Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Ти знаеш ли как е излязла от завода и кой преди теб е творил?
    Всъщност не. Но не изглеждаше да е пипано.
    Предполагам е по добре ел. инсталацията да е максимално универсална, отколкото за всяка
    кола да е различна.

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Това с инсталациите го има.
      Колата е окабелена за някоя и друга екстра, която липсва.
      Не винаги, не всички бройки и не за всяка екстра, но има чести случаи да има кабелна заготовка за нещо си което не е вложено.
      Нищо изненадващо.
      Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
      0887/осемпет 66 4осем

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
        Това с инсталациите го има.
        Колата е окабелена за някоя и друга екстра, която липсва.
        Не винаги, не всички бройки и не за всяка екстра, но има чести случаи да има кабелна заготовка за нещо си което не е вложено.
        Нищо изненадващо.
        За инсталацията ясно. Ама и стъкла с нагреватели сложили. Чак дразнещо.

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от nikolay lyutov Преглед на мнение
          За инсталацията ясно. Ама и стъкла с нагреватели сложили. Чак дразнещо.
          Мислиш че за дългия и не лек живот на колата никога не е чупила огледало?
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            https://craftedincarhartt.wordpress....iveted-rabbit/

            Железия е около един долар. Колко струва заека?
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Явно е имало некадърна намеса на сервизен персонал, дето не е бучнал една букса.
              И това е нормално....
              Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
              0887/осемпет 66 4осем

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                кОр.

                Последния двулитров мотор на магарцедес е 400 и кусур коня.
                Дали е същото като такъв за гоеф 115 КС (много добър мотор, сам по себе си)
                Ами най-най-скъпото-как да се направи така, че 400 коня да се извадят от 2-3 литра мотор вече е научено, и то от доста време.
                Какви материали и как да се използват за да издържи чаркалака на тази сила-също. Не казвам, че са безплатни, но вече са се изплатили, и тези знания ги има свободно, който има акъл да ги ползва.
                Да-има си доста мислене и тестова за да вържеш тези коне в талигата, но не е толкова много по-различно от това да някаряш няколко цигански кранти да дърпат Полото.

                Ама се отплеснах в безсмислен спор, та мисля да спра.

                Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
                И, в крайна сметка, всяко нещо струва толкова, колкото потребителят е готов да плати.
                Да де, това казах и аз преди няколко поста.

                Имаш кола, която си има разходи за проектиране, изчистване на грешки, довеждане до производство, разпостъранение, реклама, рекламации, и т.н. и само желанието на евентуалните клиенти да имат тази кола определя размаха на печалбата.
                Много важен аспект от бизнеса е да накараш клиента да си купи точно твоя продукт, а не този на конкурента.
                Ама то това ти много добре го знаеш.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  https://craftedincarhartt.wordpress....iveted-rabbit/

                  Железия е около един долар. Колко струва заека?
                  За мен не струва и 10 цента. Щото съм прозд и простак. Ако ми го подарят даже няма да го везема, щото ламарината е огъната, а на мен ми харесва права-така би ми влязла в работа.
                  Но има хора които биха дали и 10 000, или даже 1 000 000.

