Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

    някой има ли мнение за автоматик на паджеро 3.5 24кл. за хард каране става ли
    OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
    www.offroadprimorsko.com
    0899883765

    Коментар


    • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

      Не, не става. За да може един автоматик да се използва за състезателно каране се искат много промени. За този автоматик поне на мен не ми е известно някой някъде да произвежда необходимите тунинг части, турбини и прочие... В тази връзка от популярните автомобили или Тойота 80 или Патрул..., или къстъм решения от САЩ...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • До: Re: Ръчни скорости срещу Автоматик за офроуд (Предимства и недостатъци)

        Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
        Аз съм писал за нещата които на мен не ми харесват за спортно каране при нормалните автомати Практиката показва че няма нормално каране извън пътя На последното излизане на което бях беше курса за ориентиране на вид невинна разходка в гората Една счупена лебедка. Ударена кола в дърво на заден ход и цицини по главата на навигатора Обръщане на автомобил каран от един от най добрите карачи в шампионата на доста кофти място Отделно някои от колите не можаха да покрият и половината маршрут Може би ако човек е тръгнал по работа или е много много далече от дома си може да се говори за нормално каране извън пътя

        Някой от нещата дето съм написал за АВ важът и при по нормални предвижвания

        Не казвам че АВ не е приятно за каране Почти всеки ден карам такъв вид превозно средство по цял ден Но когато човек отива в гората да кара автомобила си за кеф АВ е допълнително бреме

        За отделянето на радиатора съм имал повече предвид като и допълнително монтиране на втори такъв При задръстване на водния радиатор в долната част от трева кал клонки Не е задължително да прегрее двигателя При всички полужения обаче на АВ му се спича мозака Маслото също бързо променя качествата си Които му се кара АВ извън пътя или бързо дълго време в горещи дни както и за теглене задължително да сложи още един радиатор Това не е скъпо баипаса се прави лесно и бързо и определено удължава живота на частите

        За това че маслото не може да се стече в едната част на картера също е вярно Последния Вранглер АВ обаче които го правихме като допълнителна екстра се предлага по-дълбок картер и друг филтър целта е да има допълнително към един литър масло

        Вярно е и това за студения старт Проверяваите моделите които имат термостат на кутията дали работи или направо го сменете Имал съм случаи когато тази гад запича затворена не пуска маслото към радиатора и изпържва цялата карантия

        Има модели коли при които когато е силно задръстен въздушният филтър поради недостиг на въздух към мотора не превключват на наи горна предавка При някои случаи кутията започва да работи често в режим полу- смяна горна долна и това я тормози

        Малко хора при смяна на масло промиват качествено цялата АВ При смяна на масло особено при по големи кутии се задържа много голямо количество от старото масло Не слагаите други масла освен предписаните от завода производител колкото и да ви уверяват че са същите или по добри Още един магнит в картера не е зле Както и изведен манометър за налягане Преглеждаите и обслужваите кутията само при едни и същи разбирачи Назначете счетоводител и адвокат Първият да подрежда фактури и гаранции за извършвани ремонти Вторият да се разправя с механиците убеждавайки ги че колата я кара само дядо ви

        Малко негърче в коша на колата трябва навреме да ви информира за оставащите километри преди смяна на масло и филтър

        Сменяите накладките по средата на феродото Не се знае кога ще ви се обади оная русата от Бургас и от бързане ще пристигнете с надрани дискове Хубавото е че имате оправдание пред жена ви нека пробва да се прибере тя от Бургас без спирачки за по малко от една седмица

        Теглене и превключване на скоростите по книжка Ако няма такава към автомобила значи скоро ще станете професор по ремонт на автоматици Издирете телефоните на всички платформи в БГкоито могат да качат вашия голям СУВ или пикап Не забравяите да им пращате поздравителни картички за всеки празник ........скоро ще се видите наживо Като се срешнете кажете че пикапа е на чичо ви и сте го взел за малко без тои да знае ...тя па ква стана

        Теглете с друг автомобил автоматика само на нулева на раздатката При липса на такава и нужда от дълго теглене демонтирайте кардана Свикваите с такова придвижване щото има да чакате поне месец резервни части а така хем имате ескорт хем мотора не харчи бензин

        В никакъв случаи не караите мотор с куплиран АВ с вода в радиатора
        при някакви проблеми със запалване много трудно се изкарва водата от системата Понягога докато се чакат части зимата идва много бързо ДОРИ ПРИ НАИ МАЛКИ ПРОБЛЕМИ СЪС СТАРТЕРА ги отстранете незабавно Проверяваите нивото на маслото и неговия цвят и мирис в мраз и пек трезвен и пиян преди сватба и погребение
        Ако автомобилът е стоял продължително време без да е каран оставете го да работи 15/20минути на място Ако е стоял 7/8 месеца сменете маслото с ново
        Дизел автоматик е най неприятната комбинация за БГ

        Автоматика е такъв когато мотора почва минимум от 200кс
        След третия ви автомобил автоматик с учудване ще разберете колко нови имена на части сте научил и че има извънземни разработки на детаили и механизми и тук на земята Внимание...когато си говорите с някои разбирач има опасност ваши приятели да ви помислят за ино-планетяни
        Гадната миризма на изпаряващо се масло премесено с метал при продължително юркане по магистралата не е от вашият автоматик така миришат парите които трябва да сте скатали за ремонт........а после парите не миришели ...

