Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

    При мен с просто зарядно от комунизма акумулатора е зареден, като стигне към 17 в .
    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

    Коментар


    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

      Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
      При мен с просто зарядно от комунизма акумулатора е зареден, като стигне към 17 в .
      Това е жестоко към акумулатора.

      Отделно че доста акумулатори просто не могат да стигнат 17 волта. Примерно тягови с течен електролит.

      Коментар


      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

        Според мен обикновен оловен акумулатор е зареден при достигане на около 2.6-2.7 волта на клетка. Имам две зарядни, едното е ограничено на 14.6 волта, а другото на 15.7-16 волта ами с второто се зарежда по-добре акумолатора, личи по въртенето на стартера и впоследствие по дълго държи напрежението при не каране на автомобила дълго време.

        Коментар


        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

          Или волтметъра не е ОК, или акумулаторите ти кипят при такова напрежение....
          Средно положение няма - физикохимичните процеси не можеш да ги промениш...
          Зарядно съм ползвал досега само три пъти и то заради човешка грешка - единия път на колата на зет ми - оказа се, че при напълно изключен автомобил остава под напрежение отоплението на задното стъкло. Втория - жената забравила фаровете на стария и автомобил (който си изключва сам фаровете ако не решиш след като си изгасил автомобила принудително да ги пуснеш . И третия път - след неуспешен опит да отворя багажника на колата заради замръзналия капак и натрупан сняг - като се върнах след 2 седмици снега се бе стопил, и багажника се е самоотворил, засветвайки лампата вътре ...
          Когато автомобила е ОК практически няма нужда от зареждане акумулатора (не само добро зареждане, но и лесно стартиране на ДВГ)...
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

            Аз съм твърдо за 15 волта.
            За разлика от колегата редовно зареждам на колата, мотора, джипа и парното акумулаторите. Всичките акумулатори след наблюдения съм забелязал че критичната им граница (за мен ) е около 15 волта.
            Като измерването го правя веднага след спиране на зарядното.
            Даже ако има вариант бих направил на джипката регулатора да пуска 15 вместо 14,3.
            Sent from my Nokia s fenerche

            Коментар


            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

              Tо май в химията и електрониката отдавна има две течения.В конкретното им приложение(предмета на темата), едното почва да мутира частично и се доближава до другото. Напрежението на заряд се увеличава, на стендбай- пада, температурната компенсация и тя си е различна.
              А тези простотии се правят от името на всички ни.
              Даника
              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

              Коментар


              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                В началото държи 15в, чак при 16 изплува зеленото топче иначе няма изплуване. Може да си го карам със седмици на колата , но изтощен ли е веднъж си иска зарядното, за да светне .
                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                Коментар


                • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                  Аз пък се чудя дали да правя зарядно за 24V или да зареждам поотделно двата. Повече клоня към две зарядни на 12.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                    Ти първо махни нещата от средната точка.

                    Коментар


                    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                      Махнал съм ги и съм сложил два нови еднакви акумулатора. Освен радиото, на средната точка беше свързана и.. лебедката. Оказа се, че тези и много други убавини по колата са направени в сервиз, който кой знае защо минава за авторитет тук.. Интересното е, че хората му плащат и даже не го бият...
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Аз пък се чудя дали да правя зарядно за 24V или да зареждам поотделно двата. Повече клоня към две зарядни на 12.
                        Точно това правя в момента
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                          Задължително 12в. щото не може още по-добро, т.е. да се зареждат една по една 2-волтовите клетки.
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                            Поддържам едни системи които са 24 волтови и имат два последователно вързани акумулатора по 12 волта,винаги на единия акумулатор напрежението е по ниско от на другия и съответно единия заминава средно от 50 до 70% по кратко време от живота на другия !

                            Интересното е че този с по високото напрежение вместо 13.7 волта има примерно 14.5 а другия 12.9 волта,този с презареждането си кара колкото стандартно се иска от него !
                            Акумулаторите са предвидени за непрекъснат заряд и се различават от автомобилните!
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                              Поддържам едни системи които са 24 волтови и имат два последователно вързани акумулатора по 12 волта,винаги на единия акумулатор напрежението е по ниско от на другия и съответно единия заминава средно от 50 до 70% по кратко време от живота на другия !

                              Интересното е че този с по високото напрежение вместо 13.7 волта има примерно 14.5 а другия 12.9 волта,този с презареждането си кара колкото стандартно се иска от него !
                              Акумулаторите са предвидени за непрекъснат заряд и се различават от автомобилните!
                              Когато съм се натрисал на такива проблеми, винаги е било заради небалансирани предварително батерии или недостатъчно еднакви батерии. Решението се нарича изравняващ заряд и решава проблемите с разликите между клетките в рамките на една батерия. По същество това е упорит презаряд с 20-60% излишък по капацитет и затова се прави рядко. Но при големи батерии е неизбежно.

                              Коментар


                              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Когато съм се натрисал на такива проблеми, винаги е било заради небалансирани предварително батерии или недостатъчно еднакви батерии. Решението се нарича изравняващ заряд и решава проблемите с разликите между клетките в рамките на една батерия. По същество това е упорит презаряд с 20-60% излишък по капацитет и затова се прави рядко. Но при големи батерии е неизбежно.
                                Да, и при електрокарите беше нещо подобно.
                                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                                Из "Златния телец"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X