                  Та както казвам-важното е да накараш хората да харесат това което продаваш, и да се бръкнат и да извадят пари, и да ги дадат за твоя продукт.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Тези които сме учили икономика по "онова" време си спомняме за статии на себестойността, цехова себестойност, заводска себестойност, цена на едро и цена на дребно. Но сега е пазарна икономика, а "там" винаги е била, така, че търсенето и предлагането. И се пробват все по-високи нива. Ние да им смятаме....
                    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от nikolay lyutov Преглед на мнение
                      За инсталацията ясно. Ама и стъкла с нагреватели сложили. Чак дразнещо.
                      Най-вероятно си имал подгрев и някой го е изключил по една от двете причини - или не е работил(което е 99% нормално за заводските огледала) или е горял бушон.Обърни внимание дали отива кабелче до пръскалките на капака, ако има такова, значи имаш и подгрея на ключалката на шофьорската врата, дали работи вече е друг въпрос.Другия вариант е да отвориш и дясното огледало ако и там има кабел и стъкло с клеми значи си с подгрев.Ако огледалата ти имат ел прибиране, също си с подгрев.Иначе Ауди са ненадминати п*дераси в това отношение, масово имат модели с борд компютър,който не показва нищо освен външната температура и предупредителните лампи за масло,спирачки и т.н.Имат и модел без борд компютър, който показва абсолютно всички тези данни по таблото.Искаш да си сложиш седалки с подгрев - сорка ще дигаш мокета, ще разглобяваш таблото, средната конзола,ще сменяш климатроника ако не искаш окабеляването да е пуснато външно като в производствено хале.На други модели от ВАГ групата окабеляването в първото поколение, което поддържа темпомат е пуснато, при ауди - курец.

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                        Тези които сме учили икономика по "онова" време си спомняме за статии на себестойността, цехова себестойност, заводска себестойност, цена на едро и цена на дребно. Но сега е пазарна икономика, а "там" винаги е била, така, че търсенето и предлагането. И се пробват все по-високи нива. Ние да им смятаме....
                        О-о-о-о, учили сме! А как преоценката на второто (- 15 %), третото (- 30 %) и нестандартното (- 50%) качество (за които разходът на материали е същият, както за първото и за екстра качеството) влизат в себестойността на първото качество, но не и в експортната цена на екстра качеството... А как се окачествяваше... А как се избиват разходи по артикула при производство на 60% първо качество, 25% второ, 10% трето и 5% нестандартно...

                        П.П. Па, като земе някой да ми разправя за мотокарите, дето сме изнасяли за Япония, па за Кремиковци, па за процъфтяващите предприятия, дето всички от директора, през началник склада, до общия работник крадяха и пак работеха на печалба и как ги разпродадоха за жълти стотинки... Ама, ае тва да е за петък.
                        Последно редактирано от Тропчо; 10-06-19, 21:46.
                        Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          На Дискавъри 2 блокажа на междинния диф не го вързали, вие за некви кабелчета се косите...Хем тва от ,,старата школа"
                          Виден столичен ихтиолог

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от nikolay lyutov Преглед на мнение
                            Всъщност не. Но не изглеждаше да е пипано.
                            Предполагам е по добре ел. инсталацията да е максимално универсална, отколкото за всяка
                            кола да е различна.
                            Тези дни,случайно разбрах,че при дъжд,включвайки на R,автоматично заработва задната чистачка.
                            Дизелов Jeep, не е Jeep.

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Някои коли имат и разни скрити менюта, също и разнообразни функции и "екстри" са си заложени в софтуера, и е нужно само активиране или деактивиране.
                              Някъде сложИли водна печка, но ако не си платиш допълнително, бачка само като доотоплител. С дребни настройки, след доплащане, вече може да грее и предварително. С още няколкостотин евро, ти дават и дистанционно управление, и съответно просто го активират и обучават да почне да работи.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Това с незакачените екстри открай време е така, по-евтино за производителя е да има една заготовка и да навърже буксите ако си платиш. Маркетинга е в основата на печалбата, всеки нов модел е по-евтин за производителя, защото е автоматизирал някакъв процес в сравнение със стария модел. Новия обаче винаги е по-скъп,стига се до там, че не е рядкост при дилъра разликата между новия и стария модел да е 25%. Именно маркетинга прави новия модел по-хубав, по-икономичен, с незнам си колко голям дисплей, разни мигащи и пискащи помощници и др. Един ябълков телефон също не струва повече от 80 долара за върховите модели, но ябълковия маркетинг успява да го продаде за 600 долара и клиентите да спят пред магазина за да го имат. Именно капитализацията на фирмата с ябълката за това е по-голяма от на някои държави БВП.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X