Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

    Това са му каталожните данни. Т.е. явно това му е вътрешното съпротивление (0.2 милиома)

    Коментар


    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Ето как 2.7 волта стават опасно за живота напрежение.
      Зареден до 2.7 волта има в себе си 10935 джаула енергия. Толкова има в 0.3 милилитра бензин, ако нещо не омазвам сметките зловещо.

      Разбирай - нищо чак толкова драматично няма да се случи. Може и да има някакъв гърмеж, но ще е по-скоро дребен.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

        Добре са ти сметките. Но същата енергия е 3 грама черен барут или 2 грама тротил.

        Коментар


        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

          Тая енергия в колко грама зелен доброджански пипер се съдържа? МОе ли да гръмне чушкопека? ...
          Малко по-по ноучному да попитам, как иде да помогне таз алуминиева консерва ток при зареждане на акумулатора и ще ли гръмне он, аджеба?
          Ако не свършва добре, значи не е свършило!
          0888 315 794
          LZ1UPI
          A1 (Rh+)

          Коментар


          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

            Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
            Тая енергия в колко грама зелен доброджански пипер се съдържа?
            40 калории в 100 грама. Обаче с хранителни калории отказвам да смятам. Винаги се омотавам. Най-осраната мерна единица въобще.

            Акумулатора няма да гръмне. Додето се накани в консервата няма да е останало нищо. Това ако сам той е пълен. Ако празен пък съвсем.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

              С това ще врътне ли стартера, ако са 5 броя и няма акумулатор ?
              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

              Коментар


              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                Ще го врътне спокойно, дават му работен ток примерно 1500А, въпросът е колко време ще го върти. И ако има предварително подгряване, дали ще остане нещо в него за стартера.
                Освен това като се изпразни, става пълно късо за алтернатора, когато започне да се опитва да го зареди.

                Коментар


                • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  Ще го врътне спокойно, дават му работен ток примерно 1500А, въпросът е колко време ще го върти. И ако има предварително подгряване, дали ще остане нещо в него за стартера.
                  Освен това като се изпразни, става пълно късо за алтернатора, когато започне да се опитва да го зареди.
                  Не трябва да е свързан директно към алтернатора, така изобщо не може да го зареди.
                  Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                  Коментар


                  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                    55Ah часов акумулатор има 2 мегаджаула енергия в себе си. Да речем че при палене се ползва 1/20 от това, тоест 100 килоджаула. Едно такова има 10 килоджаула в себе си. 5 ще имат 50 килоджаула, тоест като за половин палене. На кантар са работите, а при дизел с подгряване направо си оставаш на място като пътен знак. Да не забравяме че и като дърпаш от кондензатора му пада напрежението сериозно. А ако сложиш 5 последователно капацитета им ще падне 5 пъти. Демек - палене, ама друг път.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                      кога мина?кога се умъкна тук?бърз си!
                      Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
                      Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
                      Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
                      Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

                      Коментар


                      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                        Алтернатор от късо не се бои.

                        За връткането на стартер трябват примерно 300А при около 10 волта (това за дизел, за бензините е 100-150). 6 такива кондензатора последователно ще са 500Ф на 16 волта.

                        Зареждаме го до 15 волта, свързваме стартера, потичат 250 ампера - напрежението ще спада с 1 волт на всеки 2 секунди. Докато спадне до 10 волта ще имаме 10 секунди в които кондензаторът е работил по-добре от акумулатора. За 10 секунди все трябва да е запалил. Даже половината от това може да отиде за подгряване.

                        Коментар


                        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                          Тия кондензаторчета са толкова корави, че когато събират акумулаторен пакет с подобни, изводите директно ги заваряват към масивни алуминиеви плочи.

                          Преди време в нашата преса изтече новина, че пускат в пробна експлоатация автобуси на електричество (вероятно трябва да се наричат електробуси) които се зареждат на двете крайни спирки, а през останалото време карат на мускули... Зарядът ставаше за някакво доста кратко време. Та, мускулите им били акумулаторни пакети с подобни играчки...
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            55Ah часов акумулатор има 2 мегаджаула енергия в себе си. Да речем че при палене се ползва 1/20 от това, тоест 100 килоджаула. Едно такова има 10 килоджаула в себе си. 5 ще имат 50 килоджаула, тоест като за половин палене. На кантар са работите, а при дизел с подгряване направо си оставаш на място като пътен знак. Да не забравяме че и като дърпаш от кондензатора му пада напрежението сериозно. А ако сложиш 5 последователно капацитета им ще падне 5 пъти. Демек - палене, ама друг път.
                            Бе то може и успоредно да се понавържат......

                            А каква е разликата на кондензатора и акумулатора?
                            Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                            Коментар


                            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                              Първоначално публикуван от agogov Преглед на мнение
                              А каква е разликата на кондензатора и акумулатора?
                              Акумулаторът съхранява енергия чрез промяна на химически връзки, суперкондензаторите - в изкривяването им до някаква степен. Съответно акумулаторите съдържат много повече ток и работят на някакво определено напрежение, но не могат да го отдават бързо. Кондензаторите работят от някакво напрежение чак до нулата и могат да отдават всичката си енергия за малки части от секундата.

                              Успоредно, последователно - една кондензаторна клетка можеш да я заредиш до около 3 волта преди да почнат проблемите.

                              Коментар


                              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                                Много грубо сравнявам акумулатора с туба за енергия, а кондензатора с кофа.

                                Относно капацитета на двете, то и акумулаторната клетка има ограничения по напрежение, та затова допускам, че и за кондензатора ще се намери начин да се събира напрежението. Едно моментно хрумване е да се празнят много бързо един след друг и да сложим там някаква бобина...

                                Относно използването за палене на двигател с енергия от кондензатор - много ток, ниско напрежение за кратко, може да се използва завъртане на нещо като маховик например, грубо казано като с пиро-патрон.
                                Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X