Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Няколко пъти ви казаха, ха стига с тези лади. Нямат нищо, ама нищо общо с темата. Поне според мен...
    HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Руските клечки за зъби нямат инструкция за експлоатация и безопасност, за разлика от американските.
      Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
        Няколко пъти ви казаха, ха стига с тези лади. Нямат нищо, ама нищо общо с темата. Поне според мен...
        То и коли не са, ма некои са мазохисти.

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Дебат и шибаните лади, като са такива кенефи що се обсъждат. И по добре мазохист отколкото аутист

          Изпратено от моят Nokia 5.1 Plus с помощта на Tapatalk
          После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
            Нещо западно от 70.80.90 среден клас да надживя ладата? Нещо голф 1, фиестичка, Опел кадет, а? Японки високотехнологични компости даже не споменавам. Живи са стари мерцове,аудита, Волво и лада... Мота я отворих на 200к ама я карах с мотика не с Приста или м10д. Дайй да видим Неков ондичка ще изкара ли и 1000 км с статичното си двигателче.,.... А те най старите живи пък били от 97....


            Изпратено от моят Nokia 5.1 Plus с помощта на Tapatalk
            Е, айде сега Хонди сме виждали, даже и Тойоти. През осемдесетте не се сещам, аме през деветдесетте няма Хонда с толкова астматичен двигател като на Ладите Най-слабият, който се сещам, е 1.3 карбуратор, 75 конски сили. Не се сещам Лада, дето да го конурира по вървене, без да е пилен блока поне. Нямаше ограничител на оборотите, вдигаше до 9 хиляди спокойно. И нищо не му ставаше. И не се отваряха преди 200 хиляди. Виждал съм Сивици карани с М10Д на незнайни километри и брой бивши собственици и се държаха доста прилично. Искат вежди обаче

            Аз също харесвам Ладите. Много пъти съм се замислял пак да си взема една. Карането ми правеше кеф. Искаше се умение да я държиш в пътя, особено при хлъзгаво време. Лесно се караха с вратите напред. Искаше да имаш някаква техническа грамотност и да умееш сам да предусещаш кога ще те остави, та да вземеш мерки навреме. За да пътуваш сравнително безаварийно си трябваше внимание, усет и познания. Беше си майсторлък. Имат си техния чар. Но не намирам, че е уместно да ги сравняваме с нормалните коли.

            Това го казвам без никакви лоши чувства.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
              Нещо западно от 70.80.90 среден клас да надживя ладата? Нещо голф 1, фиестичка, Опел кадет, а? Японки високотехнологични компости даже не споменавам. Живи са стари мерцове,аудита, Волво и лада... Мота я отворих на 200к ама я карах с мотика не с Приста или м10д. Дайй да видим Неков ондичка ще изкара ли и 1000 км с статичното си двигателче.,.... А те най старите живи пък били от 97....


              Изпратено от моят Nokia 5.1 Plus с помощта на Tapatalk
              Е как няма да надживее.То почти всеки притежател имаше по още няколко в резервни части по изби и гаражи редом с компотите.А за вносните как стояха нещата?
              Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                С вносните, бяха още по-пълни гаражите, но и още по-трудно се пълнеха.И проблема с запасяването далеч не идва от качеството им.Сега, когато произволна пластмасова щипка по купето идва за един час до вратата на сервиза звучи смешно.

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                  Нещо западно от 70.80.90 среден клас да надживя ладата? Нещо голф 1, фиестичка, Опел кадет, а? Японки високотехнологични компости даже не споменавам. Живи са стари мерцове,аудита, Волво и лада... Мота я отворих на 200к ама я карах с мотика не с Приста или м10д. Дайй да видим Неков ондичка ще изкара ли и 1000 км с статичното си двигателче.,.... А те най старите живи пък били от 97....


                  Изпратено от моят Nokia 5.1 Plus с помощта на Tapatalk
                  Само в моето домакинство има две, а междувременно две нови руски(5ца и 21213) минаха и заминаха. Руските през цялото време бяха обгрижвани като недоносено, ония немско и японско бяха като заварени.
                  А тези простотии се правят от името на всички ни.
                  Даника
                  Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                    -Ладите. Искаше се умение да я държиш в пътя, особено при хлъзгаво време. Лесно се караха с вратите напред. Искаше да имаш някаква техническа грамотност и да умееш сам да предусещаш кога ще те остави, та да вземеш мерки навреме. За да пътуваш сравнително безаварийно си трябваше внимание, усет и познания. Беше си майсторлък.
                    Изисквания за безопасно управление, "съвременните шофьори" могат да постигнат само със съвременните автомобили. В темата даже се "захапа" липсата на усилвател в автомобилите преди 40г.Тогава и товарни автомобили и трактори и ......също бяха без усилватели и не се управляваха от "девойки" .