        И мамицата му продаите автоматика и си купете ръгачка
        EВАЛА!!! Аз не съм карал автоматик, в момента си търся джипка и се радвам че правилно постъпвам - като видя в обявата "автоматик" я прескачам без да гледам друго! Човек като мен дето не разбира чете и се ориентира в противоречиви мнения.

        Коментар


        • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

          Първоначално публикуван от peterbg1 Преглед на мнение
          Може.На неутрална "N" колата си върви по инерция.
          Да може,но има една подробност.Мотора трябва да работи за да може,да работи помпата на скоростната кутия.В Америка доста от моторните каравани дърпат коли автоматици,но те са снабдени със хидравлични помпи да подържат налягането на автоматика.

          Коментар


          • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

            Здравейте колеги. Интересен спор. Несъмнено автоматика е по-удобен за градско каране, явно в екстремно натоварване в цивилното си изпълнение не е пригоден. Още от 90-те съм чел и съм се чудил как Ейбриамс с мощност 1500 кс. се задвижва от автоматик? Понеже виждам има хора, които явно и ремонтират автоматици ето една схема на тази кутия
            http://www.tpub.com/content/misc_man...-301-40131.htm
            Какво и е толкова по- различното? Не видях данни за реалния и живот, явно е малка тайна В официалните статистики за повреди при използването на тази машина не е упоменат отказ на кутия. Споменато е, че при махане ограничението на мотора могат да се счупят колела.
            http://bg.wikipedia.org/wiki/М1_Ейбрамс
            Ето я и самата статия. Малко е извън темата въпроса ми, но винаги съм се чудил как устискват тези кутии в такива тежки и мощни машини? Ясно, е че за тъмнокожите войници е трудно да сменят с ръчни, но от техническа гледна точка е интересно как е решено това чудо?
            От горните мнения стана ясно, че поне в армията си спазват сервизните интервали. Както и че редовите американци и канадци не. Но пък ръчните скорости за тях са трудни. От доста години висейки в софийските задръствания и аз си мечтая за автоматик. Но на малолитражките или не е хидротрансформаторен или пък са умряли предпродажбено. Явно и при джиповете се слага какво ли не. Наистина ще е добре да направите класация на надеждни кутии и на такива, които да се избягват. Това ще улесни хора, които не са се сблъсквали реално с тях. Избора на автомат или ръчни скорости- доста е субективно и зависи от много неща.

            Коментар


            • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

              За Софииските задръствания е ЯСНО, днес "Гениите" отново бяха затворили надлеза на Симеоновско Шосе и аз си "отлежах" 40 минути от Младост до Драгалевци и понеже Спортният меган е по-бърз на първа от другите ми се Схвана кракът на съединителят - Псувах и се надявах само да не прасна предният, като се доизнервя!!! Та за града си е Ясно

              За Извън пътя предимствата на автомата са: много по-мазното тръгване на хлъзгави повърхностти, по-високият въртящ момент при ниски скорости и това, че автомата винаги държи двигателя във Верните обороти (не го мързи)! Но всичко останало е Минус - няма разклащане на колата в калта с автомат, прегряването, спускането на скорост, не знае какво следва - изкачване спускане, завой, нещо което лесно можеш да подготвиш с ръчните.... не се чуствам компетентен, че оффроуд - автомат не съм карал много, но най-интересното е, че колкото повече одъртявам и размързелявам, толкова повече си харесвам автоматите, дори новото ми 4х4 специално си го избирах да е Автомат, макар и да не очаквам голям оффроуд с него (ама ако жената не гледа.....).

              Коментар


              • До: Re: Ръчни скорости срещу Автоматик за офроуд (Предимства и недостатъци)

                Първоначално публикуван от Rabindranat Преглед на мнение
                EВАЛА!!! Аз не съм карал автоматик, в момента си търся джипка и се радвам че правилно постъпвам - като видя в обявата "автоматик" я прескачам без да гледам друго! Човек като мен дето не разбира чете и се ориентира в противоречиви мнения.
                Не харесвам автоматиците, защото те ми отнемат част от удоволствието от шофирането.
                Но за съжаление карам джип с автоматик. Жена ми има витара-ръчка. Сменил съм съединителя с усилен и пак грее и мирише. А автомото нама грижи. Вместо още 1 път да купувам усилен комплект за витарата съм по- съгласен да правя основен ремонт на автомата, че ще ми легне по-тьнко. И джипа хич не го жалим, но може би автомата издържа на по- голямо натоварване, т.к. се охлажда много добре.
                Всяка система има и предимства и недостатъци.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                  Ясно е ,че и двата типа СК имат и плюсове и минуси, но нека да дам още малко тема за раговори. Всички тежки строителни и минни машини(трактори, багери, булдозери, валяци, дъмпери, кариерни самосвали и т.н.) са само и единствено с автомати. А все си мисля, че те почти винаги си работят и се придвижват в екстремални условия.Част от тях с доста честа и последователна по (няколко стотин пъти) смяна на посоката на движение, и с доста "буксуване" и превъртане на колелата.

