Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    5 ст. и от мен:
    Информацията е малко тип ЕЖК, но съм склонен да вярвам.Та:
    Ленд Круизър 120 излиза на края на поточната линия на цена между 25 и 30к лева.В цената влизат всички материали и консумативи, нужни за създаването на отделната бройка.
    У нас беше масов модел, и се продаваше грубо между 85 и 120к лева.
    Производителят обаче си има едни много сериозни допълнителни разходи, които са задължителни.
    - труд и работна заплата - много народ, акционери, банки, бонусът на СЕО-то....
    - транспорт...много транспорт...
    - застраховки за където и каквото се сетиш
    - разработка на следващият модел
    - гаранционни разходи - добавят се предварително
    - печалби за дилъри и всякакви прекупвачи
    .......
    .......
    - някъде към края на списъка присъства и оперативната печалба от въпросната бройка от този продукт....
    Та лесно нЕма.
    Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
    0887/осемпет 66 4осем

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Именно-оперативна печалба...

      Жената която даде тази информация каза, че толкова струва колата докарана в Европа. С все материали, разходи за ток, заплата на чистачката и курви за шефа.
      Ако правилно съм разбрал де, може и да греша, не мога да съм 100% сигурен.
      Оттам насетне фирмата си смята колко надценка трябва да му сложи.
      И да-много добре знам, че продажната цена не се определя от себестойността.
      Всяка стока струва толкова колкото може да вземеш за нея. И затова е борбата за повече финтифлюшки-ега се хване някой балък и да даде оше някоя друга хилядарка за наличието на автоматично заглушаване на пръднята на шофьора. А ако се заличава и миризмата-вече имаме супер екстра, и още 7340 евро отгоре.

      Обаче си мисля, че като разход за производство-и малката и голямата кола са доста близки. Естествено-има разлика, няма как да няма, но надали превишава два пъти.
      Сериозните разходи са по разработката на новия модел, и довеждането му до нормално за ползване състояние.
      Веднъж влязло в поточната линия-долу-горе е все едно дали се произвежда Поло или Q7.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Не разбирам откъде идва тази увереност, че можеш да се разбере някаква себестойност (каквото и да значи това) за толкова комплексно индустриално изделие, каквото е един съвременен автомобил. Ако случайно са ви попадали фактури към наш вносител за единични бройки - това няма каквато и да е връзка със себестойността.

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          А още по-странно е когато се сменят доставчици в текущото производство на модела.
          Че съм виждал 10 еднакви чисто нови коли половината заводски с Bridgestone, другата половина с Toyo...
          Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
          0887/осемпет 66 4осем

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
            5 ст. и от мен:
            Информацията е малко тип ЕЖК, но съм склонен да вярвам.Та:
            Ленд Круизър 120 излиза на края на поточната линия на цена между 25 и 30к лева.В цената влизат всички материали и консумативи, нужни за създаването на отделната бройка.
            У нас беше масов модел, и се продаваше грубо между 85 и 120к лева.
            Производителят обаче си има едни много сериозни допълнителни разходи, които са задължителни.
            - труд и работна заплата - много народ, акционери, банки, бонусът на СЕО-то....
            - транспорт...много транспорт...
            - застраховки за където и каквото се сетиш
            - разработка на следващият модел
            - гаранционни разходи - добавят се предварително
            - печалби за дилъри и всякакви прекупвачи
            .......
            .......
            - някъде към края на списъка присъства и оперативната печалба от въпросната бройка от този продукт....
            Та лесно нЕма.
            ...тук някъде влизат разходите и приходите за/от сервизна дейност и резервни части, чиято рентабилност много често надхвърля рентабилността от продажбата на един автомобил... Иде ред на количествените измерения, емблематични модели от рода на "Костенурката" и как всяка продадена бройка над един тираж, напрао ти е чиста печалба. Пък, ако земеш, та продадеш чертежите на трансмисията или двигателя след 15 години на някой индокитаец... ехеееееееееее, пей сърце. В същото време, имаш модели, които явно зациклят. Вкарал си в тях милиард развойни пари, а си продал две хиляди бройки.
            Смятането на себестойности е толкова отвеяна задача, че се е превърнала по- скоро във философско, отколкото в математическо занимание.
            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Кольо Кольо

              Акъла да се измисли Ферари и Запорожец са различни. Нищо че и двете са с две врати.
              А акъла струва пари.
              Демек, железия и халуминта в една кола са най евтиното нещо.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                . Ако случайно са ви попадали фактури към наш вносител за единични бройки - това няма каквато и да е връзка със себестойността.
                Далеч си, дамата е на такова ниво, че... Абе няма да казвам повече, но приемам казаното от нея за що-годе реална информация.

                Разбира се-може и тя да не знае абсолютно всичко, даже със сигурност е така, нейните данни са по официалната информация във фирмата.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Не бе Кольо, права е. Желязото и гумите струват толкова. От което нищо не следва.
                  Щото мога да ти дам 10 евро за материали, но няма да ми направиш кола
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Кольо Кольо

                    Акъла да се измисли Ферари и Запорожец са различни. Нищо че и двете са с две врати.
                    А акъла струва пари.
                    Демек, железия и халуминта в една кола са най евтиното нещо.
                    Петьо, Петьо...
                    Макар и да я нямам от тази скъпата стока-това много добре го знам.
                    Знам също, че да се измисли двигател за Поло и двигател за Кайен са доста сродни дейности, макар крайния продукт да е много, много различаващ се един от друг.
                    Да-за по-сложен и мощен двигател разработването си е по-скъпо, но както казах-доста е сродно с измислянето на прост двигател.
                    Прост, прост, ама едните хлабини в цилндрово буталната група или дебелината на ризата между втори и трети цилиндър са си е тегава за натъкмяване работа.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Именно-оперативна печалба...