                    А мненията които се "чуват" естествено са различни , субективни,а истината,
                    както винаги е някъде по средата......................

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Може да се погледне и по друг начин.

                      Ако съвременните автомобили бяха като "едно време" и имаха едновремешните изисквания към шофьорите, какъв щеше да е приносът на автомобила като такъв в икономиката, културата и живота изобщо?

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Може да се погледне и по друг начин.

                        Ако съвременните автомобили бяха като "едно време" и имаха едновремешните изисквания към шофьорите, какъв щеше да е приносът на автомобила като такъв в икономиката, културата и живота изобщо?
                        Това никой не може да оспори.Днес е достатъчно да можеш да "пазиш равновесие" и ако придобиеш превозно средство си независим в придвижването.
                        За това назад споменах ,че станахме само "оператори".( И без да разбирам от софтуер ,хардуер и пр. нови думички-тракам по клавиатурата..................)
                        А тенденцията е в посока автономни коли и текат активни тестове https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/waymo-lider-a-uber-i-apple-izostavat-s-mnogo-6092166,
                        http://www.europarl.europa.eu/news/b...ka-km-realnost
                        Последно редактирано от petkov_bb; 08-06-19, 18:12.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Може да се погледне и по друг начин.

                          Ако съвременните автомобили бяха като "едно време" и имаха едновремешните изисквания към шофьорите, какъв щеше да е приносът на автомобила като такъв в икономиката, културата и живота изобщо?
                          От моя гледна точка, старите автомобили, бяха една идея по "гадни" за шофьора, но пък се отплащаха като не му бъркат толкова дълбоко в джоба.Един грамотен професионален шофьор, като подчертавам грамотен, защото имаше и огромно количество безхаберници, можеше да се справи с обслужването на автомобила и повечето леки ремонти, както и да помогне на механиците при по тежките.Сега също има коли, които не бъркат с две ръце в джоба на собственика, но и масовата група потребители е много разглезена, как ще кара принца кола с ръчки на прозорците? - ужас и мъчение, или пък с обикновен климатик, дето трябва сам да си го настройваш, не благодаря.Не знам дали към днешна дата се произвежда лека кола или джип без серво на волана, но дори и да има такива едва ли ще се харчат много.

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Значи, някой като каже "старите автомобили" и всеки веднага - Лада, Москвич.... айде стига. Говорим за коли от 90 и 80 не от 70-та, баси. Айде да вземем едно Ауди А6 - 96г с фул екстри и да видим по какво отстъпва на съвременен кошник? Или 124-ка, или Волво ?
                            После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                              , как ще кара принца кола с ръчки на прозорците? - ужас и мъчение, или пък с обикновен климатик, дето трябва сам да си го настройваш, не благодаря.Не знам дали към днешна дата се произвежда лека кола или джип без серво на волана, но дори и да има такива едва ли ще се харчат много.
                              Аз съм обикновен принц, ръцете ми не са пипала на октопод, та ще ми е трудно да се пресегна към ръчките на прозорците. Особено към задните. Особено в движение. Иначе климатика ми е ръчен, умишлено.
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                И аз това мислят да кажа. Защо се спрягат само руски кошници. Имам Мерцедес S500 дългата база. И през ден карам нови коли под наем /заради работата ми/. Ами много, ама много малко от тях стъпват на малкото пръстче на Мерцедеса. А той горкия е вече половин заплата.

                                И друго има. Като каже някой “от новото по-хубаво няма”... От кола дето ти върши работа, не ти криви нервите, и не си даваш труда даже да я заключваш по-хубаво няма. Като ще сядам в някой миксер защото бил нов... ми мерси. А за да е кола /кола= над 300 коня, размер на S класа/ и да е нова, ше трябва да и давам по $1000 на месец, и да получавам ортикарий всеки път някой като я драсне... не, мерси.

                                Ако ми зависи работата от това да не закъснявам заради спрели на пътя коли, ще карам нещо ново. Ако ми трябва имидж или ме гони гъзарията, пак така. Ама аз и по шорти да се появя и на ролкови кънки, все тая. Пък за гъзарията ми дреме. И за чий ми е тая нова въшка? Или нова ламарина дето ти пие от джоба?
                                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X