                  Коментар


                  • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                    От скоро карам автомат и да си изкажа и аз мнението. След няколко дена ще кажа как е и в гората но за сега по пътя. Първо много е удобно да не включваш скорости изобщо, много лесна смяна на скорости само с леко подаване или връщане на педала на газта и голям кеф общо взето. Може би проблемите с елктрониката при офроуда седят, карах от Германия на трета заради клеясала букса на един температурен датчик на двигателя който не дава да включи over drive предавката. Но си е удобство. Тази седмица откриваме лова и ше изкажа мнение и за гората как е.
                    [FONT=Comic Sans MS]Не може да не може.
                    [/FONT]

                    Коментар


                    • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                      Също ще кажа моето мнение,ако някой следи темите ще разбере че аз съм с автоматчна скоростна кутия коята страда от 4предавка,тоес казано не може да включи 4 скорост.Премерих се с случилото се и реших да взема нова скоростна кутия втора употреба пак автомат.
                      Но какво да правия с старата като тя си е читава без 4 скорост.
                      Събрахме се с приятели и решихме да видим по принцип колко е издражлива скоростната кутия.Застраховахме се като проверихме всичко по двигателя масла антифризи.И тръгнахме към балкана с повредена автоматична кутия.Може би теста за някой ще му хареса а някой ще каже че съм идиот,но така съм преценил.
                      След влизането си в балкана избрахме много тежък терен от рода на колеми камани страмни участаци кални байри абе вобще всичко което според хората в форума ще убие автоматика.
                      След 1 резервоар нафта,и да си кажа думата от човек който вобще не пази,смяхго целия джип е в ужасно състояние,надран от шипки скъсан прожина.и гръмнала предна гума от зор.И сигорно се питате какво става с автоматика ами да ви кажа след смяната на гума се пребрах от пътя до нас без никакъв дерт.
                      Не искам да бъда нещо провокиращ ръчката,защото знам че това може да го направи и ръчката,но нали мерим слабостите на автоматика. и така през седмицата съм на работа джипа е в сервиз за смяна на прожина.събора и неделя съм аиляк и ще се ходи пак в гората за по зверско каране.
                      Каня всички който са на близо до Карлово и искат да предложат своето мнение за тест на АВТОМАТИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ нека заповядат,за да се обедят в това което аз се обедих че японеца я е направил здрава и много издражлива и най-малко щото я е сложил на Джип и то не какъв да е джип а паджеро,което спокойно мога да кажа е добър за в балкана.

                      ПС:Някой ако иска да гледа или да кара автоматика да пише едно лично собщение да се разберем,сигорно прехода ще е пак в средна гора.
                      [SIGPIC][/SIGPIC]

                      3.0 v6 24

                      Коментар


                      • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                        Направи го още 10-15-20 пъти, и тогава..... Единичния тест не доказва нищо.
                        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                        Коментар


                        • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                          Казвам продалжавам с тестовете,всяка събота и неделя.
                          Търся спонсори за нафта,иначе за боята по колата имам каско.
                          [SIGPIC][/SIGPIC]

                          3.0 v6 24

                          Коментар


                          • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                            Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                            Направи го още 10-15-20 пъти, и тогава..... Единичния тест не доказва нищо.
                            Многократно проверено!
                            А при по-леки условия след няколко старта, или "лаш напред, - назад" съединителя при ръчна с.к. загрява и леко подмирисва, а съм виждал и витари около които се носи наситен аромат на опечен диск.
                            Единственото кофти на а.с.к., че не можеш да да извадиш колата "на лашкане" напред-назад.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                              Многократно проверено!
                              А при по-леки условия след няколко старта, или "лаш напред, - назад" съединителя при ръчна с.к. загрява и леко подмирисва, а съм виждал и витари около които се носи наситен аромат на опечен диск.
                              Единственото кофти на а.с.к., че не можеш да да извадиш колата "на лашкане" напред-назад.
                              Защо да не може...?Пробвано е.TLK95
                              БЕНЗИН В КРЪВТА,МАСЛО ПОД НОКТИТЕ И КАЛ НАВСЯКЪДЕ!!!
                              TLC 70 1KZ-T В ПРОДАЖБА!!!
                              Съби Радев А(-) 0895745706

                              Коментар


                              • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                                Тва са пълни ама пълни глупости,с мойте приятели където правим изперимента за издръжливоста на кутията,сме се разбрали никъде да не пускам заден блокаж.Та как мислите излизам като заседна някаде.Много ясно че напред назад и то с много газ и въртене на гумите който се въртят.Незнам имам чуството че след изледа в петак и събота започвам да си мисля че тука в тези форуми се пишат неща който не са много достоверни отностно тест.

                                Чакам за идей,как да го тествам и кой са му слабите места.
                                [SIGPIC][/SIGPIC]

                                3.0 v6 24

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X