                      Жената която даде тази информация каза, че толкова струва колата докарана в Европа. С все материали, разходи за ток, заплата на чистачката и курви за шефа.
                      Ако правилно съм разбрал де, може и да греша, не мога да съм 100% сигурен.
                      Оттам насетне фирмата си смята колко надценка трябва да му сложи.
                      И да-много добре знам, че продажната цена не се определя от себестойността.
                      Всяка стока струва толкова колкото може да вземеш за нея. И затова е борбата за повече финтифлюшки-ега се хване някой балък и да даде оше някоя друга хилядарка за наличието на автоматично заглушаване на пръднята на шофьора. А ако се заличава и миризмата-вече имаме супер екстра, и още 7340 евро отгоре.

                      Обаче си мисля, че като разход за производство-и малката и голямата кола са доста близки. Естествено-има разлика, няма как да няма, но надали превишава два пъти.
                      Сериозните разходи са по разработката на новия модел, и довеждането му до нормално за ползване състояние.
                      Веднъж влязло в поточната линия-долу-горе е все едно дали се произвежда Поло или Q7.
                      Колата ми е Ауди А4 Б5, произведена през далечната 1997 година.
                      Има подгряване на задното стъкло, на огледалата не.
                      Преди известно време почна да се клати стъклото на лявото огледало (може някой да се е опитвал
                      да го сваля, не знам). В магазина имаха само стъкло с подгряване, но казаха, че става и разлика в цената почти няма.
                      Взех го. Като свалих старото стъкло се оказа, че и то си има нагревател, и два кабела с накрайници си бяха там,
                      само не бяха закачени. Закачих ги на новото стъкло и сега имам подгряване на лявото огледало, на дясното не.
                      Та толкова струва тази екстра - слагат я, пък ако клиента не плати просто не се включва.
                      Интересно колко ли струва за клиента?

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Сервизното обслужване и резервните части са силно преекспонирани.
                        Естествено печалба се търси и оттам.Нормално.
                        Редно е да се спомене, че оригинално вложените части не винаги са със същият завод-производител като резервните такива.Качеството понякога е сериозно надолу.
                        Тук е редно да се споменат и общи разработки на модели и агрегати с цел снижаване на разходи.Обширна тема с безброй примери.Икономическата обосновка е бетон в тези случаи.
                        Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                        0887/осемпет 66 4осем

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от nikolay lyutov Преглед на мнение
                          Интересно колко ли струва за клиента?
                          Мчи де да знам...

                          Но в съвременния бизнес това е масова практика.
                          Прост пример с ГПС.
                          Понеже нали се правя на земедялец-исках да имам машинка която има и измерване на площ. Обаче навигацията за която спастрих левчета да я купя няма тази възможност.
                          Като възможности на антена, и хардуер-надали има разлика с машинките които могат да направят засичане на площ.
                          Обаче в навигацията тази опция я няма.
                          За да имам такава машинка-трябва да платя два-три пъти повече за друга машинка, която вече го може.
                          А всичко е въпрос на какъв софтуер са наляли в компютърчето на устройството.

                          Та с една и съща база-може и евтино(орязано откъм екстри), може и скъпо-с "фул екстри", Въпрос на "няколко реда кодец" както се казва.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Петьо, Петьо...
                            Макар и да я нямам от тази скъпата стока-това много добре го знам.
                            Знам също, че да се измисли двигател за Поло и двигател за Кайен са доста сродни дейности, макар крайния продукт да е много, много различаващ се един от друг.
                            Да-за по-сложен и мощен двигател разработването си е по-скъпо, но както казах-доста е сродно с измислянето на прост двигател.
                            Прост, прост, ама едните хлабини в цилндрово буталната група или дебелината на ризата между втори и трети цилиндър са си е тегава за натъкмяване работа.

                            кОр.

                            Последния двулитров мотор на магарцедес е 400 и кусур коня.
                            Дали е същото като такъв за гоеф 115 КС (много добър мотор, сам по себе си)
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от nikolay lyutov Преглед на мнение
                              Колата ми е Ауди А4 Б5, произведена през далечната 1997 година.
                              Има подгряване на задното стъкло, на огледалата не.
                              Преди известно време почна да се клати стъклото на лявото огледало (може някой да се е опитвал
                              да го сваля, не знам). В магазина имаха само стъкло с подгряване, но казаха, че става и разлика в цената почти няма.
                              Взех го. Като свалих старото стъкло се оказа, че и то си има нагревател, и два кабела с накрайници си бяха там,
                              само не бяха закачени. Закачих ги на новото стъкло и сега имам подгряване на лявото огледало, на дясното не.
                              Та толкова струва тази екстра - слагат я, пък ако клиента не плати просто не се включва.
                              Интересно колко ли струва за клиента?
                              Ти знаеш ли как е излязла от завода и кой преди теб е творил?
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                И, в крайна сметка, всяко нещо струва толкова, колкото потребителят е готов да плати. В този ред на мисли, не сегашните автомобили са шит, а днешният потребител е лигльо. Друго си е с тел и канап да си вкараш охладителната система у ред, с ножичка и гума да оправиш бензиновата помпа... ама повечето потребители са лигльовци, та и колите са такива.
                                Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X