включат подгревните свещи на дизела.

    Коментар


    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

      В инструкцията на лидълските е описано коя клема първо да свалиш, после коя клема да е втора,откачай за да ти е спокойно.На голф 3 и на опел кадет съм трепал релерегулаторите в режим десулфатизация
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

        Предвид това че някои колеги в тази тема казаха че нямало нужда от зарядни,понеже почне ли акумулатора да дава фира то той бил за смяна.Днес с пуснат климатик,подгрев на двете огледала,подгрев на предното и задното стъкло,халогени лупи ,радио,аварийни,зарядно за гпс и телефон,след 100 км. преход загасих на паркинга на кауфланд и след 5 мин. не запалих.Това на напълно изправен акумулатор,просто консумацията е повече от колкото може да осигури динамото,особенно според мен тежи подгрева на предно задно стъкло и огледалата.Сега е на зарядното.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
          Предвид това че някои колеги в тази тема казаха че нямало нужда от зарядни...
          Има си нужда и още как,зимата на къси разстояния в градски условия с често палене и гасене,цял ден на фарове...Аз в гаража имам едно правено,едно руско и вече едно от Лидълските Дали хлапето ще светне някоя ламБа в колата без да я видя,или плафона в багажника да светна при товарене...Как беше "оцеляват само най подготвените".Това от Лидъл е готино ,че е компактно и евтино-мятам го в колата и не го мисля.Зимата вериги,сгъваема лопатка,кабели за ток,въже...та и едно задядно
          Последно редактирано от HEMO; 26-10-14, 20:20.

          Коментар


          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
            консумацията е повече от колкото може да осигури динамото
            Ти си провери динамото, ако е така. Съвременните коли (след 1980г) ги оразмеряват така, че в работен режим да има ток за всичо едновременно. От 2000г практически няма кола в която да не стига токът и на празен ход.

            Коментар


            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

              Първоначално публикуван от HEMO Преглед на мнение
              и едно зарядно
              А ток?
              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

              Коментар


              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                Кабелите за ток са хубаво нещо,лошото е че истинските излизат към 70 лв. ако си ги направиш сам с кабел за електрожен.Днес гледах едни за 12 лв. в алати,само щипките са 10 лв. представям си какво има за кабел вътре

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Ти си провери динамото, ако е така. Съвременните коли (след 1980г) ги оразмеряват така, че в работен режим да има ток за всичо едновременно. От 2000г практически няма кола в която да не стига токът и на празен ход.
                Нямам основание да се съмнявам в него,още повече че колата е в гаранция,подгрева ме смачка,по принцип не го ползвам често,само сутрин,според мен не е по малко от 60 Ампера.По 20 ампера за двете стъкла и по 10 ампера за огледалата,остават фаровете ,халогени климатик радио и т.н
                Последно редактирано от Roninn; 26-10-14, 20:37.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                  Кабелите за ток са два вида. С едните може да се пали направо и струват майка си и баща си, защото се състоят главно от бакър.
                  С другите може да се пали с малко търпение, докато живият генератор на едната кола зареди донякъде умрелия акумулатор на другата.

                  Коментар


                  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                    За 12 лева много изолация и малко проводник.
                    Ако за сечения се броеше и изолацията биха влезли в някакви норми...
                    Иначе сега като се замисля последните 2 пъти когато съм имал реаална нужда от рареждане беше точно заради забравни плафони в купето...
                    След всеки от тях се заканвах да поръчам лед ламбета и после ми минава.
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                      И аз имах грижи с недозареждане, но в края на лятото смених алтернатора 50А с 100А , акумулатора от 60 със 100Ач и сега на 800 оборота с всичко пуснато успява и да зарежда .
                      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                      Коментар


                      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                        Краси,ти спомена,на леката кола не е лесно
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                          Е, каква да е толкова разликата?
                          Естествено зависи от конкретният модел но на времето бях монтърал 60А допълнителен алтернатор на запоорожеца.
                          Стоковият му беше май около 20А и не стигаше никак. Е там беше адски гърбаво че основният е в турбината и няма как да бъде заменен с нищо.
                          Правих допълнителна стойка, по-дълъг ремък за да върти и двата агрегата...
                          Та винаги предизвикателството може да е и по-голямо
                          Враг усраине

                          Коментар


                          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                            А е имало много по-лесно решение - един малък вятърен генератор зад турбината...
                            Не чета коментари и не отговарям на такива.

                            И коментаторите...

                            Коментар


                            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                              Хахаха... Ми вятърен генератор, я - като не можех да построя ВЕЦ по обективни причини
                              Враг усраине

                              Коментар


                              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                                Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                                Е, каква да е толкова разликата?

                                Нова е още,гаранционна е,а и динамиката ще се промени.На джипа е друго,там имаш свобода
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X