Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

    Ако е за втора кола непременно S. Градското ми е почти винаги палене 10 минути работа на място 2-3 км ход изгасяне. След това ако е изстинала през зимата пак се повтаря същото. В повечето случаи ако ще стоя 10-20 минути и после пак трябва да тръгна не я гася въобще, дизела при работа на място си е дизел. 140ката при такива къси разстояния ще ми грабе с шепите от джоба сигурен съм. 124 2.5 ако излезе някоя с климатик и разни оригинални гъдели ще съм доволен, може и до немско да се разходя според джоба.
    От дядо ми знам, че волга газ-24 много върви в дълбок сняг а жигули и лада не вървят в дълбок сняг. Волга не съм карал ама жигули съм карал и то е лекичко и наистина не върви в снега. Ако мерцедеса отзад е тежък и с хубави гуми би трябвало да върви в снега.
    Не вярвам на жени и спирачки !

    Коментар


    • #77
      От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      поне го има писано ти стрелям линковете директно.Копирай си ги,че може да го сметнат за реклама и да ги бастисат.


      http://www.mercedes-bulgaria.com/e-k...1985-1996.html


      http://www.mercedes-bulgaria.com/e-k...-na-staro.html


      и сьм съм сериозен за 140 с дизела в него,седни в една,врътни едно кръгче,а аз ще се почесваме щото ще ме сърби задника после.Аз минах през малките та знам какво е.
      Благодаря Бенц! Аз съм фен на едни шведки , дето скоро пак се появиха на пазара, но искам и това да пробвам и да преценя...
      Все пак съм в Швабия, на 100 км от завода и ако наблизо тука нема читави - не знам къде ще има...
      Не знам още - дали ще е 140 или 124 или нещо друго - времето ще покаже.

      Коментар


      • #78
        От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

        Зимата в сняг го забрави или поне ако го сравняваш с нещо вьрвящо в снега,Волгата не я знам колко тежи,но коне няма,това е 2.5 тона натоварено с около поне 200 коня и автоматик,става за паметник зимата ако говорим за зима.С 3 бордюра в багажника,таралежи и мръсна газ на втора може и да драска ма ще си звездата на квартала


        Ivied -какво се моташ още в тая Швабия?Ако не те събарят данъци и такси / че се доближава до ретрото вече / спокойно пробвай една от тия,вярвай ми.Ако няма сняг и натискаш на магистрала и нормални пътища и го караш нормално си заслужава мангизите ако говорим за кола по която можеш да си играеш от време на време.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #79
          От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          Ivied -какво се моташ още в тая Швабия?Ако не те събарят данъци и такси / че се доближава до ретрото вече / спокойно пробвай една от тия,вярвай ми.Ако няма сняг и натискаш на магистрала и нормални пътища и го караш нормално си заслужава мангизите ако говорим за кола по която можеш да си играеш от време на време.
          с две леви ръце съм и не обичам да бърникам, имам приятел майстор, ама в БГ...
          при старите това ме спира - тук Мерцовете са на почит и като цени в сервизите...
          - първоначалната сума за покупка ще ми се види слънце, ако трябва да вляза в сервиз за нещо по сериозно
          да не говорим за 2 влизания - колата ще я карам тук,
          нали знаеш, обратното на БГ - не цената, а труда тук е...
          иначе оригинални части има бол, ама трябва да ги замъкна до БГ ли?
          остава варианта за кола от човек, когото познавам или на когото имам доверие,
          т.е. сериозно и навременно си я поддържал, такива са възрастните собственици по принцип -
          има и ще потърся...
          За това чета и ми е интересна темата,
          иначе колите, които съм карал,
          по-разбирам и за които мога да преценя по-лесно са споменатите вече "шведки"...
          иначе и за full каското, таксите и данъците си прав - за 1-2-3 години плащаш колкото и за колата...
          Последно редактирано от ivied; 18-12-13, 00:57. Причина: каското

          Коментар


          • #80
            От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

            Ааааа така не става,едно огледало му е 700 кинта,фара 800,а помпа за заключването 1000.Едното има 3 винта и 2 букси,фара е на 5 болта и 3 букси,а помпата и винтове няма.

            Няма да ти се получи това със сервизите,а части има колко искаш,аз по интернет пазарувам части и 4-5 коли гледам.

