Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

    220,що?

    Преди това беше стандартна крушка. Просто често гореше.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      ...
      ...ама, хората искат ограничеие по ток и напрежение, че да могат и камионския акумулатор, както и тоя на мотопеда да зареждат. Искат спиране след време, искат поддържащ заряд, защити от обратно включване, защити от късо, да си помни до къде е стигнало, и прочие истории, и ги искат с право.

      Иначе всичките да си карахме минималистичните зазки и москвичи от едно време, дето спират когато си искат, 120 километра в час е "първа светлинна" за тях, ако въобще я вдигнат, климатика се споменава само в научнофантастичните книги, ама пък можем да си вържем всичко по тях с тел, и някак да се докопаме до заветната квартира на морето, с една обща баня и тоалетна за 20 човека.
      Mного цветисто написано, изникнаха ми спомени от морето от детските години - баш така си беше!
      Иначе тия изброените горе - който ги иска си купува ново с процесор. Понеже тука няма изобилие от мераклии да пишат софт за това - гоним златната среда. Ако не беше тоя хардуерния бакъп - щях да понапиша нещичко, и за по-просто нещо програмирах. Ама това прави проблем за 200 лева ако бъгне софта, и аз съм дотук.

      Коментар


      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

        Гледах в един електросервиз,едно блекендекер май или може и да греша,с процесор и вентилатор,тежеше не повече от 500 грама,жълто,Собственика много го похвали...зарежда мери и пак дозарежда,от време на време развърта вентилатора...Човека каза че повече от 14.7 волта не качва .....и загубих интерес към него !

        Та не съм виждал да се продават подобни интелигентни !
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

          Основното нещо е като си куваме акумулатор е той да е тежък.
          Ако тежи - бива, ако не... каквото и зарядно да му сложиш.. ще работи известно време.
          Юпи, зарядните на mean well са повече от прилични. Аз имам едно комбинирано, 2.4А с изход за акумулатор. Ако спре 220V, пуска от него. Ако е паднал го зарежда.
          На етикета пише 2.4А но видях и 3.5 ток към акумулатора при заряд. Регулира се и е доста удобно.. за разни разработки... абе супер полезно е.
          Проблема е че вносителите им малко не знаят къде се намират, ама да не избиваме в комерс
          LZ(единица) Лима Жоро Жоро
          2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

          Коментар


          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            220,що?

            Преди това беше стандартна крушка. Просто често гореше.
            Ако асансьора е 83 година модел ,то той има 36 волта осветление и 52 волта управление !220 волта няма никъде по кабината !Стандарт,компромиси никакви !Новите не са така !
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              Ако асансьора е 83 година модел ,то той има 36 волта осветление и 52 волта управление !220 волта няма никъде по кабината !Стандарт,компромиси никакви !Новите не са така !
              Какво има по кабината ела да го кажеш на мултицета ми. Поне от 20 години тоя асансьор е с 220 волтово осветление. Обикновено с 25 ватови крушки. Същите се ползваха на домашната нощна лампа за контактно фотографско копиране. От 5-6 години е с луминесцентна пура. В началото тялото беше от още по-евтините, и след изгарянето на първата пура електрониката сдаде. После се сложи това, и от тогава само веднъж съм сменял пура, и толкоз.

              ПП: Блока е 82 година модел. Асансьора ще да е от по-рано.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                Ама това прави проблем за 200 лева ако бъгне софта, и аз съм дотук.
                Е нали това ти казвам - има начин, даже начини, да не прави проблем като бъгне софта. Чисто хардуерно аналогово решение. Просто иска малко мислене по схемотехниката. И впрочем, софтуера се "бъгва" точно когато схемотехниката не е измислена като хората, или е ползван микроконтролер с 5 стотинки по-евтин от правилния.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                  Досега не съм срещал такъв !А бъди сигурен че съм си имал земане даване с доста !С мултицета ти не искам да споря,просто провери за да си сигурен !Имам изработена изпитана методика от 52 волта да захранва всякаква електроника и автоматика по тях,досега не съм срещал стар модел да има 220В,би било добре да е така !Осветлението върви по лентовия директно от траф променливо ,около 5-6 амперов около 200 Ватов ,не е невъзможно някой да го е пуснал директно,макар че за тези модели не са така !
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    Досега не съм срещал такъв !А бъди сигурен че съм си имал земане даване с доста !С мултицета ти не искам да споря,просто провери за да си сигурен !Имам изработена изпитана методика от 52 волта да захранва всякаква електроника и автоматика по тях,досега не съм срещал стар модел да има 220В,би било добре да е така !Осветлението върви по лентовия директно от траф променливо ,около 5-6 амперов около 200 Ватов ,не е невъзможно някой да го е пуснал директно,макар че за тези модели не са така !
                    Проверявал съм бе човек. 220 е. И е 220 от 20 години поне. 25 ватовите крушки, които слагаха в нашия вход ставаха чудесно за контактно фотографско копиране. А се случваше в магазина да няма. Познай откъде си набавях, слагайки 40 ватови, каквито имаше в изобилие.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                      27 год. с две х100 последователно на 220,на другия една от 150 през диод-така са си от нови.
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                        Не е точно автотрансформатор,но не е и реостат,схемата му трябва да е нещо такова:

                        Правилната схема е тази:

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41341506.jpg
Прегледи:1
Размер:63.5 КБ
ID:5453673

                        Първоначално публикуван от metalsmith Преглед на мнение
                        днес си купих нов ампермер ,но малко по-голям до 40 амп
                        Ако не сте сменили токовия шунт, няма да отчитате правилно зарядния ток. Конкретно в случая, реалния ток ще бъде 75% от отчетения.

                        Коментар


                        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                          Идеята е същата,само не мога да вдяна за чий са сложили два изправитела,като може да работи само със един,че и за 24v се свързват последователно!?
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                            Идеята е същата,само не мога да вдяна за чий са сложили два изправитела,като може да работи само със един,че и за 24v се свързват последователно!?
                            Щото диодите им толкова си могат. Виж за какви напрежения са.

                            А вече защо схемата за превключване на 12/24 е толкова сложна, нямам обяснение.

                            Коментар


                            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                              Как да стане по-просто, бре?!
                              На 12 са успоредно за 30А.
                              На 24 - последователно, но сааамо 15А.
                              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                              Коментар


                              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                                По-сериозен грец,и дебела жица на трафа и превключване на вторичната кеф ти 12,кеф ти 24v.
                                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X