От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно
	
		
			
			
				
	
	
		
			
			
				
	
Е, айде сега 
 Някой друг да го беше написал, дето не ги знае тия работи 
Това е популярна политика в много случаи. Дори най-опоскания откъм оборудване Патрол Y61 излиза с цялото окабеляване примерно за ел. седалки и подгряване, които иначе са отделни екстри. Вграждането само на един модел инсталация е очевидно много по-евтино от поддържане на отделни поточни линии. Цената на кабелите даже не е тая в кварталната железария. И то за много.
Cecoa1 е дал един от най-добрите примери.
	
		
			
			
				
	
Дори не са дребни настройки, въвежда се един трибуквен код само. И софтуера сигурно е един, като окабеляването. После в съответния модул само се въвежда определен списък със заключените екстри. Но когато си я поръчваш по ценова листа печката е 2 - 3 хиляди лева. 
По темата с цената и себестойността.
Наистина цената на колата на излизане от завода не надхвърля 30% от продажната. Както е казал Кольо - със заплатите на инженерите, чистачката и курвите за шефа. И материалите естествено. Останалата част от цената се разпределя между другите звена по веригата, които доставят колата до крайния клиент. Те пък са изключително печеливши, въпреки огромното количество фира. Не производствена, а за заплати на голяма маса високо платен некадърен народ в тия звена. Над 25% от цената са само за местните звена (в България примерно).
Някъде се намества и рекламата, която е много сериозна част от разходите. Но пак е разпределено по веригата.
					
					Първоначално публикуван от nikolay lyutov
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		
					Първоначално публикуван от turtey
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		
 Някой друг да го беше написал, дето не ги знае тия работи 
Това е популярна политика в много случаи. Дори най-опоскания откъм оборудване Патрол Y61 излиза с цялото окабеляване примерно за ел. седалки и подгряване, които иначе са отделни екстри. Вграждането само на един модел инсталация е очевидно много по-евтино от поддържане на отделни поточни линии. Цената на кабелите даже не е тая в кварталната железария. И то за много.
Cecoa1 е дал един от най-добрите примери.
					Първоначално публикуван от cecoa1
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		По темата с цената и себестойността.
Наистина цената на колата на излизане от завода не надхвърля 30% от продажната. Както е казал Кольо - със заплатите на инженерите, чистачката и курвите за шефа. И материалите естествено. Останалата част от цената се разпределя между другите звена по веригата, които доставят колата до крайния клиент. Те пък са изключително печеливши, въпреки огромното количество фира. Не производствена, а за заплати на голяма маса високо платен некадърен народ в тия звена. Над 25% от цената са само за местните звена (в България примерно).
Някъде се намества и рекламата, която е много сериозна част от разходите. Но пак е разпределено по веригата.
Коментар