            С такова в сервиз не се влиза,че може удьр да получи човек и да не излезе от там жив.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #81
              От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

              е за 2-3 болта ще се справя, ама то това, не е проблема, точно фара, огледалото, мигача или заключването
              ще са наред при покупката... ама ако трябва да се повдига или отваря нещо по него...
              от тая гледна точка 124-ките, ако са гледани и пазени и на сравнително малко км.
              не са ли за предпочитане? а, и ако не мога да се справя, лесно ще се продаде - пазар за тях винаги има -
              някой беше споменал тука за тях: "инвестиция"... обичам класиката и сериозно се замислях...

              Коментар


              • #82
                От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

                Дизела под капака и на едната и на другата са почти еднакви,но капака не е.Питай ме дали искам да съм под капака на 124 или под тоя на 140 и при коя има повече място и се работи по-лесно.

                Какви са разликите на едната и на другата?Говорим за неща които се трошат и как се поправят.Е може да не ти бачка ваки много затваряне на 140 ма тя 124ката пък съвсем го няма,шанс да проработи няма и няма какво да поправяш.Затварят му се вратите и без вакум и без шутове.Частите са им скъпи и ремонтите ненормално скъпи ако ходиш в дилъра,самата кола ако ме питаш мен е по-приятна за работа от 124,по-голяма е и има повече място за ровене,а защо на 124 ще ти вземат 50 кинта за работа при смяна на амортисьор,а на 140 ще те драснат 150 не знам,аз ги свалям с ключа за гуми и хич не ми дреме,че някой в дилъра искал 500 кинта за 4 гайки.

                Порови и виж колко харчи 300 дизел в 124 и колко харчи 300 дизел в 140,а сега виж 140 ката след 97 с 5 скоростната кутия и не търси 124ки,че има едни бели лястовици 96та,а 140 го правят и 98ма.Седни после в една,качи я на магистралата,плясна и 120 и после пак си говорим кое е дизела и защо АЗ поне бих избрал по-голямата.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #83
                  От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

                  Първоначално публикуван от kompresor Преглед на мнение
                  Ако е за втора кола непременно S. Градското ми е почти винаги палене 10 минути работа на място 2-3 км ход изгасяне. След това ако е изстинала през зимата пак се повтаря същото. В повечето случаи ако ще стоя 10-20 минути и после пак трябва да тръгна не я гася въобще, дизела при работа на място си е дизел. 140ката при такива къси разстояния ще ми грабе с шепите от джоба сигурен съм. 124 2.5 ако излезе някоя с климатик и разни оригинални гъдели ще съм доволен, може и до немско да се разходя според джоба.
                  От дядо ми знам, че волга газ-24 много върви в дълбок сняг а жигули и лада не вървят в дълбок сняг. Волга не съм карал ама жигули съм карал и то е лекичко и наистина не върви в снега. Ако мерцедеса отзад е тежък и с хубави гуми би трябвало да върви в снега.
                  Имал съм 2 лади, сега имам 124 - ми с ладата съм ходил зимата къде ли не, ама с тоя труп не смея да влезя в по-забутана улица. Иначе всичко си му е ОК, но не е кола за голям сняг. Аз като дам газ и пълня оборотомера на сняг , ако е на завой повлича задницата, ако преминаваш препятствие боксува и не мърда, даже не можеш да го залюлееш, не е като да не съм карал доста коли зимата - при нас изобилие на сняг не липсва. Иначе имам Поло - с летни гуми качвам всякакви баири, Мерцедеса и на мокро ще се замисли на някои. Иначе ако има блокаж нещата според мен ще са малко, но не много по-добре. Аз не знам защо моята модификация не съм я срещал с блокаж, предполагам с по-големия мотор няма да е здравословно в някои ситуации.
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар


                  • #84
                    От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

                    И аз с пример -единствената ни 124ка в момента е с 215 гуми,малкия шестак 140 идва с 225,по-големите мотори или по-новите години идват с 235.Разликата си проличава зимата - валяците не работят,но физиката си е физика,половин тон почти съм по-тежък от 124 или 10 торби цимент.Ако 124ката с която сравняваме е 150 коня ръчка може да върви,но ако е над 200 коня автомат ммммм блокажи/млокажи и чакаш есента,а смятай какво става с половин тон повече и още 50-100 коня над тия 200..........мъка муканино,не е за тая работа това нещо.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #85
                      От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

                      Не е проблема в конете и автомата Босе. Голям торк в ниските и автомат си е супер за сняг-не му даваш гас, а просто леко отпускаш спирачката и то си тръгва. Тръгва, ама при нормална кола с предно предаване. При Мерцедеса имаш тежка кола(кютука отпред тежи яко) и задно предаване. На магистрала лятото е супер, но като вземе да хлъзга и става мазало. И гумите си много важни. Абе знаеш ги добре тия неща, ама те хапе Мерцедесовото куче... Като искаш да караш Мерцедес зимата просто си взимаш правилния за тия условия и готово(не знам кой е той, ама все трябва да се намира някой). 124/140-ката ги караш през останалото време.

                      Миналата неделя ходих до една морга да си търся части за един малък проект, и видях един 300Д от края на 80-те. Бяха му взели двигателя и коша се виждаше изцяло. Доплака ми се-такова добро състояние. Здраво, масивно, тежко и почти вечно.
                      Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                      Lexus LS430

                      Коментар


                      • #86
                        От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

                        Опел Омега съм катерил в Драгалевци с месеци зимата,е половината време си го влачех с Патрула,че маматситрака,а беше 2.0 и ръчка с голяма газова да тежи в багажника.

                        На 200 коня и над 2 тона и горница автоматик му пускаш спирачката и верно,че му се въртят гумите ма не тръгва,за пускане на шус да не говорим.Аз съм твърдо против тия в истинска зима,не говорим за 3 пръста сняг на равното,а за педя и половина из баира,седиш и чакаш Патрула да се нагази пред тебе и тогава ти идва силата.

                        Края на 80те а?Смятай 140ка в края на 90 на какво може да прилича за 50% повечко пари.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #87
                          От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Ей не ми вярвате значи
                          Вярваме ти, Босе, ама събираме пари;-) Пък да видим за какво ще стигнат-за 124-а или за 140-а. После ще му мислим как да вкраме Мерца в гаража:-)
                          Последно редактирано от zlost; 19-12-13, 06:49.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

                            Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                            Имал съм 2 лади, сега имам 124 - ми с ладата съм ходил зимата къде ли не, ама с тоя труп не смея да влезя в по-забутана улица. Иначе всичко си му е ОК, но не е кола за голям сняг. Аз като дам газ и пълня оборотомера на сняг , ако е на завой повлича задницата, ако преминаваш препятствие боксува и не мърда, даже не можеш да го залюлееш, не е като да не съм карал доста коли зимата - при нас изобилие на сняг не липсва. Иначе имам Поло - с летни гуми качвам всякакви баири, Мерцедеса и на мокро ще се замисли на някои. Иначе ако има блокаж нещата според мен ще са малко, но не много по-добре. Аз не знам защо моята модификация не съм я срещал с блокаж, предполагам с по-големия мотор няма да е здравословно в някои ситуации.
                            Вземи 4 еднакви нови зимни гуми и ще видиш как е. Като купих 124-ката купих и 4 зимни гуми Ykohama . 2 зими не съм имал абсолютно никакви проблеми. Тънък момент според мен е подаването на газта ...
                            Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                            Бахти, как се изказах...

                            Коментар


                            • #89
                              От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

                              Тънкия момент е ясен, ама все трябва да дадеш газ. Моите гуми са старички, с тях го купих, но имат още живот. Пък и като падне голям сняг е много нисък и опира катализатора навсякъде, пък и бронята е ниска, и карам другата кошница. Може би трябва да сложа подложки на задните пружини, че и 85 л. газова бутилка си возя, но не ми изглежда увиснал...абе засега така ще е.
                              Ford Maverick II 2.3 XLT
                              Ford Mondeo MK5

                              Коментар


                              • #90
                                От: Помогнете ми при избирането на дизелов бенц w124

                                Малко отклонение от темата, ако ми позволите. На четиривратото купе на очиларката w210 много ми допадна динамиката вървежа и разхода на 2.2 комънрейл мотора. И на заледен път нарочно накарах момчето да го `напъне` на завои със повечко газ и рязко завиване, включва се системата и много трудно се завърта машината на пътя. Извънградско със поддържане 100-120 на 150 километра пътуване му даде разход 5.8. Не съм пипвал комънрейл. Какви са му `кахърите` на тоя двигател ? Дюзите `не обичали` всякаква нафта съм чувал. Помпата проблемна ли е ? Какви турбини слагат на тези двигатели ? Казвали са ми че чип на този двигател го прави 180 коня но това до краен предел ли се натоварва турбината ?
                                Не вярвам на жени и спирачки !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X